Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ik ben voor Cody!
Welnee, iedere coach van United leek hem aan de praat te krijgen maar uiteindelijk blijft het net niet. Zou me verbazen als ie nu opeens structureel gaat leveren omdat kabouter plop coach is.
Ik kan mezelf nog topics vol herinneren op het Netwerk, waarbij mensen altijd aan het klagen waren over de sfeer. Hoe de mensen op Oost die er al jaren zaten plaats moesten maken voor de nieuwe generatie die wel 90m lang vol gas wou gaan. Zo valt er voor alles wat te zeggen.Fanatic-U-s schreef: ↑22 jan 2023, 19:20 wat een sfeer daar ook in Engeland. Wij hadden tot 5 jaar geleden ook wel eens zo'n 'Engelse sfeer', man wat mis ik dat 'meeleven' met de wedstrijd...
Dat is ook zeker zo, maar ook dat beoogde doel hebben we niet in ons stadion. Begrijp me niet verkeerd, ik heb respect voor de groepen die het wedstrijd in wedstrijd uit weer op proberen te brengen, maar het was en is nog steeds gewoon karig.Standbeeld schreef: ↑22 jan 2023, 19:24Ik kan mezelf nog topics vol herinneren op het Netwerk, waarbij mensen altijd aan het klagen waren over de sfeer. Hoe de mensen op Oost die er al jaren zaten plaats moesten maken voor de nieuwe generatie die wel 90m lang vol gas wou gaan. Zo valt er voor alles wat te zeggen.Fanatic-U-s schreef: ↑22 jan 2023, 19:20 wat een sfeer daar ook in Engeland. Wij hadden tot 5 jaar geleden ook wel eens zo'n 'Engelse sfeer', man wat mis ik dat 'meeleven' met de wedstrijd...
Het schijnt dat je dat niet zomaar mag zeggen. Goed dat je nog een slag om de arm houdt!Standbeeld schreef: ↑22 jan 2023, 19:33Arsenal is misschien wel de beste ploeg ter wereld, wat denk jij?
Nee joh, die zouden snel genoeg gaan afhaken, het zou alleen tussen City en Liverpool gaan dit seizoen! Verschil met Liverpool (die Ajax 2x wegspeelde) inmiddels 21 punten, City 8 verliespunten meer. Maar Arsenal is helemaal niet de beste joh.Grasmat schreef: ↑22 jan 2023, 19:47Het schijnt dat je dat niet zomaar mag zeggen. Goed dat je nog een slag om de arm houdt!Standbeeld schreef: ↑22 jan 2023, 19:33 Arsenal is misschien wel de beste ploeg ter wereld, wat denk jij?
Je bedoelt een trainer de tijd geven en jonge spelers laten groeien?
Kabouter plop is de eerste coach na Fergie die ManU weer structureel laat winnen en hoop geeft, hij presteert daar echt heel goed.
Waarbij de trainer een duidelijk en vastomlijnd modern tactisch plan heeft en er een stijgende lijn zichtbaar is.Franciscus schreef: ↑22 jan 2023, 21:17 Je bedoelt een trainer de tijd geven en jonge spelers laten groeien?
Niet helemaal waar, onder Mourinho eindigden ze in 2017-18 op een 2e plek, met 25 overwinningen - om dat nu te behalen hebben ze 13 overwinningen in 18 wedstrijden nodig - en 81 punten - gemiddeld 2,13 ptn per wedstrijd vergeleken met 1,95 tot nu toe. Ze eindigden achter een superseizoen draaiende City, die 100 punten haalde. Vervolgens eindigden ze weer als 2e onder Solskjaer in 2020-21, met 21 overwinningen en 74 punten (zelfde puntengemiddelde als nu). Beiden haalden hele goede win streaks; Mourinho 8x op rij een keer, geloof ik, en Solskjaer won 10 van zijn eerste 11 wedstrijden. Wat er nu gebeurt is dus niet bijzonder, dat structureel winnen en hoop hebben ze al 2x gehad de laatste 5 jaar. Probleem bij zowel Mourinho als Solskjaer was dat het vervolgens misging, waarbij Solskjaer iets langer de kans kreeg. Daar zal ten Hag anders in moeten zijn, maar tot nu toe is hij niet de beste sinds Fergie oid.
Klopt, al telt het voetbal ook mee.
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut