Mauro Júnior

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Elk nadeel heeft zijn voordeel... er is nu geen enkel excuus om geen klasse rechtsback te halen komende periode. Die moet direct, vanaf dag 1 training op het veld staan. Heb je met Aanholt, die uitstekende aankoop en Mauro 3 prima backs. Kan je Mwene mooi laten gaan, Sambo terug halen en bekijken in de eerste periode van de voorbereiding of hij een serieuze optie is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Er zijn toch al meerdere onderzoeken geweest, of in ieder geval aanwijzingen, dat het voor spelers kan helpen om in externe omstandigheden te revalideren? Ik kan me herinneren dat die vraag al eens gesteld is en toen werd verklaard dat het voor spelers heel deprimerend kan werken als ze iedere dag in de faciliteiten van de club rondlopen, alle medespelers zien maar zelf niet kunnen spelen. Daar is toen volgens mij al eens naar gevraagd.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

DeEintovenaar schreef: 11 mar 2023, 07:42 Er zijn toch al meerdere onderzoeken geweest, of in ieder geval aanwijzingen, dat het voor spelers kan helpen om in externe omstandigheden te revalideren? Ik kan me herinneren dat die vraag al eens gesteld is en toen werd verklaard dat het voor spelers heel deprimerend kan werken als ze iedere dag in de faciliteiten van de club rondlopen, alle medespelers zien maar zelf niet kunnen spelen. Daar is toen volgens mij al eens naar gevraagd.
We herhalen graag dingen hier op het forum. Iemand al gehoord over de clausule bij Simons?
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 10 mar 2023, 23:52 Elk nadeel heeft zijn voordeel... er is nu geen enkel excuus om geen klasse rechtsback te halen komende periode. Die moet direct, vanaf dag 1 training op het veld staan. Heb je met Aanholt, die uitstekende aankoop en Mauro 3 prima backs. Kan je Mwene mooi laten gaan, Sambo terug halen en bekijken in de eerste periode van de voorbereiding of hij een serieuze optie is.
Hier sluit ik me wel bij aan. Die rechtsback moet hoe dan ook komen. Ben overigens echt benieuwd hoe ver Sambo komende zomer is, blijf dat een interessant talent vinden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zonde zeg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Gewoon lekker laten herstellen en vanaf dag 1 van de voorbereiding meedraaien. Complimenten aan Brands dat hij Pattie heeft gehaald voor 1,5 jaar zodat Mauro een bonus is ipv een noodzaak.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Verdomme zeg, wat kut voor hem
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

His name was Mauro, he was a showboy.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Enorm klote voor hem, maar PSV moet door en op zo'n speler kunnen we niet bouwen. Enorm meegenomen als 'ie fit is, maar we hebben nu PvA op links. Op rechts zal een topper moeten komen.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Wat is dat toch altijd op dit forum met het zo vaak niet vermelden waar het over gaat of reageren op nieuwsberichten die hier niet geplaatst worden?
Ik neem aan dat het dit betreft:

“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat is jouw taak beste Ren. We gaan dat gras natuurlijk niet voor je voeten weg maaien!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Juancho schreef: 17 mar 2023, 23:27 Dat is jouw taak beste Ren. We gaan dat gras natuurlijk niet voor je voeten weg maaien!
Toch zou het fijn zijn als jullie dat wel doen want dan hoef ik niet te raden wat @ShovingNE2 nou zo'n zonde zeg vindt.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Jammer dat hij zoveel geblesseerd is geweest dit seizoen. Ik ben benieuwd of hij volgend jaar weer een rol van betekenis kan spelen
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Rikkert1234 schreef: 05 mei 2023, 07:56 Jammer dat hij zoveel geblesseerd is geweest dit seizoen. Ik ben benieuwd of hij volgend jaar weer een rol van betekenis kan spelen
Gezien de foto’s gaat dat nog wel 6 maanden duren.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... seizoen%27
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Ik zou voor volgend seizoen kwantitatief niet op hem rekenen. Te onzeker. Geen druk op revalidatie zetten, alles wat hij levert is dan extra.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Die hoef je dus niet op te rekenen voor de winterstop 2023/2024. Betekent dus dat je links back up moet halen en rechts een topper. Mooi dat dat nu al duidelijk is iig
Garnala
Basisspeler
2
Berichten: 461
Lid geworden op: 10 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

AddoCultheld schreef: 10 mei 2023, 15:04 Die hoef je dus niet op te rekenen voor de winterstop 2023/2024. Betekent dus dat je links back up moet halen en rechts een topper. Mooi dat dat nu al duidelijk is iig
Of je houdt Mwene en haalt een topper op rechts, kun je weer wat wisselgeld in je zak houden.
LeandroBonfim
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 664
Lid geworden op: 7 nov 2022

Het liefst geen Mwene, komt leuk op en brengt wel wat diepgang maar er volgt zelden wat goeds uit. Uitzondering de assist op Joey tegen Monaco :)
Garnala
Basisspeler
2
Berichten: 461
Lid geworden op: 10 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

LeandroBonfim schreef: 10 mei 2023, 15:46 Het liefst geen Mwene, komt leuk op en brengt wel wat diepgang maar er volgt zelden wat goeds uit. Uitzondering de assist op Joey tegen Monaco :)
Als back up is het toch niet verkeerd om een speler te hebben waarvan je weet dat het altijd een 6je is.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Zomaar een gedachte kronkel, maar is PSV op de een of andere manier verzekerd voor dit soort langdurige blessures? Ik wil niet weten hoe veel geld er ondertussen is verbrand aan salarissen van spelers die onbruikbaar zijn en waarvoor je - gezien de financiële situatie - geen vervanger kunt halen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

De Realist schreef: 10 mei 2023, 16:40 Zomaar een gedachte kronkel, maar is PSV op de een of andere manier verzekerd voor dit soort langdurige blessures? Ik wil niet weten hoe veel geld er ondertussen is verbrand aan salarissen van spelers die onbruikbaar zijn en waarvoor je - gezien de financiële situatie - geen vervanger kunt halen.
Dat heeft weinig zin. In een normaal seizoen is je premie hoger dan de gemiddelde schade.
Ik denk dat ze verzekerd zijn tegen carrière eindigende blessures en gewoon ziektekosten.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Lijkt me idd ook niet te verzekeren, voetbal is nu eenmaal een gigantisch blessuregevoelige sport.

Btw Gullit werd destijds wereldberoemd omdat ie z'n benen verzekerde, later door Ronaldo gekopieerd.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Erg zonde. Voor alle partijen, maar nog het meest voor hemzelf. Die jongen wil zo graag en het is een sympathieke knul die echt liefde heeft voor de club. Z'n lichaam laat hem echter goed in de steek. We kunnen gewoon niet op hem rekenen komend seizoen, hij is te broos geweest de afgelopen tijd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hoe gaat het met zijn herstel? Is er iemand die ergens nog een update heeft gelezen de laatste tijd? De eerste prognose was dat hij het begin van het nieuwe seizoen zou missen. Is dat nog steeds het geval?
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Standbeeld schreef: 16 jun 2023, 12:55 Hoe gaat het met zijn herstel? Is er iemand die ergens nog een update heeft gelezen de laatste tijd? De eerste prognose was dat hij het begin van het nieuwe seizoen zou missen. Is dat nog steeds het geval?
Als je zijn insta volgt is hij pas een paar weken aan het lopen/fietsen. Laten we zeggen dat hij over een week of drie weer op het veld staat, dan over een week of Vijf met de bal en over een week of 10 weer langzaam met de groep. Gaat nog wel even duren hoor.
Saibari is underrated.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mauro Júnior