Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heruone schreef: 04 jan 2023, 13:11
Standbeeld schreef: 04 jan 2023, 12:55 Snap echt niet waarom PSV doorging met Romero. Gezien zijn blessurehistorie en de bijkomende kosten leek het mij beter om afscheid te nemen. Maar goed, misschien betaalt Racing zijn complete salaris en krijgen we ook nog een vergoeding, dan verdienen we er nog een beetje aan op dit moment. Hoe doet ie het nu dan in Argentinië? Scoort ie een beetje?
Omdat is gebleken dat De Jong met gevallen als Baumgartl en Bruma spelers absoluut honderdduizend kansen wilt blijven geven, voordat ze bij het grof vuil staan.
Oooooh blasfemie, Maxi vergelijken met die twee pannenkoeken. :huil:
Zij waren gewoon niet goed genoeg. Romero is mits fit de beste spits van de eredivisie. Dat hij niet fit was vooruit, maar daar kan ie zelf ook niks aan doen. Maar voetballen kan ie wel.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Fair. Verandert nog steeds niet de situatie/het punt tho.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ja, iedere selectiespeler van PSV kan voetballen. Maar kan Romero ook doen wat van een spits gevraagd wordt: scoren? Ik geloof dat hij een groot talent is/was. Maar tot op heden is hij nauwelijks fit en als ie fit is dan scoort ie amper op het hoogste niveau.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Grasmat schreef: 04 jan 2023, 13:38Zij waren gewoon niet goed genoeg. Romero is mits fit de beste spits van de eredivisie. Dat hij niet fit was vooruit, maar daar kan ie zelf ook niks aan doen. Maar voetballen kan ie wel.
'Mits fit' bestaat alleen in onze fantasie - Maxi is nooit fit geweest en dus ook nooit de beste spits van de eredivisie geweest en ook nooit van waarde geweest voor de club.

Dat ie daar zelf niks aan kon doen, maakt dat wat uit? Kon Bruma er wat aan doen dat ie niet voldeed?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2358
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Fitheid is ook een kwaliteit.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 04 jan 2023, 15:08
Grasmat schreef: 04 jan 2023, 13:38Zij waren gewoon niet goed genoeg. Romero is mits fit de beste spits van de eredivisie. Dat hij niet fit was vooruit, maar daar kan ie zelf ook niks aan doen. Maar voetballen kan ie wel.
'Mits fit' bestaat alleen in onze fantasie - Maxi is nooit fit geweest en dus ook nooit de beste spits van de eredivisie geweest en ook nooit van waarde geweest voor de club.

Dat ie daar zelf niks aan kon doen, maakt dat wat uit? Kon Bruma er wat aan doen dat ie niet voldeed?
Hij is wel fit geweest en in de spaarzame minuten die hij heeft gespeeld heeft hij wel degelijk zijn kwaliteiten laten zien. O.a. die actie tegen ff uit mijn hoofd N.E.C. Het blijft eeuwig zonde dat hij niet een paar maanden zichzelf heeft kunnen laten zien op het hoogste niveau.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

'Fit' betekent m.i. fit genoeg om van waarde te kunnen zijn, wat ook gezien moet worden in relatie tot wat je de club kost. Die fantastische actie tegen NEC (plus nog ergens een doelpuntje) kostte per saldo 20 miljoen ofzo, als je zoveel uit wil geven voor een doelpunt kun je zo'n beetje CR7 overnemen uit de zandbak.

Eens met anderen hierboven dat het zeer dubieus is dat je na jaren aanmodderen stug met iemand door blijft gaan. Of die persoon daar wat aan kan doen of niet is volgens mij ook niet relevant, je hebt als club zeker ook een sociale rol maar dat moet m.i. niet inhouden in dat je één persoon schatrijk maakt zonder dat daar wat voor terugkomt... voor dat geld kun je half ERGON voeden. Ja toch?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Die gaan ze nooit terughalen. De speler zelf moet ook maar willen. PSV heeft het diverse keren met hem geprobeerd. Dat lukt dan niet op het fysieke. Heel vervelend want hij heeft kwaliteiten en is een 'goed joch'. Daarnaast moet deze jongen in de etalage staan voor de verkoop.

Zie PSV nog eerder Bruma terughalen omdat die op een compleet dood spoor zit bij zijn club vanwege een buitenlandersregel en de verkoop al heeft plaatsgevonden. Maar ja dat gaat ook niet gebeuren, zou een brevet van onvermogen zijn.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maxi terughalen zorgt ervoor dat volgend jaar iedereen minstens 5 euro per maand extra zorgpremie moet betalen om de kosten te dekken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

koetje schreef: 04 jan 2023, 16:58 Zie PSV nog eerder Bruma terughalen omdat die op een compleet dood spoor zit bij zijn club vanwege een buitenlandersregel en de verkoop al heeft plaatsgevonden. Maar ja dat gaat ook niet gebeuren, zou een brevet van onvermogen zijn.
Wel echt een triest verhaal. Dit seizoen nog maar 192 minuten gemaakt. Waarom haal je hem dan als club? Hoop dat ze deze winter alsnog een constructie verzinnen bij Fener zodat Bruma wel ergens kan gaan spelen.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Heruone schreef: 04 jan 2023, 13:11
Standbeeld schreef: 04 jan 2023, 12:55 Snap echt niet waarom PSV doorging met Romero. Gezien zijn blessurehistorie en de bijkomende kosten leek het mij beter om afscheid te nemen. Maar goed, misschien betaalt Racing zijn complete salaris en krijgen we ook nog een vergoeding, dan verdienen we er nog een beetje aan op dit moment. Hoe doet ie het nu dan in Argentinië? Scoort ie een beetje?
Omdat is gebleken dat De Jong met gevallen als Baumgartl en Bruma spelers absoluut honderdduizend kansen wilt blijven geven, voordat ze bij het grof vuil staan.
Onderstaand werd een paar maanden geleden geschreven, lijkt dus meer dat Brands geen afscheid wilde nemen van zijn eigen aankoop.
Ruxpin schreef: 25 jun 2022, 16:19 John wilde hem verkopen. Ruud en Marcel niet.
Ruxpin
Ballenjongen
3
Berichten: 25
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Intussen wil de vrouw van Maxi graag in Nederland wonen. Guti woont echter nu in hun oude huis en Benitez wil er graag wonen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Misschien vindt Guti het helemaal niet erg als mevrouw Romero bij hem intrekt.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ruxpin schreef: 05 jan 2023, 02:36 Intussen wil de vrouw van Maxi graag in Nederland wonen. Guti woont echter nu in hun oude huis en Benitez wil er graag wonen.
Bedankt voor deze update Evert Santegoeds
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ruxpin
Ballenjongen
3
Berichten: 25
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Haha en PSV wil hem intussen verkopen ;)
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ruxpin schreef: 05 jan 2023, 09:53 Haha en PSV wil hem intussen verkopen ;)
Is dit echt zo of is het een grap?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ruxpin schreef: 25 jun 2022, 16:19 John wilde hem verkopen. Ruud en Marcel niet.
Overigens zat ik hier nog over na te denken. Ergens best wel treurig, als het klopt. John als TD wil hem laten gaan en Marcel en Ruud niet. Dus vervolgens maar verlengen en verhuren. Wie was hier nou de snackbar? John toch? Als ik TD zou zijn dan zou ik zelf bepalen wie ik verkoop of niet. En als de AD en trainer het dan beter denken te weten dan wens ik ze succes en de groeten. Na Behich en Sainsbury moet John toch geleerd hebben het heft in eigen handen te nemen. Wat dat betreft hebben we iemand als TD nodig nu die staat voor zijn visie en zelf in control is.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Standbeeld schreef: 05 jan 2023, 10:27
Ruxpin schreef: 05 jan 2023, 09:53 Haha en PSV wil hem intussen verkopen ;)
Is dit echt zo of is het een grap?
Beide wellicht :confused:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Standbeeld schreef: 05 jan 2023, 11:35
Ruxpin schreef: 25 jun 2022, 16:19 John wilde hem verkopen. Ruud en Marcel niet.
Overigens zat ik hier nog over na te denken. Ergens best wel treurig, als het klopt. John als TD wil hem laten gaan en Marcel en Ruud niet. Dus vervolgens maar verlengen en verhuren. Wie was hier nou de snackbar? John toch? Als ik TD zou zijn dan zou ik zelf bepalen wie ik verkoop of niet. En als de AD en trainer het dan beter denken te weten dan wens ik ze succes en de groeten. Na Behich en Sainsbury moet John toch geleerd hebben het heft in eigen handen te nemen. Wat dat betreft hebben we iemand als TD nodig nu die staat voor zijn visie en zelf in control is.
Maar op zich is zoals je het hier schetst toch niet zo gek? Als AD, TD en trainer maak je samen je selectie. Ieder van hen is daarbij verantwoordelijk voor een bepaald gedeelte. Als John het niet meer in Maxi ziet zitten en hem wil verkopen maar de trainer (Ruud) en AD (Marcel) het nog wel in hem zien zitten moet dat in overleg toch zo kunnen gaan. Ik zou dan in overleg met elkaar treden, alle redenen op tafel gooien en op die manier tot een besluit komen. Wat ik veel vreemder vind is dat Ruud en Marcel hem niet willen verkopen, na zoveel blessureleed is het een keer klaar.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Omdat zij zien wat voor killerpotential Maxi heeft? Daarmee doel ik op zijn kwaliteiten als clinical finisher.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

FritskePhilips schreef: 07 jan 2023, 13:23 Omdat zij zien wat voor killerpotential Maxi heeft? Daarmee doel ik op zijn kwaliteiten als clinical finisher.
Dat zal hij best hebben. In potentie is het een hele goede spits maar als hij nooit kan spelen heb je er weinig aan... hoe veel potentie een speler ook heeft. Een keer wil je doorselecteren toch? Lijkt mij in ieder geval gezonder voor de club.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

DeEintovenaar schreef: 07 jan 2023, 13:26 Dat zal hij best hebben. In potentie is het een hele goede spits maar als hij nooit kan spelen heb je er weinig aan... hoe veel potentie een speler ook heeft. Een keer wil je doorselecteren toch? Lijkt mij in ieder geval gezonder voor de club.
Ik denk dat het voornamelijk belangrijk is dat Romero laat zien dat hij blessurevrij blijft en fitheid op kan blijven bouwen dit seizoen.

Ik geloof niet dat PSV hem zal beoordelen op zijn moyenne.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

FritskePhilips schreef: 07 jan 2023, 13:57
DeEintovenaar schreef: 07 jan 2023, 13:26 Dat zal hij best hebben. In potentie is het een hele goede spits maar als hij nooit kan spelen heb je er weinig aan... hoe veel potentie een speler ook heeft. Een keer wil je doorselecteren toch? Lijkt mij in ieder geval gezonder voor de club.
Ik denk dat het voornamelijk belangrijk is dat Romero laat zien dat hij blessurevrij blijft en fitheid op kan blijven bouwen dit seizoen.

Ik geloof niet dat PSV hem zal beoordelen op zijn moyenne.
Dat begrijp ik. Alleen heeft Maxi het in Argentinië al vaker laten zien te kunnen maar op het moment dat hij dan naar Nederland komt is het weer kommer en kwel (omdat hij niet fit blijft). Ik denk dat we allemaal hopen dat het er ooit uitkomt bij Maxi alleen achter ik die kans niet meer zo groot. En ook al is de kans er nog wel, een keer wil je doorselecteren. Als je hem volgend seizoen weer een kans gaat geven als back-up spits en daardoor geen vervanger haalt en hij vervolgens weer direct geblesseerd raakt blijf je in de cirkel zitten dat je geen tweede spits hebt. Althans niet een die voldoet. Een keer afscheid nemen en een nieuwe ervoor halen lijkt mij niet verkeerd.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

[mention]DeEintovenaar[/mention], dat lijkt mij ook zeker tot de mogelijkheden behoren. Echter; wanneer Brands en Ruud het nog in hem zien zitten, hij blessurevrij blijft en fitheid op blijft bouwen, is een langer verblijf ook niet uitgesloten.

Zou in dat geval en in mijn ogen prima zijn, met de volgende redenen;
1. Maxi blijft een klinische 'bomber' finisher die met rechts, links en het hoofd weet af te ronden. Een type dat broodnodig is en nu ontbreekt, terwijl je deze speler kent.

2. De financiële mogelijkheden van de club. In mijn ogen kun je een nieuw seizoen prima aangaan met Luuk als eerste spits met Maxi én Fofana of Vertessen daarachter. Daarmee kun je jezelf richten op andere posities die meer prioriteit hebben.

Maxi is bijvoorbeeld echt niet minder als die Poolse spits uit Duitsland waar we recentelijk in de media mee in verband zijn gebracht, waarbij we concurrentie zouden hebben van BMG.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

FritskePhilips schreef: 07 jan 2023, 14:35 [mention]DeEintovenaar[/mention], dat lijkt mij ook zeker tot de mogelijkheden behoren. Echter; wanneer Brands en Ruud het nog in hem zien zitten, hij blessurevrij blijft en fitheid op blijft bouwen, is een langer verblijf ook niet uitgesloten.

Zou in dat geval en in mijn ogen prima zijn, met de volgende redenen;
1. Maxi blijft een klinische 'bomber' finisher die met rechts, links en het hoofd weet af te ronden. Een type dat broodnodig is en nu ontbreekt, terwijl je deze speler kent.

2. De financiële mogelijkheden van de club. In mijn ogen kun je een nieuw seizoen prima aangaan met Luuk als eerste spits met Maxi én Fofana of Vertessen daarachter. Daarmee kun je jezelf richten op andere posities die meer prioriteit hebben.

Maxi is bijvoorbeeld echt niet minder als die Poolse spits uit Duitsland waar we recentelijk in de media mee in verband zijn gebracht, waarbij we concurrentie zouden hebben van BMG.
Maar dat is denk ik een beetje het probleem. Ik volg je argumentatie en ben het helemaal met je eens hoor. Alleen het punt waar ik mee zit is: 'hij blessurevrij blijft en fitheid op blijft bouwen'. Tot nu toe heeft hij eigenlijk iedere keer aangetoond dat hij niet fit blijft en al helemaal niet blessurevrij. Op een gegeven moment moet je dan gaan zeggen: nu is het klaar we moeten door. Om dan met Luuk als eerste spits en Fofana of Vertessen als tweede spitsen het seizoen in te gaan is wel riskant. Zeker omdat Luuk er ook niet jonger op wordt. Fofana en Maxi zijn blessuregevoelig tot nu toe en eigenlijk weet Vertessen geen moment te overtuigen. Wat mij betreft ga je dan na dit seizoen wel doorselecteren.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Afgelopen jaar wel redelijk blessurevrij geweest (zie: https://www.transfermarkt.com/maximilia ... erein/1444) verwacht wel meer doelpunten, hopelijk kan hij dat in het aankomende halfjaar bewijzen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Maximiliano Romero