Anwar El Ghazi

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Het was wederom niet best. Voor mijn gevoel kan hij nog 20x schieten, maar in de goal of op zijn minst op goal wil niet lukken. Het is dat we gewoon letterlijk geen vervanger hebben. Valt me toch wat tegen, had meer verwacht.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Stofzuiger schreef: 21 jan 2023, 22:08 Maar waarom zijn we verrast hierover? El Ghazi was bij Ajax al een zeer middelmatige speler. Vreemd dat sommigen hier juichten toen hij hier kwam.
Bij Lille deed hij het aardig en bij Villa zelfs een tijdje erg goed.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij gewoon niet zo goed is. Je gaat van de beste speler van de Eredivisie en international naar een bankzitter van een Engelse middenmoter.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Gezien zijn ervaring is dit eigenlijk schandalig.
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

Als je deze man nu blijft uitfluiten, weet je zeker dat het niks meer wordt. Geef hem ff wat steun en dan zien we wel wat het wordt.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Je mag toch verwachten dat iemand met zijn ervaring niet zo ver door de ondergrens zakt. En dat al weken. Zo’n laatste vrije trap ook, dan speel je echt alleen voor jezelf in plaats van die bal in de ploeg te houden. Ik steun die jonge van harte maar je mag toch wel een bepaalde inzet, professionaliteit en enig basis niveau verwachten. Krijgt ie goed voor betaald. Lekker banken weer, dan eigen jeugd maar, minder dan dit kan niet.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Bubba Gump schreef: 21 jan 2023, 22:18 Als je deze man nu blijft uitfluiten, weet je zeker dat het niks meer wordt. Geef hem ff wat steun en dan zien we wel wat het wordt.
Daar ben ik het mee eens. Heb het fluiten niet gehoord, maar als dat zo is dan moeten de fans daarmee stoppen. Heeft niemand wat aan.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Bubba Gump schreef: 21 jan 2023, 22:18 Als je deze man nu blijft uitfluiten, weet je zeker dat het niks meer wordt. Geef hem ff wat steun en dan zien we wel wat het wordt.
Als hij die bal gewoon op Xavi geeft in plaats van weer is proberen te schieten dan had hij credits gekregen. Maar nee, ging weer voor een hopeloze poging.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik vind iedereen veel te negatief over El Ghazi, kan echt wel goed voetballen. Vraag me alleen ietwat af hoe 't zit met z'n motivatie, straalt weinig passie uit.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ruud vond m blijkbaar goed genoeg om niet te wisselen.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Hoopte dat het beter zou worden, maar vandaag was het echt schandalig slecht.
Begrijp ook niet waarom hij de hele wedstrijd bleef staan.
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

Mikelvb schreef: 21 jan 2023, 22:23
Bubba Gump schreef: 21 jan 2023, 22:18 Als je deze man nu blijft uitfluiten, weet je zeker dat het niks meer wordt. Geef hem ff wat steun en dan zien we wel wat het wordt.
Als hij die bal gewoon op Xavi geeft in plaats van weer is proberen te schieten dan had hij credits gekregen. Maar nee, ging weer voor een hopeloze poging.
Hij wil zich geforceerd bewijzen. Valt op zich alleen maar te prijzen. Hij moet er nu niet de schuld van krijgen dat de beste spelers zijn verkocht. Daar kan hij namelijk helemaal niks aan doen.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij leek voor het WK er iets beter in te komen, maar dit was echt heel matig. Ongekend wat heb ik mij zitten opvreten.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Gezien het commentaar wat ik de vorige keer kreeg:
Mag je inmiddels wel zeggen dat hij hier niets te zoeken heeft, of is dit nog steeds te vroeg?

Want hij heeft hier namelijk echt helemaal niets te zoeken.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik was nooit fan van hem en zijn komst, maar ik vind de stemming nu ook wel wat doorslaan. Ja: de man MOET kansen afmaken, ook vandaag weer. Maar soms zit het er gewoon even niet in. Kwestie van vorm, kwestie van vertrouwen, wie zal het zeggen. Maar hij kan beter dan dit, 100%. Ik denk alleen niet dat het gaat helpen wanneer het stadion bij letterlijk elke actie gaat fluiten. Dat past ook niet bij de club PSV. Een beetje steun zou hem goed kunnen doen. Bovendien: we hebben weinig andere opties, dus hier moeten we het de komende tijd mee doen. Dan kunnen we maar beter met z'n allen zorgen dat we hem in elk geval niet in een put fluiten.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Letterlijk elke actie gaat fluiten? Man man, wat een overdreven gedoe.

Ik ben in principe tegen fluiten en doe er dus ook nooit aan mee, maar vond het na dat mislukte schot terwijl hij Xavi alleen voor de keeper kon zetten wel volledig terecht. Hij zette daar bewust zijn eigen ego boven het teambelang, daar mag het publiek best op reageren. Het oogt ook alsof hij geen 100% geeft, bijvoorbeeld in het druk zetten. Het is gewoon een waardeloze aankoop gebleken..,
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik was in het stadion en volgens mij is het niet overdreven hoor. El Ghazi kan geen bal meer op goal schieten zonder dat mensen gaan fluiten. Dat was niet één keer, maar zeker vier keer. Of het terecht is of niet, daar mag eenieder zelf over oordelen. Maar misschien is mijn gehoor ook wel compleet naar de tering, dat kan gewoon hè. Weten wij veel.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Moet gewoon die bal op Xavi geven.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 21 jan 2023, 23:24 Ik was nooit fan van hem en zijn komst, maar ik vind de stemming nu ook wel wat doorslaan. Ja: de man MOET kansen afmaken, ook vandaag weer. Maar soms zit het er gewoon even niet in. Kwestie van vorm, kwestie van vertrouwen, wie zal het zeggen. Maar hij kan beter dan dit, 100%. Ik denk alleen niet dat het gaat helpen wanneer het stadion bij letterlijk elke actie gaat fluiten. Dat past ook niet bij de club PSV. Een beetje steun zou hem goed kunnen doen. Bovendien: we hebben weinig andere opties, dus hier moeten we het de komende tijd mee doen. Dan kunnen we maar beter met z'n allen zorgen dat we hem in elk geval niet in een put fluiten.
Met alle respect voor je mildheid Yhhim, maar bij een topclub die om de titel strijd (zijn we dat nog?) is er geen tijd om rustig aan het vertrouwen te werken. Hier moet je er gewoon staan en als je niet presteert dan is de bank het volgende station. Wat El Ghazi de afgelopen drie wedstrijden heeft laten zien is om te janken en bij elke andere topclub zou dat reden moeten zijn om weer even op het bankje plaats te nemen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ben geen fan van hem maar het helpt inderdaad niet om hem uit te fluiten. Hij kan er eigenlijk ook niks aan doen. Is gewoon niet goed genoeg voor de rol die hij nu moet vervullen. Dat wekt irritatie op bij de supporters maar dat moet niet op de man gespeeld worden. Hij zal niet expres die ballen naast schieten. Als het goed is mag hij vanaf volgende week weer van de bank zijn waarde bewijzen.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Voor iemand met een "vaste trap" bakte hij er maar weinig van met voorzetten en vrijetrappen. Goeiendag zeg wat een drama :grin:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

trouwepsvfan schreef: 21 jan 2023, 23:38Met alle respect voor je mildheid Yhhim, maar bij een topclub die om de titel strijd (zijn we dat nog?) is er geen tijd om rustig aan het vertrouwen te werken. Hier moet je er gewoon staan en als je niet presteert dan is de bank het volgende station. Wat El Ghazi de afgelopen drie wedstrijden heeft laten zien is om te janken en bij elke andere topclub zou dat reden moeten zijn om weer even op het bankje plaats te nemen.
Ik zet het vooral af tegen de alternatieven. Sávio is überhaupt niet hier, van Saibari weet ik niet zeker of hij überhaupt ooit nog een goal voor PSV gaat maken en Bakayoko is niet eens een beetje PSV-1-materiaal. Het laat El Ghazi over. En het is niet zo dat hij alles fout doet wat mij betreft. Ja: hij maakt z'n kansen niet af en mensen nemen hem dat terecht kwalijk. Het kost je de zege tegen Fortuna en met een beetje pech had het vandaag ook consequenties gehad. Maar ik denk ook dat het nu niet helpt om zo'n jongen bij elk schot te bekritiseren. Daar heeft niemand wat aan. Hij heeft de traptechniek om goals te maken, maar je merkt dat het nu aan hem begint te vreten. De schouders hangen ook wat lager, hij loopt er wat ongelukkig bij. Zo'n jongen heeft wat goede acties nodig en dan kan het alsnog een enigszins bruikbare speler zijn.

Dat het op lange termijn niet de gewenste linksbuiten is, dat lijkt me duidelijk. Maar voor nu moeten we het ermee doen, dus dan denk ik dat we hem die support ook moeten geven.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Het helpt natuurlijk ook niet dat hij de hele wedstrijd gewoon mocht uitspelen.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Vind zijn rendement niet eens het grootste probleem. Maar hij voegt voetballend ook teleurstellend weinig toe.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

trouwepsvfan schreef: 21 jan 2023, 23:38
Ykhim schreef: 21 jan 2023, 23:24 Ik was nooit fan van hem en zijn komst, maar ik vind de stemming nu ook wel wat doorslaan. Ja: de man MOET kansen afmaken, ook vandaag weer. Maar soms zit het er gewoon even niet in. Kwestie van vorm, kwestie van vertrouwen, wie zal het zeggen. Maar hij kan beter dan dit, 100%. Ik denk alleen niet dat het gaat helpen wanneer het stadion bij letterlijk elke actie gaat fluiten. Dat past ook niet bij de club PSV. Een beetje steun zou hem goed kunnen doen. Bovendien: we hebben weinig andere opties, dus hier moeten we het de komende tijd mee doen. Dan kunnen we maar beter met z'n allen zorgen dat we hem in elk geval niet in een put fluiten.
Met alle respect voor je mildheid Yhhim, maar bij een topclub die om de titel strijd (zijn we dat nog?) is er geen tijd om rustig aan het vertrouwen te werken. Hier moet je er gewoon staan en als je niet presteert dan is de bank het volgende station. Wat El Ghazi de afgelopen drie wedstrijden heeft laten zien is om te janken en bij elke andere topclub zou dat reden moeten zijn om weer even op het bankje plaats te nemen.
Alleen heeft PSV niet veel om te wisselen en zou ik hem daarom laten staan. Hij herpakt zich, daar ben ik van overtuigd. Die vorm komt terug net als bij Luuk.
Hightower
Regelmatige invaller
3
Berichten: 314
Lid geworden op: 4 nov 2020

Zijn eerste kans ook, weliswaar buitenspel, maar dan mist hij die weer. Je hebt zo´n goede traptechniek laat het dan een keer zien.
Net als die bal die hij op Xavi had moeten geven, als je zelf wil schieten, zorg dan in ieder geval dat hij tussen de palen is.

Verder is het bij gebrek aan beter dat hij speelt op dit moment, dus ik hoop van harte dat er nog wat bij gaat komen, en anders dat hij in ieder geval zijn vorm snel zal hervinden.

Het zal het allemaal een stuk makkelijker maken, om de kansen af te maken die hij krijgt, voor hemzelf en voor het team.

Anwar El Ghazi