Series

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot boeken, films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
Plaats reactie
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

TomPSV schreef: 14 jan 2023, 13:12 Ik ben de laatste tijd erg aan het genieten van de series op HBO Max. Eerst in een paar dagen drie seizoenen van Barry erdoor heen geknald, nu bezig met het tweede seizoen van The White Lotus. Beide enorme aanraders!
Is dat wat, Barry?
#FreeGeneratie4
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

PCGC schreef: 22 jan 2023, 08:21
TomPSV schreef: 14 jan 2023, 13:12 Ik ben de laatste tijd erg aan het genieten van de series op HBO Max. Eerst in een paar dagen drie seizoenen van Barry erdoor heen geknald, nu bezig met het tweede seizoen van The White Lotus. Beide enorme aanraders!
Is dat wat, Barry?
Gaat over een huurmoordenaar die opeens in een ander leven (toneelwereld) terecht komt, maar dat is nogal lastig. Afleveringen van een half uurtje, heerlijk over de top met veel humor en bizarre scènes. Ik ging er heel snel doorheen.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Thanks! Zet hem op de lijst
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:



40 jaar geleden alweer en nog steeds even tijdloos als toen :hartjes:

Grapje uiteraard, maar jongens wat heb ik me hier als kleine jongen zo'n 30 jaar geleden mee vermaakt op de vroege avonden. Samen met Airwolf, Knight rider, MacGyver en nog meer van zo'n cultpulp. Heerlijk destijds, en als je het nu kijkt dan denk je wtf wat slecht. :tear:
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 23 jan 2023, 23:40

40 jaar geleden alweer en nog steeds even tijdloos als toen :hartjes:

Grapje uiteraard, maar jongens wat heb ik me hier als kleine jongen zo'n 30 jaar geleden mee vermaakt op de vroege avonden. Samen met Airwolf, Knight rider, MacGyver en nog meer van zo'n cultpulp. Heerlijk destijds, en als je het nu kijkt dan denk je wtf wat slecht. :tear:
Ik heb ze een jaar of tien geleden weer allemaal gekeken. Die grappen van Murdoch, en de wisselwerking tussen die gasten blijft gewoon goed. Jammer genoeg was het laatste seizoen kwalitatief wel echt een stuk minder. Met de aflevering van die kristallen schedel in de jungle als absoluut dieptepunt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ben begonnen aan Tulsa King. Ik hoop dat het beter wordt. Nu is het wel ok, maar niet meer dan dat. Stallone is gewoon niet zo'n beste acteur in deze setting, en derest van de cast spreekt totaal niet aan. Het verhaal is verder ook niet al te geloofwaardig.

Ik blijf kijken omdat het toch wat anders is dan het overige dat ik de afgelopen jaren gekeken heb. Verder blijf ik (waarschijnlijk tegen beter weten in) hopen dat Stallone op de een of andere manier beter in zijn rol komt. Onder de juiste omstandigheden kan dat namelijk een prima acteur zijn, wat hij vroeg in zijn carrière een paar keer bewees, maar later ook in bijv. Copland (ook alweer onwijs oud, maar toch).
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

RaJitsu schreef: 25 jan 2023, 22:24 Ben begonnen aan Tulsa King. Ik hoop dat het beter wordt. Nu is het wel ok, maar niet meer dan dat. Stallone is gewoon niet zo'n beste acteur in deze setting, en derest van de cast spreekt totaal niet aan. Het verhaal is verder ook niet al te geloofwaardig.

Ik blijf kijken omdat het toch wat anders is dan het overige dat ik de afgelopen jaren gekeken heb. Verder blijf ik (waarschijnlijk tegen beter weten in) hopen dat Stallone op de een of andere manier beter in zijn rol komt. Onder de juiste omstandigheden kan dat namelijk een prima acteur zijn, wat hij vroeg in zijn carrière een paar keer bewees, maar later ook in bijv. Copland (ook alweer onwijs oud, maar toch).
Ik vond dat Stallone het personage Rocky Balboa ook altijd enorm sterk neerzette.

Copland vond ik inderdaad ook goed, vorig jaar nog gezien. Eigenlijk had dat personage nog best wat trekjes gemeen met Rocky (beetje zachte en naïeve kerel, maar wel vechtend tot het eind). Enige wat ik tegenwoordig wel echt maar moeilijk kan verteren, is zijn enorm bewerkte gezicht. Met name het gebied rondom z'n ogen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 25 jan 2023, 23:46
RaJitsu schreef: 25 jan 2023, 22:24 Ben begonnen aan Tulsa King. Ik hoop dat het beter wordt. Nu is het wel ok, maar niet meer dan dat. Stallone is gewoon niet zo'n beste acteur in deze setting, en derest van de cast spreekt totaal niet aan. Het verhaal is verder ook niet al te geloofwaardig.

Ik blijf kijken omdat het toch wat anders is dan het overige dat ik de afgelopen jaren gekeken heb. Verder blijf ik (waarschijnlijk tegen beter weten in) hopen dat Stallone op de een of andere manier beter in zijn rol komt. Onder de juiste omstandigheden kan dat namelijk een prima acteur zijn, wat hij vroeg in zijn carrière een paar keer bewees, maar later ook in bijv. Copland (ook alweer onwijs oud, maar toch).
Ik vond dat Stallone het personage Rocky Balboa ook altijd enorm sterk neerzette.
Klopt. Maar ik heb meer het idee dat het gewoon goed paste. In de eerste Rocky was dat wat anders, maar in derest... Je ziet in veel van zijn andere films en nu ook Tulsa King dat karakter wel terug. Het is zijn manier van acteren. Een beetje zoals Robert Downey Junior heel goed paste als Tony Stark, maar verder eigenlijk geen geweldige acteur is.
Enige wat ik tegenwoordig wel echt maar moeilijk kan verteren, is zijn enorm bewerkte gezicht. Met name het gebied rondom z'n ogen.
Tsja, het is dat hij van die hangende ogen heeft, anders keek hij altijd verbaast :D
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

RaJitsu schreef: 25 jan 2023, 22:24 Ben begonnen aan Tulsa King. Ik hoop dat het beter wordt. Nu is het wel ok, maar niet meer dan dat. Stallone is gewoon niet zo'n beste acteur in deze setting, en derest van de cast spreekt totaal niet aan. Het verhaal is verder ook niet al te geloofwaardig.

Ik blijf kijken omdat het toch wat anders is dan het overige dat ik de afgelopen jaren gekeken heb. Verder blijf ik (waarschijnlijk tegen beter weten in) hopen dat Stallone op de een of andere manier beter in zijn rol komt. Onder de juiste omstandigheden kan dat namelijk een prima acteur zijn, wat hij vroeg in zijn carrière een paar keer bewees, maar later ook in bijv. Copland (ook alweer onwijs oud, maar toch).
Geloofwaardigheid is ook mijn probleem met deze serie, er zit naar sommige stukken te weinig opbouw in. Sommige events die in andere serie drie episodes in beslag zouden nemen om gedaan te krijgen zijn in deze serie in een kwart episode gepiept. Ik vrees dat ik je moet teleurstellen, met het vorderen van de serie wordt de zaak alleen maar minder realistisch. Helaas wordt ook het acteren van Stallone niet echt veel beter.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

VeresRivne schreef: 28 jan 2023, 23:02
RaJitsu schreef: 25 jan 2023, 22:24 Ben begonnen aan Tulsa King. Ik hoop dat het beter wordt. Nu is het wel ok, maar niet meer dan dat. Stallone is gewoon niet zo'n beste acteur in deze setting, en derest van de cast spreekt totaal niet aan. Het verhaal is verder ook niet al te geloofwaardig.

Ik blijf kijken omdat het toch wat anders is dan het overige dat ik de afgelopen jaren gekeken heb. Verder blijf ik (waarschijnlijk tegen beter weten in) hopen dat Stallone op de een of andere manier beter in zijn rol komt. Onder de juiste omstandigheden kan dat namelijk een prima acteur zijn, wat hij vroeg in zijn carrière een paar keer bewees, maar later ook in bijv. Copland (ook alweer onwijs oud, maar toch).
Geloofwaardigheid is ook mijn probleem met deze serie, er zit naar sommige stukken te weinig opbouw in. Sommige events die in andere serie drie episodes in beslag zouden nemen om gedaan te krijgen zijn in deze serie in een kwart episode gepiept. Ik vrees dat ik je moet teleurstellen, met het vorderen van de serie wordt de zaak alleen maar minder realistisch. Helaas wordt ook het acteren van Stallone niet echt veel beter.
Ja, ik merk al dat na 4 afleveringen de serie ook niet echt uitnodigt om verder te kijken. Ben het nog wel van plan, maar dat kan vanavond zijn, maar ook over een paar weken.

Het is voor mij niet alleen de snelheid. Ook dat hij op zijn leeftijd effe wat mensen op hun gezicht slaat en opeens van alles gedaan krijgt en ermee wegkomt een vrouw van ergens begin 40 balt die ook nog eens een ATF-agente is en een meesteronderhandelaar is op basis van...gewoon minder te bieden zonder enig alternatief voor ogen te hebbe.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Amazon Prime bevalt mij erg goed en is nog goedkoper dan Netflix ook.

Heb net seizoen 1 uitgekeken van Sneaky Pete, iemand die al gezien? Is wel een aanrader.
Bosch is ook echt goed, alleen in seizoen 6 heb ik ineens nog maar 2 keuzes voor ondertiteling: Pools en iets van arabisch.

En ben net begonnen met Goliath, bevalt me ook wel.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

The Last of Us is wel echt heel erg goed.
LeandroBonfim
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 664
Lid geworden op: 7 nov 2022

Klopt, erg vet!
Maikel schreef: 30 jan 2023, 23:02 The Last of Us is wel echt heel erg goed.
Klopt erg vet! Kijk ook erg uit naar het nieuwe seizoen van Succession. Geweldige serie.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

The Last of Us is inderdaad heel erg goed tot nu toe (Y)

Succession is echt geweldig, hopelijk wordt deze serie geen slachtoffer van de fusie met Discovery+.
Waardoor veel series en films al een voortijdig einde hebben gevonden :think:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ren Höek schreef: 31 jan 2023, 09:16 The Last of Us is inderdaad heel erg goed tot nu toe (Y)

Succession is echt geweldig, hopelijk wordt deze serie geen slachtoffer van de fusie met Discovery+.
Waardoor veel series en films al een voortijdig einde hebben gevonden :think:
Discovery, een groter voorbeeld van een zender die ten onder is gegaan aan scripted reality troep is er niet..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 31 jan 2023, 09:16 The Last of Us is inderdaad heel erg goed tot nu toe (Y)
Even mezelf corrigeren, The Last of Us is echt geweldig :applaus:
De 1e aflevering is ontzettend sterk, aflevering 2 is 'gewoon' heel goed, maar aflevering 3 is een pareltje. Hopelijk houden ze dit niveau vast!
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 02 feb 2023, 14:29
Ren Höek schreef: 31 jan 2023, 09:16 The Last of Us is inderdaad heel erg goed tot nu toe (Y)
Even mezelf corrigeren, The Last of Us is echt geweldig :applaus:
De 1e aflevering is ontzettend sterk, aflevering 2 is 'gewoon' heel goed, maar aflevering 3 is een pareltje. Hopelijk houden ze dit niveau vast!

Ik was niet voorbereid op aflevering 3.
Zelden zo'n sterke aflevering gezien van een serie.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ik vond aflevering 3 ook een pareltje. Daarvoor was ik nog niet zo van wauw. Ik ga er overigens dan ook helemaal blanco in. Jullie hebben voorkennis door de game? Of kijken jullie hem ook blanco?

Heb net op youtube breakdown van de eerste aflevering gekeken. Dus keuzes in de game versus de serie nu. Moet zeggen, dat maakt aflevering 1 voor mij direct een stuk interessanter.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Johnnie Walker schreef: 02 feb 2023, 22:15 Ik vond aflevering 3 ook een pareltje. Daarvoor was ik nog niet zo van wauw. Ik ga er overigens dan ook helemaal blanco in. Jullie hebben voorkennis door de game? Of kijken jullie hem ook blanco?

Heb net op youtube breakdown van de eerste aflevering gekeken. Dus keuzes in de game versus de serie nu. Moet zeggen, dat maakt aflevering 1 voor mij direct een stuk interessanter.
Het spel nooit gespeeld dus de details ken ik niet. Ik ken het verhaal wel en weet ook wel ongeveer hoe het eindigt.

Pedro Pascal wel een fenomeen qua series hoor. Zo'n beetje elke serie die hij aanraakt is een hit.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Maikel schreef: 02 feb 2023, 22:19
Johnnie Walker schreef: 02 feb 2023, 22:15 Ik vond aflevering 3 ook een pareltje. Daarvoor was ik nog niet zo van wauw. Ik ga er overigens dan ook helemaal blanco in. Jullie hebben voorkennis door de game? Of kijken jullie hem ook blanco?

Heb net op youtube breakdown van de eerste aflevering gekeken. Dus keuzes in de game versus de serie nu. Moet zeggen, dat maakt aflevering 1 voor mij direct een stuk interessanter.
Het spel nooit gespeeld dus de details ken ik niet. Ik ken het verhaal wel en weet ook wel ongeveer hoe het eindigt.

Pedro Pascal wel een fenomeen qua series hoor. Zo'n beetje elke serie die hij aanraakt is een hit.
Pedro Pascal :applaus: :applaus:
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ik ken het spel ook alleen omdat het een enorme hit was, ik heb het zelf nooit gespeeld.
Wel interessant om de verschillen te zien, maar het helpt denk ik wel dat ik het niet constant aan het vergelijken ben.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Tijn schreef: 30 jan 2023, 19:36 Amazon Prime bevalt mij erg goed en is nog goedkoper dan Netflix ook.

Heb net seizoen 1 uitgekeken van Sneaky Pete, iemand die al gezien? Is wel een aanrader.
Bosch is ook echt goed, alleen in seizoen 6 heb ik ineens nog maar 2 keuzes voor ondertiteling: Pools en iets van arabisch.

En ben net begonnen met Goliath, bevalt me ook wel.
Goliath geweldig ja! Erg goed acteerwerk ook van BBT
#FreeGeneratie4
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

The Last of Us is dus ook leuk als je de hele game nooit hebt gespeeld en ook het verhaal totaal niet kent?
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

TomPSV schreef: 03 feb 2023, 18:09 The Last of Us is dus ook leuk als je de hele game nooit hebt gespeeld en ook het verhaal totaal niet kent?
Jazeker!
Vooral kijken (Y)
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wij gaan dat pas kijken als het hele seizoen erop staat. Vind het helemaal niks om steeds 1 afleveringen te kunnen kijken, en nog erger...dit met diverse series door elkaar te hebben. Dan maar ff wachten.

Succession hebben we een poging gedaan, maar kwamen er niet lekker in. Zeker het begin is traag, weinig dingen dat ons aantrok. Misschien hadden we ook een enorm hoge verwachting, dat het een 2de Suits zou zijn waar we wel helemaal fan van zijn. Misschien dat ik Succession ooit zelf nog eens een kans geef. Tijdens een weekje griep (afkloppen) ofzo...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Suits het eerste seizoen was leuk, vanaf het 2e seizoen werd het echt dramatisch.
Knap hoe Harvey de onmogelijke zaak altijd weer oploste met 1 mapje met 2 a4-tjes erin. 😂
#FreeGeneratie4

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Series