Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

2 vleugelspelers, 1 back en een nieuwe trainer en allemaal vrij snel alsjeblieft. Wat een ongelofelijk zootje is het dit seizoen. Een van de zwakste eredivisies in jaren en wij halen niet eens 2 punten gemiddeld per wedstrijd. Zo gênant dit. We geven het helemaal weg. Emmen, Cambuur, Sparta, Groningen, Fortuna. Dit is wel echt ultiem falen hoor
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

De grote vraag is: hoe ga je om met een rivaal die zowel financieel als sportief keihard bij je wegloopt?

We namen de gok met Roger en spelers als Mario - kostte een bom duiten maar ik snap het wel, ik ben niet zo pissig als sommigen. Je moet het lef hebben om zo'n gok te wagen omdat je gewoon aan de top wil staan, ik kan dat waarderen, helaas werd het gegokt en verloren maar tsja je mot wat he, niet dan?

Gelukkig hebben we onder Gerbrands ook veel in de Herdgang geïnvesteerd en nu weer wat geld op de bank.


Misschien betekent e.e.a. toch dat we de lat wat lager moeten leggen? Ik denk niet dat de supporters dat zouden pikken. Meer doen met minder geld ja maar dan moet je denk ik geen beginnende trainer neerzetten. Moeten we sowieso nooit meer doen, Phillip pakte goed uit en dat was hele dikke vette mazzel.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Wel een slimme move om geen td aan te stellen. Nu is er ook niemand om op te zeiken.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

Sao-Mellow schreef: 24 jan 2023, 20:32 Begin me steeds meer af te vragen of we niet op het punt van een faillissement stonden. Anders kan je de verkopen gewoon niet meer verklaren. Als je dan ook nog al uitgaande transfers geruchten moet geloven dan is het gewoon niet best. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat brands met een grote schoonmaak bezig is om allerlei nieuwe spelers aan te trekken.
de cijfers waren niet goed maar faillissement is onzin, analyseer de jaarrekening.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Lekker Marcel! Ook deze is voor een deel voor jou! :pul:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Misschien loopt er nog ergens een buitenkansje rond
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 24 jan 2023, 20:48 Lekker Marcel! Ook deze is voor een deel voor jou! :pul:
Voor een deel? Gewoon helemaal toch?
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

ziege maar ook zagge schreef: 24 jan 2023, 20:46 De grote vraag is: hoe ga je om met een rivaal die zowel financieel als sportief keihard bij je wegloopt?

We namen de gok met Roger en spelers als Mario - kostte een bom duiten maar ik snap het wel, ik ben niet zo pissig als sommigen. Je moet het lef hebben om zo'n gok te wagen omdat je gewoon aan de top wil staan, ik kan dat waarderen, helaas werd het gegokt en verloren maar tsja je mot wat he, niet dan?

Gelukkig hebben we onder Gerbrands ook veel in de Herdgang geïnvesteerd en nu weer wat geld op de bank.


Misschien betekent e.e.a. toch dat we de lat wat lager moeten leggen? Ik denk niet dat de supporters dat zouden pikken. Meer doen met minder geld ja maar dan moet je denk ik geen beginnende trainer neerzetten. Moeten we sowieso nooit meer doen, Phillip pakte goed uit en dat was hele dikke vette mazzel.
Dude! De lat nog lager? Dan lopen wij straks met easy toys op ons shirt. De druk van de omgeving om top te presteren is superbelangrijk.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Lat lager? Dan moeten we hem ingraven.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Echt... Marcel Brands mag de hele Technische staf vervangen. Daarna huilend op tv verschijnen om zich voor de supporters te verantwoorden waarom echte versterkingen uitblijven en wiens schuld dat is.

En als hij het komende zomer beter doet dan kan de club overwegen om hem te behouden. Anders pakt ie maar de eerste bus naar Waalwijk.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Bedankt Marcel. Prutser.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Het kalf is verdronken
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mr.top schreef: 24 jan 2023, 20:53
En als hij het komende zomer beter doet dan kan de club overwegen om hem te behouden. Anders pakt ie maar de eerste bus naar Waalwijk.
Dus eigenlijk zou Marcel de bus moeten opwachten? :wonder:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Seizoen is al verloren. Je verlies nemen en vol inzetten op volgend seizoen.
#simplythebest
Ricardo Zamora
International
5
Berichten: 987
Lid geworden op: 9 aug 2018
Clubvoorkeur: PSV

Galactico schreef: 24 jan 2023, 20:50
ziege maar ook zagge schreef: 24 jan 2023, 20:46 De grote vraag is: hoe ga je om met een rivaal die zowel financieel als sportief keihard bij je wegloopt?

We namen de gok met Roger en spelers als Mario - kostte een bom duiten maar ik snap het wel, ik ben niet zo pissig als sommigen. Je moet het lef hebben om zo'n gok te wagen omdat je gewoon aan de top wil staan, ik kan dat waarderen, helaas werd het gegokt en verloren maar tsja je mot wat he, niet dan?

Gelukkig hebben we onder Gerbrands ook veel in de Herdgang geïnvesteerd en nu weer wat geld op de bank.


Misschien betekent e.e.a. toch dat we de lat wat lager moeten leggen? Ik denk niet dat de supporters dat zouden pikken. Meer doen met minder geld ja maar dan moet je denk ik geen beginnende trainer neerzetten. Moeten we sowieso nooit meer doen, Phillip pakte goed uit en dat was hele dikke vette mazzel.
Dude! De lat nog lager? Dan lopen wij straks met easy toys op ons shirt. De druk van de omgeving om top te presteren is superbelangrijk.
Zonder Sangaré en wellicht Xavi komende zomer, moet je je verwachtingen bijstellen. Zeker als we weer tot na de transferdeadline nog wachten op buitenkansjes. Verder kan ik me voorstellen dat Benitez en Veerman ook hogere ambities hebben. Ik verwijt het overigens de RVC meer dan Brands. Brands is echt wel een voetbalman, ik denk dat hij weinig te zeggen heeft.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Marcel en meneer van der wallen hebben een hrote puinhoop van onze club gemaakt.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV schreef: 24 jan 2023, 20:56 Seizoen is al verloren. Je verlies nemen en vol inzetten op volgend seizoen.
Met dezelfde technische staf? Met dezelfde directie? En dan wel een andere uitkomst verwachten? 🤔
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Laat nou al die praatjes over financiële puinhoop maar achterwege want alles wat er deze maand is gebeurd sinds Gakpo is verkocht is een KEUZE geweest. Geen vervanger Gakpo KEUZE, Madueke verkopen zonder vervanger KEUZE, geen vervanger voor Maduele KEUZE, geen TD aangesteld KEUZE.... Ruud doet zoveel fout maar Brands heeft al zijn gereedschap afgepakt en kan geen nieuwe kopen.

Er is geen enkele verklaring om dit goed te praten. Top 5 wordt een doel voor de rest van het jaar en let op... zonder aankopen is dat niet vanzelfsprekend.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Betaal meteen onze fans terug die deze kansloze pot live hebben moeten aanschouwen, Marcel.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Sommigen hier lijken bijna blij met het verlies om hun 'gelijk' te halen.. bah bah

Kutseizoen, klaar mee.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Galactico schreef: 24 jan 2023, 20:50 Dude! De lat nog lager? Dan lopen wij straks met easy toys op ons shirt. De druk van de omgeving om top te presteren is superbelangrijk.
Eindhovenvoetbal schreef: 24 jan 2023, 20:52 Lat lager? Dan moeten we hem ingraven.
De lat wordt niet gevormd door je prestaties he, maar door je eisen. Onze eis is dat we met regelmaat de nr.1 van Nederland zijn. Die lat is nooit verlaagd. Wil ik persoonlijk ook niet maarja het wordt steeds moeilijker. Of alhans, werd steeds moeilijker toen Overmars nog in de hoofdstad zat, laat ik bij de feiten blijven.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

mateja schreef: 24 jan 2023, 20:49
Juancho schreef: 24 jan 2023, 20:48 Lekker Marcel! Ook deze is voor een deel voor jou! :pul:
Voor een deel? Gewoon helemaal toch?
Nee, echt een deel. Maar hij moet zich meer laten zien en zich laten gelden. Aan een trekpop van de RVC heeft de club niks. Dan mag hij, zoals gezegd, naar RKC vertrekken.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

mr.top schreef: 24 jan 2023, 21:01
mateja schreef: 24 jan 2023, 20:49

Voor een deel? Gewoon helemaal toch?
Nee, echt een deel. Maar hij moet zich meer laten zien en zich laten gelden. Aan een trekpop van de RVC heeft de club niks. Dan mag hij, zoals gezegd, naar RKC vertrekken.
Volgens mij zit Ruud er door Brands. En zijn je 2 beste aanvallers verkocht door Brands, zonder tijdig een vervanger aan te trekken. Ook al hebben JdJ en Gerbrands er een potje van gemaakt, financieel, veel foute keuzes komen van Brands.
LucNilis87
Regelmatige invaller
4
Berichten: 379
Lid geworden op: 24 jun 2019

We hebben onszelf schaakmat gezet. De gehele technische staf ontslaan zou eigenlijk moeten, want er is echt 0 perspectief op verbetering. Gaat alleen nooit gebeuren, omdat Brands ze zelf heeft over moeten halen en nu complete uitverkoop gehouden heeft.
Hoop en denk dat de rvc wel op de rem gaat trappen wat betreft investeringen, want investeren met deze staf is zonde van het geld. Geen een aankoop gaat renderen.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

De financiele puinhoop is er door Jdj en Toon. Marcel moet nu puinruimen midden in het seizoen.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV schreef: 24 jan 2023, 21:07 De financiele puinhoop is er door Jdj en Toon. Marcel moet nu puinruimen midden in het seizoen.
Onder toezicht van dezelfde RvC als die er nu nog zitten 🤔
Laatst gewijzigd door Juancho op 24 jan 2023, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Marcel Brands