Vandaag Inside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Zouden ze geregeld lekkere wijven uitnodigen/inhuren om die achter Wilfred en/of Johan te zetten? Of komen er gewoon regelmatig jonge vrouwen die aandacht willen? Valt me teveel op de laatste tijd.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 01 nov 2022, 21:45 Zouden ze geregeld lekkere wijven uitnodigen/inhuren om die achter Wilfred en/of Johan te zetten? Of komen er gewoon regelmatig jonge vrouwen die aandacht willen? Valt me teveel op de laatste tijd.
Deze post is bijna een week oud, maar ik kwam toevallig hier om precies dit te zeggen. Ik zie daar vrouwen samen naast elkaar zitten waarvan je absoluut weet dat zij het programma NIET kijken. Sterker nog, ze zitten ook apatisch op hun stoel en reageren nooit op wat er aan tafel wordt gezegd. Zal wel door de zenderbaas zijn besloten. Het kunnen ook allemaal Deense wijven zijn, als onderdeel van Johan z'n "maatschappij naar Deens model" campagne :wonder:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb ook al verschillende keren dezelfde mensen in het publiek gezien. Dus die zullen wel een kleine vergoeding krijgen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vind eigenlijk dat het publiek er te kort op zit. Als je Johan in beeld hebt, krijg je er 3 gasten prominent bij, alsof ze met z'n vieren op een rij zitten.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 01 nov 2022, 21:45 Zouden ze geregeld lekkere wijven uitnodigen/inhuren om die achter Wilfred en/of Johan te zetten? Of komen er gewoon regelmatig jonge vrouwen die aandacht willen? Valt me teveel op de laatste tijd.
En bijna allemaal met een flinke bos hout voor de deur ook, precies op de plaatsen waar de camera vol op komt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Josef Dettelbacher[/mention] [mention]Standbeeld[/mention]
Ik ben dus niet de enige die dit is opgevallen. Ik vroeg me vandaag al af waarom er altijd een knappe dame met een beste voorgevel achter Johan Derksen zit.

Het is echt niet incidenteel meer. Laatst zat er eentje, poh. Niet normaal.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Navraag bij een goede vriend van me die er recent nog 2 keer is geweest wijst uit dat ze inderdaad bewust mooie vrouwen neerzetten op plekken die veel in beeld komen. Hij zegt dat iedereen een plek krijgt toegewezen en ze standaard de knappere vrouwen daar neerzetten.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dat is al zo lang ik me kan herinneren boys…
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Welkom bij TV...
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maikel schreef: 07 nov 2022, 22:13 @Josef Dettelbacher @Standbeeld
Ik ben dus niet de enige die dit is opgevallen. Ik vroeg me vandaag al af waarom er altijd een knappe dame met een beste voorgevel achter Johan Derksen zit.

Het is echt niet incidenteel meer. Laatst zat er eentje, poh. Niet normaal.
Ja die kan ik me ook nog goed herinneren :top:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 07 nov 2022, 22:50 Dat is al zo lang ik me kan herinneren boys…
Ja ik kijk al sinds jaar en dag. Maar de laatste tijd zijn het echt voort hele knappe vrouwen. Voorheen waren het gewoon wat dames. Maar er is echt wel iets gaande daar hoor. Geen toeval.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Alleen maar fijn toch? Maar als jullie er liever graag een lelijk vadsig mannetje willen zien zitten dan kan ik wel vragen of ik een keer langs mag komen hoor. :mrgreen:
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Er wordt hier geen aandacht aan besteed, maar Johan heeft dus toegegeven dat het niet aan Schmidt lag: "we kunnen concluderen dat het echt aan Ihattaren zelf lag"
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 08 nov 2022, 08:45
ruuddevil schreef: 07 nov 2022, 22:50 Dat is al zo lang ik me kan herinneren boys…
Ja ik kijk al sinds jaar en dag. Maar de laatste tijd zijn het echt voort hele knappe vrouwen. Voorheen waren het gewoon wat dames. Maar er is echt wel iets gaande daar hoor. Geen toeval.
Ze hebben wederom naar ons geluisterd. Ze hebben nu de oma van Johan achter hem geplaatst.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Apart vervolg van deze discussie over dames:

https://www.geenstijl.nl/5167812/stripp ... -uitgezet/
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019



Mooie exposure van Wierd Duk.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik kan nog steeds niet geloven dat Wierd Duk niet een artiestennaam is.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Zijn echte naam is waarschijnlijk Weird Duck.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hoewel ik het in de strekking eens ben met Sander en Marcel, was ik het ook eens met Rene die zei dat ze deze discussie moeten voeren als Wierd erbij is. Dit is niet echt chique.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Standbeeld schreef: 20 nov 2022, 09:24 Hoewel ik het in de strekking eens ben met Sander en Marcel, was ik het ook eens met Rene die zei dat ze deze discussie moeten voeren als Wierd erbij is. Dit is niet echt chique.
Eensch.

Ik vond hem ook ontroeren met zijn oprechte woede over de fratsen van Matthijs van Nieuwkerk.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Rene is ook gewoon menselijk, zoals het hoort. Het is de mens op 1 en werk/presteren/leidinggeven (net hoe je het wil noemen) op 2. Hij had volkomen gelijk. Beetje jammer dat Johan het dan gooit op "jij hebt nog nooit in het bedrijfsleven gezeten". Oude stempel, dat is het.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Die haatkabouter is zelf geen haar beter dan Wierd Duck.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 21 nov 2022, 18:24 Rene is ook gewoon menselijk, zoals het hoort. Het is de mens op 1 en werk/presteren/leidinggeven (net hoe je het wil noemen) op 2. Hij had volkomen gelijk. Beetje jammer dat Johan het dan gooit op "jij hebt nog nooit in het bedrijfsleven gezeten". Oude stempel, dat is het.
Dan weet je gelijk wat voor een leider Derksen was vroeger. Dat zou niet veel anders zijn geweest.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

De snowflakes van tegenwoordig kunnen weinig meer hebben hoor. Als je zegt dat ze iets niet goed doen zijn ze meteen van slag.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ruuddevil schreef: 22 nov 2022, 22:59 De snowflakes van tegenwoordig kunnen weinig meer hebben hoor. Als je zegt dat ze iets niet goed doen zijn ze meteen van slag.
Generatie huil slaat weer toe inderdaad. Wij moesten laatst voetballen in de kelderklasse en de tegenstander had een speler van 2.09 lang. Dus elke keer werd er geroepen 'ga bij die lange staan'. Meneer ging zijn beklag doen bij de scheidsrechter, want hij voelde zich toch wel heel erg beledigd. :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

deninho32 schreef: 23 nov 2022, 07:14
ruuddevil schreef: 22 nov 2022, 22:59 De snowflakes van tegenwoordig kunnen weinig meer hebben hoor. Als je zegt dat ze iets niet goed doen zijn ze meteen van slag.
Generatie huil slaat weer toe inderdaad. Wij moesten laatst voetballen in de kelderklasse en de tegenstander had een speler van 2.09 lang. Dus elke keer werd er geroepen 'ga bij die lange staan'. Meneer ging zijn beklag doen bij de scheidsrechter, want hij voelde zich toch wel heel erg beledigd. :D
Voelde hij zich gekleineerd?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Vandaag Inside