Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

In één opzicht wordt Ruud natuurlijk niets bespaard: dat hij voortdurend als kop van jut fungeert. Deels terecht, want er lijkt geen zichtbaar werkende tactiek, maar idd ook onterecht aangezien 1. de RVC ook een rol van betekenis heeft gespeeld en nog speelt rond de verkopen (en aankopen) en 2. Brands als algemeen directeur zich nu eenmaal dient te verantwoorden voor het gevoerde algemene beleid, ook tussentijds als het zó slecht gaat en ook tegenover de supporters. Wachten tot begin februari zal het wel worden, maar of dat verstandig is? Ik word verdrietig dat er weer een icoon voor de leeuwen wordt geworpen en hiermee wordt beschadigd, en dat terwijl hij het zelf aanvankelijk anders had gewild. Zoals gezegd: het begint verwantschap te vertonen met het begin van Cocu, alleen laat men Ruud nu bungelen, Phillip werd gesteund. Tijd dus voor alle steun, de assistenten zijn in dat opzicht blijkbaar niet afdoende. Overigens knap hoe Ruud zich eerlijk staande weet te houden tijdens de persco achteraf, hulde. Tenslotte: Marcel, laat je dan toch maar eens zien/horen
Laatst gewijzigd door psvgouda op 24 jan 2023, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Makaveli
Meervoudig international
6
Berichten: 1430
Lid geworden op: 27 aug 2017

Heruone schreef: 24 jan 2023, 22:16 PSV heeft financiële problemen, dat weten we allemaal. PSV moest Gakpo verkopen om zekerheid te krijgen. PSV heeft vervolgens Madueke verkocht voor een niet te weigeren bod om financieel mogelijkheden te kunnen krijgen. Enfin, tot zover de common sense. Ik zal je het vervolg even neerpennen: aankopen doen in de winter is gewoon ontzettend duur. Repareren in de winter is gewoon ontzettend duur. Het legt een hypotheek op je komende seizoenen. En er zijn bovendien gewoon weinig spelers beschikbaar. Het is heel simpel: ik denk dat er vrij weinig meer bij gaat komen deze winter en dat men, met het geld dat men heeft van de Gakpo en met name Madueke transfer (en dat zal best een prima bedrag zijn), vroeg wilt gaan investeren in de zomer. Dat is even slikken, dat is pijnlijk, maar daar is objectief gezien wellicht wel iets voor te zeggen.
Daar zijn alleen wel een drietal serieuze problemen mee:

- als je niet meer inzet op direct presteren is de kans gewoon groot dat we niet bij de eerste 3 gaan komen. En conference league betekent weer een extra tekort op je begroting. Terwijl het tafelzilver op Sangaré na nu wel zo goed als verkocht is.
- het signaal naar je selectie is helemaal verkeerd. Voor een Xavi is het zo niet echt aantrekkelijk meer om te blijven. Die komt om zich te ontwikkelen.
- voor potentiële aankopen is PSV veel minder interessant als het in de conference league uitkomt dan in de EL/CL.

In theorie is het best een aantrekkelijke gedachte om in de zomer opnieuw op te bouwen. Maar slecht presteren gaat zowel ten koste van je budget als je aantrekkingskracht.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

In een seizoen waarin de kans op een titel zelden zó groot was, worden fout op fout gestapeld en wordt er gewacht op buitenkansjes. Sorry, liever 1 klasse minder dan dé topkandidaat en die wél binnenhalen, als dat nog altijd 2 klassen beter is dan pakweg El Ghazi en je de kans op de titel aanzienlijk vergroot.

Ook al ligt het niet alleen aan de spelersgroep. Als je twee man verkoopt en je spits een blessure oploopt en voor GEEN van drieën een adequate vervanger hebt dan zadel je je trainer ook met een enorm probleem op. Ook al is het tactisch matig.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Ykhim schreef: 24 jan 2023, 22:29
Heruone schreef: 24 jan 2023, 22:16PSV heeft financiële problemen, dat weten we allemaal. PSV moest Gakpo verkopen om zekerheid te krijgen. PSV heeft vervolgens Madueke verkocht voor een niet te weigeren bod om financieel mogelijkheden te kunnen krijgen. Enfin, tot zover de common sense. Ik zal je het vervolg even neerpennen: aankopen doen in de winter is gewoon ontzettend duur. Repareren in de winter is gewoon ontzettend duur. Het legt een hypotheek op je komende seizoenen. En er zijn bovendien gewoon weinig spelers beschikbaar. Het is heel simpel: ik denk dat er vrij weinig meer bij gaat komen deze winter en dat men, met het geld dat men heeft van de Gakpo en met name Madueke transfer (en dat zal best een prima bedrag zijn), vroeg wilt gaan investeren in de zomer. Dat is even slikken, dat is pijnlijk, maar daar is objectief gezien wellicht wel iets voor te zeggen.
Ik weet dat repareren in de winter duur is. Niet repareren als dat wel moet, is echter nog veel duurder. Je hebt weken, zo niet maanden, de tijd gehad om je voor te bereiden. In praktijk komt er niks van terecht. En daar is één man verantwoordelijk voor, en dat is Marcel Brands zelf. Daarmee zeg ik niet dat hij hoofdschuldige is aan alle problemen, maar wel dat hij een van de hoofdpersonen is. Maar zelfs los daarvan: ik vind het te stil, te lief, te gemoedelijk. Het zal intern donderen, maar je ziet er niks van terug op het veld. Buiten het veld hebben supporters zorgen en vragen en daar springt PSV niet goed mee om. En daar is één man verantwoordelijk voor, en dat is wederom Marcel Brands zelf. Hij laat Ruud nu bungelen. Ruud mag het woord doen, mag alle keuzes uitleggen, mag iedereen geruststellen. Ik vind dat echt ongehoord als je beseft dat Ruud een beginnend trainer is. Die moet zich richten op het beter laten functioneren van de ploeg. Daar zijn we het gelukkig over eens.
Brands mag/moet zich inderdaad meer laten zien. Hij laat Ruud nu echt bungelen. Hij heeft aangegeven ná de transferperiode een verhaal te gaan houden. Maar je weet nu al dat dat gewoon gelul gaat zijn. Het is net een politicus. Draait om waarheden heen en komt uiteindelijk met slappe excuses.
Het grootste probleem dat we hebben is dat het niet 1 iemand is die hoofdschuldige is voor deze situatie. Het is JdJ, Gerbrands, Brands, de RvC! Ruud, Corona, Fred Rutten, spelers noem maar op. Het is nu echt een teringzooi waarbij je het niet oplost door simpelweg 1 iemand te vervangen.

Ik ben echt allesbehalve fan van Ruud en zijn speelwijze, of eigenlijk zijn gebrek aan een speelwijze. Maar hij neemt in ieder geval wel verantwoordelijkheid. Hij toont nu wel leiderschap en dat kan ik wel respecteren. Eerlijk zijn, in de spiegel kijken en de schuld bij jezelf zoeken. Als iedereen in die keten dat zou doen en zich door de pijn heen bijt om ook echt dingen anders en beter te doen is er nog hoop.

Zo niet dan kun je Ruud vervangen door iemand anders maar het resultaat zal niet veel beter zijn. Dan eindigen we met geluk op een Conference League plek.
Kritischepsver
Regelmatige invaller
3
Berichten: 359
Lid geworden op: 4 nov 2020
Oude naam: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 24 jan 2023, 22:30
Ykhim schreef: 24 jan 2023, 21:45

Nou: ik vind dat Brands óók te verwijten. Onder zijn leiding wordt de halve selectie in de uitverkoop gedaan en hoewel dat bij sommige spelers lang niet zo'n slecht idee is, is het natuurlijk belachelijk dat we Gakpo en Madueke verkopen (en al geruime tijd weten dat het zou kunnen gebeuren) én niet meteen als de donder vervanger(s) in huis halen. We zijn nu weer dagen verder en behalve een ogenschijnlijk vreemde deal voor Silva, is het doodstil. Er is onrust op de club, er is onrust op het veld, de resultaten zijn kut en de selectie totaal uit balans geslagen omdat we ruim 3 weken na het openen van de markt nog helemaal niks hebben gedaan. Ja: dat is Marcel te verwijten. Ja: Marcel is daarmee ook schuldig aan beperkte resultaten. Want hoewel je niet weet of we met nieuwe aankopen vandaag wél hadden gewonnen, was de kans in elk geval serieus groter geweest.

Ik verlang naar duidelijkheid. Ik wil weten wat er in godsnaam aan de hand is bij PSV, wat we mogen verwachten en waarom het zo bizar lang duurt voordat de boel eens versterkt wordt. Ruud is degene die alle klappen mag opvangen, voor de rest is het stil. Als dat bij onze concurrent gebeurt, dan spreken we terecht schande. Het is crisis en bij onze club hangt er een stille, gelaten sfeer. De enige die er middels energie verandering in probeert te brengen, is onze trainer. En misschien Xavi Simons. Dat is toch te krankzinnig voor woorden?
Ik speculaas er lustig op los:

- De club stond er als gevolg van een falend aankoop/salarisbeleid (aangevuld met Coronaperikelen) véél slechter voor dan we konden vermoeden
- Brands is aangetrokken met als hoofddoel saneren en opnieuw bouwen (op basis van ervaring 10 jaar geleden), maar had dit momenteel liever stil gehouden als de resultaten dit hadden kunnen verbloemen
- Andere trainers waren niet bereid in te stappen, want geen geld voor investeringen. Ruud heeft de handschoen opgepakt (na overtuiging Brands), en wordt sowieso gespaard als gevolg van de situatie.

Ik kan anders op geen enkele andere manier bedenken waarom je in zo'n cruciaal CL seizoen in de winter je beste spelers laat gaan en er niet direct wat voor terughaalt.
Maar wat is dat plan dan waar de Jong en Simons over spraken o.a.? Dat er geen euro meer wordt uitgegeven zelfs nadat je 90 miljoen geïncasseerd. Of zijn deze spelers echt volledig voor de gek gehouden en is er iets onjuist aan heb medegedeeld..
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dat vraag ik me ook af. Luuk, Walter, Xavi, allemaal hadden ze het over 'het' plan. Wat heeft hen, Xavi wellicht in iets mindere mate, naast een sloot tekengeld en salaris over de streep getrokken? (v)CL? Trainen onder de grote RvN?
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Inderdaad.

Wat was nou dat masterplan? Want ik snap er echt helemaal niets meer van
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

JdJ met zn praatjes.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat plan kwam, wat ik begreep, vooral van de RvC hoor. Niet van de Jong die natuurlijk ook maar afhankelijk is van de mogelijkheden die hem geboden worden. De RvC is in deze denk ik vooral de grote boosdoener, met vd Wallen voorop. En die mooie verhalen en ambities druppelen natuurlijk door in je organisatie. Een TD denkt dat er daadwerkelijk wat mogelijk is, de nieuwe AD schrikt zich de pleuris na kort in dienst te zijn van hoe de situatie er eigenlijk voor staat, de trainer die al een beginner is wordt volledig aan zijn lot overgelaten en tot slot worden de fans ook lekker bedonderd.

Ik krijg dus wel steeds meer het idee dat het op het hoogste niveau dus al mis is gegaan en nog steeds behoorlijk fout gaat. En nu hoor ik mensen alweer zeggen: de RvC heeft puur een controlerende functie, maar dat is in theorie alleen zo. Zeker bij PSV in deze setting waar een aantal heren toch echt de macht hebben gepakt maar of geen flikker verstand hebben van het voetballen of ze hebben mooie praatjes maar pakken om welke reden dan ook niet door.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dat "plan" kwam van Ruud en Marcel.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

De Realist schreef: 24 jan 2023, 23:09 Inderdaad.

Wat was nou dat masterplan? Want ik snap er echt helemaal niets meer van
Je plaatsen voor de CL met een goede keeper en goede spits.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

koetje schreef: 24 jan 2023, 23:38
De Realist schreef: 24 jan 2023, 23:09 Inderdaad.

Wat was nou dat masterplan? Want ik snap er echt helemaal niets meer van
Je plaatsen voor de CL met een goede keeper en goede spits.
Ik denk oprecht dat dit het was inderdaad.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 24 jan 2023, 23:17 Dat "plan" kwam van Ruud en Marcel.
Klopt. John had het nog om over Ajax heen te wippen. Ongelukkige woordkeuze, want er was geen tijdsduur aan verbonden. Al had dit 'makkelijk' gekund als je ziet hoe Ajax er voor staat. Maar idd al die spelers waren na 1 gesprek met Ruud overstag gegaan en wouden deelmaken van het zogenaamde masterplan.

Dat masterplan was ongetwijfeld niet: we verkopen onze beste spelers en gaan met gehuurd puin verder en hopen er het beste van.

Dus of het masterplan viel deze zomer in duigen nadat er wat financiele lijken uit de kast vielen. Of er is gewoon keihard gelogen, wat ik bij Ruud niet kan voorstellen.

Hoe dan ook, de huidige staat van PSV slaat nergens op. Ons tafelzilver is weggedaan, zonder vervangers. Als PSV niet oppast worden we echt toch jaren weer verder teruggeworpen, net zoals de zomer van 2019 zijn sporen nog steeds nalaat. Voor je het weet zit je in een vicieuze cirkel van: 5e plek -> Conference league ticket-> Sangare weg->Simons weg-> geen topspeler die wilt komen -> verdere bezuinigingen. Probeer dat maar eens om te draaien...
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Menno1 schreef: 24 jan 2023, 23:46
Hoe dan ook, de huidige staat van PSV slaat nergens op. Ons tafelzilver is weggedaan, zonder vervangers. Als PSV niet oppast worden we echt toch jaren weer verder teruggeworpen, net zoals de zomer van 2019 zijn sporen nog steeds nalaat. Voor je het weet zit je in een vicieuze cirkel van: 5e plek -> Conference league ticket-> Sangare weg->Simons weg-> geen topspeler die wilt komen -> verdere bezuinigingen. Probeer dat maar eens om te draaien...
Het kan. Feyenoord verkocht letterlijk een heel elftal afgelopen zomer.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 696
Lid geworden op: 6 aug 2019

Awards:

Moet je nagaan als De Jong in augustus niet voor de transfer van Gakpo was gaan liggen. Dan waren we nog veel slechter af geweest dit seizoen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

koetje schreef: 24 jan 2023, 23:57
Menno1 schreef: 24 jan 2023, 23:46
Hoe dan ook, de huidige staat van PSV slaat nergens op. Ons tafelzilver is weggedaan, zonder vervangers. Als PSV niet oppast worden we echt toch jaren weer verder teruggeworpen, net zoals de zomer van 2019 zijn sporen nog steeds nalaat. Voor je het weet zit je in een vicieuze cirkel van: 5e plek -> Conference league ticket-> Sangare weg->Simons weg-> geen topspeler die wilt komen -> verdere bezuinigingen. Probeer dat maar eens om te draaien...
Het kan. Feyenoord verkocht letterlijk een heel elftal afgelopen zomer.
Ja, maar die hebben een geweldige trainer :mrgreen:
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Iedereen die Marcel Brands aanpakt... kijk even naar het jaarverslag van PSV.

PSV moet 40 miljoen euro dichten. 40 MILJOEN.
Dat is onze halve begroting. Er is gewoon wanbeleid gevoerd afgelopen jaren en er is ons supporters maar verteld dat het financieel allemaal zo goed ging. We zouden nog steeds op EL begroten.

Brands heeft de continüiteit van de club gewaarborgd. We hadden enorme problemen gehad als er geen transfer was gekomen van +-40 miljoen.

Het is echt pijnlijk om te zien dat John en Toon nu weg zijn en eigenlijk die puinhoop hebben achtergelaten. Zij zouden kerels zijn en eens voor de camera moeten komen om dit uit te leggen.

Als je beleid gaat voeren met een kostenpost van 130 miljoen euro en een begroting van 90 miljoen euro, moet je als beleidsbepalers kapot schamen.

Brands zal dit waarschijnlijk niet naar buiten brengen, maar als hij eerlijk is doet die dit wel. Dan begrijpt iedereen dat we een verstandige koers gaan varen.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

koetje schreef: 24 jan 2023, 23:38
De Realist schreef: 24 jan 2023, 23:09 Inderdaad.

Wat was nou dat masterplan? Want ik snap er echt helemaal niets meer van
Je plaatsen voor de CL met een goede keeper en goede spits.
Lijkt het haast wel op ja
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Het tweeluik tegen Rangers, met de blunders van Benitez en Ramalho, worden in retroperspectief extra zuur. Door die CL mis te lopen mis je miljoenen, waardoor je moet verkopen, waardoor we in het seizoen dat Ajax eindelijk eens faalt een kutelftal hebben.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

ComeOnPSV schreef: 25 jan 2023, 00:04 Iedereen die Marcel Brands aanpakt... kijk even naar het jaarverslag van PSV.

PSV moet 40 miljoen euro dichten. 40 MILJOEN.
Dat is onze halve begroting. Er is gewoon wanbeleid gevoerd afgelopen jaren en er is ons supporters maar verteld dat het financieel allemaal zo goed ging. We zouden nog steeds op EL begroten.
Makkelijkste manier om 40 miljoen binnen te halen is de CL halen.

Dat hadden we absoluut gehaald als het bestuur een goede fitte spits had geregeld i.p.v. voor de zoveelste keer gokken dat het nog net goed komt door allerlei spelers "creatief" op plaatsen te zetten waar ze niet optimaal renderen.

Je moet INVESTEREN om resultaten te halen.
En als je HALF INVESTEERT, dan ga je op je bek en is die halve investering voor niks geweest.

Als je je daarvoor even in de schulden moet steken: PRIMA. Zo doet ieder groeiend bedrijf dat.
romardo
Jeugdspeler
3
Berichten: 40
Lid geworden op: 4 nov 2020

ComeOnPSV schreef: 25 jan 2023, 00:04 Iedereen die Marcel Brands aanpakt... kijk even naar het jaarverslag van PSV.

PSV moet 40 miljoen euro dichten. 40 MILJOEN.
Dat is onze halve begroting. Er is gewoon wanbeleid gevoerd afgelopen jaren en er is ons supporters maar verteld dat het financieel allemaal zo goed ging. We zouden nog steeds op EL begroten.

Brands heeft de continüiteit van de club gewaarborgd. We hadden enorme problemen gehad als er geen transfer was gekomen van +-40 miljoen.

Het is echt pijnlijk om te zien dat John en Toon nu weg zijn en eigenlijk die puinhoop hebben achtergelaten. Zij zouden kerels zijn en eens voor de camera moeten komen om dit uit te leggen.

Als je beleid gaat voeren met een kostenpost van 130 miljoen euro en een begroting van 90 miljoen euro, moet je als beleidsbepalers kapot schamen.

Brands zal dit waarschijnlijk niet naar buiten brengen, maar als hij eerlijk is doet die dit wel. Dan begrijpt iedereen dat we een verstandige koers gaan varen.
Eens. Jammer alleen dat iedere keer alleen naar Toon en John worden gewezen in deze. Hoe zit het met RvC bijvoorbeeld? Als je dit allemaal kunt laten gebeuren, wat is jouw rol nog als RvC zijnde?
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Eens. Heb ik eerder al aangegeven in het RvC topic. Zijn de mensen daar wel capabel voor die functie? Gezien de feitelijke situatie dat we nog steeds moeten zitten hopen op buitenkansjes nadat we 90 miljoen hebben opgehaald denk ik dat die mensen echt veel en veel te laat hebben ingegrepen. En dan niet een beetje veel en veel te laat, maar echt half 1 in plaats van 5 voor 12.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

voskat schreef: 25 jan 2023, 00:17 Je moet INVESTEREN om resultaten te halen.
En als je HALF INVESTEERT, dan ga je op je bek en is die halve investering voor niks geweest.
Afgelopen jaren is er geïnvesteerd en hebben we het ook niet gehaald. Dus investeren zegt niet alles.
Het is een puinbak bij PSV onder leiding van Gerbrands.

Je zegt het zelf. We moesten de CL halen. Niet gelukt, maar dat hoeft niet te betekenen dat de halve club omvalt, wat nu wel gebeurd is door gigantische gaten in de begroting.

En oja? Lekker in de schulden gaan zitten als PSV zijnde? Lekker de KNVB op de stoep?
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

romardo schreef: 25 jan 2023, 00:19 Eens. Jammer alleen dat iedere keer alleen naar Toon en John worden gewezen in deze. Hoe zit het met RvC bijvoorbeeld? Als je dit allemaal kunt laten gebeuren, wat is jouw rol nog als RvC zijnde?
Lijkt mij dat Ton van Veen er klaar mee was. Hoe je de berichten leest heeft die nu gezegd dat er eerst financieel eens orde gesteld moest gaan worden.

Maar je kunt je afvragen wat ze afgelopen jaren dan hebben gedaan. Alles toegestaan en de club de vernieling in zien gaan. Want zo zie ik het.
Wanbeleid ten top als je zo gaat begroten.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Project Bommel en daarna Schmidt hebben gewoon heel erg veel geld gekost. Onder Sanders als AD zou deze financiele bende er nooit zijn geweest. Is Frans Jansen trouwens niet de financieel eindverantwoordelijke?
#simplythebest
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV schreef: 25 jan 2023, 00:31 Is Frans Jansen trouwens niet de financieel eindverantwoordelijke?
Nee Jaap van Baar is de financieel directeur.
Frans Janssen is commercieel directeur.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Marcel Brands