Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tyyne
Basisspeler
1
Berichten: 432
Lid geworden op: 24 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Veerman heeft een grote paling, hopelijk speelt hij binnenkort weer 🐟
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Besiktas wil Veerman volgens VI.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

https://www.vi.nl/nieuws/besiktas-in-de ... ey-veerman
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Kijken of Brands de boel nog verder verzwakt krijgt.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Niet verkopen in de winter
Gebruikersavatar
GiveCup2day
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 819
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea



Huur ook nog, nooit doen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Haha Besiktas is één van de domste clubs in één van de domste competities ter wereld. Ga Kokcu maar huren stelletje kutjanusen.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt mij dat Veerman dit zelf ook niet wil.
Verhuur.

Nee en nee dus.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Besiktas kan 'ie altijd op z'n 31e ook nog heen. Dit moet Joey niet willen. En huren, wat denkt die club. Optyften gauw.
Laatst gewijzigd door DonyellMalen op 24 jan 2023, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Ja, daaaag. Small club
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

tja het ligt er aan wat hij voor perspectief voorgeschoteld heeft van PSV. Natuurlijk zie ik hem niet graag gaan. Sterker nog, daar moet PSV direct voor gaan liggen: onbespreekbaar. Maar als er wel wat meer speelt achter de schermen... wellicht wil hij het er wel door heen drukken om iig komende maanden te spelen. Zou het sowieso een hele rare keuze vinden.

Los daarvan denk ik dat Veerman gewoon slachtoffer is van het "schijtbakken voetbal" onder Ruudje. Ik herinner me nog een wedstrijd van laatst waarin er 2 kampen waren:

1. kamp die vond dat Veerman slecht speelde en terecht gewisseld werd
2. kamp die vond dat Veerman eigenlijk best prima speelde of iig absoluut niet slecht, waarbij alle data dat ook aantoonde maar dat Veerman zelf ook heel vaak geen kant op kon vanwege...jawel, om zo maar te noemen dat schijtbakken voetbal.

Veerman is in mijn ogen bij uitstek een type speler die heel afhankelijk is van vooral diepte en ruimtes vinden om zijn sterke punten, voornamelijk zijn passing, in te zetten. Als PSV vrijwel constant uit stilstand voetbalt, er amper beweging is zonder- of met bal, tja... dan sta je daar met de bal aan je voeten te kijken. Ik snap zijn frustratie verdomd goed eigenlijk.

Hij en Xavi zijn de enige 2 (ok misschien met Ramalho achterin) de spelers die wat meer voetbal, snelheid en diepte kunnen brengen. Maar als we dan een coach hebben en daarnaast een hoop gaten in de selectie die dat niet mogelijk maken verder.... :wall:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Niet wegdoen natuurlijk, ook niet voor huur. We gaan hem nog genoeg nodig hebben komend half jaar.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hatseflats schreef: 24 jan 2023, 16:20 Ja, daaaag. Small club
Hoho, het gaat om Besiktas, niet om Galatasaray...
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Zou hem nooit laten gaan. En zeker niet als het om een huurtransfer gaat. Veerman is zo ongeveer de meest begaafde middenvelder die we hebben. Mits goed gebruikt is hij een enorm wapen. Heb zelf het idee dat Ruud niet helemaal tot hem door weet te dringen wat hij precies wil op het veld. Of Veerman snapt het wel en heeft er schijt aan. Anyway. Lekker houden. Geld ook voor Ramalho trouwens. Dergelijke transfers hebben we nu niet nodig.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Misschien ligt het aan mij maar ik zie geen enkele reden dat PSV geïnteresseerd zou zijn in een verhuur van Veerman.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Huur lijkt me geen optie, maar kopen why not.
Lijkt niet echt te passen in het idee van RVN. Als we een vervangen kunnen krijgen die wat meer karakter toont altijd doen. 10-15 miljoen lijkt me geen verkeerd bedrag als je naar veerman en zijn gedrag kijkt.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Besiktas geeft niet zoveel uit aan spelers. Hun record aankoop kostte 8 miljoen, en dat is alweer van 13 jaar geleden. De laatste jaren zijn ze niet hoger gegaan dan 6 miljoen voor 1 speler. Ik heb dus niet de illusie dat zij een interessant bedrag zouden kunnen bieden. En verhuur hebben we helemaal niks aan.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Denk niet dat Veerman zin heeft in een avontuur in Turkije..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Zaakwaarnemer dropt bommetje in de hoop dat hij weer mag spelen vanavond?
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Die Turken willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Joey bankt nu dan, maar is natuurlijk geen vaste bankzitter. Heeft zat wedstrijden gespeeld en zijn waarde gehad. Vind wel dat hij imo wat grinta mist, het is allemaal net te slap. Had ie de agressie van bijv. van Bommel, dan was het de volgende recordverkoop.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2358
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Apart dat dit in de media komt, lijkt me namelijk een NO GO voor PSV, huren…hoe is t? 😂
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat Brands gewoon een bommetje dropt bij Elfrink. Heeft Elfrink weer een nieuwtje, dit forum weer iets op te broeden en wie weet lokt Brands een aantal clubs uit tot onderhandelingen en een bod. Ik denk niet dat PSV onwelwillend tegen een verkoop van Veerman staat.

Ik vind hem een fantastische speler, maar ik heb op een paar punten wel mijn twijfels bij hem. Ik vind het geen "winnaar" zogezegd, beetje slappe jongens mentaliteit. En zolang PSV zo instabiel oogt defensief, is het middenveld gewoon Sangare-Guti. En Veerman heeft daarbij niks op '10' te zoeken. Ik denk overigens niet dat hij uit de gratie is hoor.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

3 miljoen voor Veerman. Het is de Turkse bazaar niet.
Garnala
Basisspeler
2
Berichten: 461
Lid geworden op: 10 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Al vind ik Veerman wel een persoon die ervan geniet om heel de dag chef genoemd te worden.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Absoluut niet doen.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Deze stilistische slapjanus vandaag nog laten gaan, mits we een haalbare vervanger op het oog hebben.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joey Veerman