PSV quiz

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gebruikersavatar
SKERLA
Vedette
6
Berichten: 6246
Lid geworden op: 26 aug 2017
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

VeresRivne schreef: 23 jan 2023, 20:58
10. Nilis schreef: 23 jan 2023, 20:55
► Laat Spoiler zien
Nee, wel die periode.
Dan toch Oscar Moens?
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

[mention]BoemBoemTheo[/mention] respect, had verwacht dat die meteen geraden zou worden hoewel ik het wat ongelukkig formuleerde.


Voor wat die quotespeler, laatste tip. Forumlid RIO was echt geen fan van hem. :mrgreen:
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

3.
► Laat Spoiler zien
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Chucky schreef: 23 jan 2023, 21:09 3.
► Laat Spoiler zien
We have winner by knock-out!
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

3. Mike Zonneveld

Kok te laat
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26045
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Daarom doe ik nooit aan PSV quizen mee.

Ik weet er eentje denk ik. En zelfs die is fout. :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

ShovingNE2 schreef: 23 jan 2023, 21:28 Daarom doe ik nooit aan PSV quizen mee.

Ik weet er eentje denk ik. En zelfs die is fout. :lol:
Speciaal voor jou, [mention]Standbeeld[/mention] , [mention]DadOfFour[/mention] en [mention]Josef Dettelbacher[/mention] heb ik even een alternatief gemaakt. Als extra dispensatie mag [mention]Menno1[/mention] , ShovingNe2 helpen. ;) PSV'ers de afgelopen dertig jaar.

1. Ik had soms moeite mijn weg te vinden in Eindhoven, letterlijk en figuurlijk.
2. Welke spelers buiten Johann Vogel hadden nog meer hun wieg in Zwitserland staan
3. Welke PSV'ers speelden de CL finale, WK voor landen finale of WK voor clubs finale voor of na hun komst bij PSV.
4. Ik speelde in Oceanië, Midden Oosten, Verre Oosten, Zuid Europa en uiteraard bij PSV
5. Hoewel ik Ajaxfan was vertelde mijn zaakwaarnemer nooit van de interesse van Ajax omdat hij liever had dat ik bij PSV tekende, wat als aanvaller dan ook gebeurde.
6. Mijn loopbaan had al vroeg een ingrijpend verloop door faillissement van mijn club.
7. Niemand scoorde sneller een hattrick als invaller op interlandniveau
8. Ik speelde bij PSV maar ook nog veel andere clubs, sterker nog ik heb het record van aantal clubs als prof van alle PSV'ers van de afgelopen dertig jaar.
9. Ik kwam vanuit het buitenland bij PSV, maar speelde geen minuut. Toch zat ik wel een keer bij de Champions League selectie van PSV, daarnaast werd zag ik drie verschillende huurwerkgevers waaronder een keer aan een buitenlandse club, eredivisie-ervaring deed ik dus elders op.
10. Ik kwam ooit in opspraak doordat er een weedplantage gevonden werd, het resultaat was een taakstraf.
11. Ik werd ooit slachtoffer van een groep internationaal rondeizende vrouwen die express een kind van een voetballer wilden. Het bleek een duur halfuurtje.
Laatst gewijzigd door VeresRivne op 24 jan 2023, 17:30, 2 keer totaal gewijzigd.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

VeresRivne schreef: 24 jan 2023, 16:23
ShovingNE2 schreef: 23 jan 2023, 21:28 Daarom doe ik nooit aan PSV quizen mee.

Ik weet er eentje denk ik. En zelfs die is fout. :lol:
Speciaal voor jou, [mention]Standbeeld[/mention] , [mention]DadOfFour[/mention] en [mention]Josef Dettelbacher[/mention] heb ik even een alternatief gemaakt. Als extra dispensatie mag [mention]Menno1[/mention] , ShovingNe2 helpen. ;) PSV'ers de afgelopen dertig jaar.

1. Ik had soms moeite mijn weg te vinden in Eindhoven, letterlijk en figuurlijk.
2. Welke spelers buiten Johann Vogel hadden nog meer hun wieg in Zwitserland staan
3. Welke PSV'ers wonnen allemaal de Champions League (voor of na hun periode bij PSV)
4. Ik speelde in Oceanië, Midden Oosten, Verre Oosten, Zuid Europa en uiteraard bij PSV
5. Hoewel ik Ajaxfan was vertelde mijn zaakwaarnemer nooit van de interesse van Ajax omdat hij liever had dat ik bij PSV tekende, wat als aanvaller dan ook gebeurde.
6. Mijn loopbaan had al vroeg een ingrijpend verloop door faillissement van mijn club.
7. Niemand scoorde sneller een hattrick als invaller op interlandniveau
8. Ik speelde bij PSV maar ook nog veel andere clubs, sterker nog ik heb het record van aantal clubs als prof van alle PSV'ers van de afgelopen dertig jaar.
9. Ik kwam vanuit het buitenland bij PSV, maar speelde geen minuut. Toch zat ik wel een keer bij de Champions League selectie van PSV, daarnaast werd zag ik drie verschillende huurwerkgevers waaronder een keer aan een buitenlandse club, eredivisie-ervaring deed ik dus elders op.
10. Ik kwam ooit in opspraak doordat er een weedplantage gevonden werd, het resultaat was een taakstraf.
11. Ik werd ooit slachtoffer van een groep internationaal rondeizende vrouwen die express een kind van een voetballer wilden. Het bleek een duur halfuurtje.
Johan Vonlanten
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25074
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 24 jan 2023, 16:23 2. Welke spelers buiten Johann Vogel hadden nog meer hun wieg in Zwitserland staan
► Laat Spoiler zien
Laatst gewijzigd door Standbeeld op 24 jan 2023, 17:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

MJPSV schreef: 24 jan 2023, 16:30
VeresRivne schreef: 24 jan 2023, 16:23

Speciaal voor jou, [mention]Standbeeld[/mention] , [mention]DadOfFour[/mention] en [mention]Josef Dettelbacher[/mention] heb ik even een alternatief gemaakt. Als extra dispensatie mag [mention]Menno1[/mention] , ShovingNe2 helpen. ;) PSV'ers de afgelopen dertig jaar.

1. Ik had soms moeite mijn weg te vinden in Eindhoven, letterlijk en figuurlijk.
2. Welke spelers buiten Johann Vogel hadden nog meer hun wieg in Zwitserland staan
3. Welke PSV'ers wonnen allemaal de Champions League (voor of na hun periode bij PSV)
4. Ik speelde in Oceanië, Midden Oosten, Verre Oosten, Zuid Europa en uiteraard bij PSV
5. Hoewel ik Ajaxfan was vertelde mijn zaakwaarnemer nooit van de interesse van Ajax omdat hij liever had dat ik bij PSV tekende, wat als aanvaller dan ook gebeurde.
6. Mijn loopbaan had al vroeg een ingrijpend verloop door faillissement van mijn club.
7. Niemand scoorde sneller een hattrick als invaller op interlandniveau
8. Ik speelde bij PSV maar ook nog veel andere clubs, sterker nog ik heb het record van aantal clubs als prof van alle PSV'ers van de afgelopen dertig jaar.
9. Ik kwam vanuit het buitenland bij PSV, maar speelde geen minuut. Toch zat ik wel een keer bij de Champions League selectie van PSV, daarnaast werd zag ik drie verschillende huurwerkgevers waaronder een keer aan een buitenlandse club, eredivisie-ervaring deed ik dus elders op.
10. Ik kwam ooit in opspraak doordat er een weedplantage gevonden werd, het resultaat was een taakstraf.
11. Ik werd ooit slachtoffer van een groep internationaal rondeizende vrouwen die express een kind van een voetballer wilden. Het bleek een duur halfuurtje.
Johan Vonlanten
Dank, overigens niet de enige. Klein verzoek om antwoorden in spoiler neer te zetten. :nerd:
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25074
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 24 jan 2023, 16:23 3. Welke PSV'ers wonnen allemaal de Champions League (voor of na hun periode bij PSV)
► Laat Spoiler zien
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25074
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 24 jan 2023, 16:23 10. Ik kwam ooit in opspraak doordat er een weedplantage gevonden werd, het resultaat was een taakstraf.
► Laat Spoiler zien
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

► Laat Spoiler zien
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25074
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 24 jan 2023, 16:23 5. Hoewel ik Ajaxfan was vertelde mijn zaakwaarnemer nooit van de interesse van Ajax omdat hij liever had dat ik bij PSV tekende, wat als aanvaller dan ook gebeurde.
► Laat Spoiler zien
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

1. Ik had soms moeite mijn weg te vinden in Eindhoven, letterlijk en figuurlijk.
► Laat Spoiler zien
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Dank voor de respons tot nu toe en gebruik van spoilers, ik kom vanavond of morgenvroeg met de antwoorden. Ik heb vraag 3 voor de fun even uitgebreid, zo is ie leuker. :mrgreen:
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ja, als iedereen de antwoorden gaat spammen dan is er voor mij ook geen lol meer aan.. :nerd:
La vida és massa curta per no fer broma
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 24 jan 2023, 16:23
3. Welke PSV'ers speelden de CL finale, WK voor landen finale of WK voor clubs finale voor of na hun komst bij PSV.
Afgelopen 30 jaar, dus net geen
► Laat Spoiler zien
.

En moet diegene ook echt minuten hebben gemaakt in de finale? Want
► Laat Spoiler zien
In ieder geval, op deze namen kwam ik zonder al te lang te hoeven nadenken (maar het zullen er ongetwijfeld meer zijn):
► Laat Spoiler zien
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Ze hoeven voor de vereisten niet gespeeld te hebben in de finalewedstrijd zelf. ;) Knap rijtje verder [mention]Mick Jagger[/mention] al zijn er nog wel een naam of 5 die er bij moeten. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door VeresRivne op 24 jan 2023, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25074
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind het wel geinig, een keer zo'n quiz, ondanks dat ik niet veel weet haha! Bedankt voor de tijd en moeite [mention]VeresRivne[/mention].
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

► Laat Spoiler zien
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

De antwoorden
► Laat Spoiler zien
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25074
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Oh, ik had Sainsbury nog in gedachte maar dacht Zuid Amerika te lezen in plaats van Zuid Europa. :tear:

Die van Lucius wist ik niet. Heeft hij uiteindelijk dus ook een kind van een Zweedse?
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Standbeeld schreef: 25 jan 2023, 00:01 Oh, ik had Sainsbury nog in gedachte maar dacht Zuid Amerika te lezen in plaats van Zuid Europa. :tear:

Die van Lucius wist ik niet. Heeft hij uiteindelijk dus ook een kind van een Zweedse?
https://frontpage.fok.nl/nieuws/284013/ ... eedse.html
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
BoemBoemTheo
Jeugdspeler
3
Berichten: 57
Lid geworden op: 4 nov 2020

In navolging van [mention]VeresRivne[/mention] , heb ik ook een poging gedaan tot een PSV-quiz. Opnieuw betreft het PSV'ers van de afgelopen dertig jaar:

1. Alhoewel mijn naam doet vermoeden dat ik mij graag op het gras bevindt, kwam ik nooit voor PSV het veld in. Voor mijn komst naar PSV stond ik onder contract bij een Italiaanse topclub.

2. Ik keepte slechts één wedstrijd voor PSV. Bij mijn land was ik meer succesvol en kwam ik tot tientallen interlands.

3. Ik deelde het kleedlokaal met twee Wereldvoetballers van het jaar, maar ook de gevangenis met een van de bekendste criminelen van ons land.

4. Als jeugdspeler speelde ik in het shirt van PSV, Feyenoord en Ajax. Mijn vader gaf mij voor de camera relatie-advies en kwam tot de conclusie dat ik een vrouw zonder hoofdpijn moest trouwen.

5. Ik werd geboren aan de oevers van een meer waar ruim een eeuw eerder een bekende ontdekkingsreiziger stierf.

6. Ik was te zien in meer afleveringen van een kookprogramma (waarin ik onder andere een olympisch kampioen versloeg) dan dat ik minuten maakte in het eerste van PSV.

7. Gedurende mijn carrière won én verloor ik binnen één jaar tijd een wedstrijd met dubbele cijfers in hetzelfde stadion.

8. Ik heb een trouwring moeten laten tatoeëren vanwege een knobbeltje op mijn vinger dat ontstond na een trap tegen mijn hand die ik kreeg van een oud-ploeggenoot bij PSV.

9. Ik kwam nooit tot mijn debuut in de Eredivisie. Wel won ik als captain een wedstrijd van Argentinië op een groot toernooi. Ik ben niet geboren in het land waarvoor ik in deze wedstrijd uitkwam.

10. Op 15-jarige leeftijd maakte ik al mijn debuut in het profvoetbal. Voordat ik naar PSV kwam speelde ik tegen twee spelers die het antwoord zijn op één van de bovenstaande vragen, beide spelers scoorden.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

[mention]BoemBoemTheo[/mention] prachtig.
► Laat Spoiler zien
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV quiz