Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Deze week bijna 0 punten binnengeharkt. VanPlek 5 gigantisch naar beneden gekelderd
Zeker, sta niet voor niks maar 12e! Kut speltrouwepsvfan schreef: ↑23 jan 2023, 23:07Jij voorspelt toch alleen maar dramatische nederlagen meneer?![]()
Wedstrijd Groningen-Cambuur staat verkeerd om..deninho32 schreef: ↑24 jan 2023, 19:52 Eigen verantwoordelijkheid mensen. Als ik het zo druk heb als vorige week kan ik het vergeten. Als iedere dag de buurvrouw voor jou kijkt of er verkeer van rechts komt en daardoor heb jij geen botsing, betekent dat nog niet dat je haar de schuld kan geven als ze het vergeet en op een auto knalt.![]()
Kan die buurvrouw zich niet beter op een andere manier nuttig maken?deninho32 schreef: ↑24 jan 2023, 19:52 Eigen verantwoordelijkheid mensen. Als ik het zo druk heb als vorige week kan ik het vergeten. Als iedere dag de buurvrouw voor jou kijkt of er verkeer van rechts komt en daardoor heb jij geen botsing, betekent dat nog niet dat je haar de schuld kan geven als ze het vergeet en op een auto knalt.![]()
Aangepast.DeBruyne schreef: ↑24 jan 2023, 19:58Wedstrijd Groningen-Cambuur staat verkeerd om..deninho32 schreef: ↑24 jan 2023, 19:52 Eigen verantwoordelijkheid mensen. Als ik het zo druk heb als vorige week kan ik het vergeten. Als iedere dag de buurvrouw voor jou kijkt of er verkeer van rechts komt en daardoor heb jij geen botsing, betekent dat nog niet dat je haar de schuld kan geven als ze het vergeet en op een auto knalt.![]()
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut