Nieuwe jeugdspelers

Alles over de jeugd van PSV.
Plaats reactie
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

FritskePhilips schreef: 02 nov 2022, 22:05
Robson de Souza schreef: 02 nov 2022, 21:55 Krijgt deze veelbelovende post nog een vervolg?
Op heel korte termijn, verwacht ik dit niet. Nieuws/een beslissing verwacht ik pas in 2023.
Nog nieuws m.b.t. je bericht over de Ajax-speler die PSV gratis binnen zou willen hengelen?
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Sontje Hanssen geweldig talent. Maar hij kampt met mentale problemen doordat zijn moeder ziek is, als het goed is. Dat heeft hij openlijk gezegd. Enorm sneu.

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Erg mooi interview wel. Zo zie je ze niet vaak. Erg sneu voor hem die situatie.. Talent heeft hij namelijk zat: Sontje was de absolute sterspeler van Oranje Onder-17 op het WK in Brazilië toen ze bijna wereldkampioen werden.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Robson de Souza schreef: 09 jan 2023, 13:30
FritskePhilips schreef: 02 nov 2022, 22:05
Op heel korte termijn, verwacht ik dit niet. Nieuws/een beslissing verwacht ik pas in 2023.
Nog nieuws m.b.t. je bericht over de Ajax-speler die PSV gratis binnen zou willen hengelen?
[mention]FritskePhilips[/mention] al nieuws hierover?
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Robson de Souza schreef: 13 jan 2023, 12:57 [mention]FritskePhilips[/mention] al nieuws hierover?
Bron nog niet hierover gesproken, zal binnenkort nog eens hengelen. Als ik zijn eerdere verhaal goed interpreteer, verwachtte hij niet direct na de jaarwisseling al uitsluitsel hierover.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV



Lijkt mij niet nodig voor ons, but who knows. Wel een typische PSV transfer.

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

Op zijn insta gisteren bedankt hij Borussia en zeg looking forward what's coming
Gebruikersavatar
Analist
Veelbelovend talent
2
Berichten: 104
Lid geworden op: 19 aug 2021
Seizoenkaart: Vak X

Awards:

MJPSV schreef: 26 jan 2023, 09:54 Op zijn insta gisteren bedankt hij Borussia en zeg looking forward what's coming
Het is een verjaardagspost, geen afscheid
Hard work beats talent if talent doesn't work hard
Gebruikersavatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
1
Berichten: 415
Lid geworden op: 23 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Geverifieerd
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝟏.𝟖 🎉🥳

Thankful for everything ✨ Looking forward to all what's coming next ✌🏻


Lijkt mij gewoon dat hij jarig is en uitkijkt naar wat er komen gaat voor de komende jaren. Kan er ook helemaal naast zitten ;)
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

https://www.voetballoopbaan.nl/nieuws/d ... j-dortmund

Als hij zou komen moet hij financieel wel een stapje terug doen, tenzij ze hem transfervrij willen halen en hij direct aansluit bij het eerst elftal.
Verdient nu al een half miljoen per jaar, ik dacht dat we daar wat vanaf zouden willen..
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza schreef: 26 jan 2023, 10:05 Verdient nu al een half miljoen per jaar, ik dacht dat we daar wat vanaf zouden willen..
Bij Jong PSV zullen er al spelers zijn die 5 ton krijgen. Dus het zou gewoon kunnen.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ja klopt, tis verder echt een fantastisch talent, maar PSV heeft V. Duiven al in die categorie en Fofana waar men vgm nog steeds van gecharmeerd is.

Los daarvan weet ik ook niet of die door onze zogenaamde mentaliteitskeuring heen zou komen :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Robson de Souza schreef: 26 jan 2023, 10:05 https://www.voetballoopbaan.nl/nieuws/d ... j-dortmund

Als hij zou komen moet hij financieel wel een stapje terug doen, tenzij ze hem transfervrij willen halen en hij direct aansluit bij het eerst elftal.
Verdient nu al een half miljoen per jaar, ik dacht dat we daar wat vanaf zouden willen..
En blij dat ik was toen ik 16 was en 10 euro/uur verdiende om in de afwas te werken.. absurd salaris eigenlijk he?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dju! Goed voor elkaar.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Robson de Souza schreef: 13 jan 2023, 12:57
Robson de Souza schreef: 09 jan 2023, 13:30

Nog nieuws m.b.t. je bericht over de Ajax-speler die PSV gratis binnen zou willen hengelen?
[mention]FritskePhilips[/mention] al nieuws hierover?
Nope, niets te melden. Situatie onveranderd.
PhillipCocu
Talent
3
Berichten: 69
Lid geworden op: 4 nov 2020

FritskePhilips schreef: 26 jan 2023, 18:23
Robson de Souza schreef: 13 jan 2023, 12:57

@FritskePhilips al nieuws hierover?
Nope, niets te melden. Situatie onveranderd.
Gezien het interview van gisteren, zal het niet gaan om Amourricho van Axel Dongen
robert_94
Lid 2e elftal
3
Berichten: 171
Lid geworden op: 4 nov 2020

PhillipCocu schreef: 14 mar 2023, 12:13
FritskePhilips schreef: 26 jan 2023, 18:23
Nope, niets te melden. Situatie onveranderd.
Gezien het interview van gisteren, zal het niet gaan om Amourricho van Axel Dongen
Welk interview?
Gebruikersavatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 601
Lid geworden op: 20 mei 2021

robert_94 schreef: 14 mar 2023, 12:21
PhillipCocu schreef: 14 mar 2023, 12:13
Gezien het interview van gisteren, zal het niet gaan om Amourricho van Axel Dongen
Welk interview?
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=416234
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Feyenoord youth Watcher:I receive several signals about a possible departure of Feyenoord U16 attacker Ayodele Thomas (2007) to PSV.

The fast winger arrived from Almere in 20/21. After two strong seasons, the Dutch international spends a lot of time on the bench now at Feyenoord. More coming soon.⏳
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

DeBruyne schreef: 28 mar 2023, 17:27 Feyenoord youth Watcher:I receive several signals about a possible departure of Feyenoord U16 attacker Ayodele Thomas (2007) to PSV.

The fast winger arrived from Almere in 20/21. After two strong seasons, the Dutch international spends a lot of time on the bench now at Feyenoord. More coming soon.⏳
Heerlijk zuur altijd als een jeugdspeler vertrekt naar een concurrent. Thomas pakt zijn minuten gewoon mee als 15-jarige in de -17, zo te zien.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Zoon van Ryan? :whistle:
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

PSV timmert aan de weg met spelers aantrekken van andere BVO's. Daarin zijn ze de laatste jaren echt veel actiever in dan andere clubs. Het kost alleen stiekem ook wel veel geld.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 31 mar 2023, 17:54 PSV timmert aan de weg met spelers aantrekken van andere BVO's. Daarin zijn ze de laatste jaren echt veel actiever in dan andere clubs. Het kost alleen stiekem ook wel veel geld.
Dat zien de mensen niet die steeds hameren op waar de talenten die betaald worden vanuit het talentenpotje blijven. :D
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Maar levert het straks ook wat op? We zien al jaren dat PSV shopt bij o.a. Feyenoord, maar is al te zeggen of deze jongens iets toevoegen? Ik volg het jeugdvoetbal niet op de voet, maar de enige naam die ik hier en daar wel eens voorbij zie komen is die van Tygo Land.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Madueke schreef: 31 mar 2023, 18:30 Maar levert het straks ook wat op? We zien al jaren dat PSV shopt bij o.a. Feyenoord, maar is al te zeggen of deze jongens iets toevoegen? Ik volg het jeugdvoetbal niet op de voet, maar de enige naam die ik hier en daar wel eens voorbij zie komen is die van Tygo Land.
De jeugdopleiding is al heel veel jaren winstgevend voor PSV. Laatst Gakpo nog verkocht. Dan heb je de kosten weer voor wat jaren gedekt. Van Duiven komt eraan en die hebben we opgepikt bij Twente, Babadi hebben we opgepikt bij NEC, Blaak bij Willem II, ga zo maar door. Eerder haalden we Locadia op bij Willem II, Bergwijn bij Ajax, Rosario bij Almere City. Vanuit Feyenoord zijn er afgelopen zomer wat talenten overgekomen, maar die zijn nog een stuk jonger. Daar valt nog niet van te zeggen of ze het gaan halen. Bij Land is dat ook nog maar de vraag. Richting Jong kan je wel een voorzichtige inschatting maken en zelfs dan zijn er natuurlijk uitzonderingen.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Ja, ik doelde vooral op de afgelopen 2 jaar ongeveer. Wat je hierboven zelf ook zei, die talenten van bijvoorbeeld Feyenoord die worden gehaald waarbij Feyenoord Youth Watcher altijd zegt dat ze niet goed genoeg zijn voor een contract en/of op de bank zitten. :tear:

Dat de jeugdopleiding enorm belangrijk is voor PSV lijkt me algemeen bekend :D

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Nieuwe jeugdspelers