Mario Götze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hebben met Puma ook al een groot Duits merk als sponsor natuurlijk. :D
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Echt fantastisch.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Wauw, nog effe en we mogen gewoon in de Bundesliga gaan spelen. Danke! Bitte! Die hegemonie van Bayern even doorbreken, doen we gewoon.
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

Kent iemand de details van zijn contract? Heeft een twee-jarig contract toch? Zal wel een gelimiteerde transfersom in staan of zo?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Die zal heel goedkoop de deur uit gaan gok ik
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

Ardbeg schreef: 15 nov 2020, 14:42 Die zal heel goedkoop de deur uit gaan gok ik
Ja denk ik ook. Maar dat maakt mij niet zoveel uit, geeft zoveel elan aan de club, en straalt plezier uit. Perfecte ambassadeur van de club. Hem gun ik dat dan ook.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Götze is eigenlijk veel te beschaafd voor een voetballer. Ik zie hem eerder Goethe voordragen, dan met een koptelefoon naar pislauwe rap luisteren. Fijn persoon om naar te luisteren, en wellicht kan Hans Kraay jr eens zien hoe je op normale wijze een topsporter interviewt.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Die vrouw deed inderdaad een leuk interview.
Hansie Hansie ligt prima bij de voetballers. Wat hij deed bij Gotze ging wat ver maar gelukkig zag Gotze zelf ook wel in dat het een grap was.

Ik hoop dat Mario blijft volgend seizoen. Het zou mooi zijn als hij dan daarna weer maakt naar de absolute top en uiteindelijk nog belangrijk kan zijn voor een CL winst. Dan zou hij ons altijd dankbaar blijven en laten zien dat een stapje terug heel goed kan uitpakken.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Gotze is ook zo eentje die gewoon 2 jaartjes zal blijven en als we kampioen blijven worden, CL spelen en hij weer bij die Mannschaft zit Dan zie ik hem er wel voor aan om nog langer te blijven. Zijn prioriteit is nu zijn gezin en plezier in het spel.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Heya Hallvar schreef: 15 nov 2020, 14:54 Götze is eigenlijk veel te beschaafd voor een voetballer. Ik zie hem eerder Goethe voordragen, dan met een koptelefoon naar pislauwe rap luisteren. Fijn persoon om naar te luisteren, en wellicht kan Hans Kraay jr eens zien hoe je op normale wijze een topsporter interviewt.
Dat gevoel kreeg ik ook inderdaad, hele nette gozer. Doet me een beetje denken aan Phillip Cocu.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ze weten Mario wel te vinden:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

RIO schreef: 15 nov 2020, 15:19 Gotze is ook zo eentje die gewoon 2 jaartjes zal blijven en als we kampioen blijven worden, CL spelen en hij weer bij die Mannschaft zit Dan zie ik hem er wel voor aan om nog langer te blijven. Zijn prioriteit is nu zijn gezin en plezier in het spel.
Beetje scenario Moreno. Die zou bijvoorbeeld maar een jaartje blijven maar het beviel sportief/prive zo goed dat hij tot verbazing van de leiding van PSV er een jaartje aan vastknoopte.

Gotze en Moreno lijken me beetje dezelfde types. Bereiken van CL is wel iets wat zo'n speler definitief over de streep kan trekken daarvoor.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

In het eerste seizoen van Cocu had PSV een onevenwichtige selectie en onervaren trainer waardoor het een rampseizoen wordt. Toen is er goed geanalyseerd en waren de sterkhouders binnenboord gebleven terwijl het team in de as versterkt werd met Guardado en De Jong. Dat leverde toen al nationaal succes op, maar internationaal was het nog wat pover. Het seizoen daarop vertrokken Depay en Wijnaldum, maar was de vervanging dusdanig dat er een nog sterker PSV stond waardoor er niet alleen nationaal maar ook internationaal gepresteerd werd. Ik vond dat seizoen qua selectie als qua spel het beste jaar van het afgelopen decennium.

Nu heb je vorig jaar een rampseizoen gehad, zijn de sterkhouders gebleven en is het team versterkt. Europees krijgt PSV nog een lastige kluif, maar het zou mooi zijn als nationaal in ieder geval weer gepresteerd gaat worden met een titel. Komende zomer zullen er sterkhouders vertrekken en dan is het zaak om deze nog beter op te vangen. Dan kan het echt weer een voor PSV begrippen hoog niveau worden. Helemaal als Schmidt zijn manier van spelen er dan wat meer in heeft kunnen krijgen.

Götze heeft een hele bewuste keuze gemaakt om onder Schmidt te gaan spelen, elke week, waar hij belangrijk kan zijn en waar hij om de prijzen kan spelen. Dit terwijl hij al wel in de absolute top heeft gespeeld en al naar diverse clubs binnen en buiten Duitsland kon. Voor een speler als Max zou een topclub in een topcompetitie nieuw zijn, maar Götze weet al hoe het daar is. (Been there done that ;) ) Helemaal met CL voetbal denk ik dat er best wel een grote kans is dat Götze er twee jaar van maakt alvorens alsnog ergens een buitenlands avontuur aan te gaan.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Alvast gefeliciteerd met je oproep voor de eerstvolgende interlands Mario!

6-0, man man man
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Maakt een heel ontspannen en tevreden indruk. Op zijn plek zeg maar.

https://www.sport1.de/internationaler-f ... -eindhoven
Kritischepsver
Regelmatige invaller
3
Berichten: 359
Lid geworden op: 4 nov 2020
Oude naam: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV

Wat ontzettend balen dat ie uitgerekend de twee meest lastige competitiewedstrijden tot nu toe moet missen. Vitesse en Twente uit. Ook de twee helft tegen Granada waar het in de tweede helft mis ging.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV



Was deze goal eigenlijk belangrijk tegen die Argentijnen?
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Als zelfs Merkel uit haar pan gaat moet het wel een belangrijke zijn geweest, toch?
Ex unitate vires
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Blessure is hardnekkiger dan gedacht dus, balen.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Hij is ziek geweest toch? Geen blessure?
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik geloof wel een spierblessure.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hij heeft zaterdag een kleine blessure opgelopen tijdens de training. Zal iets van een knietje zijn geweest of zo. Of iets door de enkel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Zo zuur, dacht hij heeft lekker rust gehad in interlandperiode en kan nu erg belangrijk zijn, gebeurt er zoiets
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Zal me niks verbazen mocht hij er morgen stiekem toch gewoon bijzijn.
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Werd de deur op een kier gezet dan?
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Nee, Schmidt gaf aan dat Götze niet meedoet morgen. Helaas!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mario Götze