Keuken Kampioen Divisie Algemeen

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

loginnaam schreef: 25 okt 2022, 17:11
Grasmat schreef: 25 okt 2022, 16:10 Bizarre statistieken overigens. Het zit ze ook niet bepaald mee zeg maar:

Mwah, de kansen die ze weggeven zijn wel relatief groot waardoor de kans dat de tegenstander meer scoort dan verwacht ook groter wordt.
Nee, zo werkt de xG statistiek niet.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Haha.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Van wie is deze quote?
,,Ik was zo teleurgesteld en boos over de manier waarop we hier vandaag hebben verloren dat ik er voor gekozen heb om even niet de kleedkamer in te gaan. Ik wilde even bijkomen om geen dingen te zeggen waar ik later spijt van krijg”
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Danny03
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 29 okt 2022, 08:48 Van wie is deze quote?
,,Ik was zo teleurgesteld en boos over de manier waarop we hier vandaag hebben verloren dat ik er voor gekozen heb om even niet de kleedkamer in te gaan. Ik wilde even bijkomen om geen dingen te zeggen waar ik later spijt van krijg”
Van een analist
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

ShovingNE2 schreef: 29 okt 2022, 08:48 Van wie is deze quote?
,,Ik was zo teleurgesteld en boos over de manier waarop we hier vandaag hebben verloren dat ik er voor gekozen heb om even niet de kleedkamer in te gaan. Ik wilde even bijkomen om geen dingen te zeggen waar ik later spijt van krijg”
D'n Dominee.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 29 okt 2022, 08:48 Van wie is deze quote?
,,Ik was zo teleurgesteld en boos over de manier waarop we hier vandaag hebben verloren dat ik er voor gekozen heb om even niet de kleedkamer in te gaan. Ik wilde even bijkomen om geen dingen te zeggen waar ik later spijt van krijg”
Ik wilde hem ook gaan posten. In 2 zinnen het hele probleem Dirk Kuijt samengevat. Hij vindt zichzelf op basis van zijn voetbalcarrière te goed voor ADO. Daarom distantieert hij zich hij een nederlaag van zijn team. Het niet in de kleedkamer komen is a) onverstandig en b) slecht geacteerd, maar door het ook nog met de pers te delen maak je jezelf onmogelijk.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Precies. Die wordt binnenkort of wellicht nu al uitgekotst door de selectie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik geef hem nog één verlies. Dan is het over.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Standbeeld schreef: 29 okt 2022, 09:56 Ik geef hem nog één verlies. Dan is het over.
Hij zit er nog, maar ik heb de betjesman van EDOBet gesproken en speciaal omdat jij het bent mag je nog een keer gratis opnieuw een bet doen. :mrgreen:
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 06 nov 2022, 09:43
Standbeeld schreef: 29 okt 2022, 09:56 Ik geef hem nog één verlies. Dan is het over.
Hij zit er nog, maar ik heb de betjesman van EDOBet gesproken en speciaal omdat jij het bent mag je nog een keer gratis opnieuw een bet doen. :mrgreen:
Hebben ze daar bij ADO geen geld om hem zijn ontslagvergoeding te betalen? ;)
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 06 nov 2022, 09:51
VeresRivne schreef: 06 nov 2022, 09:43

Hij zit er nog, maar ik heb de betjesman van EDOBet gesproken en speciaal omdat jij het bent mag je nog een keer gratis opnieuw een bet doen. :mrgreen:
Hebben ze daar bij ADO geen geld om hem zijn ontslagvergoeding te betalen? ;)
Je hebt gelijk man, lees net dat de ontslagvergoeding 600k is. Dat hebben ze niet bij ADO.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

R.I.P. de trainerscarriere van Dirk:

https://www.vi.nl/nieuws/ado-den-haag-ontslaat-kuijt

Slechte timing wel. Had dit morgenmiddag rond een uur of vijf gedaan en had er geen haan naar gekraaid.
Laatst gewijzigd door Grasmat op 24 nov 2022, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Toch jammer dat Feyenoord voor Slot ging en het niet met Dirk aandurfde...
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dirk heeft zelfkritisch aangegeven dat hij had onderschat hoezeer zijn niveau te hoog zou zijn voor ADO en hij fout had ingeschat dat dit verschil te overbruggen was.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Had Pepijn Lijnders destijds ook last van bij NEC.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Thijs schreef: 24 nov 2022, 18:34 Dirk heeft zelfkritisch aangegeven dat hij had onderschat hoezeer zijn niveau te hoog zou zijn voor ADO en hij fout had ingeschat dat dit verschil te overbruggen was.
Wel bijzonder dat het echt weinig voor komt dat de leiderstypes op het veld vaak niet de top trainers worden. Hoe veel uitzonderingen zijn er buiten Pep, degene die echt successen hebben geboekt? Ik tel even successen op kleinere schaal mee zoals Cocu en dergelijke
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ardbeg schreef: 24 nov 2022, 20:49
Thijs schreef: 24 nov 2022, 18:34 Dirk heeft zelfkritisch aangegeven dat hij had onderschat hoezeer zijn niveau te hoog zou zijn voor ADO en hij fout had ingeschat dat dit verschil te overbruggen was.
Wel bijzonder dat het echt weinig voor komt dat de leiderstypes op het veld vaak niet de top trainers worden. Hoe veel uitzonderingen zijn er buiten Pep, degene die echt successen hebben geboekt? Ik tel even successen op kleinere schaal mee zoals Cocu en dergelijke
Zie ik wel anders. Kuyt was geen leiderstype. Enige jaar dat hij zo’n rol had was aan het einde bij Feyenoord, maar ervoor was hij nooit een echte leider. Cocu wel inderdaad, Bommel ook, maar ik vind hem persoonlijk tot nu nog geen succes als trainer…
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Thijs schreef: 24 nov 2022, 21:25
Ardbeg schreef: 24 nov 2022, 20:49

Wel bijzonder dat het echt weinig voor komt dat de leiderstypes op het veld vaak niet de top trainers worden. Hoe veel uitzonderingen zijn er buiten Pep, degene die echt successen hebben geboekt? Ik tel even successen op kleinere schaal mee zoals Cocu en dergelijke
Zie ik wel anders. Kuyt was geen leiderstype. Enige jaar dat hij zo’n rol had was aan het einde bij Feyenoord, maar ervoor was hij nooit een echte leider. Cocu wel inderdaad, Bommel ook, maar ik vind hem persoonlijk tot nu nog geen succes als trainer…
Waardeer je posts zeer alleen hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als trainer verschrikkelijk, nadat hij gestopt is als speler alleen maar erger geworden.

Toch duidelijk een van de leiders van eerder FC Utrecht, vervolgens met Kalou oa de leider van de voorhoede in Rotterdam, in Liverpool zag ik hem juist als een van de leiders met oa Gerrard etc, ook in Oranje toch wel een van de leidende types ondanks dat het een waterdrager was in zijn rol. Altijd in de basis overal bij betrokken etc.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Voormalig KG schreef: 25 nov 2022, 12:33
Thijs schreef: 24 nov 2022, 21:25

Zie ik wel anders. Kuyt was geen leiderstype. Enige jaar dat hij zo’n rol had was aan het einde bij Feyenoord, maar ervoor was hij nooit een echte leider. Cocu wel inderdaad, Bommel ook, maar ik vind hem persoonlijk tot nu nog geen succes als trainer…
Waardeer je posts zeer alleen hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als trainer verschrikkelijk, nadat hij gestopt is als speler alleen maar erger geworden.

Toch duidelijk een van de leiders van eerder FC Utrecht, vervolgens met Kalou oa de leider van de voorhoede in Rotterdam, in Liverpool zag ik hem juist als een van de leiders met oa Gerrard etc, ook in Oranje toch wel een van de leidende types ondanks dat het een waterdrager was in zijn rol. Altijd in de basis overal bij betrokken etc.
Echt? Nee, ik heb in Dirk Kuyt wel altijd iemand gezien die redelijk meeliep en meepraatte en zeker naar buiten een van de gezichten was, maar zeker geen bepalend persoon. En eigenlijk aan het einde bij Feyenoord ook vooral motivatie uit een soort revanche gevoelens. Beetje Cristiano Ronaldo, maar dan met een stuk minder talent… als een van de beste spelers in de ploeg krijg je automatisch positie, maar dat maakt je nog geen leider.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Voor de 36e keer het laatste kunstje van Dickie:

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/di ... ~ad5b8443/
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Clubliefde van Dickie
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

TylerDurdn schreef: 26 nov 2022, 10:10 Clubliefde van Dickie
Niet gewoon irritatie bij het thuis zitten met zijn vrouw?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Of Dickie had zijn bitcoins bij FTX geparkeerd staan.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 26 nov 2022, 11:12 Of Dickie had zijn bitcoins bij FTX geparkeerd staan.
Op advies van Chris.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Onze eigen Kevin Hofland is ook niet echt de toptrainer die hij hoopte te zijn hè. Nu ook al bij Willie II gewipt.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Was volgens mij een vriendendienst van Van Geel. Bij Fortuna was het ook niet top. Ik zie hem niet snel ergens anders meer aan de bak komen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Keuken Kampioen Divisie Algemeen