Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Balinho schreef: 24 jan 2023, 20:40 Echt, doet echt pijn dit. Ik heb Ruud zó hoog zitten...Rouwen...
Ik hoop dat Ruud de eer aan zichzelf houdt en opstapt met de reden dat er veel beloofd is en niets nagekomen. De beste aanvallers verkopen midden in het seizoen, wat een zooi heeft PSVer an gemaakt.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Jammer Ruud, maar dit gaat niks worden. Geen enkele ontwikkeling te zien in het spel en van bovenaf laten ze je ook in de stront zakken.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ruud moet gaan, dat is duidelijk. Maar daarmee mag het niet afgelopen zijn natuurlijk want het ligt veel en veel dieper. Die fucking directie van ons incl RvC moeten zich de ballen uit de broek schamen. :kots: :sick: :kots: :kots: :sick: :dunno: :dunno: :dunno:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ronaldio
Meervoudig international
1
Berichten: 1184
Lid geworden op: 23 jul 2022
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 24 jan 2023, 20:38
Ronaldio schreef: 24 jan 2023, 20:34


Ik weet niet wat je gedronken hebt (geintje he)

Maar waar zie jij een goede selectie? Ja met Gakpo, Madueke, Luuk de Jong was het aardig. Maar je miste al goede backs, nu ook een PSV waardige voorhoede.


PSV verkoopt 2 beste spelers. En haalt niets terug. Dan laat je je beginnend trainer gewoon verzuipen vindt ik.

Want zeg nu eerlijk. Sinds Jan Reker heb ik niet meer zulke armoedige selecties gezien bij PSV.
Van jou kan ik wel een geintje hebben ;). Nee, ik zeg nergens dat we een goede selectie hebben, maar we zijn nog altijd (veel) beter dan Emmen, Fortuna, Sparta, etc. Er valt veel meer uit deze selectie te halen, maar niemand weet wat ze moeten doen. Dat komt doordat Ruud zijn tactiek teveel leunt op het individu, dat wordt nu pijnlijk duidelijk.

Toch iets wat je kan verwachten van een beginnend trainer. Het eerste jaar van Cocu en van Bommel verliepen hetzelfde. Een prima eerste seizoenshelft en een 2e seizoenshelft waarin echt alles volledig mis ging.

Ik vind het te vroeg om de problemen op het bord van van Nistelrooij te leggen. En dat komt omdat ik de huidige voorhoede echt ver onder de maat vind.
El Ghazi heeft een jaar niet gespeeld en raakt echt geen bal goed. Bakayoko is jeugd, en zou nu langzaam zijn invalbeurtjes moeten kunnen maken voor zijn ontwikkeling. Maar niet voor de leeuwen gegooid worden.

Ik vind dat Brands hem nu laat verzuipen. Heeft zijn werk niet op orde. 2 beste spelers verkopen, en vooralsnog niets terug gehaald. Dan straal je geen ambitie uit.
Ruud mag het voor de camera allemaal uitleggen. Brands zie of hoor je niet.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

guus schreef: 24 jan 2023, 20:44
Balinho schreef: 24 jan 2023, 20:40 Echt, doet echt pijn dit. Ik heb Ruud zó hoog zitten...Rouwen...
Ik hoop dat Ruud de eer aan zichzelf houdt en opstapt met de reden dat er veel beloofd is en niets nagekomen. De beste aanvallers verkopen midden in het seizoen, wat een zooi heeft PSVer an gemaakt.
Ik hoop iedere keer dat ik wakker word en dat de vorige speelronde een kwaaie droom was. Al weken achter elkaar. Bahbah.

Maar eerlijk gezegd heb ik sinds zijn aantreden nooit echt enig idee achter het voetbal gezien en blijkt PSV ook niet staat om te anticiperen tijdens wedstrijden. Dat zijn toch zaken waar individuele kwaliteiten van spelers niet direct doorslaggevend hoeven te zijn. En daarvan zijn we een hoop kwijtgeraakt, dat klopt. Wat daa Ruud in te verwijten valt, wellicht amper iets tot niets. Maar dat chaotische kaartenhuisvoetbal verwijt ik hem wel.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

We hadden vorig seizoen een goede trainer. Werd het ook niks. Dat laat wel zien dat het probleem in ieder geval absoluut niet alléén daar ligt. Maar het is wel echt zorgwekkend hoe erg dit elftal uit los zand bestaat. En dat PSV door een gebrekkige visie ook wéér een clubheld naar de vernieling helpt...
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik voel een polletje aankomen, [mention]ShovingNE2[/mention]. Is Ruud op dit moment de man op de juiste plek?
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Na een half uur moet het 1-4 staan. Daarna die rode kaart en het is voorbij. 0,0 scorend vermogen op het veld, geen vleugelspelers, geen leiders.
#simplythebest
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Standbeeld schreef: 24 jan 2023, 20:52 Ik voel een polletje aankomen, [mention]ShovingNE2[/mention]. Is Ruud op dit moment de man op de juiste plek?
Doe dan maar meteen een polletje of Brands de man op de juiste plek is.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

guus schreef: 24 jan 2023, 20:55
Standbeeld schreef: 24 jan 2023, 20:52 Ik voel een polletje aankomen, [mention]ShovingNE2[/mention]. Is Ruud op dit moment de man op de juiste plek?
Doe dan maar meteen een polletje of Brands de man op de juiste plek is.
En de RvC!

En de grasmat!

En de financiële man!

En de hele selectie!

Was het maar zo simpel dat het aan 1 iemand lag…
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2357
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Thijs schreef: 24 jan 2023, 21:02
guus schreef: 24 jan 2023, 20:55

Doe dan maar meteen een polletje of Brands de man op de juiste plek is.
En de RvC!

En de grasmat!

En de financiële man!

En de hele selectie!

Was het maar zo simpel dat het aan 1 iemand lag…
Putsch! Alleen Mart blijft.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Skuddem schreef: 24 jan 2023, 21:05
Thijs schreef: 24 jan 2023, 21:02
En de RvC!

En de grasmat!

En de financiële man!

En de hele selectie!

Was het maar zo simpel dat het aan 1 iemand lag…
Putsch! Alleen Mart blijft.
Vergeet Eddy Pepels, Phoxy en Maddy niet!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

guus schreef: 24 jan 2023, 20:55
Standbeeld schreef: 24 jan 2023, 20:52 Ik voel een polletje aankomen, [mention]ShovingNE2[/mention]. Is Ruud op dit moment de man op de juiste plek?
Doe dan maar meteen een polletje of Brands de man op de juiste plek is.
Waarom kiezen?

Het ideaalbeeld is dat RvN zelf opstapt en Brands uitgebreid zijn excuses aanbied voor zijn ondoordachte actie om deze parodie op een oefenmeester aan te stellen. En Fredje Rutten natuurlijk.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Van mij hoeft Ruud nog niet weg to be honest. Ik ben niet blind en heb niet perse vertrouwen dat het snel beter wordt maar ik wil zien hoe hij hierop reageert. Gaat hij dingen aanpassen? Hoe gaat ie om met de aankopen die erbij komen? En vooral kan hij een nieuw plan bedenken en durft hij het roer om te gooien?

Door gaan met die 3 cv 's en 1 back heeft echt helemaal niets opgeleverd, Veerman op de bank kan niet meer (zelfs financieel onverantwoord), zijn liefde voor jeugdspelers als Bakayoko en Saibari kan ook niet meer en zijn grote liefde Obispo mag ook best wens geslachtofferd worden. Hij kan ze wel raken maar tactisch kan ie het niet bijbrengen. Maybe omdat hij niet kan uitleggen of omdat het systeem niet klopt of te moeilijk is.

KEEP IT SIMPLE
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 24 jan 2023, 21:06 Van mij hoeft Ruud nog niet weg to be honest. Ik ben niet blind en heb niet perse vertrouwen dat het snel beter wordt maar ik wil zien hoe hij hierop reageert. Gaat hij dingen aanpassen? Hoe gaat ie om met de aankopen die erbij komen? En vooral kan hij een nieuw plan bedenken en durft hij het roer om te gooien?

Door gaan met die 3 cv 's en 1 back heeft echt helemaal niets opgeleverd, Veerman op de bank kan niet meer (zelfs financieel onverantwoord), zijn liefde voor jeugdspelers als Bakayoko en Saibari kan ook niet meer en zijn grote liefde Obispo mag ook best wens geslachtofferd worden. Hij kan ze wel raken maar tactisch kan ie het niet bijbrengen. Maybe omdat hij niet kan uitleggen of omdat het systeem niet klopt of te moeilijk is.

KEEP IT SIMPLE
Beetje tegenstrijdig, je zegt dat je wil zien hoe Ruud hierop gaat reageren maar later zeg je dat Ruud het tactisch niet kan bijbrengen. Heb je er wel of geen vertrouwen in? Dat is de vraag.
LucNilis87
Regelmatige invaller
4
Berichten: 379
Lid geworden op: 24 jun 2019

Ik snap echt niets van de rol van Fred Rutten. Wat je ook van hem vindt/vond als hoofdtrainer, het was altijd wel een vakman. In zijn tijd bij Fc Twente speelden ze waanzinnig goed positiespel daar mat Engelaar - El Ahmadi - Bakkal op het middenveld. Je ziet nu echt helemaal niets van een begin van samenspel in ons team terug.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Standbeeld schreef: 24 jan 2023, 21:09
11 Sir Tinus schreef: 24 jan 2023, 21:06 Van mij hoeft Ruud nog niet weg to be honest. Ik ben niet blind en heb niet perse vertrouwen dat het snel beter wordt maar ik wil zien hoe hij hierop reageert. Gaat hij dingen aanpassen? Hoe gaat ie om met de aankopen die erbij komen? En vooral kan hij een nieuw plan bedenken en durft hij het roer om te gooien?

Door gaan met die 3 cv 's en 1 back heeft echt helemaal niets opgeleverd, Veerman op de bank kan niet meer (zelfs financieel onverantwoord), zijn liefde voor jeugdspelers als Bakayoko en Saibari kan ook niet meer en zijn grote liefde Obispo mag ook best wens geslachtofferd worden. Hij kan ze wel raken maar tactisch kan ie het niet bijbrengen. Maybe omdat hij niet kan uitleggen of omdat het systeem niet klopt of te moeilijk is.

KEEP IT SIMPLE
Beetje tegenstrijdig, je zegt dat je wil zien hoe Ruud hierop gaat reageren maar later zeg je dat Ruud het tactisch niet kan bijbrengen. Heb je er wel of geen vertrouwen in? Dat is de vraag.
Het tactisch plaatje wat hij tijdens 8 weken voorbereiding heeft geprobeerd uit te leggen. Wellicht dat een makkelijkere tactiek wel uit te leggen is.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Volgends mij heeft Veerman de vrouw van Van Nistelrooy gebald en heeft El Ghazi dat gefilmd.

Ff zonder grappen. Ik neig ook richting Ruud out. Dat heeft er vooral mee te maken met wat voor achterlijke keuzes hij maakt. EL Ghazi zo lang laten spelen, Til ipv Veerman, wissels die te laat komen.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

DC_PSV schreef: 24 jan 2023, 20:52 Na een half uur moet het 1-4 staan. Daarna die rode kaart en het is voorbij. 0,0 scorend vermogen op het veld, geen vleugelspelers, geen leiders.
Zelfde verhaal als tegen Fortuna, kost je dus 5 punten. We schijnen dit seizoen de meeste expected goals bij elkaar te spelen (en zouden bovenaan moeten staan), maar verkloten het opzichtig.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Heya Hallvar schreef: 24 jan 2023, 21:12
DC_PSV schreef: 24 jan 2023, 20:52 Na een half uur moet het 1-4 staan. Daarna die rode kaart en het is voorbij. 0,0 scorend vermogen op het veld, geen vleugelspelers, geen leiders.
Zelfde verhaal als tegen Fortuna, kost je dus 5 punten. We schijnen dit seizoen de meeste expected goals bij elkaar te spelen (en zouden bovenaan moeten staan), maar verkloten het opzichtig.
Gebrek aan kwaliteit, simpel.
#simplythebest
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

LucNilis87 schreef: 24 jan 2023, 21:09 Ik snap echt niets van de rol van Fred Rutten. Wat je ook van hem vindt/vond als hoofdtrainer, het was altijd wel een vakman. In zijn tijd bij Fc Twente speelden ze waanzinnig goed positiespel daar mat Engelaar - El Ahmadi - Bakkal op het middenveld. Je ziet nu echt helemaal niets van een begin van samenspel in ons team terug.
Fres Rutten is gewoon een grote angsthaas. Niet voor niks bijna overal gefaald
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Ruud vond het zo slecht niet. Bijna een punt gepakt tegen de nummer 16. Man man man. Totaal ongeschikt.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Wat een lege teksten. Het gaat om motivatie, passie, mentaliteit, strijd, samen sterk staan, na een tegengoal wordt het een moeilijke wedstrijd, we moeten knokken, vechten en vasthouden aan principes.
10. Arouna Kone
Talent
1
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 apr 2022
Clubvoorkeur: PSV

Eindhovenvoetbal schreef: 24 jan 2023, 21:15 Ruud vond het zo slecht niet. Bijna een punt gepakt tegen de nummer 16. Man man man. Totaal ongeschikt.
Verschrikkelijk interview.
Makaveli
Meervoudig international
6
Berichten: 1430
Lid geworden op: 27 aug 2017

Afbeelding

In het blauw ziet u het gemiddeld aantal punten per 4 wedstrijden onder van Nistelrooij. In het oranje het gemiddelde verschil in ExG voor en tegen, eveneens per 4 wedstrijden. Voor het gemak heb ik even een trendlijn toegevoegd...

De mensen die wijzen naar het feit dat wij de meeste expected goals bij elkaar hebben gespeeld vertellen maar 10% van het verhaal. Dat komt namelijk puur door die hele goede start in het begin. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan.

Vooral die oranje lijn is extreem zorgwekkend. Want wat er eigenlijk weergegeven wordt is dat we niet veel beter meer zijn dan onze tegenstanders. Met kansen missen heeft het weinig te maken. Dat was tegen Fortuna zo maar verder creëren we vooral geen drol meer.
Laatst gewijzigd door Makaveli op 24 jan 2023, 21:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ruud is niet te benijden!

Het is ook wel wat als je in een maand tijd noodgedwongen van een voorhoede met Gakpo-Luuk-Madueke naar een voorhoede met Xavi-El Ghazi-Bakayoko moet gaan.

Ik verwacht dat Ruud in de kleedkamer anders heeft gereageerd dan nu voor de camera. Zeker gezien de tijd die ertussen zat, terwijl Ruud normaal heel snel al voor de camera verschijnt.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ruud van Nistelrooij