Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 696
Lid geworden op: 6 aug 2019

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

En 3 jaar uitsluiten van Europees voetbal :mrgreen:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Frank de Boer, dat gaan ze echt nooit doen. Overal ontslagen. Ze hadden hem eerder een functie als jeugdtrainer aangeboden, maar daar had Frank geen zin in.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

11 Sir Tinus schreef: 24 jan 2023, 13:08 Frank de Boer bij Ajax wordt echt feest. Eerst een jaar aankloten met Schreuder en dan overstappen naar Frank de Boer en een Juventusachtige situatie ligt op de loer.
Vergeet niet dat toen Frons erin stapte hij in zijn eerste seizoen onverstoorbaar presteerde ondanks alle bestuurlijke rotzooi... :think: Maar, daarna heeft ie er toch wel erg veel blijk van gegeven dàt momentum niet meer te kunnen pakken. Dus ja, doe maar! JA
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Heitinga is normaal gesproken eerder aan de beurt dan Frank de Boer maar we mogen dromen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wordt het niet eens tijd voor Daley om een psycholoog te zoeken? Hij blijft maar doorgaan he.

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=413920
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

“Er is een hoop gebeurd achter de schermen en daar kom ik nog op terug.”
Hij is nog lang niet klaar hoor :gaap:
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Leuk allemaal dat gezeik met Schreuder, Frank de Boer, Danny Blind, Bogarde etc.. Maar Ajax wint komende 5 wedstrijden met 2 vingers in de neus en staan dan weer boven ons. Ze krijgen Volendam, Sparta en RKC op bezoek en mogen naar Excelsior en Cambuur. Overigens daarna naar Vitesse om weer thuis tegen NEC te mogen. Zal me niets verbazen als ze uit die 7 wedstrijden 18/19 punten halen. Wij gaan in dezelfde periode naar Emmen (vanavond en angstgegner), Feyenoord (kansloos) en Utrecht. Ik denk oprecht dat Ajax over 7 wedstrijden 5 tot 7 punten boven ons staat. Ook met Schreuder.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ja klopt want ze laten de laatste tijd zo goed zien dat ze wedstrijden met gemak winnen! Het gaat helemaal vanzelf bij ze.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Ittot schreef: 24 jan 2023, 15:50 Leuk allemaal dat gezeik met Schreuder, Frank de Boer, Danny Blind, Bogarde etc.. Maar Ajax wint komende 5 wedstrijden met 2 vingers in de neus en staan dan weer boven ons. Ze krijgen Volendam, Sparta en RKC op bezoek en mogen naar Excelsior en Cambuur. Overigens daarna naar Vitesse om weer thuis tegen NEC te mogen. Zal me niets verbazen als ze uit die 7 wedstrijden 18/19 punten halen. Wij gaan in dezelfde periode naar Emmen (vanavond en angstgegner), Feyenoord (kansloos) en Utrecht. Ik denk oprecht dat Ajax over 7 wedstrijden 5 tot 7 punten boven ons staat. Ook met Schreuder.
Gelukkig krijgen wij die wedstrijden ook nog ;) En ajax moet nog naar Twente en, hmm even denken... Eindhoven ;)
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Ittot schreef: 24 jan 2023, 15:50 Leuk allemaal dat gezeik met Schreuder, Frank de Boer, Danny Blind, Bogarde etc.. Maar Ajax wint komende 5 wedstrijden met 2 vingers in de neus en staan dan weer boven ons. Ze krijgen Volendam, Sparta en RKC op bezoek en mogen naar Excelsior en Cambuur. Overigens daarna naar Vitesse om weer thuis tegen NEC te mogen. Zal me niets verbazen als ze uit die 7 wedstrijden 18/19 punten halen. Wij gaan in dezelfde periode naar Emmen (vanavond en angstgegner), Feyenoord (kansloos) en Utrecht. Ik denk oprecht dat Ajax over 7 wedstrijden 5 tot 7 punten boven ons staat. Ook met Schreuder.
Als Emmen als angstgegner wordt gezien, dan is het erg triest gesteld met onze club.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Familie Blind manifesteert zich meer en meer als de nieuwe familie Cruijff.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

[mention]Ittot[/mention] Verder wel vertrouwen in ons cluppie of is bij ons alles verschrikkelijk en bij de buren het gras groener?
Ik vind het nog wat vroeg om de strop op te hangen en te verwachten in de komende onze kop erin te steken.
Uiteraard moet PSV zich bewijzen maar in deze vorm zijn ook de kleintjes voor Ajax uitdagend. Al is met maar vanwege de motivatie en het moraal.
One can only hope
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ittot schreef: 24 jan 2023, 15:50 Leuk allemaal dat gezeik met Schreuder, Frank de Boer, Danny Blind, Bogarde etc.. Maar Ajax wint komende 5 wedstrijden met 2 vingers in de neus en staan dan weer boven ons. Ze krijgen Volendam, Sparta en RKC op bezoek en mogen naar Excelsior en Cambuur. Overigens daarna naar Vitesse om weer thuis tegen NEC te mogen. Zal me niets verbazen als ze uit die 7 wedstrijden 18/19 punten halen. Wij gaan in dezelfde periode naar Emmen (vanavond en angstgegner), Feyenoord (kansloos) en Utrecht. Ik denk oprecht dat Ajax over 7 wedstrijden 5 tot 7 punten boven ons staat. Ook met Schreuder.
Als je in deze situatie nog steeds zo bang bent voor Ajax heb je vooral last van een minderwaardigheidscomplex. We zijn exact halverwege, wat wil zeggen dat alle 'makkelijke' wedstrijden die zij nu hebben, dat wij die later krijgen.

Niet zo in een hoekje kruipen. Wij zijn slecht, Ajax is zo mogelijk nog slechter op dit moment. Getuige de 2 punten die ze achter ons staan (en wij zijn daaro al geweest, niet andersom). Ajax speelde thuis tegen Eagles gelijk, verloor van Vitesse. Respectievelijk de nr's 10 en 14 van de Eredivsie. Speelde gelijk uit bij Emmen, de huidige nummer 16. Dus waar dat "2 vingers in de neus" vandaan komt is me een raadsel. Maar blijf die kneuzen vooral zo groot maken hoor.
#FreeGeneratie4
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

d'Oude schreef: 24 jan 2023, 16:04 [mention]Ittot[/mention] Verder wel vertrouwen in ons cluppie of is bij ons alles verschrikkelijk en bij de buren het gras groener?
Ik vind het nog wat vroeg om de strop op te hangen en te verwachten in de komende onze kop erin te steken.
Uiteraard moet PSV zich bewijzen maar in deze vorm zijn ook de kleintjes voor Ajax uitdagend. Al is met maar vanwege de motivatie en het moraal.
Nee ik heb inderdaad weinig vertrouwen in ons PSV. Ook niet heel veel in Ajax, maar nog wel nét iets meer dan bij ons.
Paco Casal schreef: 24 jan 2023, 16:07
Ittot schreef: 24 jan 2023, 15:50 Leuk allemaal dat gezeik met Schreuder, Frank de Boer, Danny Blind, Bogarde etc.. Maar Ajax wint komende 5 wedstrijden met 2 vingers in de neus en staan dan weer boven ons. Ze krijgen Volendam, Sparta en RKC op bezoek en mogen naar Excelsior en Cambuur. Overigens daarna naar Vitesse om weer thuis tegen NEC te mogen. Zal me niets verbazen als ze uit die 7 wedstrijden 18/19 punten halen. Wij gaan in dezelfde periode naar Emmen (vanavond en angstgegner), Feyenoord (kansloos) en Utrecht. Ik denk oprecht dat Ajax over 7 wedstrijden 5 tot 7 punten boven ons staat. Ook met Schreuder.
Als je in deze situatie nog steeds zo bang bent voor Ajax heb je vooral last van een minderwaardigheidscomplex. We zijn exact halverwege, wat wil zeggen dat alle 'makkelijke' wedstrijden die zij nu hebben, dat wij die later krijgen.

Niet zo in een hoekje kruipen. Wij zijn slecht, Ajax is zo mogelijk nog slechter op dit moment. Getuige de 2 punten die ze achter ons staan (en wij zijn daaro al geweest, niet andersom). Ajax speelde thuis tegen Eagles gelijk, verloor van Vitesse. Respectievelijk de nr's 10 en 14 van de Eredivsie. Speelde gelijk uit bij Emmen, de huidige nummer 16. Dus waar dat "2 vingers in de neus" vandaan komt is me een raadsel. Maar blijf die kneuzen vooral zo groot maken hoor.
Hoe lang denk je dat we nog 2 punten boven Ajax staan?

Vanthaman18 schreef: 24 jan 2023, 16:02
Ittot schreef: 24 jan 2023, 15:50 Leuk allemaal dat gezeik met Schreuder, Frank de Boer, Danny Blind, Bogarde etc.. Maar Ajax wint komende 5 wedstrijden met 2 vingers in de neus en staan dan weer boven ons. Ze krijgen Volendam, Sparta en RKC op bezoek en mogen naar Excelsior en Cambuur. Overigens daarna naar Vitesse om weer thuis tegen NEC te mogen. Zal me niets verbazen als ze uit die 7 wedstrijden 18/19 punten halen. Wij gaan in dezelfde periode naar Emmen (vanavond en angstgegner), Feyenoord (kansloos) en Utrecht. Ik denk oprecht dat Ajax over 7 wedstrijden 5 tot 7 punten boven ons staat. Ook met Schreuder.
Als Emmen als angstgegner wordt gezien, dan is het erg triest gesteld met onze club.
We hebben afgelopen 4 uitwedstrijden tegen Emmen 1 gewonnen. 2 gelijk. 1 verloren. Dus ja een angstgegner,
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het gaat fucking slecht met Ajax, maar we krijgen niet eens de kans om erom te lachen. Want elke keer als het grappig wordt blijken wij nog veel harder teleur te stellen. Ajax is kut. Maar wij ook.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

Ittot schreef: 24 jan 2023, 22:14
d'Oude schreef: 24 jan 2023, 16:04 [mention]Ittot[/mention] Verder wel vertrouwen in ons cluppie of is bij ons alles verschrikkelijk en bij de buren het gras groener?
Ik vind het nog wat vroeg om de strop op te hangen en te verwachten in de komende onze kop erin te steken.
Uiteraard moet PSV zich bewijzen maar in deze vorm zijn ook de kleintjes voor Ajax uitdagend. Al is met maar vanwege de motivatie en het moraal.
Nee ik heb inderdaad weinig vertrouwen in ons PSV. Ook niet heel veel in Ajax, maar nog wel nét iets meer dan bij ons.
Paco Casal schreef: 24 jan 2023, 16:07

Als je in deze situatie nog steeds zo bang bent voor Ajax heb je vooral last van een minderwaardigheidscomplex. We zijn exact halverwege, wat wil zeggen dat alle 'makkelijke' wedstrijden die zij nu hebben, dat wij die later krijgen.

Niet zo in een hoekje kruipen. Wij zijn slecht, Ajax is zo mogelijk nog slechter op dit moment. Getuige de 2 punten die ze achter ons staan (en wij zijn daaro al geweest, niet andersom). Ajax speelde thuis tegen Eagles gelijk, verloor van Vitesse. Respectievelijk de nr's 10 en 14 van de Eredivsie. Speelde gelijk uit bij Emmen, de huidige nummer 16. Dus waar dat "2 vingers in de neus" vandaan komt is me een raadsel. Maar blijf die kneuzen vooral zo groot maken hoor.
Hoe lang denk je dat we nog 2 punten boven Ajax staan?

Vanthaman18 schreef: 24 jan 2023, 16:02

Als Emmen als angstgegner wordt gezien, dan is het erg triest gesteld met onze club.
We hebben afgelopen 4 uitwedstrijden tegen Emmen 1 gewonnen. 2 gelijk. 1 verloren. Dus ja een angstgegner,
Nee, nep gras.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Morgen komt er een actie hoor. Kansloos. De gemiddelde F-side tjappie zal voor 50 euro in de zakdoek snuiten.

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=414003
Ronaldio
Meervoudig international
1
Berichten: 1184
Lid geworden op: 23 jul 2022
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 24 jan 2023, 16:00
Ittot schreef: 24 jan 2023, 15:50 Leuk allemaal dat gezeik met Schreuder, Frank de Boer, Danny Blind, Bogarde etc.. Maar Ajax wint komende 5 wedstrijden met 2 vingers in de neus en staan dan weer boven ons. Ze krijgen Volendam, Sparta en RKC op bezoek en mogen naar Excelsior en Cambuur. Overigens daarna naar Vitesse om weer thuis tegen NEC te mogen. Zal me niets verbazen als ze uit die 7 wedstrijden 18/19 punten halen. Wij gaan in dezelfde periode naar Emmen (vanavond en angstgegner), Feyenoord (kansloos) en Utrecht. Ik denk oprecht dat Ajax over 7 wedstrijden 5 tot 7 punten boven ons staat. Ook met Schreuder.
Gelukkig krijgen wij die wedstrijden ook nog ;) En ajax moet nog naar Twente en, hmm even denken... Eindhoven ;)
En Ajax en Feyenoord moeten nog een keer tegen elkaar.

Maar ja als PSV zelf alles hopeloos verspeeld maakt dat ook geen verschil meer.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Standbeeld schreef: 25 jan 2023, 23:38 Morgen komt er een actie hoor. Kansloos. De gemiddelde F-side tjappie zal voor 50 euro in de zakdoek snuiten.

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=414003
Een protest met zakdoekjes is een prima eerste stap.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wat ben ik toch godverdomme blij dat wij Brands hebben hahaha. PSV is de laatste weliswaar een farce van een topclub, maar in Amsterdam is het nog erger.

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7560
Lid geworden op: 16 mei 2019

Dus alle assistenten moeten vertrekken, maar de verantwoordelijke trainert mag blijven? :lol:
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dan denk je dat het niet erger kan dan bij PSV, maar iedere keer weer hè? Ook hierin: WZAWZDB! :lol:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kunnen ze met de zakdoekjes mooi Kaltenbach en Reiziger uitzwaaien. Haha, wat maken ze er een bende van. Ongekend dat wij hier niet van weten te profiteren.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

De Telegraaf smult hiervan.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heitinga is totaal gestoord als hij dit doet.

Je bent een judas naar Reiziger. En als het helemaal naar de tiefus gaat lig je er ook uit.

Maar aangezien hij de hersencapaciteit heeft van een waterral en de eerste Amsterdammer met eergevoel moet nog geboren worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ShovingNE2 schreef: 26 jan 2023, 18:22 Heitinga is totaal gestoord als hij dit doet.

Je bent een judas naar Reiziger. En als het helemaal naar de tiefus gaat lig je er ook uit.

Maar aangezien hij de hersencapaciteit heeft van een waterral en de eerste Amsterdammer met eergevoel moet nog geboren worden.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ajax deel II