Mohamed Ihattaren 🎈

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Begin van het einde. Die gaat echt in rap tempo het verkeerde padje op. En dat blijft triets voor zo'n jongen, hoe waardeloos ik hem en zijn gedrag ook vind.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Goh
rjg1992
Lid 2e elftal
3
Berichten: 172
Lid geworden op: 4 nov 2020

rjg1992 schreef: 13 jan 2022, 18:51 Heel eerlijk, ik gaf Roger Schmidt ook de schuld, dacht dat Hiddink dit wel had op kunnen lossen. Erg naief van mij.
Het antwoord moet nu zijn: geen discussie over mogelijk dat Schmidt geen enkele blaam treft.

Alle gedragingen van Mo zijn voor mij, hoe rot ook om dat te zeggen, trademark narcist.
Nieuwe vrienden zoeken, gekwetst raken, eigen straat schoonvegen, weer door, weer nieuwe vrienden vinden.
Dat lukt telkens omdat de voetbalwereld een walgelijke wereld is waar zaakwaarnemers alleen op zoek zijn naar instrumenten om geld mee te verdienen, en waar voetballers alleen maar hun "bro" proberen te dekken. Chapeau, Dumfries, Rosario, Ziyech, Touzani, hier is jullie vriend echt mee geholpen geweest!

Ik snap niet dat mensen het nog nodig vinden Mo verder te vernederen. Want Mo is geen slachtoffer van iemand, maar hij is ook niet te benijden.
Iemand moet van binnen heel diep onzeker of alleen zijn om zichzelf zo kapot te maken door een gekwetst ego. Ik ken zelfs in de hele voetbalwereld nog weinig mensen die zo diep zijn gezonken als hij nu, dit is heel extreem. Dan ga je echt naar de Jonathan Reisjes van deze wereld, maar die komen meestal uit de Favela.

Toen ik gister foto's van Mo zag maakte ik me echt grote zorgen over wat voor leven er voor hem ligt. Ik denk dat criminialiteit of zeer diepe depressies tot de meest realistische scenario's behoren. Ik hoop echt voor hem en voor Nederland dat hij zijn talent gaat waarmaken, maar ik vrees het niet.
Mag je je eigen post als zijnde profetisch omhooghalen? 😃
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ajax maakt meer kapot dan je lief is.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Tjompie schreef: 23 nov 2022, 12:55
huh?
Dus ze rijden naar hotel in Nijmegen. Laat haar op de kamer en plots moest ze vanuit Nieuwegein met de trein naar huis.
Die Yvonne heeft het ook allemaal niet meer scherp.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Nieuwegein lijkt mij de juiste plaats, in plaats van Nijmegen. Verder is alles kansloos aan het verhaal. Had Mo niet gedronken in club Air? Dat is eigenlijk de enige vraag die bij mij opkomt. De volgende keer dat hij in het nieuws komt heeft ie bezopen zijn auto ergens tegenaan gezet.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 23 nov 2022, 18:49 Nieuwegein lijkt mij de juiste plaats, in plaats van Nijmegen. Verder is alles kansloos aan het verhaal. Had Mo niet gedronken in club Air? Dat is eigenlijk de enige vraag die bij mij opkomt. De volgende keer dat hij in het nieuws komt heeft ie bezopen zijn auto ergens tegenaan gezet.
Mo is Moslim die drinkt niet volgens mij.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Franciscus schreef: 23 nov 2022, 19:52
Standbeeld schreef: 23 nov 2022, 18:49 Nieuwegein lijkt mij de juiste plaats, in plaats van Nijmegen. Verder is alles kansloos aan het verhaal. Had Mo niet gedronken in club Air? Dat is eigenlijk de enige vraag die bij mij opkomt. De volgende keer dat hij in het nieuws komt heeft ie bezopen zijn auto ergens tegenaan gezet.
Mo is Moslim die drinkt niet volgens mij.
Ah, moslims drinken niet. :wonder:
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 23 nov 2022, 19:56
Franciscus schreef: 23 nov 2022, 19:52

Mo is Moslim die drinkt niet volgens mij.
Ah, moslims drinken niet. :wonder:
Sommige wel maar volgens mij nam Mo dat wel serieus. Misschien moeilijk voor te stellen maar je kunt ook ontsporen zonder alcohol. Je ziet bij zijn pizzadozen en kebab foto's ook altijd lege cola bekers. Geen bierblikjes.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Franciscus schreef: 23 nov 2022, 21:29
Standbeeld schreef: 23 nov 2022, 19:56
Ah, moslims drinken niet. :wonder:
Sommige wel maar volgens mij nam Mo dat wel serieus. Misschien moeilijk voor te stellen maar je kunt ook ontsporen zonder alcohol. Je ziet bij zijn pizzadozen en kebab foto's ook altijd lege cola bekers. Geen bierblikjes.
Mo krijgt nog borstvoeding.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Rake column van Rob Scheepers, goede vergelijking ook wel. :grin:

Mo money, Mo problems

Het bericht dat Mo Ihattaren was opgepakt voor bedreiging, verraste mij. De laatste keer dat ik Ihattaren nog iets dreigends had zien doen, was namelijk ruim anderhalf jaar geleden geweest, thuis tegen FC Groningen. Sindsdien verkwanselt hij voornamelijk zijn talent.


Eerst maakte Mo zich persona non grata in Eindhoven. In Italië hadden ze daarna ook al binnen een paar maanden in de gaten dat Mo’tje de mentale weerbaarheid heeft van een zakje smurfensnot. Vervolgens kwam de beschamende arrogantie van Ajax dat dacht het probleemkind wel even te kunnen temmen. En recent trok ook privécoach Wesley Sneijder zijn handen resoluut van hem af. Al binnen een week nota bene. Daarbovenop waren er ook nog wat privéperikelen en de geruchten dat hij aanpapt met de onderwereld.

Niet geschikt voor topsport
En nog steeds lees ik op sociale media dat we Mo’tje niet moeten opgeven. Dat hij het even moeilijk heeft. Dat hij juist nu een arm kan gebruiken. Volgens mij zijn we dat stadium echter al gepasseerd. Mo Ihattaren is 20 en heeft nu al meer kansen, begeleiding en begrip gehad dan 99 procent van zijn leeftijdsgenoten. En waar heeft het hem gebracht? In een politiecel.

Van de andere kant kon-ie daar eindelijk weer eens laten zien hoe goed hij eigenlijk is in de kleine ruimte. Mo is mentaal gewoon niet geschikt is voor topsport, en dat is vooral doodzonde voor de jongen zelf.

Waar het nu naartoe moet met hem? Waarschijnlijk vindt hij weer een nieuwe club. Of een ambitieuze coach die dolgraag met hem aan de slag wil. Omdat ze allemaal denken met Mo een potentieel buitenkansje in handen te hebben. Een verwaarloosde pot met goud.

Toch trap ik er steeds in
Mo Ihattaren doet met beleidsbepalers van voetbalclubs precies dát wat een telefoonoplader van de Action doet met mij. Want steeds opnieuw sta ik daar ook vertwijfeld voor het schap. Omdat het goedkope kreng gepresenteerd wordt als een kwalitatief hoogwaardig product. Van de buitenkant bijna identiek aan die dure originele opladers zelfs. Maar dat is-ie natuurlijk niet.

Want hoe kan-ie anders zo goedkoop zijn? Dat kan omdat de binnenkant is gevuld met inferieure AliExpress-rotzooi. En ik wéét dat ik er niet heel lang plezier van ga hebben, en tóch trap ik er steeds opnieuw in. Omdat ik de valse hoop houd dat het dit keer wél goed komt.

Soms doet-ie het ineens weer
Mo Ihattaren is een telefoonoplader van de Action, angstvallig bijeengehouden door stukjes tape. En soms, heel soms, als je een beetje friemelt en op de juiste manier duwt, dan doet-ie het ineens weer. Heel even. Tot-ie daarna weer onverklaarbaar dienstweigert of zelfs doorbrandt.

Als ik hem was, ging ik in de winterstop lekker terug naar Italië. Ver weg bij de giftige omgeving waar hij nu vertoeft. Ik zie Mo namelijk toch nog altijd liever tijdelijk in het shirt van Juventus dan permanent in het zwart-wit gestreepte tenue van de gevangenis.
Mo money, Mo problems

https://www.ed.nl/opinie/mo-money-mo-problems~a35dc52c/
Cor
Jeugdspeler
1
Berichten: 43
Lid geworden op: 3 nov 2022
Clubvoorkeur: PSV

https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenla ... innenkort/

Mag toch hopen van niet.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Er is waarschijnlijk toch nog een club zo gek het met hem te proberen. Maar dat zal PSV niet zijn.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Cor schreef: 29 nov 2022, 10:51 https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenla ... innenkort/

Mag toch hopen van niet.
Hij kondigt aan dat hij binnenkort om gaat kijken naar wat hij allemaal fout deed in zijn tijd bij PSV…
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Een ziekelijke zucht naar aandacht, meer niet.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019



:tear:
Gebruikersavatar
GiveCup2day
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 819
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Madueke schreef: 30 nov 2022, 12:42

:tear:
Misschien kunnen we hem 5 minuten laten invallen tegen Ajax?




:nuts:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Check de tweet onder die van Elfrink. Waar is die garage.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Afbeelding
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Entree GGzE staat op dat bordje toch? Zit dat alleen in Eindhoven?
Laatst gewijzigd door Madueke op 30 nov 2022, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Allemaal instagram-aids wat veel te serieus wordt genomen. Misschien kan die achterlijke doos van een Coldeweijer er nog wat spionnen op afsturen om het compleet te maken.

Ihattaren is hier niet meer welkom. Vorig jaar niet, nu niet, nooit niet.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Garage van de Penitentiaire Inrichting Vught als het goed is.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Laat ie zich nu toch echt opnemen dan?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 30 nov 2022, 20:46 Laat ie zich nu toch echt opnemen dan?
Of hij houdt ons allemaal voor de gek, zoals gewoonlijk.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Madueke schreef: 30 nov 2022, 20:43 Entree GGzE staat op dat bordje toch? Zit dat alleen in Eindhoven?
Ja

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mohamed Ihattaren 🎈