De grote vraagbak

Discussieer hier over alles met betrekking tot de computer, games en overige electronica/huishoudelijke apparaten. Het vragen om warez, cracks en serials is niet toegestaan.
Plaats reactie
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Bij HBO en Disney heb je het standaard. Bij netflix moet je extra betalen (4K abo)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 24 jan 2023, 09:24 Nee, HDR is een formaat waarin films en series uitgezonden worden.
Nog niet op de gewone kanalen, maar wel op de streamingdiensten. Mits je het juiste abonnement daarvoor hebt afgesloten, dit kan dan ook Ultra HD genoemd worden.
Josef Dettelbacher schreef: 24 jan 2023, 09:27 Bij HBO en Disney heb je het standaard. Bij netflix moet je extra betalen (4K abo)
Mijn god speelt dit ook nog ja? Dan moeten we even bekijken wat we nu hebben en/of delen met familie. We maken namelijk gebruik van Videoland/Netflix/HBO/NPOPlus. Kan ik weer gaan uitleggen aan de vrouw des huize waarom onze prachtige en dure TV niet genoeg is en we ook nog ff wat abonnementen moeten ophogen... :wall:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Daar maak je een grote fout [mention]Juancho[/mention]. Dat moet je niet uitleggen, maar gewoon doen. En als je vrouw straks een keer vraagt waarom Netflix opeens 15 euro kost, zeg je "tja, inflatie he..".
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 24 jan 2023, 09:47 Daar maak je een grote fout [mention]Juancho[/mention]. Dat moet je niet uitleggen, maar gewoon doen. En als je vrouw straks een keer vraagt waarom Netflix opeens 15 euro kost, zeg je "tja, inflatie he..".
De vrouw lukt nog wel, schoonfamilie die ook apps delen wordt wat anders :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 24 jan 2023, 09:51
Josef Dettelbacher schreef: 24 jan 2023, 09:47 Daar maak je een grote fout [mention]Juancho[/mention]. Dat moet je niet uitleggen, maar gewoon doen. En als je vrouw straks een keer vraagt waarom Netflix opeens 15 euro kost, zeg je "tja, inflatie he..".
De vrouw lukt nog wel, schoonfamilie die ook apps delen wordt wat anders :mrgreen:
Die mogelijkheid gaat binnenkort sowieso verdwijnen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 24 jan 2023, 09:55
Juancho schreef: 24 jan 2023, 09:51

De vrouw lukt nog wel, schoonfamilie die ook apps delen wordt wat anders :mrgreen:
Die mogelijkheid gaat binnenkort sowieso verdwijnen.
Dat moet ik eerst nog maar zien. En dan nog, dan moet je volgens mij 1 of 2 euro extra betalen om te mogen blijven delen. Dat is geen ramp. Ik zie trouwens dat Netflix in 4K €4 extra kost. Dus laten we zeggen 5/6 euro totaal meer. Valt nog wel te doen. Videoland heeft het volgens mij ook al standaard, net als HBO Max.

[mention]Ren Höek[/mention] gister zagen we trouwens voor het eerst tijdens het kijken van een langere film (bijna 3 uur) de melding dat de TV iets ging doen om de beeldkwaliteit top te houden. Dat zal die pixel refresh wel geweest zijn? We hebben het weg geklikt, want midden in de film, maar blijkbaar doet de TV dit standaard om een x aantal uur? Het is namelijk ook zo dat wij nog een jonge hond hebben en als ze een paar uurtjes alleen is of als ik boven thuis werk, zet ik altijd een Youtube video aan met rustgevende beelden en muziek. Dan staat de TV dus zo een uur of 4-6 aan, maar wel met bewegende beelden. Dit is verder veilig toch mag ik hopen? Je moet het alleen niet uren op pauze zetten dacht ik. En zelfs dan, al heel snel gaat de Philips screensaver aan en dat is denk ik al een fallback?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 24 jan 2023, 10:01
Josef Dettelbacher schreef: 24 jan 2023, 09:55 Die mogelijkheid gaat binnenkort sowieso verdwijnen.
Dat moet ik eerst nog maar zien. En dan nog, dan moet je volgens mij 1 of 2 euro extra betalen om te mogen blijven delen. Dat is geen ramp. Ik zie trouwens dat Netflix in 4K €4 extra kost. Dus laten we zeggen 5/6 euro totaal meer. Valt nog wel te doen. Videoland heeft het volgens mij ook al standaard, net als HBO Max.
Vroeger kon je ook met eender welke vpn content van over de hele wereld zien. Hebben ze grotendeels succesvol een stukje voor gestoken. Dat account sharen (inloggen met diverse IP adressen) kunnen ze volgens mij ook prima monitoren. Als ze vinden dat het ze te veel omzet kost, kappen ze het gewoon af.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 22 jan 2023, 21:38 Ik wil ook altijd alles van het stroom, heel herkenbaar. Echter, bij OLED moet je dat volgens mij niet doen omdat die snachts nog wel eens een verversingsprogramma willen draaien om die pixels goed te houden. Ik ga denk ik ook ambight op mijn tv installeren, vind dat wel echt vet om te zien.
Dit is op zich geen probleem. Als de televisie het op het geplande moment (dus als het ding ziet dat er een aantal branduur is gemaakt) niet kan, doet deze het de eerst volgende keer. Ik neem aan dat hij zijn televisie eerst op standby zet, en dan krijg je als het goed is vanzelf een melding dat de televisie dit wil doen. Tenminste, op mijn Panasonic is dit wel zo. Mijn andere televisie is nog te nieuw om dat een keer gedaan te hebben.
Juancho schreef: 23 jan 2023, 13:07
Verder kan je via de instellingen van Ziggo PCM audio sync aanpassen maar via de TV heb je ook nog opties: vertraging digitale uitvoer en verschuiving digitale uitvoer. En dan heft de LG soundbar ook nog een AV sync optie . 🤔. En welke ik ook probeer... Ik krijg hrt niet 100% in sync.
Ook geprobeerd om al die opties uit te zetten en dan alleen handmatig via de box? Hoe is het als je de gamemodus instelt?

Ik zou de soundbar via ARC aansluiten, en de Ziggobox gewoon in de televisie, of gewoon direct in de soundbar. Misschien dat dat ook de sync-issues oplost.
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Juancho schreef: 24 jan 2023, 10:01
[mention]Ren Höek[/mention] gister zagen we trouwens voor het eerst tijdens het kijken van een langere film (bijna 3 uur) de melding dat de TV iets ging doen om de beeldkwaliteit top te houden. Dat zal die pixel refresh wel geweest zijn? We hebben het weg geklikt, want midden in de film, maar blijkbaar doet de TV dit standaard om een x aantal uur? Het is namelijk ook zo dat wij nog een jonge hond hebben en als ze een paar uurtjes alleen is of als ik boven thuis werk, zet ik altijd een Youtube video aan met rustgevende beelden en muziek. Dan staat de TV dus zo een uur of 4-6 aan, maar wel met bewegende beelden. Dit is verder veilig toch mag ik hopen? Je moet het alleen niet uren op pauze zetten dacht ik. En zelfs dan, al heel snel gaat de Philips screensaver aan en dat is denk ik al een fallback?
Moet geen probleem zijn dat laatste. Maar die melding die je om de paar uur krijgt.... Je weet zeker dat dat niet gewoon een standaard standby-ding is? Want dat onderhoudsconstruct krijg je echt slechts om de paar maanden.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Overigens juancho, ik had zelf ook gezeik met de audioconnectie van tv en receiver. Bij mij bleek dat een oude hdmi kabel die ik gebruikte, slechts v1.4 te zijn. Toen ik er een nieuwere hdmi kabel tussen stopte, was het probleem opgelost.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

dubbele post.
Laatst gewijzigd door Juancho op 24 jan 2023, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

RaJitsu schreef: 24 jan 2023, 10:11 Dit is op zich geen probleem. Als de televisie het op het geplande moment (dus als het ding ziet dat er een aantal branduur is gemaakt) niet kan, doet deze het de eerst volgende keer. Ik neem aan dat hij zijn televisie eerst op standby zet, en dan krijg je als het goed is vanzelf een melding dat de televisie dit wil doen. Tenminste, op mijn Panasonic is dit wel zo. Mijn andere televisie is nog te nieuw om dat een keer gedaan te hebben.
1. Ik bedoel dat ik de stroom er in 1x af haal door die aan/uit knop van de stekkerdoos te gebruiken. Dus niet eerst standby, gewoon hup de boel in 1x uit. Zo deed ik het met de oude TV. Maar kan me ergens voorstellen dat dit niet helemaal goed is voor de nieuwe TV. We zetten het nu dan ook maar op standby via de afstandsbediending. Dan gaat gelijk de TV/Ziggo box/Soundbar op standby.
2. als we de TV op standby zetten krijgen we zeker niet een een melding waar jij het over hebt.
Ook geprobeerd om al die opties uit te zetten en dan alleen handmatig via de box? Hoe is het als je de gamemodus instelt?
Gamemode nog niet getest want we gamen niet op de TV :mrgreen: . Kan ik nog even proberen.
Ik zou de soundbar via ARC aansluiten, en de Ziggobox gewoon in de televisie, of gewoon direct in de soundbar. Misschien dat dat ook de sync-issues oplost.
Met ARC bedoel je toch wel HDMI arc? Dus HDMI kabel tussen Soundbar en TV (HDMI ARC poort), en Ziggo/TV via en HDMI kabel ? Want dat is dus net andersom als wat ik nu heb. Al hebben al die poortjes op diverse apparaten ook weer allemaal eigen namen dat ik een beetje de weg kwijt ben :mrgreen:

1. TV
2. Ziggo media box next
3. Soundbar

1 & 2 zitten verbonden via HDMI( ziggo) en HDMI ARC (TV)
1 & 3 zitten verbonden via HDMI eARC 4k 120Hz (tv) en HDMI TV ARC HDMI OUT (Soundbar)
Josef Dettelbacher schreef: 24 jan 2023, 10:25 Overigens juancho, ik had zelf ook gezeik met de audioconnectie van tv en receiver. Bij mij bleek dat een oude hdmi kabel die ik gebruikte, slechts v1.4 te zijn. Toen ik er een nieuwere hdmi kabel tussen stopte, was het probleem opgelost.
Klopt, dat adviseerde de man bij HelloTV nog. Dus ik heb daar al een, volgens hem, top HDMI kabel gekocht:

Afbeelding
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Je hoeft eigenlijk alleen maar op versienummer te letten. Daarbinnen geloof ik niet zo in kabels van tientallen euro's.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Juancho schreef: 24 jan 2023, 10:49
RaJitsu schreef: 24 jan 2023, 10:11 Dit is op zich geen probleem. Als de televisie het op het geplande moment (dus als het ding ziet dat er een aantal branduur is gemaakt) niet kan, doet deze het de eerst volgende keer. Ik neem aan dat hij zijn televisie eerst op standby zet, en dan krijg je als het goed is vanzelf een melding dat de televisie dit wil doen. Tenminste, op mijn Panasonic is dit wel zo. Mijn andere televisie is nog te nieuw om dat een keer gedaan te hebben.
1. Ik bedoel dat ik de stroom er in 1x af haal door die aan/uit knop van de stekkerdoos te gebruiken. Dus niet eerst standby, gewoon hup de boel in 1x uit. Zo deed ik het met de oude TV. Maar kan me ergens voorstellen dat dit niet helemaal goed is voor de nieuwe TV. We zetten het nu dan ook maar op standby via de afstandsbediending. Dan gaat gelijk de TV/Ziggo box/Soundbar op standby.
2. als we de TV op standby zetten krijgen we zeker niet een een melding waar jij het over hebt.
Deze melding krijg je eens in de zoveel maanden. Maar niet als je hem zomaar van de stroom afgooit. Ik denk overigens niet dat dit op zichzelf een probleem is. Maar ik zou hem wel eerst op standby zetten zodat de televisie de kans heeft zichzelf af te sluiten. Het probleem zit hem in de sporadische gevallen dat als je alles weer aan zet, de televisie doordat deze niet goed afgesloten is, een enorme stroomstoot krijgt door onderdelen die niet goed ontladen zijn. Moet geen probleem zijn, maar waarom het risico nemen? Geldt overigens voor apparaten in het algemeen. Kleine apparaten die niet veel stroom verwerken zal dit minder snel bij spelen, maar je begrijpt dat je televisie niet onder die categorie valt.
Met ARC bedoel je toch wel HDMI arc? Dus HDMI kabel tussen Soundbar en TV (HDMI ARC poort), en Ziggo/TV via en HDMI kabel ? Want dat is dus net andersom als wat ik nu heb.
ARC staat voor Audio Return Channel en de 'e' voor 'eARC' voor 'enhanced' waarmee je dan Dolby Atmos en DTS:X mogelijk zou moeten maken als de ondersteuning er is. Dat werkt via HDMI per definitie. Op jouw televisie ondersteunen HDMI 1 en 2 dit. Dus als je je soundbar op een van deze twee geprikt hebt is het goed, en zou je alles moeten kunnen gebruiken. Die Ziggobox kan op een van de overige poorten. Kortom, het is prima aangesloten zo.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Sync probleem lijkt opgelost. Ik heb de tip van [mention]RaJitsu[/mention] even gedaan, de Ziggo box NIET in de TV maar juist in de soundbar. En die doorlussen naar de TV mrt die nieuwe kabel. Wat ik nu zie lijkt het weer in sync. Dan zal het issue daar in hebben gezeten.

Nu alleen nog ff de juiste beeld settings vinden. [mention]Ren Höek[/mention] ik heb die bios VS expert 1/2 eens naast elkaar gelegd maar volgens mij geeft de bios veel meer kleur mee waardoor het veel levendiger wordt. Die expert mode is vrij vlak:

Bios:
Afbeelding

Expert 1:
Afbeelding

Maar ik zal sowieso even die video bekijken die je stuurde en die settings overnemen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 24 jan 2023, 14:13 Nu alleen nog ff de juiste beeld settings vinden. [mention]Ren Höek[/mention] ik heb die bios VS expert 1/2 eens naast elkaar gelegd maar volgens mij geeft de bios veel meer kleur mee waardoor het veel levendiger wordt. Die expert mode is vrij vlak:
Klopt, maar hierdoor is de Expert mode juist beter (want realistischer).
Die kleur boost is gewenning van de LCD/LED TV's, maar is onnodig fel en hoort eigenlijk niet. Als je buiten staat spatten de kleuren ook niet van de natuur af zeg maar ;)

Mijn vorige TV was een plasma, toen ik die had ingesteld vond ik het beeld veel te vlak en donker. Maar ik had al gelezen dat dat normaal was.
Het wende ook heel snel, na een dag of 2 à 3 wist ik al niet beter meer. En sindsdien vallen de veel te felle TV's bij anderen op.

Het beeld van een TV kun je ook niet testen in een zaak als Mediamarkt, daar staan de beeldinstellingen op maximaal om maar op te vallen. Als je die instellingen thuis gebruikt kun je 's avonds een zonnebril opzetten tegen het licht :mrgreen:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ren Höek schreef: 24 jan 2023, 14:53
Klopt, maar hierdoor is de Expert mode juist beter (want realistischer).
Die kleur boost is gewenning van de LCD/LED TV's, maar is onnodig fel en hoort eigenlijk niet. Als je buiten staat spatten de kleuren ook niet van de natuur af zeg maar ;)

Mijn vorige TV was een plasma, toen ik die had ingesteld vond ik het beeld veel te vlak en donker. Maar ik had al gelezen dat dat normaal was.
Het wende ook heel snel, na een dag of 2 à 3 wist ik al niet beter meer. En sindsdien vallen de veel te felle TV's bij anderen op.

Het beeld van een TV kun je ook niet testen in een zaak als Mediamarkt, daar staan de beeldinstellingen op maximaal om maar op te vallen. Als je die instellingen thuis gebruikt kun je 's avonds een zonnebril opzetten tegen het licht :mrgreen:
Tsja, televisies hebben vaak zelfs een winkel-setting voor hoe ze in de winkel moeten staan. Nu heb ik ze in de MediaMarkt wel eens bezig gezien met calibratietools. Gewoon met zo'n professionele oculair geval en een setup die de invloed van extern licht beperkte. Maar toen ik vroeg aan de betreffende medewerker waar hij de televisie precies voor calibreerde, voor in de winkel of voor een thuis situatie kreeg ik als antwoord: 'voor allebei'. Wellicht dat hij gewoon de normen meegekregen heeft en daar de televisie naar aanpaste.

Maar buiten dat televisies tegenover elkaar moeten 'concurreren' in de winkel en mensen vaak denken dat felle kleuren beter zijn, en fabrikanten van die onzinnige demo's afspelen met gesatureerde kleuren waar je dus niets aan hebt om de kleuren te beoordelen, zit je ook met de felle TL-lampen in de meeste winkels, wat dus een heel andere omgevingssetting is dan bij mensen thuis. Al kun je dan nog zien wat realistische kleuren zien, door bijvoorbeeld diep in de winkel te kijken waardoor je merkt dat de kleuren op het scherm niet echt zijn. Dan zie je immers dat de kleuren grauwer zijn. Maar goed, de meesten zullen dan nog steeds iets hebben van 'maar dat plaatje is zo mooi'.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ikzelf kijk ook liever natuurgetrouw, of "zoals de regisseur het wil laten zien".

Waarmogelijk gebruik ik Dolby Vision Dark, en dat bevalt vaak heel goed.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Bedankt heren, weer veel geleerd! Idd dacht ik ook: hoe feller de kleuren van het scherm afspatten hoe beter. Maar het is eigenlijk totaal geen realistsich beeld, en dat wil je natuurlijk ook niet. Ik zal binnenkort ff die settings uit de link van [mention]Ren Höek[/mention] overnemen in expert 1 en ik heb van [mention]RaJitsu[/mention] nog een link gekregen met ook advies settings nav een review en die ff in expert 2 gooien. En dan kijken wat de verschillen zijn.

Het liefst wil je natuurlijk niet te veel wisselen. Al kan ik me voorstellen dat als je echt gaat zitten voor 1 of meerdere films je de movie setting pakt. Kwestie van uitproberen ook. Heb nog even wat Youtube 4K UHD videos aangezet maar mijn hemel wat een prachtig beeld. Wat wil je als je van een TV afkomt die al 12 jaar oud is :mrgreen:

Trouwens, die gozer van Tweakers maakte wel een foutje. Je kan Ambilight namelijk NIET mee laten draaien in je HUE systeem. Het enige wat je kan doen is andere Hue colour lampen mee laten draaien met Ambilight. Dus precies de tegenovergestelde kant. Ik kan niet, als de TV bijv. op standby staat Ambilight mee nemen in de HUE app voor verlichting. Je kan uiteraard nog wel de ambilight als sfeerlicht aanzetten maar dat is wat anders dan wat de beste man beweerde. Geen ramp natuurlijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 24 jan 2023, 15:26
Waarmogelijk gebruik ik Dolby Vision Dark, en dat bevalt vaak heel goed.
Zelfde hier. Maar mijn Sony staat in de slaapkamer, dus ik heb daar sowieso een meer donkere setting. Verder kies ik voor sommige content gewoon geen HDR meer omdat de toepassing ervan soms gewoon slecht is. Als je specifiek merkt dat er HDR-effecten in zitten, weet je dat het gewoon niet zo goed gedaan is. Zeker bij heel donkere series is het vervelend. Iets als House of the Dragon zag er prima uit in een donkere kamer, maar in een normale setting zag je soms amper wat. En veel Paramount Plus series zien er gewoon uit balans uit in HDR.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

RaJitsu schreef: 24 jan 2023, 15:43
Josef Dettelbacher schreef: 24 jan 2023, 15:26
Waarmogelijk gebruik ik Dolby Vision Dark, en dat bevalt vaak heel goed.
Zelfde hier. Maar mijn Sony staat in de slaapkamer, dus ik heb daar sowieso een meer donkere setting. Verder kies ik voor sommige content gewoon geen HDR meer omdat de toepassing ervan soms gewoon slecht is. Als je specifiek merkt dat er HDR-effecten in zitten, weet je dat het gewoon niet zo goed gedaan is. Zeker bij heel donkere series is het vervelend. Iets als House of the Dragon zag er prima uit in een donkere kamer, maar in een normale setting zag je soms amper wat. En veel Paramount Plus series zien er gewoon uit balans uit in HDR.
Ik had dit bij Dolby Vision Bright een aantal keer. Kon de televisie de snelheid in scènes niet bijhouden, en zag je het regelmatig flikkeren om de kleurcorrecties toe te passen. Sindsdien ben ik overgestapt op Dark met hogere brightness, en dat heeft enorm geholpen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Juancho schreef: 21 jan 2023, 19:38 Van 12 jaar oud naar deze nieuwe Philips 55OLED807. Misschien zie ik dan wel beter dat PSV helemaal niet zo kut voetbalt... :mrgreen:
Maar goed dat je die garantie hebt afgesloten… tijd om eens contact te zoeken dat het beeld nog slechter is dan je vorige tv…
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

On it! Beeld was echt bedroevend vanavond. Zo slechts zelfs dat het nooit aan het voetbal zelf kon liggen. De tv moet gewoon defect zijn. Kan niet anders. Foutief productie model, heb ik weer...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 24 jan 2023, 20:56 On it! Beeld was echt bedroevend vanavond. Zo slechts zelfs dat het nooit aan het voetbal zelf kon liggen. De tv moet gewoon defect zijn. Kan niet anders. Foutief productie model, heb ik weer...
Wat was er dan mis?

Als je youtube hebt getest en je hebt volgens eigen zeggen supermooi beeld, dan kan het dus wél.

Instellingen kunnen heel veel doen. Voor sport zijn vaak weer andere toepassingen dan voor films en series. Het ene merk (met name Sony) biedt out of the box een goede ervaring, en bij het andere merk moet je veel settings zelf inregelen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

[mention]Juancho[/mention] zie ik nu trouwens goed dat jij 90 euro hebt betaald voor een hdmi kabel? :tear:

https://www.hellotv.nl/product/oehlbach ... 14QAvD_BwE
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 24 jan 2023, 23:11
Juancho schreef: 24 jan 2023, 20:56 On it! Beeld was echt bedroevend vanavond. Zo slechts zelfs dat het nooit aan het voetbal zelf kon liggen. De tv moet gewoon defect zijn. Kan niet anders. Foutief productie model, heb ik weer...
Wat was er dan mis?

Als je youtube hebt getest en je hebt volgens eigen zeggen supermooi beeld, dan kan het dus wél.

Instellingen kunnen heel veel doen. Voor sport zijn vaak weer andere toepassingen dan voor films en series. Het ene merk (met name Sony) biedt out of the box een goede ervaring, en bij het andere merk moet je veel settings zelf inregelen.
:mrgreen: :lol: :tear: dat was een grapje beste Josef. Ik had gehoopt dat het slechte voetbal aan onze oude TV zou liggen. En dat het spel er flitsend en prachtig uit zou zien op de nieuwe TV. Maar helaas... ;)

Wbt die kabel, nee die heb ik voor €50 gekocht, een schijntje :wall:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

De grote vraagbak