Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Revolinho schreef: 22 nov 2022, 15:09 En gelijk heeft ie. Nonsens discussies.
Inderdaad. Ben 100% voor de acties die aandacht vragen voor de omstandigheden daar maar op het moment je daar sportief grote nadelen van gaat ondervinden is er een grens bereikt. Je kunt moeilijk van een CV vragen dat hij vanaf minuut 1 met de handrem op gaat spelen. Dit soort powerplay van de FIFA is walgelijk.

Kijk het is helaas niet meer de jaren 70. Toen gingen ze bij de finale van het WK opeens moeilijk doen over het gipsen manchet van Van de Kerkhof. Daarna stapt het NL 11 tal gewoon van het veld en dreigden niet te spelen. Dat was een actie met ballen maar had je ook een machtspositie als voetballer. Die macht heb je niet bij een groepswedstrijd.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Franciscus schreef: 22 nov 2022, 15:09
Juancho schreef: 22 nov 2022, 14:58

Misschien ben ik de enige hoor, maar sinds jij hier bent post je eigenlijk alleen maar van dit soort reacties. Vooral hoe je denkt over hoe anderen posten. Voegt dat dan lekker veel toe denk je? :wonder: Uitzonderingen daargelaten. Verder niet verkeerd bedoelt, valt me gewoon op als ik zo je posts lees door alle topics.
Ik mag dat benoemen :P
Dat mag zeker, maar ik vind het een beetje krom om eerlijk te zijn. Hypocriet zelfs, maar ik houd het graag netjes hier :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Speel je gelijk tegen Ecuador dan wordt je in principe groepswinnaar. En volgens de loting moeten we dan tegen de nummer twee uit poule B, waarschijnlijk dus USA of Wales. Ook dat moet haalbare kaart zijn.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Bergwijn op de bank. Gakpo op zijn plek, naast Memphis. Xavi erachter.


Gaat niet gebeuren, weet ik.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Bergwijn, wat een lul met vingers. Tenenkrommend interview.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het is een dodelijke combi van domheid en arrogantie. Ik zag hem gisteren met zijn kind over het veld lopen, dat straalde ook precies 0 genegenheid uit.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

Bergwijn is voor heel veel geld door Ajax gehaald waardoor hij nu denkt dat hij de verlosser van het Nederlands voetbal is terwijl het gewoon een prestige objectje van die kutclub was.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat is ook de enige reden dat hij zoveel heeft gekost. Dat, en het feit dat H&H volledig zijn afgemaakt bij het onderhandelen. Normaal gesproken was de prijs tot 20 of lager gedaald als Spurs hem wilde verkopen, was voor de rest niemand in geïnteresseerd.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Haha heb net dat interview gezien. Wat een kneus. Een bloemkool heeft nog meer te zeggen. Laat die Bergwijn lekker een eind oprotten. Ben blij dat wij van die rotte appel af zijn.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Joenepsv schreef: 24 nov 2022, 08:11 Haha heb net dat interview gezien. Wat een kneus. Een bloemkool heeft nog meer te zeggen. Laat die Bergwijn lekker een eind oprotten. Ben blij dat wij van die rotte appel af zijn.
Beetje een overdreven reactie dit. Wat heeft hij ons nou misdaan, behalve dat hij toentertijd graag een transfer wilde maken?
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Mikelvb schreef: 24 nov 2022, 09:20
Joenepsv schreef: 24 nov 2022, 08:11 Haha heb net dat interview gezien. Wat een kneus. Een bloemkool heeft nog meer te zeggen. Laat die Bergwijn lekker een eind oprotten. Ben blij dat wij van die rotte appel af zijn.
Beetje een overdreven reactie dit. Wat heeft hij ons nou misdaan, behalve dat hij toentertijd graag een transfer wilde maken?
Ik heb begrepen dat Bergwijn in de tijd dat het minder ging onder Van Bommel wel een rotte appel was qua instelling, dat mag hij nu mooi gaan laten zien bij Ajax.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Echt niet te harden. Als je voor je land mag uitkomen, dan wil je dat toch met trots doen? Die ongeinteresseerde kut houding is echt zo'n "Ik ben een stoere jongen op school, kijk hoe weinig ik er om geef".
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

Joenepsv schreef: 24 nov 2022, 08:11 Haha heb net dat interview gezien. Wat een kneus. Een bloemkool heeft nog meer te zeggen. Laat die Bergwijn lekker een eind oprotten. Ben blij dat wij van die rotte appel af zijn.
Linkje
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Batsu schreef: 24 nov 2022, 09:44
Joenepsv schreef: 24 nov 2022, 08:11 Haha heb net dat interview gezien. Wat een kneus. Een bloemkool heeft nog meer te zeggen. Laat die Bergwijn lekker een eind oprotten. Ben blij dat wij van die rotte appel af zijn.
Linkje


Ongeïnteresseerd varken. Te dom om te poepen ook, dan is dit wel de makkelijkste oplossing ja.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat schreef: 24 nov 2022, 09:47
Batsu schreef: 24 nov 2022, 09:44

Linkje


Ongeïnteresseerd varken. Te dom om te poepen ook, dan is dit wel de makkelijkste oplossing ja.
Zoals Gijp zei: "Als je daar een thermometer in zn hoofd doet, dan komen de rayonhoofden bij elkaar"
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ik had daar 100x liever Danjuma gezien. Totaal ander type, super relaxte gast, maar boven alles ook een betere aanvaller met een geweldige mentaliteit. Komt net terug van een blessure en begint zijn draai te vinden. Ik kan nog steeds niet plaatsen waarom hij niet mee is naar Qatar en Weghorst en Janssen allebei wel.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Weghorst is sowieso compleet overbodig. Als je iets wil forceren door de lucht breng je Luuk, wil je power dan breng je Janssen en wil je creativiteit dan breng je Lang of Xavi. Ik kan me geen gelegenheid bedenken waarbij Wout nodig is anders dan dat de eerste 14 rust krijgen en de wissels tegen Qatar mogen en er dan 4 spitsen uitvallen door een blessure EN we achter komen met 2-0.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Mikelvb schreef: 24 nov 2022, 09:20
Joenepsv schreef: 24 nov 2022, 08:11 Haha heb net dat interview gezien. Wat een kneus. Een bloemkool heeft nog meer te zeggen. Laat die Bergwijn lekker een eind oprotten. Ben blij dat wij van die rotte appel af zijn.
Beetje een overdreven reactie dit. Wat heeft hij ons nou misdaan, behalve dat hij toentertijd graag een transfer wilde maken?
Wat [mention]Robson de Souza[/mention] zegt. En de manier waarop hij zijn transfer erdoor drukte verdiend ook niet de schoonheidsprijs al heeft hij ons wel een flinke smak geld opgeleverd. Verder heeft hij een verschrikkelijke arrogante en domme uitstraling wat alleen maar erger is geworden sinds hij bij die sukkels speelt. Ik zou me in elk geval doodschamen als een speler van PSV zo bij een persconferentie zit.
Gebruikersavatar
Stofzuiger
Basisspeler
3
Berichten: 435
Lid geworden op: 14 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 24 nov 2022, 10:21 Weghorst is sowieso compleet overbodig. Als je iets wil forceren door de lucht breng je Luuk, wil je power dan breng je Janssen en wil je creativiteit dan breng je Lang of Xavi. Ik kan me geen gelegenheid bedenken waarbij Wout nodig is anders dan dat de eerste 14 rust krijgen en de wissels tegen Qatar mogen en er dan 4 spitsen uitvallen door een blessure EN we achter komen met 2-0.
Van Gaal neemt vaak spelers mee op een eindronde voor de trainingen. Kan hij 11 tegen 11 spelen met Weghorst als kopper bij de tegenpartij.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Is Kontkorst zo’n goede kopper dan?
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 25 nov 2022, 08:08 Is Kontkorst zo’n goede kopper dan?
Ja.
In de Bundesliga won hij ongeveer 55% van zijn kopduels, dat is hoog (vergelijkbaar percentage met Luuk bij Sevilla).
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Rudie-10
Meervoudig international
4
Berichten: 1311
Lid geworden op: 4 jul 2019
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

ruuddevil schreef: 25 nov 2022, 08:08 Is Kontkorst zo’n goede kopper dan?
Kontkorst? Haha 😄
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Freek Jansen vindt dat Cody Gakpo licht wordt gehypet. Ga lekker fietsen joh Freek.
VTheMan
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 734
Lid geworden op: 24 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko

DonyellMalen schreef: 25 nov 2022, 10:04 Freek Jansen vindt dat Cody Gakpo licht wordt gehypet. Ga lekker fietsen joh Freek.
Ik vind ook dat hij te licht word gehypet kan beter en meer!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25067
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 25 nov 2022, 10:04 Freek Jansen vindt dat Cody Gakpo licht wordt gehypet. Ga lekker fietsen joh Freek.
Laat Freekie maar even rustig uitrazen. We horen het wel weer als Gakpo voor 60 miljoen wordt verkocht.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

60 maar?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Het Nederlands Elftal