Philipp Max

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Max weer in de basis!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Daarmee is hij zijn vader officieel voorbij :mrgreen:
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Echt fantastisch voor deze jongen! Hopelijk zien veel spelers PSV in de toekomst als een grote stap richting hun interlandcarriere.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Die is op het EK gewoon de vaste linksback van Duitsland. Daarna zal Bayern wel langskomen met een grote zak
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Maikel_91 schreef: 14 nov 2020, 20:27 Die is op het EK gewoon de vaste linksback van Duitsland. Daarna zal Bayern wel langskomen met een grote zak
Ik verwacht hetzelfde, maar een club net daaronder wel. Bayern zit wel goed (understatement) met Davies.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Eerste helft voorbij. Max speelde prima! Had na 5 minuten al 2 assist kunnen hebben.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

John mag alvast bezig om een nieuwe linksback te gaan zoeken denk ik..
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Die speelt inderdaad niet lang hier zo :(
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ga er maar lichtjes van uit dat dit een uniek seizoen gaat worden met Gotze en Max. Die gaan wellicht samen voor 50 miljoen weg deze zomer.

Dat is uiteraard jammer maar liever dit dan 5 jaar vast zitten aan een dure aankoop die prut is en niet weg te slijten is.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik hoop vooral dat we ze nog een extra jaar mogen aanschouwen, het liefst dan ook met publiek zodat deze baasjes live aanschouwd kunnen worden.

Hierna misschien RR terughalen, die draait ook niet lekker las ik in het stuk van Elfrink.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 14 nov 2020, 23:59 Ik hoop vooral dat we ze nog een extra jaar mogen aanschouwen, het liefst dan ook met publiek zodat deze baasjes live aanschouwd kunnen worden.

Hierna misschien RR terughalen, die draait ook niet lekker las ik in het stuk van Elfrink.
Nee dank je. Prima back hoor, maar ik vind Max echt another level en voegt vooral aanvallend veel meer toe. RR was vooral verdedigend zeer degelijk, maar aanvallend voegde hij weinig toe vond ik. Dan liever PvA of Jetro terug.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

We hebben natuurlijk ook weinig gezien van RR. Ik neig wel eerder naar hem dan naar Jetro maar PVA zou ook we mijn voorkeur hebben ja, goeie.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Dat Max bij ons speelt mag een klein wonder genoemd worden. Wat een geweldenaar. Ben bang dat het wel eens bij één seizoen kan blijven net als bij Angelino. Dergelijke spelers zijn zeldzaam en zeer gewild. Zijn nieuwe status als Duits international zal hem alleen maar gewilder maken. Een huzarenstukje van John.

Wat een opvolger betreft denk ik niet dat PSV weer bij Pva en RR uitkomt. Met name RR is een heel ander type. Jetro is (volgens mij) transfervrij straks en zou een goedkope optie kunnen zijn. Maar ik heb vertrouwen in John dat hij opnieuw een pareltje uit de hoge hoed tovert.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

1 ding is duidelijk: de aantrekkingskracht voor dit niveau spelers wordt nog groter. Dat is lekker.

Hopelijk wel weer duels in het stadion dit seizoen, zal je gebeuren: Max en Götze nooit live zien spelen in ons shirt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Allemaal super mooi voor hem, Duitsland en PSV. Maar ik hoop wel dat hij wel fit genoeg terug komt om nog 4 weken 2x per week te spelen.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat als we een keer rusten met 2-0/3-0 we hem gewoon moeten wisselen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik mag toch hopen dat we volgend jaar niet alweer naar een nieuwe linksback moeten gaan zoeken.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Ardbeg schreef: 15 nov 2020, 12:20 Ik mag toch hopen dat we volgend jaar niet alweer naar een nieuwe linksback moeten gaan zoeken.
Tenzij we hem vóór die tijd al binnen hebben, zou ik er toch maar vast duchtig rekening mee (gaan) houden...
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Gezien de breedtebezetting op linksback neem ik aan dat ze sowieso al daarmee bezig zijn. Mag ik hopen.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Er zijn genoeg backs die wij kunnen halen in de zomer.

PvA en Willems zijn er al 2 en waarschijnlijk lopen er in Duitsland ook nog wel spelers rond die hier goed van pas kunnen komen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

In ieder geval nog tijd genoeg om ons op de teleurstelling in te stellen dat een opvolger helaas niet beter zal zijn dan onze Max.

(hoewel, dat dachten we bij RR ook...)
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

De kans is op deze manier inderdaad groot dat er een nieuwe back moet komen, maar de aantrekkingskracht die je er vanuit Duitsland voor terugkrijgt is enorm. En je krijgt een grote zak geld. Dan komen we er wel uit ;)
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Na een jaar alweer weg zou wel erg snel zijn. Laat Max en Götze toch alstublieft een tweede jaar bij ons spelen. Dat Angelino na een jaar wegging kwam door clausule in contract, maar bij Max hebben we zo'n clausule niet, die moet je gewoon langer houden.
Kritischepsver
Regelmatige invaller
3
Berichten: 359
Lid geworden op: 4 nov 2020
Oude naam: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV

Hopelijk volgend jaar met Götze en Max de Champions League in! Hebben we in elk geval minimaal 2 spelers die het vereiste niveau hebben voor de champions League. In potentie hebben: Malen, Zahavi, Madueke, Ihattaren, Dumfries en Sangare dat ook. Denk alleen dat Dumfries en Malen vertrekken na dit jaar.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Als we Cl halen dan blijft ie zeker nog een jaartje hoor. Wilt namelijk ook het WK spelen.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Ook als Borussia Dortmund zich komende zomer meldt? Ik kan me voorstellen dat hij zo'n kans op zijn leeftijd wel wil grijpen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Philipp Max