Centraal vrouwenvoetbal topic

Bespreek hier de verrichtingen van de PSV Vrouwen.
Plaats reactie
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Op basis van gisteren kunnen ze nog wel bij Ajax heren 1 gaan scouten.
Gebruikersavatar
Smell Rock
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 595
Lid geworden op: 30 okt 2022
Clubvoorkeur: PSV

Snap niet wat dit hier op deze site doet. Heeft toch totaal niks met voetbal te maken die vrouwen ? Komt er ook een waterpolo topic dan ?
Full speed or nothing
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Snap niet wat jij hier in dit topic doet. Zo te zien pas jij prima in (het) Qatar (topic).
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Smell Rock schreef: 20 nov 2022, 10:43 Snap niet wat dit hier op deze site doet. Heeft toch totaal niks met voetbal te maken die vrouwen ? Komt er ook een waterpolo topic dan ?
Die kun je hier indien gewenst aanmaken.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Die Rapinoe grijpt echt alles aan om van die ploeg uit Dallas bestaande uit 15 jarige jongens te winnen :mrgreen:

Wel lekker om hiermee aan te komen zetten nadat je net je afscheid hebt aangekondigd.
(ook benieuwd hoe ze het zou vinden als dit al jaren zou zijn en ze hierdoor haar eigen plek zou zijn kwijtgeraakt....)

https://www.foxnews.com/sports/us-socce ... real-women
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik begrijp haar wel, hier bij het Nederlands elftal speelt v.d. Sande toch ook al jaren gewoon mee?
R.Manco
Bankzitter
Berichten: 231
Lid geworden op: 6 jun 2023
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 11 jul 2023, 09:27 Ik begrijp haar wel, hier bij het Nederlands elftal speelt v.d. Sande toch ook al jaren gewoon mee?
Ja jongens, dit is humor om te lachen hoor!
Gebruikersavatar
Asterix
Vaste waarde in elftal
Berichten: 703
Lid geworden op: 5 jun 2023

Wel lekker motiverend ook voor jonge meisjes om te gaan topsporten als straks de een na de andere vent gaat meedoen in je sport.
Ich liebe gegenpressung
Gebruikersavatar
alu.w
Regelmatige invaller
3
Berichten: 335
Lid geworden op: 4 nov 2020

Gazill schreef: 11 jul 2023, 09:35 Wel lekker motiverend ook voor jonge meisjes om te gaan topsporten als straks de een na de andere vent gaat meedoen in je sport.
Zo zie je maar, mannen zijn beter in alles. Zelfs in vrouw zijn.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Zal allemaal wel loslopen. Het is niet zo dat het ook daadwerkelijk gebeurt als mevrouw Rapinoe het zegt. Bovendien spelen jongens en meisjes in de jeugd ook gemengd, is alleen maar goed voor het niveau van de dames. Bij teamsporten is het ook net iets minder schokkend dan bijvoorbeeld bij het wielrennen en zwemmen waar je wel een duidelijker voordeel hebt. Tenzij je daadwerkelijk 11 omgebouwden laat spelen, maar dat gaat niet gebeuren.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Wat een gekkigheid allemaal, ik snap niet waarom trans mensen niet gewoon een eigen competitie beginnen i.p.v. dat ze geforceerd bij de vrouwen of mannen willen meedoen. Ik vind het realiteitswaanzin.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Mr. Spock schreef: 11 jul 2023, 08:22 Die Rapinoe grijpt echt alles aan om van die ploeg uit Dallas bestaande uit 15 jarige jongens te winnen :mrgreen:

Wel lekker om hiermee aan te komen zetten nadat je net je afscheid hebt aangekondigd.
(ook benieuwd hoe ze het zou vinden als dit al jaren zou zijn en ze hierdoor haar eigen plek zou zijn kwijtgeraakt....)

https://www.foxnews.com/sports/us-socce ... real-women
Deze dame is zo woke als wat..
Gelukkig zijn we van haar verlost..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Rapinoe geeft aan dat ze geen problemen heeft met een transgender vrouw in het team, dat is alles.
Vervolgens wordt hier net gedaan of binnenkort de vrouwenteams grotendeels bestaan uit transgender vrouwen, over doorslaan gesproken :think:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ren Höek schreef: 11 jul 2023, 10:18 Rapinoe geeft aan dat ze geen problemen heeft met een transgender vrouw in het team, dat is alles.
Vervolgens wordt hier net gedaan of binnenkort de vrouwenteams grotendeels bestaan uit transgender vrouwen, over doorslaan gesproken :think:
Dit zie je toch vaker. Mensen creëren hun eigen rampscenario's, verdiepen zich niet eens in het onderwerp en roepen maar wat. Ik zou het daarom niet te serieus nemen, want dat doen zij klaarblijkelijk ook niet.

Het is maar moeilijk, al die veranderingen in de samenleving ;)
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

ex-toptennister Martina Navratilova is het denk ik niet met Rapinoe eens.


alu.w schreef: 11 jul 2023, 09:43
Gazill schreef: 11 jul 2023, 09:35 Wel lekker motiverend ook voor jonge meisjes om te gaan topsporten als straks de een na de andere vent gaat meedoen in je sport.
Zo zie je maar, mannen zijn beter in alles. Zelfs in vrouw zijn.
Dat zagen we afgelopen weekend ook bij de Miss Nederland verkiezing. :D
Gebruikersavatar
alu.w
Regelmatige invaller
3
Berichten: 335
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ren Höek schreef: 11 jul 2023, 10:18 Rapinoe geeft aan dat ze geen problemen heeft met een transgender vrouw in het team, dat is alles.
Vervolgens wordt hier net gedaan of binnenkort de vrouwenteams grotendeels bestaan uit transgender vrouwen, over doorslaan gesproken :think:
Denk dat je Rapinoe dan niet goed genoeg kent. Is voorvechter voor alles wat maar met LHBTQI+ enzo te maken heeft, was tijdens haar actieve carrière al politiek bezig. Het is echt niet "zomaar" dat ze dit zegt.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Tsja, het is wat wanneer mannen in vrouwensporten gaan meedoen en daardoor vrouwen in de weg zitten..
Lekker eerlijk ook he..
Maar goed, je moet toch woke blijven :lol:
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ren Höek schreef: 11 jul 2023, 10:18 Rapinoe geeft aan dat ze geen problemen heeft met een transgender vrouw in het team, dat is alles.
Vervolgens wordt hier net gedaan of binnenkort de vrouwenteams grotendeels bestaan uit transgender vrouwen, over doorslaan gesproken :think:
Je hebt het artikel waarschijnlijk niet gelezen .

Rapinoe vindt het al transfoob op het moment dat je überhaupt een transgender al aanmerkt als transgender. Dat is al compleet van de pot gerukt natuurlijk.
Maar daarmee insinueert ze ook dat ze er dus geen problemen mee heeft als een vrouwenteam voor 100% uit transgender vrouwen bestaat, zij ziet immers geen verschil tussen een transgender vrouw en een echte vrouw.

Dan is er maar één conclusie mogelijk: dan ben je pas echt compleet doorgeslagen.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Mr. Spock schreef: 11 jul 2023, 10:49Dat zagen we afgelopen weekend ook bij de Miss Nederland verkiezing. :D
Zo dan, is dat een lelijke vent of niet? In de sport moet je geen mannen met de vrouwen laten meedoen. En nee, als je je lul verstopt of afknipt ben je geen vrouw. Als je geen verschil ziet tussen een transgender en een vrouw moet je wat mij betreft naar specsavers.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Dai Ragazzi
Lid 2e elftal
Berichten: 191
Lid geworden op: 6 jun 2023
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Phillip Cocu

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/leonne- ... dam/421354
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Beetje een sensatiekop. Ze hebben tegen haar kont geslagen. Dan ben ik deze week ook nog aangerand denk ik.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt mij buitengewoon onprettig om te ervaren. Dan heb je ook een steekje los als je zoiets doet. Iets goed misgegaan tijdens de opvoeding. Hopelijk was het in de buurt van camera's, dan kunnen ze de daders opsporen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 11 jul 2023, 19:28 Beetje een sensatiekop. Ze hebben tegen haar kont geslagen. Dan ben ik deze week ook nog aangerand denk ik.
Dan weten we meteen wat jij zou zeggen tegen je vrouw als ze overstuur thuiskomt omdat twee jongens aan haar kont hebben gezeten. Lekkere vriend/man ben je dan.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Denk je dat ze nog nooit tegen haar kont is geslagen? Daar raakt ze echt niet overstuur van. Het is niet netjes om te doen, maar ook geen halszaak wat mij betreft. Ik vind de kop niet goed passen bij het artikel.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Nouja met een drankje op in de club gebeurt het inderdaad genoeg en dat is natuurlijk al vrij bijzonder te noemen, maar midden op de dag op de fiets is zeer ongebruikelijk toch? Snap wel dat ze daar niet van gediend is.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Die keeper van Vietnam. Als je een beetje hoog mikt is het 100% zeker een doelpunt. :lol:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Centraal vrouwenvoetbal topic