Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Madueke schreef: 24 jan 2023, 19:36 Ik begin er steeds meer in te geloven dat PSV van de (financiële) afgrond is gered door de verkoop van Gakpo én Madueke
Lekker geloven wat je wil.

Sommige mensen geloven in een opperwezen op een wolk. Mag ook!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

John gokte voor de wedstrijd tegen Rangers en verloor. Marcel gokte op het makkelijke programma en verloor. Zoals we de laatste jaren altijd verliezen. Nu moet de trainer weer ontslagen worden volgens de woedende meute genaamd supporters. Daarmee volstrekt voorbij gaand aan het feit dat de problemen veel dieper zitten. Er is geen visie, geen sportief en economisch duurzaam beleid. Zo lang PSV zichzelf niet opnieuw uitvindt wordt het nooit (meer) iets.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Had gewoon Cocu aangesteld..
Blijf erbij dat dit de keuze had moeten zijn..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Uiteraard hadden we gewoon Cocu moeten aanstellen. Maar dat was te saai.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Er was meer dan Cocu én Ruud.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Of het nu Cocu zou zijn of pak 'm beet Bosz, in ieder geval iemand die al vaker met het bijltje heeft gehakt. Iemand die bewezen heeft om met een relatief matige selectie iets te kunnen presteren. Kortom, iemand met (veel) ervaring in de top op het hoogste niveau. Maar goed, die discussie is al tig keer gevoerd. Brands moet zichzelf in de spiegel aankijken.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 24 jan 2023, 20:01 Of het nu Cocu zou zijn of pak 'm beet Bosz, in ieder geval iemand die al vaker met het bijltje heeft gehakt. Iemand die bewezen heeft om met een relatief matige selectie iets te kunnen presteren. Kortom, iemand met (veel) ervaring in de top op het hoogste niveau. Maar goed, die discussie is al tig keer gevoerd. Brands moet zichzelf in de spiegel aankijken.
Helemaal mee eens. Maar ik zie vaak voorbij komen dat we toendertijd voor Cocu hadden moeten gaan, en daar was ik het niet mee eens. Met RvN ook niet overigens.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Mag als AD ballen tonen door z'n fout tijdig te erkennen.. Durft hij RvN niet de laan uit te sturen... issie gewoon ongeschikt. Ruudje is er gewoon nog niet klaar voor. Punt.

Je fouten tijdig herkennen is ook een kwaliteit. En daarna mag Marcel zelf aan de bak want zijn terugkeer heeft voorlopig alleen maar ellende veroorzaak.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

35 uit 18, 23 tegen, geen TD, een uitgeholde selectie. Het is nog erger als onder van Bommel. Diepste punt in de historie van onze club. Als er niet ingegrepen wordt eindigen we lager dan de afgelopen 45 jaar.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ik ben bijna op het punt aangekomen dat ik zeg stel Bosz maar aan. Dan winnen we ook geen prijzen maar dan weet ik in ieder geval nog waar ik naar zit te kijken.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

We gaan 5e of 6e eindigen gewoon..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Op weg naar nr 25 schreef: 24 jan 2023, 20:12 35 uit 18, 23 tegen, geen TD, een uitgeholde selectie. Het is nog erger als onder van Bommel. Diepste punt in de historie van onze club. Als er niet ingegrepen wordt eindigen we lager dan de afgelopen 45 jaar.
De keiharde waarheid. Zullen ze bij PSV dit durven in te zien? Of doen ze alsof er niks aan de hand is? Super belangrijk namelijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

milansandro schreef: 24 jan 2023, 20:13 We gaan 5e of 6e eindigen gewoon..
Yuuuup
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 24 jan 2023, 20:09 Je fouten tijdig herkennen is ook een kwaliteit. En daarna mag Marcel zelf aan de bak want zijn terugkeer heeft voorlopig alleen maar ellende veroorzaak.
Helemaal mee eens. Marcel heeft tot nu toe meer minnetjes dan plusjes achter zijn naam staan. Dat is knap, in zo'n korte tijd. Is het niet verstandig om iemand extra aan te nemen die Marcel gaat bijstaan? Iemand met meer oog voor de lange termijn, iemand met visie, iemand met een goed plan? Tot nu toe bakt Marcel er niet veel van.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit PSV scheelt niet veel met het PSV wat Bergwijn verkocht 3 jaar geleden. Eigenlijk te schandalig om te beseffen. Brands heeft bijna een jaar meegekeken en de laatste paar duwtje gegeven.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 24 jan 2023, 20:18
Juancho schreef: 24 jan 2023, 20:09 Je fouten tijdig herkennen is ook een kwaliteit. En daarna mag Marcel zelf aan de bak want zijn terugkeer heeft voorlopig alleen maar ellende veroorzaak.
Helemaal mee eens. Marcel heeft tot nu toe meer minnetjes dan plusjes achter zijn naam staan. Dat is knap, in zo'n korte tijd. Is het niet verstandig om iemand extra aan te nemen die Marcel gaat bijstaan? Iemand met meer oog voor de lange termijn, iemand met visie, iemand met een goed plan? Tot nu toe bakt Marcel er niet veel van.
Bijstaan? Het wordt verdomme eens tijd dat PSV mensen heeft op cruciale posities die het zelf wel kunnen. Leren en handjes vasthouden doen ze maar elders. Dat geldt voor de coach, voor de TD en voor de AD.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

milansandro schreef: 24 jan 2023, 20:13 We gaan 5e of 6e eindigen gewoon..
🥲🥲
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 24 jan 2023, 20:09 Mag als AD ballen tonen door z'n fout tijdig te erkennen.. Durft hij RvN niet de laan uit te sturen... issie gewoon ongeschikt. Ruudje is er gewoon nog niet klaar voor. Punt.

Je fouten tijdig herkennen is ook een kwaliteit. En daarna mag Marcel zelf aan de bak want zijn terugkeer heeft voorlopig alleen maar ellende veroorzaak.
Ik denk dat het anders zit. Schmidt is gewoon vertrokken omdat ie wist dat de club er het komend jaar slechter voor zou staan. Geen enkele andere trainer van naam (en er waren opties zat afgelopen zomer qua beschikbare of bijna beschikbare trainers) wilde instappen omdat ze de bui al zagen hangen. Topspelers (moeten) verkopen en er niks fatsoenlijks voor terug halen. Iedereen was verbaasd dat Ruud aangesteld werd op dat moment (stond op de herdgang al niet bekend als een tactisch genie, heb ik me jaren geleden al laten vertellen), plus de ervaring met Bommel in het achterhoofd. Ik denk dat het pure wanhoop was bij PSV, zeker als Ruud ook nog eens overgehaald is na een eerdere afwijzing
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 24 jan 2023, 20:22
Standbeeld schreef: 24 jan 2023, 20:18
Helemaal mee eens. Marcel heeft tot nu toe meer minnetjes dan plusjes achter zijn naam staan. Dat is knap, in zo'n korte tijd. Is het niet verstandig om iemand extra aan te nemen die Marcel gaat bijstaan? Iemand met meer oog voor de lange termijn, iemand met visie, iemand met een goed plan? Tot nu toe bakt Marcel er niet veel van.
Bijstaan? Het wordt verdomme eens tijd dat PSV mensen heeft op cruciale posities die het zelf wel kunnen. Leren en handjes vasthouden doen ze maar elders. Dat geldt voor de coach, voor de TD en voor de AD.
Ja waanzinnig he? Een risicovolle organisatie van 90m en dan aan komen kakken met een AD en trainer die geen ervaring hebben. Weet je waarom Marcel een plusje achter zijn naam heeft? Omdat hij Gakpo en Madueke goed heeft verkocht. Dat is precies waar hij goed in is, technisch directeur. We hadden hem nodig als zwaargewicht op de TD functie, niet als AD rookie. Zet maar een ander zwaargewicht op AD. Je wordt kampioen met een as van Moreno, Guardado en De Jong. Je wordt geen kampioen met talenten in de as die het wiel nog moeten uitvinden. Zo geldt dat ook voor een succesvolle organisatie runnen. Je wordt geen toporganisatie met twee/drie rookies op de cruciale functies.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

De club is echt doodziek.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

En dat vlak voor het meest cruciale seizoen ooit..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 24 jan 2023, 20:27
Juancho schreef: 24 jan 2023, 20:09 Mag als AD ballen tonen door z'n fout tijdig te erkennen.. Durft hij RvN niet de laan uit te sturen... issie gewoon ongeschikt. Ruudje is er gewoon nog niet klaar voor. Punt.

Je fouten tijdig herkennen is ook een kwaliteit. En daarna mag Marcel zelf aan de bak want zijn terugkeer heeft voorlopig alleen maar ellende veroorzaak.
Ik denk dat het anders zit. Schmidt is gewoon vertrokken omdat ie wist dat de club er het komend jaar slechter voor zou staan. Geen enkele andere trainer van naam (en er waren opties zat afgelopen zomer qua beschikbare of bijna beschikbare trainers) wilde instappen omdat ze de bui al zagen hangen. Topspelers (moeten) verkopen en er niks fatsoenlijks voor terug halen. Iedereen was verbaasd dat Ruud aangesteld werd op dat moment (stond op de herdgang al niet bekend als een tactisch genie, heb ik me jaren geleden al laten vertellen), plus de ervaring met Bommel in het achterhoofd. Ik denk dat het pure wanhoop was bij PSV, zeker als Ruud ook nog eens overgehaald is na een eerdere afwijzing
Dan hebben de directie en RvC dus gewoon keihard gelogen tegen alles en iedereen die PSV lief heeft. Ik weet niet of dat zelfs nog erger is. Kortom, linksom of rechtsom hebben ze er op technisch en directie niveau er 1 grote teringzooi van gemaakt.

Vanavond nog ingrijpen wat mij betreft.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Begin me steeds meer af te vragen of we niet op het punt van een faillissement stonden. Anders kan je de verkopen gewoon niet meer verklaren. Als je dan ook nog al uitgaande transfers geruchten moet geloven dan is het gewoon niet best. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat brands met een grote schoonmaak bezig is om allerlei nieuwe spelers aan te trekken.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

milansandro schreef: 24 jan 2023, 20:30 En dat vlak voor het meest cruciale seizoen ooit..
Dat was deze ook al. Je had gewoon nu 10 punten voor kunnen staan
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

We zien nu hoe belangrijk het is dat JdJ op de laatste dag van het zomerwindow Gakpo niet heeft laten gaan. Dan was het heel de eerste seizoenshelft zo. Dan stonden we 14e.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

2 vleugelspelers, 1 back en een nieuwe trainer en allemaal vrij snel alsjeblieft. Wat een ongelofelijk zootje is het dit seizoen. Een van de zwakste eredivisies in jaren en wij halen niet eens 2 punten gemiddeld per wedstrijd. Zo gênant dit. We geven het helemaal weg. Emmen, Cambuur, Sparta, Groningen, Fortuna. Dit is wel echt ultiem falen hoor

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Marcel Brands