De verdediging

Hoe moet PSV spelen? Welke opstelling heeft de voorkeur. Welke spelers op welke positie?
Plaats reactie
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

RIO schreef: 23 okt 2022, 16:49
AddoCultheld schreef: 23 okt 2022, 16:44 Ergste is ook nog dat ze 0, niks, nada leren van al hun fouten.
Dat komt omdat ze allemaal dom zijn. Meen ik serieus. Kijk nou naar zo'n Teze en Obispo. Die kunnen nog net hun eigen reet afvegen. Max die schijt gewoon in zijn broek.
Het zijn idd knetterdomme gasten. Zoals die Obispo steeds fouten maakt. Echt, zo dom als een tuinhek.
Ronaldio
Meervoudig international
1
Berichten: 1184
Lid geworden op: 23 jul 2022
Clubvoorkeur: PSV

Obispo moet gewoon eens aangepakt worden. Banken. En met de neus op de feiten gedrukt worden.

Maar van Nistelrooij heeft weinig goeds achter de hand. John de Jong huurde liever nog een matige back voor de bank zodat ze het niveau middelmatige backs stapelen op peil konden houden.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

En Marcel haalde nog ff een jeugdspeler van Everton.

Als het de ontwikkeling (welke?) van Obispo maar niet in de weg zit.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Madueke schreef: 23 okt 2022, 18:48 En Marcel haalde nog ff een jeugdspeler van Everton.

Als het de ontwikkeling (welke?) van Obispo maar niet in de weg zit.
Als goedkope backup voor Obispo en Teze..Heeft het in die rol prima gedaan.
#simplythebest
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Het probleem zit niet bij Obispo maar verhaal bij het gebrek aan kwaliteit op linksback op moment en ook op rechtsback is er weinig meerwaarde.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Wat mij part gaat die hele verdediging eruit komende zomer.
Zit 0 voetbal in en maken elke wedstrijd wel een foutje.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het is best gek want Obispo en Teze zijn vrij goed aan de bal.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Als je kijkt naar onze eigen opgeleide spelers heb je voor volgend seizoen helemaal niet zoveel nodig. Mijns inziens zijn Teze en Obispo een prima duo voor centraal achterin, Mauro basisspeler op een van de backposities en kan Sambo minstens back-up rechtsback zijn. Oppegard (nog) niet goed genoeg als back-up linksback, maar met Van de Blaak en Comenencia heb je er in elk geval eentje die volgend seizoen minuten kan maken in 1. Fijnste zou zijn als je dan nog één echte goede back met ervaring en enige leiderschapskwaliteiten zou kunnen halen. Dan kun je verder doorselecteren.
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Met de huidige berichtgeving van VI & ED, kunnen we het volgende wel stellen:
Het linkerblok van de defensie (LB - LCV) moet worden ingevuld door Mauro Jr. - Branthwaite.
Bij voorkeur verkoop je komende zomer: Teze/Obispo en Ramalho. Een van de twee als het gaat om Teze en Obispo. Dan krijg je in totaal dus dit bij mijn voorkeur:

Mauro Jr. - Branthwaite - Nieuwe (ervaren) RCV - Nieuwe RB
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Dan lijkt het sowieso onlogisch dat Stergiou werkelijk komt. Of er moeten er 1 of 2 vertrekken.
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3670
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Misschien niet helemaal het juiste topic, maar weet iemand waarom een bod van 2,2 miljoen euro op Seelt in godsnaam niet geaccepteerd wordt?
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Was wel 1 miljoen aan bonussen bij, maar ik begrijp het ook niet.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

PSV wou er een speler van Burnley bij betrekken, volgens de media. Misschien heeft PSV de hand overspeeld en is Burnley doorgeschakeld. Of wellicht was die 1mln bonus nagenoeg onhaalbaar en kan je hem dan voor 1mln beter hier laten. Kortom, genoeg redenen te verzinnen. Ik denk niet dat het naar buiten zal komen waarom een deal specifiek is afgeketst.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als je het hebt over verfrissing van je achterhoede dan zijn Mauro en Jarred echt uitstekende bouwstenen voor de komende 1,5 jaar. Dan heb je niet alleen kwaliteit maar ook 2 spelers die nog kunnen groeien en spelers die hun waarde normaliter wel gaan behouden.

Dan blijven er 4 jeugdspelers over (Oppegard Obispo Teze Sambo) en Boscagli Mwene en Ramalho. Die laatste 2 hebben nog een contract voor 1 jaar in de zomer en Boscagli moet eerst terug op niveau komen voor we uberhaupt rekening met hem kunnen houden.

Wat mij betreft zijn dit weloverwogen en goede beslissingen als het allemaal lukt. Met een rechtsback aankomende zomer ziet het plan er helemaal goed uit en met een goede ervaren RCV ipv Ramalho is het feest.
BasicPareto
Jeugdinternational
1
Berichten: 145
Lid geworden op: 27 jan 2023
Clubvoorkeur: PSV

Deze aankoop kan je toch onmogelijk slecht praten? Omzetten van huur naar koop is een enorm goede zet. Hij is slechts 20, volop in ontwikkeling en heeft veel groeipotentieel. Bovendien zit er een gratis homegrown "statiegeld" op en zal hij over twee jaar waarschijnlijk onze beste verdediger worden MITS hij zich verder ontwikkelt en bij ons blijft. Als we daarbij ook goede prestaties in Europa toevoegen, wordt hij een cashcow van jewelste. In het slechtste geval zullen we geen verlies leiden, tenzij hij ernstige blessures oploopt. Als het bedrag klopt, is het een absolute bargain.

Op dit moment is hij, samen met Obispo, statistisch gezien, een van onze beste verdedigers. In tegenstelling tot vele anderen, vind ik onze verdediging niet slecht. Als Boscagli (hopelijk) goed terugkomt, zal het alleen maar beter worden. Ons grootste probleem is de organisatie momenteel. Die is ver te zoeken.
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

OnsPSV schreef: 27 jan 2023, 17:17 Met de huidige berichtgeving van VI & ED, kunnen we het volgende wel stellen:
Het linkerblok van de defensie (LB - LCV) moet worden ingevuld door Mauro Jr. - Branthwaite.
Bij voorkeur verkoop je komende zomer: Teze/Obispo en Ramalho. Een van de twee als het gaat om Teze en Obispo. Dan krijg je in totaal dus dit bij mijn voorkeur:

Mauro Jr. - Branthwaite - Nieuwe (ervaren) RCV - Nieuwe RB
PSV wil graag doorpakken toch om schoon schip te maken? Voor Ramalho is nu al interesse, dus strik erom zou ik zeggen. Teze is wat betreft CV's ook bankzitter die de bui wel voelt hangen; zijn rol lijkt me uitgespeeld en zelf zal hij ook tot de conclusie komen dat hij speelminuten moet maken en dus PSV beter kan verlaten. Ik verwacht intussen niet dat Obispo zijn wekelijkse schoonheidsfoutjes zoals ook tegen FC Emmen structureel achterwege laat; hoewel het voor PSV een harde noot zal zijn moeten ze hem wel kraken en deze protegé wmb ook laten gaan. Zowel omwille van kwaliteit als zijn contract dat medio 2024 afloopt, lijkt me het ook logisch dat Mwene's zaakwaarnemer notificatie krijgt dat hij aan de slag kan voor zijn client. En voor Max komt ongetwijfeld een Duitse of Engelse rechterrijtjesclub, van het type dat waarschijnlijk dit transferluik Baumgartl al overneemt.

Lijkt me een bijzonder interessant scenario, wat je al met al ook nog eens zo'n €20M oplevert, om echt een nieuw start mee te maken en een kwaliteitsverdediging neer te zetten. Hoewel het in het geval van PSV wel echt moeilijk is om een CV te vinden die ervaring brengt en niet zonder mankementen is; dat zie je ook met een gewezen routinier als Ramalho, die gewoonweg niet beter is dan Teze en Branthwaite. Onderstaand team zou erg jong zijn, maar zoveel meer talentvoller dan de samenstelling spelers die we nu hebben staan.

RB: Milan VAN EWIJK (22, SC Heerenveen, €5,5M), Shurandy Sambo (21), Noah SADIKI (18, Anderlecht, €0)
RCV: Anthony ROUAULT (21, Toulouse, €7M), Leonidas STERGIOU (20, St. Gallen, €5,5M), Emanuel van de Blaak
LCV: Jarred BRANTHWAITE (20, Everton, €5M), Olivier Boscagli (25)
LB: Mauro Junior, Valentin BARCO (18, Boca Juniors, €4M), Fredrik Oppegard (20)

Ter eervolle vermelding heb ik ook Tiágo Djalo (23, LOSC Lille) en Tom Rothe (18, BVB Dortmund) hier overwogen, maar eerste is gewoonweg te duur voor PSV en tweede waarschijnlijk te goed om in Dortmund gemist te gaan worden. We moeten het dus met bovenstaande doen, klap erop? ;)
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

O Goleiro Grande schreef: 27 jan 2023, 20:12
OnsPSV schreef: 27 jan 2023, 17:17 Met de huidige berichtgeving van VI & ED, kunnen we het volgende wel stellen:
Het linkerblok van de defensie (LB - LCV) moet worden ingevuld door Mauro Jr. - Branthwaite.
Bij voorkeur verkoop je komende zomer: Teze/Obispo en Ramalho. Een van de twee als het gaat om Teze en Obispo. Dan krijg je in totaal dus dit bij mijn voorkeur:

Mauro Jr. - Branthwaite - Nieuwe (ervaren) RCV - Nieuwe RB
PSV wil graag doorpakken toch om schoon schip te maken? Voor Ramalho is nu al interesse, dus strik erom zou ik zeggen. Teze is wat betreft CV's ook bankzitter die de bui wel voelt hangen; zijn rol lijkt me uitgespeeld en zelf zal hij ook tot de conclusie komen dat hij speelminuten moet maken en dus PSV beter kan verlaten. Ik verwacht intussen niet dat Obispo zijn wekelijkse schoonheidsfoutjes zoals ook tegen FC Emmen structureel achterwege laat; hoewel het voor PSV een harde noot zal zijn moeten ze hem wel kraken en deze protegé wmb ook laten gaan. Zowel omwille van kwaliteit als zijn contract dat medio 2024 afloopt, lijkt me het ook logisch dat Mwene's zaakwaarnemer notificatie krijgt dat hij aan de slag kan voor zijn client. En voor Max komt ongetwijfeld een Duitse of Engelse rechterrijtjesclub, van het type dat waarschijnlijk dit transferluik Baumgartl al overneemt.

Lijkt me een bijzonder interessant scenario, wat je al met al ook nog eens zo'n €20M oplevert, om echt een nieuw start mee te maken en een kwaliteitsverdediging neer te zetten. Hoewel het in het geval van PSV wel echt moeilijk is om een CV te vinden die ervaring brengt en niet zonder mankementen is; dat zie je ook met een gewezen routinier als Ramalho, die gewoonweg niet beter is dan Teze en Branthwaite. Onderstaand team zou erg jong zijn, maar zoveel meer talentvoller dan de samenstelling spelers die we nu hebben staan.

RB: Milan VAN EWIJK (22, SC Heerenveen, €5,5M), Shurandy Sambo (21), Noah SADIKI (18, Anderlecht, €0)
RCV: Anthony ROUAULT (21, Toulouse, €7M), Leonidas STERGIOU (20, St. Gallen, €5,5M), Emanuel van de Blaak
LCV: Jarred BRANTHWAITE (20, Everton, €5M), Olivier Boscagli (25)
LB: Mauro Junior, Valentin BARCO (18, Boca Juniors, €4M), Fredrik Oppegard (20)

Ter eervolle vermelding heb ik ook Tiágo Djalo (23, LOSC Lille) en Tom Rothe (18, BVB Dortmund) hier overwogen, maar eerste is gewoonweg te duur voor PSV en tweede waarschijnlijk te goed om in Dortmund gemist te gaan worden. We moeten het dus met bovenstaande doen, klap erop? ;)
Ik vind het allemaal vrij jong voor een defensieve linie. Doe mij maar een ervaren RCV die de rest beter doet lijken.
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Vaag dat jullie Ramalho weg willen hebben. Juist een ideale selectiespeler omdat zijn plafond bij PSV ligt, hij 30 is en niet heel zenuwachtig wordt van de bank. Plus hij is van het stel degene met de minste rare blunders, met de meeste coaching en meeste vuur. Dus kijk of je hem nog een paar jaar hier kan laten blijven.. als je een betere CV hebt, dan zet je hem op de bank.

Zo een Obispo en Teze heb je juist niks aan, omdat die teveel fouten blijven maken en dat niet meer gaat veranderen. Op die leeftijd moeten die gewoon doorschuiven naar een heerenveen of vitesse of zo.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

MaartenV schreef: 27 jan 2023, 20:37 Vaag dat jullie Ramalho weg willen hebben. Juist een ideale selectiespeler omdat zijn plafond bij PSV ligt, hij 30 is en niet heel zenuwachtig wordt van de bank. Plus hij is van het stel degene met de minste rare blunders, met de meeste coaching en meeste vuur. Dus kijk of je hem nog een paar jaar hier kan laten blijven.. als je een betere CV hebt, dan zet je hem op de bank.

Zo een Obispo en Teze heb je juist niks aan, omdat die teveel fouten blijven maken en dat niet meer gaat veranderen. Op die leeftijd moeten die gewoon doorschuiven naar een heerenveen of vitesse of zo.
Ramalho tikt niet een hoger niveau aan dan Teze en Obispo. Het is allemaal net niet. Gerrit haalt nog het hoogste niveau (hopelijk kunnen we hem ook kopen). Als je dan 3 net niet spelers hebt dan is het niet onlogisch om de duurste en niet eigen jeugd speler van de hand te doen. Ook omdat je weet dat hij nooit meer beter wordt, bij teze en Obispo is die hoop er wellicht nog wel.

Van mij mag hij blijven overigens. Maar we hebben nu 4 net niet verdedigers (Teze, Obispo, Ramalho en Boscagli) onder contract. En een huurling die net wel is. Het liefste koop je Gerrit en haal je nog een goede verdediger. Mij om het even wie er dan nog weg gaat maar dan moeten er uiteindelijk toch 2 weg. Ook omdat je jeugd wil doorstromen lijkt me.
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 27 jan 2023, 20:14
O Goleiro Grande schreef: 27 jan 2023, 20:12

PSV wil graag doorpakken toch om schoon schip te maken? Voor Ramalho is nu al interesse, dus strik erom zou ik zeggen. Teze is wat betreft CV's ook bankzitter die de bui wel voelt hangen; zijn rol lijkt me uitgespeeld en zelf zal hij ook tot de conclusie komen dat hij speelminuten moet maken en dus PSV beter kan verlaten. Ik verwacht intussen niet dat Obispo zijn wekelijkse schoonheidsfoutjes zoals ook tegen FC Emmen structureel achterwege laat; hoewel het voor PSV een harde noot zal zijn moeten ze hem wel kraken en deze protegé wmb ook laten gaan. Zowel omwille van kwaliteit als zijn contract dat medio 2024 afloopt, lijkt me het ook logisch dat Mwene's zaakwaarnemer notificatie krijgt dat hij aan de slag kan voor zijn client. En voor Max komt ongetwijfeld een Duitse of Engelse rechterrijtjesclub, van het type dat waarschijnlijk dit transferluik Baumgartl al overneemt.

Lijkt me een bijzonder interessant scenario, wat je al met al ook nog eens zo'n €20M oplevert, om echt een nieuw start mee te maken en een kwaliteitsverdediging neer te zetten. Hoewel het in het geval van PSV wel echt moeilijk is om een CV te vinden die ervaring brengt en niet zonder mankementen is; dat zie je ook met een gewezen routinier als Ramalho, die gewoonweg niet beter is dan Teze en Branthwaite. Onderstaand team zou erg jong zijn, maar zoveel meer talentvoller dan de samenstelling spelers die we nu hebben staan.

RB: Milan VAN EWIJK (22, SC Heerenveen, €5,5M), Shurandy Sambo (21), Noah SADIKI (18, Anderlecht, €0)
RCV: Anthony ROUAULT (21, Toulouse, €7M), Leonidas STERGIOU (20, St. Gallen, €5,5M), Emanuel van de Blaak
LCV: Jarred BRANTHWAITE (20, Everton, €5M), Olivier Boscagli (25)
LB: Mauro Junior, Valentin BARCO (18, Boca Juniors, €4M), Fredrik Oppegard (20)

Ter eervolle vermelding heb ik ook Tiágo Djalo (23, LOSC Lille) en Tom Rothe (18, BVB Dortmund) hier overwogen, maar eerste is gewoonweg te duur voor PSV en tweede waarschijnlijk te goed om in Dortmund gemist te gaan worden. We moeten het dus met bovenstaande doen, klap erop? ;)
Ik vind het allemaal vrij jong voor een defensieve linie. Doe mij maar een ervaren RCV die de rest beter doet lijken.
Precies mijn punt: die is voor PSV gewoon niet voorhanden lijkt me. Kom je bij een nieuwe Ramalho die niet boven het niveau van een speler als Branthwaite uitkomt.
BasicPareto
Jeugdinternational
1
Berichten: 145
Lid geworden op: 27 jan 2023
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 27 jan 2023, 20:14
O Goleiro Grande schreef: 27 jan 2023, 20:12

PSV wil graag doorpakken toch om schoon schip te maken? Voor Ramalho is nu al interesse, dus strik erom zou ik zeggen. Teze is wat betreft CV's ook bankzitter die de bui wel voelt hangen; zijn rol lijkt me uitgespeeld en zelf zal hij ook tot de conclusie komen dat hij speelminuten moet maken en dus PSV beter kan verlaten. Ik verwacht intussen niet dat Obispo zijn wekelijkse schoonheidsfoutjes zoals ook tegen FC Emmen structureel achterwege laat; hoewel het voor PSV een harde noot zal zijn moeten ze hem wel kraken en deze protegé wmb ook laten gaan. Zowel omwille van kwaliteit als zijn contract dat medio 2024 afloopt, lijkt me het ook logisch dat Mwene's zaakwaarnemer notificatie krijgt dat hij aan de slag kan voor zijn client. En voor Max komt ongetwijfeld een Duitse of Engelse rechterrijtjesclub, van het type dat waarschijnlijk dit transferluik Baumgartl al overneemt.

Lijkt me een bijzonder interessant scenario, wat je al met al ook nog eens zo'n €20M oplevert, om echt een nieuw start mee te maken en een kwaliteitsverdediging neer te zetten. Hoewel het in het geval van PSV wel echt moeilijk is om een CV te vinden die ervaring brengt en niet zonder mankementen is; dat zie je ook met een gewezen routinier als Ramalho, die gewoonweg niet beter is dan Teze en Branthwaite. Onderstaand team zou erg jong zijn, maar zoveel meer talentvoller dan de samenstelling spelers die we nu hebben staan.

RB: Milan VAN EWIJK (22, SC Heerenveen, €5,5M), Shurandy Sambo (21), Noah SADIKI (18, Anderlecht, €0)
RCV: Anthony ROUAULT (21, Toulouse, €7M), Leonidas STERGIOU (20, St. Gallen, €5,5M), Emanuel van de Blaak
LCV: Jarred BRANTHWAITE (20, Everton, €5M), Olivier Boscagli (25)
LB: Mauro Junior, Valentin BARCO (18, Boca Juniors, €4M), Fredrik Oppegard (20)

Ter eervolle vermelding heb ik ook Tiágo Djalo (23, LOSC Lille) en Tom Rothe (18, BVB Dortmund) hier overwogen, maar eerste is gewoonweg te duur voor PSV en tweede waarschijnlijk te goed om in Dortmund gemist te gaan worden. We moeten het dus met bovenstaande doen, klap erop? ;)
Ik vind het allemaal vrij jong voor een defensieve linie. Doe mij maar een ervaren RCV die de rest beter doet lijken.
Dan zou je aan zoiets kunnen denken:

Lucas Villalba van Argentinos Juniors. Centrale verdediger die sterk is in het geven van crosses, het passen en drukzetten, maar minder sterk in het tackelen. Hij zou het beste gebruikt kunnen worden als een verdediger die zich richt op het verdelen van het spel naar voren. Bovendien is hij betaalbaar en kan nog een aantal jaren meedraaien in Europa, aangezien hij 28 is. Een nadeel is dat hij nog nooit in Europa heeft gespeeld.

Een andere optie zou Guilherme van Konyaspor kunnen zijn. Wel een linksback. Naar mijn mening is hij een van de betere verdedigers in Turkije en verdient niet extreem veel geld. Met zijn 32 jaar heeft hij veel ervaring en kan hij nog wel een enkele seizoenen meedraaien. Hij is sterk in het passen, het nemen van vrije trappen en kan ook behoorlijk wat met de bal doen. Een behoorlijk complete verdediger dus.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maar dan is hij alsnog belangrijk doordat hij ervaring kan toevoegen aan die veel te jonge verdediging, zelfs als hij niet veel beter is. Met dat kleuterklasje uit je eerdere post een beslissend jaar in gaan met 2 directe CL tickets, met alle gevolgen als je het niet redt, zou een sterk staaltje mismanagement zijn.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Die ervaren CV hoeft niet beter te zijn als ie maar als lijm alles bij elkaar houdt.
Fc Denzel
Basisspeler
2
Berichten: 468
Lid geworden op: 18 mar 2022
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 27 jan 2023, 21:01 Die ervaren CV hoeft niet beter te zijn als ie maar als lijm alles bij elkaar houdt.
Precies!!
Ik denk dan echt, dat je nog plezier kan gaan beleven aan Obispo en Teze.
Zou zonde zijn mochten ze verkocht worden aan een Franse of Duitse middenmoot.
Zal je zien dat ze het daar goed doen om vervolgens een stap omhoog te kunnen maken.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Rest van het jaar: PvA-Brantwaith-Ramalho-Mauro. Obispo/Teze/Mwene kunnen echt niet meer
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Van Aanholt voegt duidelijk iets toe aan de verdediging, waarvan degenen naast hem zullen profiteren. Echter moet ook gezegd dat hij er een aantal keer naast stond te dekken en ons dat een goal kostte.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

De verdediging