FC Utrecht

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

11 Sir Tinus schreef: 14 dec 2022, 14:29 Als er 1 club in 10 jaar de meeste foute keuzes heeft gemaakt is het Utrecht wel. Daar is echt alles fout gegaan wat er fout kan gaan en als ze niet zoveel poen erin gepompt hadden waren ze ongetwijfeld eens in de onderkant van de ED geëindigd.
Bij dit soort dingen zie ik die kop van Frans van Seumeren steeds voor. Vindt het een prima maar wel emotionele kerel die staat voor zijn mensen. Stopt er miljoenen in maar het wordt zelden echt wat. Advocaat, Van de Brom en Fraser waren van die typische Van Seumeren aanstellingen. Namen, daar valt hij snel voor. Alleen Ten Hag was ooit een atypische voltreffer.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Utrecht staat 7e, 6 punten achter ons. Zo slecht doen ze het niet.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3152
Lid geworden op: 26 sep 2020

ruuddevil schreef: 14 dec 2022, 20:23 Utrecht staat 7e, 6 punten achter ons. Zo slecht doen ze het niet.
Dat zegt toch echt meer over ons dan over Utrecht.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

VeresRivne schreef: 14 dec 2022, 13:58 Tuurlijk. Utrecht heeft gewoon heel erg teleurgesteld. @Massimo heeft wel eens gesteld dat het moeilijk is om een vaste basis te creëren omdat er heel veel spelers van gelijkaardige kwaliteit gehaald zijn, daar zit wel wat in. @koetje heeft natuurlijk ook een punt dat Fraser geen hoogvlieger is.

Maargoed de echte reden is natuurlijk dat hij van A Schreuder verloor. Fortuna, Cambuur, Groningen, Rangers wisselden ook allemaal van trainer. :mrgreen:
Yep. Helemaal met geen Europees voetbal erbij. Uiteindelijk gaat het om vastigheden en dat is op deze manier veel moeilijker, waarbij je veel vaker en sneller gaat schuiven met manieren van spelen en opstellen van spelers. Dat tast ook de hiërarchie aan, want de spelers die vinden dat ze te weinig spelen of niet in hun kracht worden gebruikt zijn niet tevreden wat nog versterkt wordt omdat het niet echt lekker loopt.

Daarnaast is FC Utrecht al jarenlang kampioen in het halen van namen en niet van kijken wat je nodig hebt per positie en hoe complementair dat is met de andere kwaliteiten binnen je selectie. Ook vind ik tot nu toe de aanwas van onderaf bij FC Utrecht matig terwijl Jong FC Utrecht al weer een aantal jaar in de KKD mag ballen. Maar ook dat heeft weer deels met het aankoopbeleid te maken.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Massimo schreef: 14 dec 2022, 21:01
Daarnaast is FC Utrecht al jarenlang kampioen in het halen van namen en niet van kijken wat je nodig hebt per positie en hoe complementair dat is met de andere kwaliteiten binnen je selectie. Ook vind ik tot nu toe de aanwas van onderaf bij FC Utrecht matig terwijl Jong FC Utrecht al weer een aantal jaar in de KKD mag ballen. Maar ook dat heeft weer deels met het aankoopbeleid te maken.
Mee eens, de laatste jaren zorgt de "selectie op papier" vooraf stelselmatig voor een (te?) hoog verwachtingspatroon. Individueel best indrukwekkend, collectief een zooitje eilandjes. Ik vraag me af in hoeverre van Seumeren zelf de doorslaggevende factor is in het aankoopbeleid tov de wensen van de aangestelde trainer op dat moment. Fraser schat ik namelijk best hoog in waar het het inzetten op het collectief in algemene zin betreft. Wellicht dat dat gegeven er ook toe geleid heeft dat hij uit de bocht vloog toen hij te lang en te schadelijk met individuele ik-denkers in zijn selectie te kampen had, al vul ik dit volledig op eigen titel in natuurlijk.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

koetje schreef: 14 dec 2022, 17:09
11 Sir Tinus schreef: 14 dec 2022, 14:29 Als er 1 club in 10 jaar de meeste foute keuzes heeft gemaakt is het Utrecht wel. Daar is echt alles fout gegaan wat er fout kan gaan en als ze niet zoveel poen erin gepompt hadden waren ze ongetwijfeld eens in de onderkant van de ED geëindigd.
Bij dit soort dingen zie ik die kop van Frans van Seumeren steeds voor. Vindt het een prima maar wel emotionele kerel die staat voor zijn mensen. Stopt er miljoenen in maar het wordt zelden echt wat. Advocaat, Van de Brom en Fraser waren van die typische Van Seumeren aanstellingen. Namen, daar valt hij snel voor. Alleen Ten Hag was ooit een atypische voltreffer.
Dus jij denkt dat ze nu Dirk Kuyt zullen aanstellen als nieuwe trainer?
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Van Seumeren zit er veelste emotioneel in joh, dat gaat nooit werken. Heel lief dat hij er zoveel geld in stopt, maar hij is te blind geraakt door zn clubliefde om fatsoenlijk beleid uit te zetten. Als je controle wilt houden over de club zal je dus ook nooit een zwaar gewicht nemen op belangrijke (bestuurlijke) posities die je de verantwoordelijkheid geeft.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Van Seumeren is ook dermate hardleers dat het ook gewoon kansloos is. Altijd maar voor de naam en faam willen gaan en nooit eens beginnen met de basis. Zorg er nou eerst eens voor dat je stabiele NL Eredivisie spelers haalt. Zoals Twente destijds met Boschker, Brama, Wisgerhof en dat soort artiesten. AZ met Kromkamp, Mendes da Silva, Jaliens, Van Galen etc. Twente haalde vorig jaar Pröpper op, prima speler voor een Utrecht maar dan moet je er wel sneller bij zijn.

Zo'n Zuidam wordt hier lacherig over gedaan omdat ie er niets van bakt maar als hij het marionetpoppetje van v Seumeren is dan is het niet uitgesloten dat hij best een stap kan maken.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Als hij zich laat misbruiken door zo'n van Seumeren is ie sowieso niet geschikt voor PSV. Stel dat hij en zijn team niks in die matige Dost zag als nieuwe spits maar v. Seumeren wilde hem er door drukken want bekende naam... dan zeg je toch: de mazzel, zo kan ik niet mijn werk doen?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 16 dec 2022, 23:39 Als hij zich laat misbruiken door zo'n van Seumeren is ie sowieso niet geschikt voor PSV. Stel dat hij en zijn team niks in die matige Dost zag als nieuwe spits maar v. Seumeren wilde hem er door drukken want bekende naam... dan zeg je toch: de mazzel, zo kan ik niet mijn werk doen?
Tuurlijk, de banen liggen immers voor het oprapen, helemaal voor iemand met de naam en faam als Zuidam.
Daarbij staat TD van Utrecht ook erg slecht op de CV en zal hij ook net het minimumsalaris verdienen.

Dan kun je inderdaad beter volledig onafhankelijk blijven en in de bijstand gaan.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Als je als TD niet sterk in je schoenen staat ben je gewoon ongeschikt vind ik. Mag je anders over denken. Maar bij PSV heb je dan niks te zoeken. Zelfs niet op een schaduwlijstje.

Maargoed, er zit blijkbaar geen ruimte tussen en andere job in het voetbal en de bijstand. Bijzonder.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Juancho schreef: 17 dec 2022, 11:09 Als je als TD niet sterk in je schoenen staat ben je gewoon ongeschikt vind ik. Mag je anders over denken. Maar bij PSV heb je dan niks te zoeken. Zelfs niet op een schaduwlijstje.

Maargoed, er zit blijkbaar geen ruimte tussen en andere job in het voetbal en de bijstand. Bijzonder.
Heb jij dit soort duidelijke oordelen ook over jezelf in je eigen leven? Ik heb soms het idee dat het namelijk nogal ver van de realiteit staat, waarin je toch meer compromissen moet maken dan dat je echt datgene precies zo kunt doen als je zelf voor ogen hebt.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Een voetbal forum vergelijken met een echt leven? Damn, dan mogen velen hier incl jezelf zich wel gaan verantwoorden 🤣. Sorry maar aan die onzin doe ik niet mee. Als je wil weten hoe ik echt ben stuur je maar een PM. Ik kan je meer dan genoeg mooie verhalen vertellen vanuit het bedrijfsleven en andere die verrekte dichtbij komen bij een engnek als v. Seumeren. Ook leuke tip, check die serie over Utrecht eens. Dan zie je al vrij goed wat voor type dat eigenlijk is.

Het is overigens geen oordeel maar een kwaliteit waarvan ik vind dat je die als TD moet hebben. Dus ook als we praten over de mogelijke TD van PSV.\

Ps. wel schattig dat mijn mattie Ardbeg er als de kippen bij is om likes uit te delen! Eén en al liefde weer! :heart:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/fc ... ~a17c5535/

Verrassende naam met toch alleen ervaring als assistent tot nu, volgens mij…
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3152
Lid geworden op: 26 sep 2020

Wel een leuke keuze. Beter dan de standaard "namen" waar ze altijd voor kiezen maar het zelden tot nooit waarmaken. Mede overigens door slecht technisch beleid en het stacken van spelers op dezelfde posities.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

Ittot schreef: 28 dec 2022, 10:12 Wel een leuke keuze. Beter dan de standaard "namen" waar ze altijd voor kiezen maar het zelden tot nooit waarmaken. Mede overigens door slecht technisch beleid en het stacken van spelers op dezelfde posities.
Keuze uit armoede in mijn ogen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik kan er niks zinnigs over zeggen, maar de kans dat het een doordachte keuze is lijkt me kleiner dan dat ze maar weer eens besloten hebben het nu anders te gaan doen en hopen dat het goed gaat. Ik blijf het apart vinden dat Fraser al jarenlang daar op de radar staat en dat na een moeizaam eerste half jaar bij het eerste de beste incident al gebroken wordt met elkaar. Zowel dat het gebeurde als hoe het is opgelost gaf aan dat er zoveel meer aan de hand daar was en misschien nog wel is.

Van Seumeren heb ik een aantal keer bij ESPN gezien en het werd mij wel duidelijk waarom het daar al jaren zo'n zwalkend beleid is en waarom ze zoveel miskopen doen. Met Ten Hag hadden ze een keer een goede trainer en die periode was goed. Hij is dan niet opeens het gemiddelde voor FC Utrecht, maar de gang van zaken daarna al die jaren heeft toch wel aangegeven dat dat meer een toevalstreffer was dan goed uitgedacht.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

Massimo schreef: 28 dec 2022, 13:06 Ik kan er niks zinnigs over zeggen, maar de kans dat het een doordachte keuze is lijkt me kleiner dan dat ze maar weer eens besloten hebben het nu anders te gaan doen en hopen dat het goed gaat. Ik blijf het apart vinden dat Fraser al jarenlang daar op de radar staat en dat na een moeizaam eerste half jaar bij het eerste de beste incident al gebroken wordt met elkaar. Zowel dat het gebeurde als hoe het is opgelost gaf aan dat er zoveel meer aan de hand daar was en misschien nog wel is.

Van Seumeren heb ik een aantal keer bij ESPN gezien en het werd mij wel duidelijk waarom het daar al jaren zo'n zwalkend beleid is en waarom ze zoveel miskopen doen. Met Ten Hag hadden ze een keer een goede trainer en die periode was goed. Hij is dan niet opeens het gemiddelde voor FC Utrecht, maar de gang van zaken daarna al die jaren heeft toch wel aangegeven dat dat meer een toevalstreffer was dan goed uitgedacht.
Het kan goed uitpakken maar Silberbauer heeft geen profiel nog, veel assistent geweest alleen ergens op een laag niveau in Canada coach geweest en daar deed hij het niet geweldig. Ik krijg meer het idee dat ze hem kozen vanwege zijn achtergrond, is eerder een jaartje assistent geweest maar toen Fraser kwam is hij weggegaan en nu keert hij ineens terug als hoofdcoach. Kan goed zijn dat het ook vanuit de spelersgroep ter sprake is gekomen, dat die Silberbauer wel goed lag, maar toch. Normaliter geef je dan zo'n persoon tot het eind van het seizoen de kans, nu hebben ze hem alweer tot 2025 vastgelegd.

Van Seumeren heeft het standaardprobleem dat het rupsje nooit genoeg is qua spelers, en dan bij voorkeur spelers die al bij de top 3 gezeten of nog huurlingen van Europese subtop. Je zit ook dit seizoen weer: ze hebben vier keepers van 20 of ouder. Ze hebben met Sylla, Boussaid, Younes, Maeda vier buitenspelers en eigenlijk kun je daar ook nog Mahi onder rekenen. En ze spelen met twee centrumspitsen voorin. Niet gek dat het dan gaat schuren, want qua aanvallers hebben ze ook nog Dost-Redan-Douvikas. Ja hou dat maar allemaal tevreden 8 spelers voor 2 posities. Onbegonnen werk.
Centrale verdedigers: St Jago, Vd Maarel, VDH, Viergever, Sagnan, R. Kluivert, Hendriks. Ook weer 7 man voor twee posities.

Daarnaast dus ook veel huurlingen met Bozdogan, Zarge, Sagnan, Barkas, Redan, Maeda, Younes. Ik zat te kijken naar die selectie en vroeg me af op wie ze nu echt nog wat zouden kunnen verdienen. Dan kom je uit op een groepje jonge spelers als Shein, Booth, R. Kluivert, Van der Kust, De Keijzer die nog de leeftijd hebben dat als ze zich spectaculair ontwikkelen je nog wat kan verdienen, probleem is dat alleen Booth geregeld speeltijd krijgt.

In een recent stuk van VI werd Utrehct geprezen om zijn transfersommen van de laatste jaren met Kerk, Klaiber, Labyad, Timber maar dat is meer geluk dan wijsheid geweest en deze zomer zie ik niemand die ze een klapper kan opleveren.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Volgens een artikel van VI Pro is er wel degelijk heel goed nagedacht over de keuze voor Silberbauer.
Hij stond er blijkbaar al langer goed op, ook bij Utrecht. En hij zat bij zijn club Midtjylland in een traject om de toekomstige hoofdtrainer te worden.
Daarbij zijn er bekende trainers genoeg die om werk verlegen zitten.
Voor de buitenwacht was het namelijk helemaal geen A-B-C’tje dat FC Utrecht bij Silberbauer uit zou komen. Zoals gezegd, de sollicitaties stapelden zich voor de kerstdagen in een rap tempo op. FC Utrecht is een ambitieuze subtopper, er zijn altijd wel trainers te vinden die daarvoor te porren zijn.

Namen als Jaap Stam, John van ’t Schip en Danny Buijs zijn vast en zeker voorbij gekomen. Ook weten we dat net als bij de andere Eredivisieclubs Dick Schreuder en Joseph Oosting op een lijstje hebben gestaan. Het is makkelijk scouten. Grote namen óf trainers die zich op dit moment in de kijker spelen.

Utrecht kiest voor een trainer die zijn sporen nog moet verdienen, de laatste die zo binnenkwam was Erik ten Hag

In Utrecht zijn ze daar normaliter wel gevoelig voor: naampjes. John van den Brom, Dick Advocaat, Henk Fraser; in de Domstad zijn ze niet vies van een beetje namedropping. Het doet het goed bij de achterban, bij sponsoren. Het zorgt voor wat extra media-aandacht.

Dat was nu ook zeker een optie geweest. Toch kozen de directie, aandeelhouders en rvc voor een andere koers. FC Utrecht geeft een jonge, ambitieuze trainer een kans. Eentje die inderdaad de club kent en er goed op zal staan bij de achterban, maar wel eentje die zijn sporen nog moet verdienen. De laatste die op een soortgelijke manier binnenkwam was ene Erik ten Hag.
Silberbauer dus. Een 25-voudig Deens international die in het verleden nog op het veld stond met Mark van der Maarel. Eerlijkheidshalve waren we hem al even uit het oog verloren totdat hij vorig jaar plots zijn opwachting maakte op het trainingsveld als tijdelijke assistent van interim-trainer Rick Kruys. Een feit dat ondersneeuwde bij de aanstelling van Kruys én klankbord Dick Advocaat. Toch was het geen toeval dat Silberbauer zijn gezicht liet zien in Overvecht.

Hij had immers maar één doel: trainer worden. Nadat de Deen in 2015 zijn actieve loopbaan beëindigde ging de focus direct op een trainersloopbaan. Laten we het volledige lijstje even nalopen: Bielle-Bienne (assistent), Luzern (assistent), Pacific FC (hoofdtrainer), Midtjylland (Onder-19, assistent), Basel (assistent), FC Utrecht (assistent) en Midtjylland (assistent).

Ondanks zijn behoorlijke palmares als voetballer was de voormalig middenvelder bereid te investeren. Hij werkte als assistent bij diverse clubs en onder verschillende trainers. Zijn belangrijkste kwaliteit: hij was leergierig.

Silberbauer staat bekend als een slimme jongen. In zijn tijd bij FC Utrecht werd hij al De Strateeg genoemd. Hij zag het spelletje als geen ander, durfde met trainers over tactieken te sparren en nam graag het voortouw. Bovendien werd hij geroemd om zijn mentaliteit.

Maar er waren ook zaken die hij niet beheerste. En daar investeerde hij in. Met een laptop onder zijn arm ging van club naar club. Silberbauer was tactisch sterk, sociaal goed onderlegd en met zijn instelling was weinig mis. Deze nieuwe tijd vraagt echter om extra kwaliteiten.

De laatste jaren investeerde hij vooral in zijn kennis over het gebruik van data en beelden. Al wil hij geen laptoptrainer worden genoemd. Toen hij vorig jaar de staf van Kruys kwam versterken, was hij het die met name de jonge spelers op details wees. Vooral met beelden. Iemand als Quinten Timber, nu Feyenoord, ging daar erg lekker op. In de evaluatie na het seizoen waren de geluiden over Silberbauer sowieso lovend.

‘Het is een trainer die heel bevlogen is maar ook gestructureerd kan werken. Heel duidelijk zijn idee kan overbrengen’, zei Van der Maarel tegenover FC Utrecht TV. ‘Ik zou hem willen omschrijven als energiek, analyserend, een harde werker en als een heel fijn persoon om in de staf te hebben’, vulde Kruys aan.
Op basis van de verhalen die de ronde doen, zijn achtergrond én weg die hij heeft afgelegd, lijkt Silberbauer een interessante keuze. Hij neemt een zekere mentaliteit, energie, tactisch vernuft én kennis mee naar de Domstad. De laatste keer dat de club zo’n cultuuromslag durfde door te voeren was met Ten Hag. Enig verschil is wél dat die er toen al een succesvolle periode bij Go Ahead Eagles op had zitten. Silberbauer in vergelijking komt als hoofdtrainer niet verder dan een mislukt avontuur in Canada.

Er zijn genoeg plussen en minnen te bedenken. Interessant is de keuze voor Silberbauer sowieso. Zijn aanlooptijd is minimaal, tegelijkertijd staat Utrecht er goed voor. Het heeft nog twintig wedstrijden om een punt of twintig te verzamelen. Dan zijn de play-offs wel zeker. Dat mag normaliter geen probleem zijn. De Deen zal van de clubleiding en supporters de tijd krijgen. Tegelijkertijd blijft het FC Utrecht. Jongen van de club of niet: na vier nederlagen op rij wordt het onrustig aan het Herculesplein. Gelukkig weet Silberbauer als voormalig bewoner van de Maliesingel precies hoe het er in Utrecht aan toe gaat.
https://www.vi.nl/pro/met-silberbauer-b ... t-verleden
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ze zullen hem niet uit de grabbelton hebben gevist, dus tuurlijk hebben ze erover nagedacht. Net zoals ze met Fraser, Kruys als interim, Hake, Van den Brom, Advocaat als interim en Jean-Paul de Jong hebben gedaan na het vertrek van Ten Hag. Vooraf zijn de artikelen vrijwel altijd positief bij bijna elke trainersaanstelling bij vrijwel elke club. *1 Silberbauer is ook een grote gok voor ze. Kan goed uitpakken, maar hoeft niet. (En een op voorhand minder grote gok kan ook verkeerd uitpakken)

*1 Dit was wat ik het snelst kon vinden en kijk alleen al naar de kop. read://https_www.vi.nl/?url=https%3A%2F%2Fwww.vi.nl%2Fpro%2Ffc-utrecht-hoopt-op-een-kruys--en-advocaat-effect-dit-is-een-win-winsituatie
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

Ik ben het met [mention]Massimo[/mention] eens, er valt altijd wel een mooi verhaal te vertellen. In De T. hebben ik die verhalen voorafgaand aan zijn aanstelling ook gelezen dat Schreuder de mastermind was achter 2018 bij Ajax. Silberbauer hebben ze eerder gewoon laten gaan toen Fraser kwam, die werd niet vastgehouden als assistent en een jaar later is hij ineens de geschikte man. Ik vind dat allemaal nogal sterk eerlijkgezegd. Al sluit ik niet uit dat hij wel wat kan maar van echt doordacht beleid, mwoah. Silberbauer zal met hetzelfde probleem komen te staan als zijn voorganger, een overvolle selectie. Een hele berg scheve gezichten welke keuzes je ook maakt. Het is ronduit belachekijk hoe Utrecht haar selectiesamenstelling heeft gedaan, ze spelen geen Europees hebben geen bergen internationals maar hebben wel een selectie zo breed als de top 3.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

Mja als je naar Utrecht kijkt dan zie je dus dat ze tegen de topclubs er wel een gelijkspelletje hebben kunnen uitslepen onder Silberbauer: PSV, AZ, Feyenoord. Tegelijkertijd wordt thuis verloren van Fortuna en Go Ahead en in de bekers tegen de amateurs. En uit gelijkspelletjes tegen NEC, opnieuw Go Ahead en een nederlaag tegen Vitesse. De enge winstpartijen zijn Sparta uit, Excelsior thuis, Heerenveen thuis.

Al met heeft Utrecht in 12 wedstrijden (13 inclusief beker) slechts drie keer gewonnen. Van Seumeren is al weer woedend de kleedkamer ingestormd zoals eigenlijk elk jaar gebeurd. Utrecht staat ook precies waar je ze kan verwachten, nummer 7 als in best of the rest, zes punten achter op Twente. Anderzijds staan ze maar vier punten boven NEC en zes punten op RKC. Eigenlijk alleen Heerenveen is een club waarvan je kunt zeggen dat het nog ok is dat ze die voor blijven (alhoewel bij Heerenveen elk jaar de mogelijkheden wat kleiner worden). Dus opnieuw Utrecht staat waar ze horen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25081
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

"Financieel gezien waren die clubs veel interessanter, maar het is mij nooit om het geld gegaan. Het gaat mij om de mensen, de club en de ambities. Ik ben pas dertig, in het buitenland is dat niet oud. Ik ben ambitieus en wil ooit nog een mooie stap maken."
Het ging Labyad nooit om het geld.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=417562
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Altijd mooi als clubs de shirtsponsor subtiel wegwerken op hun thuisshirts. :lover:

Scheelt dat het Castore is, dus na drie keer wassen is het er af.

Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Vind het echt een lelijk shirt.
1913PSV.
Basisspeler
1
Berichten: 467
Lid geworden op: 12 jun 2022
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: PSV

Wellicht dat ze volgend seizoen de top kunnen aanvallen🙈

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

FC Utrecht