Anwar El Ghazi

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gesloten
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heeft ook gewoon een redelijk rendement.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

kastoekast schreef: 12 mar 2023, 18:51 Heeft ook gewoon een redelijk rendement.
Redelijk is nog een understatement. Menig spits is er jaloers op als je ziet hoeveel hij er heeft gemaakt in een beperkt aantal minuten.
Ricardo Zamora
International
5
Berichten: 987
Lid geworden op: 9 aug 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ik snap echter ook wel de kritiek. Hij is niet snel of dribbelend sterk waar je dat bij een buitenspeler verwacht. Maar wel ontzettend doelgericht, goed schot, zoekt de zijkant op én heeft gevoel voor diepte.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 12 mar 2023, 18:50
Juancho schreef: 12 mar 2023, 18:30

Als je wil suggereren dat ik niet begrijp dat dat natuurlijk niet gaat gebeuren... Ik snap dat. Dont worry.

Ik zeg alleen dat buiten Xavi om alle spelers inwisselbaar zijn. Hoeveel PSV gaat doen mogen ze zelf weten. Het geeft vooral aan dat er vreselijk veel moet gebeuren.

El G is gewoon een miskoop wat mij betreft. Gezien z'n leeftijd, ervaring, salaris, wat hij zou moeten brengen. Tis de zoveelste speler die PSV niet verder helpt. Als hij weg kan, altijd doen.
Je snapt dat, maar ik ben dan benieuwd naar welke spelers je als goed genoeg zou betitelen. Ik zie je namelijk bij iedereen doorselecteren zeggen, maar als je snapt dat dit niet kan, welke 10-15 spelers zou je behouden?
Onderwerp voor een ander topic lijkt me. (Y)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Ik blijf het een erg matige speler vinden, maar 7 goals in 855 speelminuten in de Eredivisie is wel netjes.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Echt twee goede goals. Kies je voor de korte termijn dan El Ghazi op rechts en kies je voor de langere termijn dan Bakayoko. Ik vind overigens El Ghazi op links niet goed genoeg.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

11 Tinus schreef: 12 mar 2023, 18:58 Echt twee goede goals. Kies je voor de korte termijn dan El Ghazi op rechts en kies je voor de langere termijn dan Bakayoko. Ik vind overigens El Ghazi op links niet goed genoeg.
Gewoon El Ghazi en Bakayoko aan de zijkanten en Xavi op 10. Til eruit. Als Luuk weer terug is, kan Silva op de plek van El Ghazi.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus schreef: 12 mar 2023, 18:58 Echt twee goede goals. Kies je voor de korte termijn dan El Ghazi op rechts en kies je voor de langere termijn dan Bakayoko. Ik vind overigens El Ghazi op links niet goed genoeg.
Die eerste goal is gewoon een blunder van de verdediger. Die moet die bal altijd kunnen wegwerken. Die tweede is erg netjes inderdaad.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Die 2de ging via de rug van een cambuur speler, daardoor dook Ruiter de andere kant op 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Goud als bankzitter.

Wat een koning.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 12 mar 2023, 19:09 Goud als bankzitter.

Wat een koning.
Je kunt ook overdrijven.
Prima speler als back-up, maar er zit wel meer in dan hij tot dusver laat zien.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Laat hem gaan en zoek een andere speler voor dat geld tegen die stats.

Succes. Ik zie de namen wel voorbij komen. Als dit het standaard niveau van de bank is dan ben ik benieuwd naar het niveau van de basis.

Levert zo vaak.

Niveau bank bepaalt eindklassering.

Los van het feit dat we een stel Klapharken op de bank hebben zitten als staf.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

El Ghazi is inderdaad gewoon een prima speler voor de bank. Pikt zijn doelpunten mee als hij invalt, heeft de ervaring, prima. Het is alleen geen basisspeler, maar daar zijn we het allemaal wel over eens denk ik.
JChovanec
Meervoudig international
2
Berichten: 1000
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 12 mar 2023, 20:19 El Ghazi is inderdaad gewoon een prima speler voor de bank. Pikt zijn doelpunten mee als hij invalt, heeft de ervaring, prima. Het is alleen geen basisspeler, maar daar zijn we het allemaal wel over eens denk ik.
Daar zijn wij het hier op het forum wel mee eens. Maar bij PSV zien ze hem.als de vervanger van Cody zoals ze eerder hebben laten weten.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

JChovanec schreef: 12 mar 2023, 20:23
Standbeeld schreef: 12 mar 2023, 20:19 El Ghazi is inderdaad gewoon een prima speler voor de bank. Pikt zijn doelpunten mee als hij invalt, heeft de ervaring, prima. Het is alleen geen basisspeler, maar daar zijn we het allemaal wel over eens denk ik.
Daar zijn wij het hier op het forum wel mee eens. Maar bij PSV zien ze hem.als de vervanger van Cody zoals ze eerder hebben laten weten.
Ja, dat is niet best. Maar dat leek mij ook een bewuste keuze aangezien we aan het bezuinigen zijn. We hebben geluk dat Baka een beetje loskomt. Ik neem aan dat PSV het aankomende seizoen niet gaat starten met El Ghazi op de flank.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

ShovingNE2 schreef: 12 mar 2023, 18:49
Juancho schreef: 12 mar 2023, 18:19 Vreselijk gewoon. Dat die bal er op lachwekkende wijze in valt zal best, ik vind het echt een belabberde speler. Doorselecteren aub. Ook hier.
Als je niet ziet dat hij als bankzitter doorlopend levert zou ik een hele roedel labradors kopen.
12 invalbeurten, waarvan 3 invalbeurten gescoord. Doorlopend 😂
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 12 mar 2023, 20:19 El Ghazi is inderdaad gewoon een prima speler voor de bank. Pikt zijn doelpunten mee als hij invalt, heeft de ervaring, prima. Het is alleen geen basisspeler, maar daar zijn we het allemaal wel over eens denk ik.
Nou daar denken ze bij PSV anders over hé. De vervanger van onze Cody... 🤣🤣🤣

Maar als ie dus van beoogde basisspeler degradeert naar banzitter zou je, even zwart wit gezegd, zijn salaris moeten inkrimpen. Wat natuurlijk nooit gaat gebeuren en zodoende ga je hem weer als basisspeler beoordelen. En daar loopt het vast 😁😉
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 12 mar 2023, 21:26
Standbeeld schreef: 12 mar 2023, 20:19 El Ghazi is inderdaad gewoon een prima speler voor de bank. Pikt zijn doelpunten mee als hij invalt, heeft de ervaring, prima. Het is alleen geen basisspeler, maar daar zijn we het allemaal wel over eens denk ik.
Nou daar denken ze bij PSV anders over hé. De vervanger van onze Cody... 🤣🤣🤣

Maar als ie dus van beoogde basisspeler degradeert naar banzitter zou je, even zwart wit gezegd, zijn salaris moeten inkrimpen. Wat natuurlijk nooit gaat gebeuren en zodoende ga je hem weer als basisspeler beoordelen. En daar loopt het vast 😁😉
Want waarom zouden we zijn salaris in moeten krimpen? Weet jij wat hij verdient dan? Als El Ghazi qua salaris op niveau Til, Guti, etc. zit dan is er niks aan de hand. Ze hebben hem ook gehaald met het oog op besparingen he. Hij zal geen Bruma salaris hebben.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3152
Lid geworden op: 26 sep 2020

Mooi rendement maar brengt verder voetballend heel weinig. Matige voorzet, geen echte actie, weinig diepgang etc. Maar goed als hij er elke wedstrijd 2 inlegt (wat ik niet zie gebeuren natuurlijk) hoor je mij niet klagen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Iedere 113 minuten bij een goal betrokken. Dat is simpelweg heel erg goed. Gelukkig ligt hij vast.

Afbeelding

https://www.ed.nl/PSV/anwar-el-ghazi-ov ... ~a16ccb33/
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Yep heel goed, als invaller.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Precies. En als de nood aan de man komt kan hij basis. Dikke prima.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Dit was echt een goede goal, zo zien we ze te weinig dit seizoen, want zoals je ziet, het zit er wel degelijk in.

Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

DonyellMalen schreef: 15 mar 2023, 13:49 Dit was echt een goede goal, zo zien we ze te weinig dit seizoen, want zoals je ziet
Met Silva en Xavi wel, met De Jong of Til niet.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 15 mar 2023, 13:49 Dit was echt een goede goal, zo zien we ze te weinig dit seizoen, want zoals je ziet, het zit er wel degelijk in.

Die bal ging via het lichaam van een Cambuur speler de goal in he, dat weet je? De aanval was idd mooi! Zien we te weinig!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Juancho schreef: 15 mar 2023, 17:10
DonyellMalen schreef: 15 mar 2023, 13:49 Dit was echt een goede goal, zo zien we ze te weinig dit seizoen, want zoals je ziet, het zit er wel degelijk in.

Die bal ging via het lichaam van een Cambuur speler de goal in he, dat weet je? De aanval was idd mooi! Zien we te weinig!
Dat roep je steeds, maar is dat wel echt zo? Ja die Cambuur speler raakt hem heel licht maar de bal veranderd daardoor niet van richting, komt alleen wat lager in de hoek uit. Dat Ruiter zijn handen vergeten was mee te nemen zorgt er overigens voor dat het een doelpunt is, 70% van de keepers had deze bal gehad.

Anwar El Ghazi