Anwar El Ghazi

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Lachwekkend deze knuppel
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Eigenlijk zo jammer, deze jongen heeft de perfecte leeftijd, heeft ervaring in de Ligue 1 & in de Premier League en zou een van de toonaangevendere figuren kunnen zijn in deze selectie. Hij stelt echter teleur: brengt gewoonweg te weinig. Zonde, had echt meer van hem verwacht. Begreep in de zomer wel dat PSV een speler zocht in deze leeftijdscategorie, zeker gezien de leeftijdsopbouw van de selectie met veel jonge jongens.

John heeft hier de gok genomen voor 2.5 miljoen + tekengeld en waarschijnlijk een redelijk hoog salaris, maar dat maakt hij allesbehalve waar tot nu toe. En dat voor een speler met amper restwaarde.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Hij was vandaag een parodie op een voetballer. Zo'n jongen zou met zijn leeftijd een betrouwbare kracht moeten zijn maar slaagt er niet in enig niveau te etaleren. Had er al niet veel van verwacht omdat Ghazi nergens onomstreden is geweest en dat is niet voor niets. Eén net niet voetballer. Leuk om erbij te hebben maar voegt weinig toe. Als je met je salarishuishouding achteruit wil zijn dit de aankopen die je dus niet moet doen.
Hightower
Regelmatige invaller
3
Berichten: 314
Lid geworden op: 4 nov 2020

Hij kan het zichzelf zoveel makkelijker maken door de kansen die hij krijgt eens te benutten, tegen Sparta voor de beker, vandaag ook weer.

Misschien dat hij dan over een dood punt heen is, en gaat hij zich beter laten zien en meer manifesteren.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 15 jan 2023, 20:01 Eigenlijk zo jammer, deze jongen heeft de perfecte leeftijd, heeft ervaring in de Ligue 1 & in de Premier League en zou een van de toonaangevendere figuren kunnen zijn in deze selectie. Hij stelt echter teleur: brengt gewoonweg te weinig. Zonde, had echt meer van hem verwacht. Begreep in de zomer wel dat PSV een speler zocht in deze leeftijdscategorie, zeker gezien de leeftijdsopbouw van de selectie met veel jonge jongens.

John heeft hier de gok genomen voor 2.5 miljoen + tekengeld en waarschijnlijk een redelijk hoog salaris, maar dat maakt hij allesbehalve waar tot nu toe. En dat voor een speler met amper restwaarde.
Ik had er zelf wel meer van verwacht, moet ik eerlijk bekennen. Maar het is wel precies zoals hier ook gesteld wordt: als hij zijn kansen benut dan is het gewoon een waardevolle speler. Benut hij de kansen niet dan is het vaak onvoldoende. Op basis van wat ik nu heb gezien allemaal, denk ik alleen niet dat we nog echt heel veel meer kunnen verwachten dan wat we nu zien.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Wat mij betreft is dit weer een aankoop die ons absoluut niet verder gaat helpen, de zoveelste alweer..
Schijnbaar hebben wij een talent om spelers op te pikken die op basis van hun profiel, ervaring etc. iets MOETEN toevoegen aan het team maar daarin absoluut niet in slagen..
Het punt is: hoe kom je hier weer vanaf?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
LaFoquita
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 701
Lid geworden op: 29 dec 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ik snap eigenlijk dat iedereen in de winterstop zo positief was over zijn bijdrage en nu 2 wedstrijden later is alles zo negatief.
Misschien mogen we wel iets meer verwachten van hem maar als je kijkt naar het aantal wedstrijden afgelopen jaren, is het dan wel zo dat we meer mogen verwachten? Deze jongen is niet meer de speler die hij is geweest, hij komt amper een man voorbij.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

milansandro schreef: 16 jan 2023, 09:31 Het punt is: hoe kom je hier weer vanaf?
Van El Ghazi? Niet.

Die tekenen hier vette contracten en denken wel 2x na voordat ze dat opgeven voor een stap omlaag. Zie ook Drommel en Til.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Valt echt zwaar tegen. Had er veel meer van verwacht.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ik had er ook meer van verwacht, zeker omdat hij behoorlijk ervaren is verwacht ik dat hij op routine nog van waarde kan zijn, maar uitgerekend hem zie ik blind passes naar ruimtes geven waar niemand staat of naartoe beweegt. Gister ook weer 18 passes minder dan Noni en toch maar 76% passaccuracy (Noni 84%). Noni blinkt uit in unsuccesfull touches btw (6 maarliefst gister, El Ghazi 2x), maar El Ghazi blinkt uit in het aantal keer dat hij van de bal wordt gezet, 3x maarliefst, Noni 0x. En juist bij dat soort dingen verwacht je dat routine ervoor zorgt dat dit niet gebeurt.

Ik denk echt dat dit de eerste positie is die je serieus moet versterken, El Ghazi is imo iemand die je prima vanaf de bank kan brengen en op meerdere posities uit de voeten kan, maar simpelweg geen basismateriaal.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ik vind hem eerlijk gezegd niet eens tegenvallen, dit is precies wat ik er vooraf van had verwacht. Maarja, dan ben je weer te negatief...
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 16 jan 2023, 09:50 Ik had er ook meer van verwacht, zeker omdat hij behoorlijk ervaren is verwacht ik dat hij op routine nog van waarde kan zijn, maar uitgerekend hem zie ik blind passes naar ruimtes geven waar niemand staat of naartoe beweegt. Gister ook weer 18 passes minder dan Noni en toch maar 76% passaccuracy (Noni 84%). Noni blinkt uit in unsuccesfull touches btw (6 maarliefst gister, El Ghazi 2x), maar El Ghazi blinkt uit in het aantal keer dat hij van de bal wordt gezet, 3x maarliefst, Noni 0x. En juist bij dat soort dingen verwacht je dat routine ervoor zorgt dat dit niet gebeurt.

Ik denk echt dat dit de eerste positie is die je serieus moet versterken, El Ghazi is imo iemand die je prima vanaf de bank kan brengen en op meerdere posities uit de voeten kan, maar simpelweg geen basismateriaal.
Dat is een beetje het probleem van het huidige PSV; we hebben genoeg spelers die iets kunnen brengen vanaf de bank en die op meerdere posities uit de voeten kunnen, maar we missen gewoon spelers die kunnen starten en de wedstrijd in het slot kunnen gooien voordat er uberhaupt wissels nodig zijn.
Gister had je voor rust ook allang op een flinke voorsprong moeten staan...
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wat zou El G nou verdienen bij PSV? Komt over vanuit Engeland waar hij vast een stevig contract had. Dus lijkt me dat hij wel redelijk hoog bij PSV zit? En dat moet je juist niet meer hebben. Zulke spelers moeten gewoon leveren, heel simpel. Anders is de verhouding kwaliteit/kostenpost te hoog. Gister was natuurlijk (weer) extreem slecht en ik geloof ook echt wel dat hij nog wat beter kan. Maar zelfs dan is de verhouding krom, als hij dus een fors salaris binnen harkt bij PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Mr.Unibet
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 701
Lid geworden op: 5 jun 2021
Seizoenkaart: Vak H

Hoelang zitten we nog aan deze armoe vast? Irriteer me al gelijk dood aan hem als er een counter mogelijkheid is en hij vertikt het om zijn snelheid in te zetten. Dan hebben we het nog niet gehad over hoe technisch beperkt hij is.

Deze sprint ook van De Jong, hij had dat moeten zijn..

Edit: Ultieme jinx.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Gewoon niet fit joh. Heeft nog ff een jaartje nodig :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Gaat ie naar de spits nu? Lekker voor zijn koelheid voor de goal tot dusver bij PSV…
Mr.Unibet
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 701
Lid geworden op: 5 jun 2021
Seizoenkaart: Vak H

Meest ervaren speler van het veld, kansloze vrije trap op 80 meter afstand. Wat doe je? Schiet hem op goal. Helemaal niets geleerd van vorige week.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Aan NAC geven
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Wat een hoop miljoenen worden er vergooid voor deze man.

Verscheur dat contract, geld ben je toch kwijt, de ergernis kun je de fans nog besparen.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Afscheidscadeautje van John..
#simplythebest
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Heb echt het gevoel dat hij de boel aan het saboteren is als oud-Ajacied. Hij is zo ontzettend slecht, dat kan bijna niet meer.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Als je dan hoopt dat een speler van PSV een huur speler is... Dan is het El G wel. Maar helaas.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Echt niet goed genoeg, echt niveautje middenmoot
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Treurig
Gebruikersavatar
Stofzuiger
Basisspeler
3
Berichten: 435
Lid geworden op: 14 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Maar waarom zijn we verrast hierover? El Ghazi was bij Ajax al een zeer middelmatige speler. Vreemd dat sommigen hier juichten toen hij hier kwam.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het was wederom niet best. Voor mijn gevoel kan hij nog 20x schieten, maar in de goal of op zijn minst op goal wil niet lukken. Het is dat we gewoon letterlijk geen vervanger hebben. Valt me toch wat tegen, had meer verwacht.

Anwar El Ghazi