Series

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot boeken, films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
Plaats reactie
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Suits het eerste seizoen was leuk, vanaf het 2e seizoen werd het echt dramatisch.
Knap hoe Harvey de onmogelijke zaak altijd weer oploste met 1 mapje met 2 a4-tjes erin. 😂
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

PCGC schreef: 15 feb 2023, 21:25 Suits het eerste seizoen was leuk, vanaf het 2e seizoen werd het echt dramatisch.
Knap hoe Harvey de onmogelijke zaak altijd weer oploste met 1 mapje met 2 a4-tjes erin. 😂
Beetje Baantjer dus? :mrgreen:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Haha bijna inclusief keukentafel aan het einde, al was dit vaak het kantoor van Harvey.
#FreeGeneratie4
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Suits ben ik ook bij afgehaakt na een tijdje. Werd idd heel erg ongeloofwaardig.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Helaas wel inderdaad. Het verhaal te ongeloofwaardig. De hele sfeer blijft wel geniaal. Die avonden daar hoog in het kantoor met de lichten uit de stad op de achtergrond. Ik zou tekenen voor het kantoor van zowel Harvey als Jessica :kwijl:
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ik zou tekenen voor Donna…
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wij hebben van begin tot einde genoten van Suits. Geweldige serie, mooie karakters. Dat niet alles even realistisch was...tja, wanneer is dat wel het geval? :lol:
Ik ga het zeker, over een paar jaar, nog eens helemaal opnieuw kijken! 8)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Kijk nu die serie over Arsenal op Prime. Wel interessant om te zien, kijkje in de keuken. Heb die van city ook gezien maar Arteta komt op mij iig veel beter over. Pep was vooral lachwekkend aan het schreeuwen en nutteloze dingen aan het roepen die mijn trainers ook altijd riepen op amateur niveau :mrgreen:. Die over de Spurs ook gezien maar die Mourinho zou ik nooit serieus kunnen nemen als trainer 🤣
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

De originele series All Or Nothing (over de American _Football franchises) zijn ook het waard om te kijken.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Zal eens kijken, al trekt American Football mij totaal niet als sport, wie weet vind ik het alsnog interessant. Overigens start ook binnenkort het nieuwe F1 seizoen van Drive to Survive met volgens mij veel meer Max Verstappen dit keer. De serie zal best flink opgedikt zijn maar ik vind het geweldig!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Morgen idd de release van seizoen 5, altijd mooi om die beelden te zien. Nu inderdaad ook met medewerking van Max.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Drive to Survive is een flink gedramatiseerde versie van de werkelijkheid, maar het blijven mooie beelden en het is leuk om te zien.
Morgenavond kunnen we weer!
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Gelijk al de eerste 5 afleveringen aan 1 stuk door gekeken, gewoon weer geweldig beeld! Machtige serie wat mij betreft!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Juancho schreef: 24 feb 2023, 21:45 Gelijk al de eerste 5 afleveringen aan 1 stuk door gekeken, gewoon weer geweldig beeld! Machtige serie wat mij betreft!
Blijft idd een prachtige serie, ook mooi hoe de wereld buiten F1 in beeld wordt gebracht. Ik ben nog niet zo ver, maar de shots in de Dolemieten waren oogstrelend met blijkbaar een bromance tussen Binotto en Günther, jaarlijks terugkerend fenomeen dat Steiner 1 seconde na elke race met Gene Haas aan de telefoon hangt en vervolgens ook het hele paddock moet weten wat Gene aan de telefoon tegen hem gezegd heeft. De woordenwisseling tussen Wolff en Horner was tekenend voor de rancune die (bij beide heren) nog aanwezig was nav de laatste race 2021. Vanavond maar weer verder kijken. Vooral nog even benieuwd naar de chaos rondom Piastri, Ricciardo, McLaren, Alpine, dat zooitje... Zal ongetwijfeld aan bod komen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heb de hele serie al afgekeken dit weekend haha. Echt geweldig met idd her en der nog wat steken, achter de rug om gekronkel etc. Ook leuk dat Max ff wat meer in beeld kwam, al was het geen hoofdpersoon om zo maar te zeggen. Nu al zin in het volgende seizoen, maar dat duurt nog wel ff :).
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Hoezo, nieuwe seizoen start zondag 😉

Mooi dat ze zo die strijd belichtten tussen plek 4-5 en 6, dat zag je niet zo goed tijdens het seizoen.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wij gaan zo maar eens beginnen aan The last of us. Hoor en lees goede verhalen over deze, op een game gebaseerde, serie.

Edit: aflevering 1 gezien, nog wel een beetje vaag en onduidelijk. Benieuwd naar de rest.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Gisteren Kaleidoscope afgekeken. Grappig serietje waarbij je niet hoeft na te denken. Dat gedoe met die volgorde is een beetje onnodig, ik heb de chronologische volgorde aangehouden, met uitzondering van White, dat is sowieso de slotaflevering. Was best leuk voor tussendoor.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Seizoen 1 van de The Last of us net afgekeken.. Mort eerlijk zeggen dat we er helemaal niet zo enthousiast over waren de eerste afleveringen. Langdradig. Veel gepraat en weinig actie. Pas de laatste afleveringen vonden we het of en spannend worden. Nu wel benieuwd naar seizoen 2!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 11 mar 2023, 19:53 Seizoen 1 van de The Last of us net afgekeken..
Dat is knap, aangezien de laatste aflevering van seizoen 1 komende maandag uitgezonden wordt :wonder: :D

En smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind de weinige actie, meer achtergrond en rustigere afleveringen juist geweldig.
Ondanks dat het verhaal regelmatig nog best snel gaat. Sommige afleveringen hadden langer mogen duren.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ah ok we dachten dat het seizoen afgelopen was. Maar er komt er nog 1 dus. Tis geen slechte serie hoor, maar kwam wat moeizaam op gang. Laatste afleveringen werden wek steeds spannender. Maar zo'n hele aflevering in dat winkelcentra met de twee dames. Best saai.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 11 mar 2023, 22:04 Maar zo'n hele aflevering in dat winkelcentra met de twee dames. Best saai.
Ik snap dat dat saai kan overkomen, maar ik vind dat juist de beste afleveringen.
Het geeft achtergrond en het maakt de karakters echter (daardoor weet je bijv. waarom Ellie zoveel waarde aan Joel hecht). En het geeft rust in een tijd waarin alles zo snel mogelijk moet, al vergt dat wel iets van geduld.

Als je wekelijks actie wil dan is een serie als The Walking Dead passender ;)
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ja snap ik en misschien zaten we idd iets te veel in TWD mode :). Niet dat de afleveringen als de genoemde slecht zijn hoor, in tegendeel. Zaten heel goed in elkaar in een mooie setting. Maar zaten al te wachten tot die rare mensen/beesten ons aan het schrikken zouden brengen :)

Verder ben ik zelf begonnen aan The White Lotus die hier eerder ook werd genoemd. Seizoen 1 in 2 avondjes er doorheen gejast. Geweldig! Je moet er misschien van houden, maar echt top. Gisteravond zag ik dat er zelfs al een seizoen 2 op HBO stond, dus gelijk weer 2 afleveringen bekeken. Ik had gehoopt dat de cast van seizoen 1 er ook weer was maar behalve die rare vrouw zijn het nieuwe karakters. Wel weer steengoed overigens! Zeker een aanrader.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Pieces of her
8 delige thriller serie op Netflix nav het boek van Karin Slaughter. Prima serie weer, je wil toch weten hoe het precies zit.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Gisteren Wednesday gekeken. Beetje Harry Potter meets Stranger Things, geinig voor een zondag.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

YOU toch maar eens aangezet, vooral omdat de vrouw die serie geweldig vind. Ik vond de eerste paar seizoenen wel leuk, maar op een gegeven moment begint dat gepraat van die gozert me te irriteren. Tis natuurlijk de stijl van de serie, maar bezorgde mij steeds meer kriebels. Nieuwe seizoen vind ik oprecht heel slecht, kon me op geen moment interesseren.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Series