Philipp Max

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ook als Borussia Dortmund zich komende zomer meldt? Ik kan me voorstellen dat hij zo'n kans op zijn leeftijd wel wil grijpen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Daar komt hij net vandaan. Dat gaat hij echt niet doen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 15 nov 2020, 14:37 Daar komt hij net vandaan. Dat gaat hij echt niet doen.
Max?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Oh verdomd. Ik dacht het Gödze topic. :)

Maar nee: ik denk niet dat hij deze zomer naar Borussia vertrekt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 15 nov 2020, 14:44 Oh verdomd. Ik dacht het Gödze topic. :)

Maar nee: ik denk niet dat hij deze zomer naar Borussia vertrekt.
Word je nu gelovig?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

In PSV-goden heb ik altijd geloofd hoor. :) Gewoon van die goden die je aan kan raken. Niet van die papa-figuren op een wolk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

loginnaam schreef: 15 nov 2020, 14:26 Ook als Borussia Dortmund zich komende zomer meldt? Ik kan me voorstellen dat hij zo'n kans op zijn leeftijd wel wil grijpen.
Bleef het jaar hiervoor ook netjes bij Augsburg nadat BVB geen 20 miljoen wilde betalen voor hem. Ik denk dat ie nu wel 25 miljoen waard is als A international.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Wanneer Max de vaste linksback van het Duitse team wordt lijkt hij me onhoudbaar, tenzij hij graag de 2 jaar met Schmidt wil vol maken. Zou toch wel zuur zijn; heeft De Jong een voltreffer (die de Bruma's en Baumi's bijna doen vergeten) kan hij straks weer aan de bak. Maar Max is het beste gegund; geweldige back, fijn persoon.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Heya Hallvar schreef: 15 nov 2020, 15:29 Wanneer Max de vaste linksback van het Duitse team wordt lijkt hij me onhoudbaar, tenzij hij graag de 2 jaar met Schmidt wil vol maken. Zou toch wel zuur zijn; heeft De Jong een voltreffer (die de Bruma's en Baumi's bijna doen vergeten) kan hij straks weer aan de bak. Maar Max is het beste gegund; geweldige back, fijn persoon.
Aan de andere kant is het natuurlijk ook een beloning voor John de Jong. Hij heeft een wat oudere dure speler gekocht die normaliter geen hoog bedrag oplevert. Mocht Max vertrekken voor 25 miljoen euro verdient John een geweldig applaus.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

RIO schreef: 15 nov 2020, 15:17
loginnaam schreef: 15 nov 2020, 14:26 Ook als Borussia Dortmund zich komende zomer meldt? Ik kan me voorstellen dat hij zo'n kans op zijn leeftijd wel wil grijpen.
Bleef het jaar hiervoor ook netjes bij Augsburg nadat BVB geen 20 miljoen wilde betalen voor hem. Ik denk dat ie nu wel 25 miljoen waard is als A international.
Dortmund of een andere club zal inderdaad wel minimaal 25 miljoen moeten lappen komende zomer, anders blijft hij maar gewoon hier.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

25 miljoen? En wij altijd maar jaloers naar de transferbedragen van Ajax kijken...

Wij willen volgend jaar met Max de CL in. Max staat er goed op en heeft een teringlang contract die hij zelf heeft ondertekend. Komt er komende zomer een club dan mag PSV er gerust een prijskaartje van 40+ opplakken, als John überhaupt de telefoon opneemt. Kijk eens wat deze jongen toevoegd, niet laten gaan.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Hij is volgend jaar 28, daarom denk ik dat 25 miljoen realistisch gezien het maximaal haalbare is. En als een echte topclub komt met zo'n bod dan kan je het Max ook niet aandoen om hem aan zijn contract te houden. Als hij een paar jaar jonger was geweest dan zou ik idd ook voor minimaal 40 gaan.
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Hoezo kun je het Max niet aandoen om hem aan zijn contract te houden. Hij heeft toch zelf besloten om bij PSV te tekenen. Zonder een clausule om hem na een jaar al te laten gaan. PSV is hem nergens verplicht om hem te laten gaan.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

loginnaam schreef: 15 nov 2020, 18:01 Hij is volgend jaar 28, daarom denk ik dat 25 miljoen realistisch gezien het maximaal haalbare is. En als een echte topclub komt met zo'n bod dan kan je het Max ook niet aandoen om hem aan zijn contract te houden. Als hij een paar jaar jonger was geweest dan zou ik idd ook voor minimaal 40 gaan.
Oh nee. 28 jaar en international, daar kun je echt wel 35m+ voor vragen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het verschil is dat Max niet zomaar een hele goeie back is. Je haalt met hem een vrachtlading aan assists binnen, ook op topniveau. 40 miljoen is geen gekke prijs om mee te beginnen. Kom je uiteindelijk op 30-35 uit en dan heb je fantastisch werk geleverd als club.

Voor nu eerst maar eens genieten van deze topper. Ik ben blij dat ik hem al live heb zien spelen en twee assists heb zien geven in ons mooie tenue.
Laatst gewijzigd door Ykhim op 15 nov 2020, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dat hij nu international is en zomaar er nu wel eens bij kan blijven, maakt hem wel meer waard. Echter mocht een eventuele verkoop ter sprake komen, dan zou het ook nog wel afhangen van de situatie van Covid19 en wat de clubs financieel kunnen. Maar laat hem maar minimaal 2 jaar bij PSV spelen.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

40 miljoen lijkt me momenteel volledig uit de lucht gegrepen, maar wie weet wat er kan gebeuren als hij een topseizoen draait en de clubs voor hem in de rij staan. Groot voordeel is in ieder geval dat hij tot 2024 vast ligt. Zoals sommige hier al aangeven, je kunt hem gewoon aan zijn contract houden, dus dan kun je ook gekke prijzen vragen.

Maar het lijkt me voor nu vooral toekomstmuziek. Max heeft een erg leuke start, en ik ben allang overtuigd, maar laat het hem een seizoen lang doen, dan zien we in april of mei wel welke clubs interesse hebben.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Uiteraard kan je een speler aan zijn contract houden. Dat is echter niet altijd de beste optie. Als je een spelers bij wijze van spreken niet naar zijn droomclub laat vertrekken dan zit je met ongemotiveerde speler in je selectie. Dat is voor de selectie in zijn geheel natuurlijk niet goed.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zo is Max niet.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

:lol:

Leuk wat voor discussie hier al ontstaat na twee interlands. Geniet nu gewoon dit jaar en begin discussies over vertrek toch gewoon volgende zomer. Geniet nu dat PSV een Duitse speler ziet debuteren en daarmee onze positie versterkt richting spelers, die in de middenmoot van de Bundesliga spelen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Lekker minimaal 2 jaar hierblijven. In de winter zijn contract upgraden als er ruimte is en met nog een jaar verlengen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

RIO schreef: 16 nov 2020, 09:52Zo is Max niet.
Lijkt me ook niet hoor. Volgens mij kan Max daar inderdaad prima mee omgaan.

Haakte alleen in op het gezegde dat je een speler gewoon aan zijn contract kan houden.
Dat kan inderdaad ook, maar dat blijkt niet altijd de beste optie te zijn.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Thijs85 schreef: 16 nov 2020, 10:00 :lol:

Leuk wat voor discussie hier al ontstaat na twee interlands. Geniet nu gewoon dit jaar en begin discussies over vertrek toch gewoon volgende zomer. Geniet nu dat PSV een Duitse speler ziet debuteren en daarmee onze positie versterkt richting spelers, die in de middenmoot van de Bundesliga spelen.
Dit is wel een goede en realistische blik die we als supporter te vaak vergeten. Ik herken dat wel bij mezelf.

Maar in de wetenschap dat Zahavi Gotze en Schmidt er normaliter maximaal 2 jaar zijn voel je de druk dat de vruchten nu geplukt moeten worden. Maar zolang er geen clausules in zijn contract zit mag je ervan uitgaan dat hij volgend jaar nog met ons gaat vlammen of dat we de hoofdprijs krijgen. En voor PSV is beide zeer aantrekkelijk.

Ik zou wel graag Max live aan het werk willen zien vanaf vak U.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Magnus schreef: 16 nov 2020, 08:28Maar het lijkt me voor nu vooral toekomstmuziek. Max heeft een erg leuke start, en ik ben allang overtuigd, maar laat het hem een seizoen lang doen, dan zien we in april of mei wel welke clubs interesse hebben.
Ik maak me geen enkele zorgen over zijn consistentie. Had over de laatste drie seizoenen als back de meeste assists in Europa, meen ik me te herinneren. Dan ga je ze ook in een PSV-shirt wel blijven geven.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Voor mijn gevoel is Max een beetje het vergeten jongetje uit de voetbalwereld.
Europese topclubs hebben gewoon liggen slapen en hebben totaal geen interesse in hem getoond. Dat zijn buitenkansen die PSV moet pakken en bij Max is dat gelukkig gelukt.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Ykhim schreef: 16 nov 2020, 11:58
Magnus schreef: 16 nov 2020, 08:28Maar het lijkt me voor nu vooral toekomstmuziek. Max heeft een erg leuke start, en ik ben allang overtuigd, maar laat het hem een seizoen lang doen, dan zien we in april of mei wel welke clubs interesse hebben.
Ik maak me geen enkele zorgen over zijn consistentie. Had over de laatste drie seizoenen als back de meeste assists in Europa, meen ik me te herinneren. Dan ga je ze ook in een PSV-shirt wel blijven geven.
Ja, precies. Ik ben persoonlijk ook allang overtuigd en zie dat niet misgaan. Maar je moet nooit de huid verkopen voordat de beer geschoten is. Wie weet zit net dit jaar wel flink tegen, of misschien loopt hij tegen een blessure op, of wellicht is er een andere reden dat hij plots niet meer presteert. Voor mij te veel factoren die nog van invloed kunnen zijn, om me nu al druk te maken of Max komende zomer 10, 25 of 40 miljoen waard is.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Philipp Max