Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Toevallig tijdje geleden gastcollege van Desiree de Jonge gehad. Ook werkzaam bij dat kantoor en werkt samen met Sander aan de zaak Holleeder. Zelden iemand gehad die zo saai kon vertellen over zo'n interessante onderwerpen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

DeEintovenaar schreef: 24 nov 2022, 13:06 Toevallig tijdje geleden gastcollege van Desiree de Jonge gehad. Ook werkzaam bij dat kantoor en werkt samen met Sander aan de zaak Holleeder. Zelden iemand gehad die zo saai kon vertellen over zo'n interessante onderwerpen.
Grappig, die zat toevallig in de aflevering van Napleiten (podcast) van vorige week en daar vond ik haar dan weer wel prima te volgen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Grasmat schreef: 24 nov 2022, 13:36
DeEintovenaar schreef: 24 nov 2022, 13:06 Toevallig tijdje geleden gastcollege van Desiree de Jonge gehad. Ook werkzaam bij dat kantoor en werkt samen met Sander aan de zaak Holleeder. Zelden iemand gehad die zo saai kon vertellen over zo'n interessante onderwerpen.
Grappig, die zat toevallig in de aflevering van Napleiten (podcast) van vorige week en daar vond ik haar dan weer wel prima te volgen.
Klopt inderdaad dat ze daar bij zat. Hoorde het al van medestudenten. Op de een of andere manier kon ze het in een fysieke zaal niet overbrengen helaas. Was wel jammer want de verwachtingen waren hoog. Bijvoorbeeld een Buruma vertelde veel interessanter terwijl daar het onderwerp minder was.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Toch mooi hoe zo’n Quincy Promes ondanks alles toch altijd nog het beste van zichzelf laat zien.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/q ... ~ab3db63f/
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Thijs schreef: 27 nov 2022, 18:25 Toch mooi hoe zo’n Quincy Promes ondanks alles toch altijd nog het beste van zichzelf laat zien.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/q ... ~ab3db63f/
Je kunt veel zeggen maar hij heeft qua competitiekeuze wel de perefecte match gevonden.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3363
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Lekker daar laten.
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Naturaliseren en naar het front sturen. Heeft meer ervaring met wapens dan de gemiddelde Russische soldaat.
Laatst gewijzigd door Grasmat op 28 nov 2022, 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 28 nov 2022, 07:30 Naturiseren en naar het front sturen. Heeft meer ervaring met wapens dan de gemiddelde Russische soldaat.
Met die ervaring van hem heb ik liever dat ie voor Oekraine vecht..
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

mateja schreef: 28 nov 2022, 09:03
Grasmat schreef: 28 nov 2022, 07:30 Naturiseren en naar het front sturen. Heeft meer ervaring met wapens dan de gemiddelde Russische soldaat.
Met die ervaring van hem heb ik liever dat ie voor Oekraine vecht..
Ik vind het wel prima hoor, promes met z'n mesje aan het front. You don't bring knives to a gunfght...
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Prof_napo
Nationale topspeler
2
Berichten: 2881
Lid geworden op: 23 feb 2022
Clubvoorkeur: v.v. UNA

En nu Onana om disciplinaire redenen uit de selectie gezet. Wat een "geweldig" opleidingsinstituut is Ajax ook...
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2165
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hij schijnt ook Qatar al te hebben verlaten, zal het dan toch doping zijn? Dat hij daar niet voor opgepakt wilt worden in dat land
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Tjompie schreef: 28 nov 2022, 09:56 Hij schijnt ook Qatar al te hebben verlaten, zal het dan toch doping zijn? Dat hij daar niet voor opgepakt wilt worden in dat land
Een ezel stoot zich toch niet twee keer... ? :wall:
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 28 nov 2022, 09:22
mateja schreef: 28 nov 2022, 09:03

Met die ervaring van hem heb ik liever dat ie voor Oekraine vecht..
Ik vind het wel prima hoor, promes met z'n mesje aan het front. You don't bring knives to a gunfght...
Die Russen hebben hoogstens wat roestige wapens uit de 2e wereldoorlog. Met de diepgang en snelheid van Promes moet ie best wat schade aan kunnen brengen toch?
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 28 nov 2022, 09:58
Tjompie schreef: 28 nov 2022, 09:56 Hij schijnt ook Qatar al te hebben verlaten, zal het dan toch doping zijn? Dat hij daar niet voor opgepakt wilt worden in dat land
Een ezel stoot zich toch niet twee keer... ? :wall:
Een ezel niet nee....
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik hoop dat Ziyech nog mooie dingen laat zien op het WK. Zou hem niet graag naar Ajax zien vertrekken..
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Ik las ergens dat ze dat 11 mil per seizoen gaat kosten en dat Ziyech een contract voor 4 jaar wil. Laat ze zichzelf maar in de financiële shit brengen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zei Sinouh. Was op Voetbalzone, heb het ook gelezen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik heb het gevoel alsof ze hun beste 10 gaan verkopen voor een gigantisch bedrag. Dan hebben ze wel geld... maar met Kudus zijn ze sterker dan zonder hem.

Overigens is Ziyech voor Ajax alleen interessant voor huur en dat wil Ziyech niet zeiden ze bij ESPN. Het zou ook wel kortzichtig beleid zijn en Ziyech lijkt me niet de persoon die je de komende jaren de sleutels van het huis wil geven.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

11 Sir Tinus schreef: 28 nov 2022, 14:35 Ik heb het gevoel alsof ze hun beste 10 gaan verkopen voor een gigantisch bedrag. Dan hebben ze wel geld... maar met Kudus zijn ze sterker dan zonder hem.

Overigens is Ziyech voor Ajax alleen interessant voor huur en dat wil Ziyech niet zeiden ze bij ESPN. Het zou ook wel kortzichtig beleid zijn en Ziyech lijkt me niet de persoon die je de komende jaren de sleutels van het huis wil geven.
Qua kostenplaatje is Ziyech een onverantwoorde investering.

De selectie is naar Marbella op trainingskamp [mention]deninho32[/mention] , tik jij de grap even binnen voor [mention]Grasmat[/mention] dat doet?

Het opvallende is de afwezigheid van een aantal spelers; Ocampos, Magallan, Pierie en Hansen. Allen aflopende contracten. Van die eerste drie meldt het AD dat er wat op transfergebied zou spelen, maar met name de naam van Hansen is interessant, hoop dat ze hem verlengen maar vrees ervoor. Gelukkig isVan Axel Dongen wel gewoon mee.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ah Marbella, op aanraden van Pasveer en Stekelenburg natuurlijk.

Afbeelding

Te laat :mrgreen:
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ik denk op aanraden van Promes.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heb toch nog eens na zitten denken over die Ziyech, waarom ajax hem niet ophaalt. Het is een dure jongen, maar dat was Tadic ook. Ajax heeft het geld gewoon maar ze willen het er niet aan uitgeven. Zou het niet gewoon in de mentaliteit van Ziyech kunnen zitten? Bij Heerenveen ging ie door de achterdeur weg terwijl hij daar is opgeleid, bij Twente ruzie en de band afgepakt, bij ajax op het begin hommeles met fluitende supporters, nu bij Chelsea gedoe door een foto te plaatsen in ajax shirt met een goal tegen notabene Chelsea. En dan hebben we nog het gedoe bij het Marokkaanse elftal. Al met al kom ik tot de conclusie dat Ziyech een geweldige speler is voor ajax, maar dat je de klok er gelijk op kunt zetten wanneer er weer eens wat gedoe is met die jongen. Kijk Tadic is gewoon een leider, een voorbeeldprof :kots:. Hij zal nooit stampij maken bij ajax. Ziyech is een hele dure jongen en voor dat geld wil je 100% garantie dat het mentaal goed zit en dat hij het team nog minimaal 3 jaar bij de hand kan nemen. Die garantie heb je niet bij Ziyech. Er hoeft maar iets te gebeuren tegen de zin in van meneer en het gaat mis.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 28 nov 2022, 18:17 Ik denk op aanraden van Promes.
Wel scherp blijven [mention]Grasmat[/mention]. Je moet het hol der criminelen niet verwarren met Benidorm. :D
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Standbeeld schreef: 28 nov 2022, 18:29
deninho32 schreef: 28 nov 2022, 18:17 Ik denk op aanraden van Promes.
Wel scherp blijven @Grasmat. Je moet het hol der criminelen niet verwarren met Benidorm. :D
Tomato, tomato.

https://www.seniorenreizenonline.nl/spanje/marbella
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Standbeeld schreef: 28 nov 2022, 18:28 Heb toch nog eens na zitten denken over die Ziyech, waarom ajax hem niet ophaalt. Het is een dure jongen, maar dat was Tadic ook. Ajax heeft het geld gewoon maar ze willen het er niet aan uitgeven. Zou het niet gewoon in de mentaliteit van Ziyech kunnen zitten? Bij Heerenveen ging ie door de achterdeur weg terwijl hij daar is opgeleid, bij Twente ruzie en de band afgepakt, bij ajax op het begin hommeles met fluitende supporters, nu bij Chelsea gedoe door een foto te plaatsen in ajax shirt met een goal tegen notabene Chelsea. En dan hebben we nog het gedoe bij het Marokkaanse elftal. Al met al kom ik tot de conclusie dat Ziyech een geweldige speler is voor ajax, maar dat je de klok er gelijk op kunt zetten wanneer er weer eens wat gedoe is met die jongen. Kijk Tadic is gewoon een leider, een voorbeeldprof :kots:. Hij zal nooit stampij maken bij ajax. Ziyech is een hele dure jongen en voor dat geld wil je 100% garantie dat het mentaal goed zit en dat hij het team nog minimaal 3 jaar bij de hand kan nemen. Die garantie heb je niet bij Ziyech. Er hoeft maar iets te gebeuren tegen de zin in van meneer en het gaat mis.
Tadic was top en topfit qua lijf, geest, motivatie en karakter. Dan kun je best nog 4 a 5 jaar vlammen maar ook bij Tadic wordt het minder en minder. Ga je dat bij Ziyech doen dan heb je een totaal andere speler met een ander lijf, geest, motivatie en karakter. Dan kan het wellicht 1 jaar goed gaan maar no way dat die een dragende speler wordt zoals Tadic dat is geweest. Het is toch ook nooit een leider geweest? Bij Ajax was ie bijna weggepest door zijn wisselvalligheid tot aan het successeizoen.

Financieel zou het een nog grotere blunder zijn dan Bergwijn/Ocampos, tenzij ie na 1,5 jaar verkocht wordt aan Dortmund a la Haller.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ziyech is geen leider voor Ajax, maar wel een speler waar Ajax een aantal jaar plezier van zou kunnen hebben. Zal zijn goals en assists maken en heeft het in het verleden ook in de CL laten zien. Nadeel is dat hij in zijn laatste seizoen bij Ajax alleen nog maar zich leek te kunnen motiveren voor de CL potjes en in de competitie een stuk minder was. Ook is de kans levensgroot dat het vroeg of laat gezeik met hem gaat worden. En dan is het wel een hele dure jongen. Maar goals en assists zal hij maken voor Ajax mocht hij die kant op gaan.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ajax deel II