Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ajax is een soort Titanic geworden, Johnny Bakfiets achter het roer en iedereen ziet de ijsberg naderen. Te log om het naderend onheil te omzeilen. Op de achtergrond, three little birds uitgevoerd door de violisten.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb zelf het gevoel dat Klaas-Jan heel graag TD van Ajax wil worden en dat hij daardoor op de achtergrond al aan het lobbyen is. De Boer die hem nu weer adviseert, eerder al interesse vanuit Monaco(?). Op basis van wat? Zelf heb ik alleen het idee dat Sar liever voor een nieuw, bij voorkeur zwaargewicht kiest.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Standbeeld schreef: 02 feb 2023, 14:56 Zelf heb ik alleen het idee dat Sar liever voor een nieuw, bij voorkeur zwaargewicht kiest.
Return of the Mo?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 02 feb 2023, 15:02
Standbeeld schreef: 02 feb 2023, 14:56 Zelf heb ik alleen het idee dat Sar liever voor een nieuw, bij voorkeur zwaargewicht kiest.
Return of the Mo?
Mo samen met Sneijder als rechterhand.
Bram
Meervoudig international
3
Berichten: 1449
Lid geworden op: 4 nov 2020

Aanklachten van Mason Greenwood zijn ingetrokken. Dus het is wachten totdat Ajax schijt heeft aan de audiotapes en hem vastleggen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 01 feb 2023, 15:02
DeEintovenaar schreef: 01 feb 2023, 14:10 Aan de andere kant zal half Nederland erover vallen
Lekker belangrijk, een maand later is iedereen het weer vergeten.
we zijn een jaar verder en niemand is het vergeten. In de VS word je head first (no pun) er uit gegooid EN kom je niet meer zo snel aan de bak. Geen fatsoenlijk bedrijf die daarmee in zee gaat.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"Yes hi, is this Pillendraaiers Inc? I have some stories about the Menno. Yes, very not woke!"
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Menno1 schreef: 02 feb 2023, 16:41
deninho32 schreef: 01 feb 2023, 15:02 Lekker belangrijk, een maand later is iedereen het weer vergeten.
we zijn een jaar verder en niemand is het vergeten. In de VS word je head first (no pun) er uit gegooid EN kom je niet meer zo snel aan de bak. Geen fatsoenlijk bedrijf die daarmee in zee gaat.
In de VS gooien ze direct de eikel eruit dus, net zoals Overmars dat deed.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Skuddem schreef: 02 feb 2023, 16:51
Menno1 schreef: 02 feb 2023, 16:41

we zijn een jaar verder en niemand is het vergeten. In de VS word je head first (no pun) er uit gegooid EN kom je niet meer zo snel aan de bak. Geen fatsoenlijk bedrijf die daarmee in zee gaat.
In de VS gooien ze direct de eikel eruit dus, net zoals Overmars dat deed.
Hij gooide inderdaad zijn eikel er uit!
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Lodeweges wel een creatieve naam van de Ajaxleiding
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

koetje schreef: 02 feb 2023, 18:29 Lodeweges wel een creatieve naam van de Ajaxleiding
Nou... hoe kómen ze er op :huh:
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven



🤣 dat je ZO dom bent dat je deze job nu accepteert, en denken dat je de capaciteiten hebt om in een stuurloze organisatie, midden in het seizoen, zonder ervaring op het hoogste niveau, met een vluchtig samengestelde staf, een ontevreden selectie en een enorme druk om kampioen te worden terwijl je nu 4e staat, dat je de capaciteiten denkt te hebben om dat te managen.

‘Ik heb het al eerder aangegeven,
Je weet niet of en wanneer je tijd krijgt,
Of in ieder geval de kans krijg,
Enige wat ik kan doen is dat ik me goed voorbereid,
Je moet het samen moet je dat doen,
Nouja goed, hoe ik altijd werk dat is discipline en herhaling, dat levert resultaten.’

‘Je weet het niet,
Je moet het doen,
Je gaat het ervaren,
Het enige dat ik weet,
Eh ja, ik wil alles winnen’

KLEUR OP DE WANGEN
3 punten terug naar Amsterdam nemen.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

‘Ik hoop dat het besef er komt,
Dat we tegen compacte organisaties,
Ja dan moeten we kansen creëren,
Maar we moeten niet onnodig balverlies lijden,
Want dan ga je de pijn voelen, en ja,
Dan betekent ook dat je elke keer terug moet gaan sprinten.’
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het is jammer dat ze nu net een pret programma hebben. Al weten we helaas uit ervaring dat dit niet alles zegt. Maar het geeft ze wel de kans om vertrouwen te herstellen en dat kan doorwerken in zo'n groep. Wat mij betreft gaat de crisis nog even door, beviel mij prima.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Menno1 schreef: 02 feb 2023, 20:00 Het is jammer dat ze nu net een pret programma hebben. Al weten we helaas uit ervaring dat dit niet alles zegt. Maar het geeft ze wel de kans om vertrouwen te herstellen en dat kan doorwerken in zo'n groep. Wat mij betreft gaat de crisis nog even door, beviel mij prima.
Ach pret programma.., zoals Ajax nu presteert is geen enkele wedstrijd makkelijk. Dat bleek tegen Volendam, en ook Excelsior recent nog.

Je kunt ook zeggen dat een grote wedstrijd juist het beste naar boven haalt en kan dienen als kantelpunt.

Nu is het vertrouwen tanken tegen Excelsior en wellicht GAE, om daarna naar de Grolsch Veste af te reizen.

Dan even vertrouwen tanken tegen RKC, om vervolgens tegen de nummer 2 van Duitsland te mogen spelen.

Ajax heeft simpelweg niet de capaciteiten momenteel om een Twente of Union uit te schakelen.

Pret programma’s bestaan alleen wanneer je zelf in topvorm verkeert.
Prof_napo
Nationale topspeler
2
Berichten: 2892
Lid geworden op: 23 feb 2022
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Skuddem schreef: 02 feb 2023, 19:54 ‘Je weet het niet,
Je moet het doen,
Je gaat het ervaren,
Het enige dat ik weet,
Eh ja, ik wil alles winnen’
Je zou toch denken dat je als organisatie/media team dan toch wel zegt "Ey John, dit mag wat beter, weet je zeker dat je dit de wereld in wil gooien?"


De man oreert een standaard tekstboek "trainers 101"
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Prof_napo schreef: 02 feb 2023, 20:06
Skuddem schreef: 02 feb 2023, 19:54 ‘Je weet het niet,
Je moet het doen,
Je gaat het ervaren,
Het enige dat ik weet,
Eh ja, ik wil alles winnen’
Je zou toch denken dat je als organisatie/media team dan toch wel zegt "Ey John, dit mag wat beter, weet je zeker dat je dit de wereld in wil gooien?"


De man oreert een standaard tekstboek "trainers 101"
Niemand durft de verlosser tegen te spreken.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Tja, lag in de sterren geschreven. Die zit daar na de zomer nog hoor. Ik vond deze tweet heel veelzeggend. In meerdere opzichten ;)



Dit is het nieuwe account van Hamstelaar btw, die FTM insider van Ajax van de afgelopen zomer.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Tsja, Sjonnie staat er toch wel maar mooi. Is het hem toch gelukt, hoofdtrainer bij Ajax. Wie weet heeft hij het in de vingers. Slechter dan Alfred kan bijna niet, zou je zeggen. Beetje structuur aanbrengen, focus, duidelijkheid, de poppetjes wel op de juiste plek zetten en dan ben je al een heel eind bij dit team.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

Heruone schreef: 02 feb 2023, 20:38 Tja, lag in de sterren geschreven. Die zit daar na de zomer nog hoor. Ik vond deze tweet heel veelzeggend. In meerdere opzichten ;)



Dit is het nieuwe account van Hamstelaar btw, die FTM insider van Ajax van de afgelopen zomer.
Was al lang duidelijk day Bosz niet zou komen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 02 feb 2023, 20:42
Heruone schreef: 02 feb 2023, 20:38 Tja, lag in de sterren geschreven. Die zit daar na de zomer nog hoor. Ik vond deze tweet heel veelzeggend. In meerdere opzichten ;)



Dit is het nieuwe account van Hamstelaar btw, die FTM insider van Ajax van de afgelopen zomer.
Was al lang duidelijk day Bosz niet zou komen.
Tja, elke Ajacied had toch een beetje hoop denk ik. Ook vanuit de media kwam die druk er wel op te liggen namelijk. En ergens was het denk ik wel mogelijk als Sar met de goede bedoelingen naar Apeldoorn was gereden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Kon ook bijna niet anders dan dat ze niet een nieuw iemand gingen aanstellen hè. Al blijft Heitinga natuurlijk wel een (haar)grensgeval.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het is een beetje afhankelijk van wie het alternatief wordt, straks in de zomer. Dan kunnen we pas bepalen of het niet aanstellen van Bosz (niet) slim is.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Haarkloverijen! Pfoeh :steam:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 02 feb 2023, 20:46 Kon ook bijna niet anders dan dat ze niet een nieuw iemand gingen aanstellen hè. Al blijft Heitinga natuurlijk wel een (haar)grensgeval.

Afbeelding
Dat half jaartje ajax heeft Marcel Keizer wel multimiljonair gemaakt. Nooit bij noemenswaardige clubs gevoetbald/getraind. Half jaar trainer van Ajax en daar Sporting en Al Jazira.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 02 feb 2023, 20:38 Tja, lag in de sterren geschreven. Die zit daar na de zomer nog hoor. Ik vond deze tweet heel veelzeggend. In meerdere opzichten ;)



Dit is het nieuwe account van Hamstelaar btw, die FTM insider van Ajax van de afgelopen zomer.
Ja dat verbaasde mij ook. Is Flap nou werkelijk zo stubborn dat hij niet met Bosz om de tafel wil? Of andersom? Hoe dan ook, geweldig nieuws voor ons. En mooi dat Hamstelaar zich weer op twitter begeeft. Hopelijk komt hij weer met nieuws.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ajax deel II