Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
VTheMan
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 734
Lid geworden op: 24 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

29.04.2007 schreef: 23 nov 2022, 12:33
Maar goed, we dwalen wel af van het onderwerp. Dus bij deze: hoeveel doelpunten/assists gaat Cody Gakpo dit WK maken?
realistisch 12 doelpunten en 5 assists.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

VTheMan schreef: 23 nov 2022, 13:07
29.04.2007 schreef: 23 nov 2022, 12:33
Maar goed, we dwalen wel af van het onderwerp. Dus bij deze: hoeveel doelpunten/assists gaat Cody Gakpo dit WK maken?
realistisch 12 doelpunten en 5 assists.
En als we de knock out fase bereiken?
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Persepolis schreef: 23 nov 2022, 12:47
29.04.2007 schreef: 23 nov 2022, 12:33 Perspolis zegt het juist perfect, maar trekt m.i. daaruit de verkeerde conclusie. "Je hebt gewoon een redelijke kans, net zoals de anderen". Oftewel, met 2 andere gelijkwaardige concurrenten heb je zo'n 33% kans. AZ er nog bij gerekend zou je zo'n 25% kans hebben. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Iedere club van de top 4 heeft z'n plussen en minnen (hierboven uitgebreid benoemd), maar juist doordat er zoveel teams dit jaar gelijkwaardig lijken te zijn, is de kans dus een stuk kleiner.
Dan heb ik toch wél de juiste conclusie getrokken :P
Volgens mij zeggen we allemaal hetzelfde. Als je uit gaat van 25% is de kans dus een stuk groter dat je niet kampioen wordt dan dat je dat wel wordt. ofwel een kleine kans, wat ik al zei. Persepolis en andere noemen dat dan een redelijke kans. Allemaal om het even. Daarnaast kunnen we elk argument waarom we wel of niet kampioen kunnen worden onder een vergrootglas leggen, maar volgens mij gaat het meer om het totaalbeeld. We staan derde en er zijn 4 kandidaten om kampioen te worden. Elke ploeg heeft zijn voors en tegens. Mijn conclusie is dan simpel, kans is klein(er) dat je kampioen wordt dus pak het geld als er 70+m wordt geboden op Gakpo. Kans is groot(er) dat je het niet wordt en dan heb je ook niet meer het momentum van zijn hype te pakken. Dan heb je jezelf 2 keer in de vingers gesneden.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

In alle voorbeschouwingen op het %kans op de titel voor PSV tov Ajax (en de rest), wordt wel voorbij gegaan aan het feit dat Ajax een veel makkelijker program heeft gehad dan wij. En als ik zo de aanloop van de tweede seizoenshelft zie...daar krijg ik wel extra vertrouwen door..
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

PSV krijgt er daarnaast 3 directe versterkingen bij he: de Jong & Madueke die we heel lang gemist hebben en Mauro die, mag ik hopen, na de winterbreak weer inzetbaar is. Dat heb je ook voor op de 3 concurrenten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Maar goed, terug over Gakpo dan
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Mijn god ik zie zojuist de reclame. Ik moet ook zo'n M-Line matras!!!


:monkey:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Besteld!

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Ze adverteren met Cody, maar zijn Ajax supplier?
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Zitten die vrouwen op 0:09 nou muntjes naar hem te gooien ?!?! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Sensation schreef: 24 nov 2022, 08:24 Zitten die vrouwen op 0:09 nou muntjes naar hem te gooien ?!?! :mrgreen:
Nee, ze sloopten zijn fontein!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

"We hebben bij PSV een lijst kandidaten waarnaar we kunnen schakelen, als er echt iets zou gaan spelen rondom hem. Het uitgangspunt daarbij is altijd dat je als club nóg beter wilt worden, maar garanties zijn er niet. De ene nieuwe speler doet het fantastisch, de ander niet. Dat is een gegeven”, aldus Berry van Aerle."

Tsygankov is er een van. Benieuwd naar de anderen.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

ShovingNE2 schreef: 24 nov 2022, 07:59 Besteld!

Twee vragen. 1. Krijg ik er gratis een vrouw bij (mag zonder muntjes)? en 2. Ben ik na aankoop net zoveel waard als Cody?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Geruststellende gedachte dat volgens Berry alles onder controle is.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ruuddevil schreef: 24 nov 2022, 12:41 Geruststellende gedachte dat volgens Berry alles onder controle is.
Soms eet ik bij jou niet of het sarcasme is of oprechte bewondering :lol:
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik vind het mooie woorden maar ik moet het idd ook nog maar zien. Je kunt vanalles willen maar kom maar eens met die echte versterkingen. Waarvan onze vrienden van in de broek poepen.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

Het Kanon schreef: 24 nov 2022, 08:03 Ze adverteren met Cody, maar zijn Ajax supplier?
Haha, dat viel mij ook gelijk op!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

De grote baas zal wel een ajax supporter zijn ofzo, maar de marketingmannetjes van het bedrijf weten ook wel dat ajax pure antireclame voor je toko is en gaan voor een sympathieke jongeman uit een warm nest met nul arrogantie en grote knuffelfactor. Logisch.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Gelijk hebben ze.
PSVehv
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 30 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 24 nov 2022, 11:25 "We hebben bij PSV een lijst kandidaten waarnaar we kunnen schakelen, als er echt iets zou gaan spelen rondom hem. Het uitgangspunt daarbij is altijd dat je als club nóg beter wilt worden, maar garanties zijn er niet. De ene nieuwe speler doet het fantastisch, de ander niet. Dat is een gegeven”, aldus Berry van Aerle."

Tsygankov is er een van. Benieuwd naar de anderen.
Als Tsygankov op de lijst staat dan zal PSV vermoedelijk voor een speler gaan die er meteen zal staan. Dit is ook nodig indien Cody in de winterstop vertrekt.
Echter is Tsygankov een echte rechtsbuiten en zal erop links wat moeten gebeuren. Anders heeft Van Nistelrooy wel heel veel vertrouwen in El Ghazi, Vertessen en Saibari op links. Vorig jaar werd Zeballos gelinkt aan PSV, talentvolle linksbuiten van Boca. Zou een mooie aanval zijn met, Zeballos - L. de Jong - Tsygankov.
Wel wat veel gevraagd voor de winterperiode.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=411475
Plus 5 miljoen, gewoon tijdens de perso, met dank aan Louis. De meter loopt door!
PSVehv
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 30 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza schreef: 24 nov 2022, 14:27 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=411475
Plus 5 miljoen, gewoon tijdens de perso, met dank aan Louis. De meter loopt door!
Door deze woorden tijdens de persconferentie, geeft Louis ook meteen aan dat Cody basisklant blijft :D
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Grasmat schreef: 24 nov 2022, 13:39 De grote baas zal wel een ajax supporter zijn ofzo, maar de marketingmannetjes van het bedrijf weten ook wel dat ajax pure antireclame voor je toko is en gaan voor een sympathieke jongeman uit een warm nest met nul arrogantie en grote knuffelfactor. Logisch.
Persoonlijk snap ik er andersom weinig van dat je je ass gaat verkopen aan platte marketingmannetjes als je toch al bergen en bergen geld verdient, maar goed. Als je in de voetbalwereld leeft is het weinigen gegeven om weerstand te bieden tegen de cultuur van inhaligheid.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

PSVehv schreef: 24 nov 2022, 15:01
Robson de Souza schreef: 24 nov 2022, 14:27 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=411475
Plus 5 miljoen, gewoon tijdens de perso, met dank aan Louis. De meter loopt door!
Door deze woorden tijdens de persconferentie, geeft Louis ook meteen aan dat Cody basisklant blijft :D
Dat betwijfel ik eerlijk gezegd. Hij heeft meerdere malen aangegeven dat de 10 positie afhankelijk is van de tegenstander en dat kwaliteit niet leidend hoeft te zijn. Als hij wat meer defensieve zekerheid wil kan hij ook zomaar starten met Kaasstengel. Of met Koopmeiners er extra bij.

Dan zal hij de keuze moeten maken tussen Gakpo en Berghuis waarbij hij graag vasthoudt aan succesvolle koppeltjes. Memphis en Bergwijn (ondanks zijn vorm) hebben wel aangetoond elkaar redelijk aan te vullen.

Persoonlijk zou ik uiteraard altijd met Cody starten maar dat is een ander verhaal.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ziege maar ook zagge schreef: 24 nov 2022, 15:04
Grasmat schreef: 24 nov 2022, 13:39 De grote baas zal wel een ajax supporter zijn ofzo, maar de marketingmannetjes van het bedrijf weten ook wel dat ajax pure antireclame voor je toko is en gaan voor een sympathieke jongeman uit een warm nest met nul arrogantie en grote knuffelfactor. Logisch.
Persoonlijk snap ik er andersom weinig van dat je je ass gaat verkopen aan platte marketingmannetjes als je toch al bergen en bergen geld verdient, maar goed. Als je in de voetbalwereld leeft is het weinigen gegeven om weerstand te bieden tegen de cultuur van inhaligheid.
Is dit wellicht ook een sponsor van de KNVB? Als het niet conflicterend is met eigen sponsoren of die van jouw club moet je ook ergens aan meewerken. Daarom zaten bij de AH reclame geen PSV-ers ivm Jumbo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Je hebt gelijk, M-Line is 'officiële slaap sponsor van Oranje' of zoiets. Tx voor de opheldering (Y)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Cody Gakpo