Rondo

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Voetbaltalkshow, die mijns inziens een eigen topic verdient. Weinig kijkers, want alleen op Ziggo en laterna Youtube te zien. Echter hebben zij met vaste, doch roulerende gasten als Marco van Basten en Ruud Gullit wel een interessante basis en zij hebben vaak wel echt relevante gasten.

Dus bij deze een topic voor Jack van Gelder’s ego en desalniettemin toch een leuk en interessant programma.
Laatst gewijzigd door Thijs op 17 nov 2020, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Afgelopen zondag was Arne Slot er. Op zich prima, maar niet heel interessant wat hij zei. Wel een paar keer open en eerlijk over AZ spelers.
Paar interessante opmerkingen vond ik verder dat Van Basten aangaf dat Luuk de Jong bij Oranje in die zin belangrijk was dat hij veel verdedigers wegtrekt voor komende mensen als Wijnaldum en Memphis.
Ander punt wat me bij blijft is en Gullit, die suggereerde dat er mogelijk andere belangen speelden om Hateboer de voorkeur te geven tov Dumfries, wat hij niet kon staven, dus wel met een korrel zout genomen moet worden. Wel leuk om te zien hoe Van Basten en Gullit ook wel hard kunnen praten over wat er in topvoetbal vereist wordt.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

v. Basten is eigenlijk als TV gast / analist heel goed te pruimen als ik eerlijk ben. Zeker in combinatie met Gullit en toch ook wel Mulder kan ik er iig prima naar luisteren.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Jack van Gelder wordt ingeruild voor Wytse van der Goot. Lijkt me niet verkeerd.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Lood om oud ijzer. Van Gelder heeft iets te veel rare tweets verstuurd vermoed ik.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Thijs85 schreef: 21 feb 2021, 21:12 Jack van Gelder wordt ingeruild voor Wytse van der Goot. Lijkt me niet verkeerd.
Wytse is een wellicht de beste commentator van NL maar een programma presenteren is toch iets anders. Vond hem tot nu toe niet zo sterk in dat soort andere klusjes.

Jammer van deze keuze. Van Gelder zit toch geen sleet op.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Bij Rondo waren ze best positief over Schmidt ivm Ihattaren. Dick Advocaat gaf aan dat zoiets voor een trainer niet eenvoudig is en dat Mo desondanks wel goed lijkt te reageren op Schmidt. Boulahrouz gaf aan dat het echt aan Mo zelf ligt en noemde wel verklaringen, maar gaf aan dat het echt aan hemzelf is.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Heerlijk dit gesprek over PSV-PEC en met name ook over Roger Schmidt. Cocu, De Boer en Van Halst zeggen zinnige, realistische dingen. Alleen Youri Mulder blijft een van de grootste pannekoeken op de Nederlandse televisie. Ze hadden voor dit fragment een discussie wie zij zouden aanwijzen voor de Ballon d'Or (Cocu noemt bijv. Kanté), komt Youri Mulder: Ja ik zag gister Chelsea spelen en die keeper, hoe heet ie ook alweer? Mendy, o ja, Mendy, ja die keepte goed, die verdiend de Ballon d'Or! :wall:

Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Hilarisch hoe Frons nog elke beslissing die hij op het EK maakte nu nog verdedigde en aangaf er achter te staan. En dan vervolgens het hoogste woord voeren over alle andere voetbalinhoudelijke zaken en dan ook nog zeggen hoe goed hij presteerde in de CL met een derde plek. Leuk dat Youri hem nog even een tikkie gaf door aan te geven “net als bij het EK heb jij het dus ook toen heel goed gedaan”. Maar ook dat pakte hij niet op, want hij ging gewoon nog even door te doen alsof hij de basis heeft gelegd voor Ajax’ huidige positieve situatie.

Over Schmidt wat lullen in de leegte met af en toe een rake opmerking.
Over Bommel en Van Bastens opmerkingen werd wat gelachen, maar ook vriendjes als Frons en Gullit spraken niets positiefs uit over Bommel als trainer…
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Wauw, die Frons heeft een enorme plaat voor zijn kop. Wisten we al, maar je zou verwachten dat er eindelijk wat realiteitsbesef in dat domme hoofd zou komen. Niet dus. Hij kan toch zelf ook zien dat zowel Koeman voor hem, als Van Gaal na hem het veel beter doen.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Vanaf vandaag is Rondo er elke maandag om 20:30. Als het goed is krijgen zij nu de Eredivisiebeelden, omdat Veronica Inside gestopt is (ik weet niet of ViVandaag nog de beelden krijgt).

Ronald de Boer is natuurlijk wel een minpunt aan tafel, maar met Van Basten en Ruud Gullit hebben ze wel altijd twee topgasten vind ik. Uithangbord voor de Eredivisie.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

mooi, geen last van. Dat kut-Ziggo komt er bij ons niet meer in nadat ze ooit eens onterecht deurwaarders stuurden.
Net zo kut als die club die ze sponseren.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik keek Rondo voorheen regelmatig en het vertrek van Jack van Gelder zou dat alleen maar moeten bemoedigen, maar ik merk dat het programma van mijn radar is verdwenen sinds het niet meer op zondag zit. Iemand die het wel nog met enige regelmaat kijkt, die kan zeggen of het de moeite waard is om het weer eens een kans te geven?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik heb weer eens gekeken, maar vind dit wel het beste voetbalprogramma wat er is. Met Wytse van der Goot een leuke presentator. Met Gullit een charismatische superster als gast en met Van Basten een van de beste voetballers ooit, die té Ajax minded is, maar verder wel zinnige dingen zegt. Van Halst is ook wel oké en zij hebben regelmatig echte relevante gasten, zoals nu Alfred Schreuder. Prima programmaatje dus.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Goed hoe Gullit en Van Basten Van Gaal even op zijn plek zetten met zijn idiote gedrag en uitspraken. Alsof die man het voetbal heeft uitgevonden. Stuitend en fijn dat dit benoemd wordt.


Vanaf ongeveer 10 minuten gaat het over Van Gaals persconferentie, houding richting media en hoe hij even uitlegt dat Italië mogelijk zijn systeem al langer gebruikt, maar niet op de juiste manier.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 20 sep 2022, 22:15 Goed hoe Gullit en Van Basten Van Gaal even op zijn plek zetten met zijn idiote gedrag en uitspraken. Alsof die man het voetbal heeft uitgevonden. Stuitend en fijn dat dit benoemd wordt.


Vanaf ongeveer 10 minuten gaat het over Van Gaals persconferentie, houding richting media en hoe hij even uitlegt dat Italië mogelijk zijn systeem al langer gebruikt, maar niet op de juiste manier.
Ik hoorde het niemand zeggen, maar probeer je nu eens te verplaatsen in de huid van die Stekelenburg. Die zit daar als volwassen man om een paar vragen te stellen. Vervolgens wordt hij de complete persco afgezeken door Louis. Sorry maar als je jezelf respecteert dan zeg je toch tijdens die persconferentie: "Louis, bekijk het maar met je gezever. De groeten." Maar nee hoor, de volgende persconferentie gebeurt gewoon weer precies hetzelfde. En we accepteren het allemaal maar omdat het de heilige Louis is. Wat een nare man. Dan ben je ziek en dan ga je daar iedere keer het conflict opzoeken omdat je denkt dat je het hebt uitgevonden. Hou toch op.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Standbeeld schreef: 21 sep 2022, 11:24 Ik hoorde het niemand zeggen, maar probeer je nu eens te verplaatsen in de huid van die Stekelenburg. Die zit daar als volwassen man om een paar vragen te stellen. Vervolgens wordt hij de complete persco afgezeken door Louis. Sorry maar als je jezelf respecteert dan zeg je toch tijdens die persconferentie: "Louis, bekijk het maar met je gezever. De groeten." Maar nee hoor, de volgende persconferentie gebeurt gewoon weer precies hetzelfde. En we accepteren het allemaal maar omdat het de heilige Louis is. Wat een nare man. Dan ben je ziek en dan ga je daar iedere keer het conflict opzoeken omdat je denkt dat je het hebt uitgevonden. Hou toch op.
Inderdaad. Ik ben helemaal klaar met die Van Gaal. Als je een ruzie kunt opzoeken met Valentijn Driessen en mij sympathie laat hebben met Valentijntje dan ben je echt slecht hoor.
Alles bij Van Gaal is ook een act om zichzelf maar weer als de baas te laten gelden. Triest mannetje. Prima dat hij zijn kwaliteiten heeft, maar ik kijk uit naar Koeman, die ook een vervelende man is, maar een heel aimabele ivt Louitje.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 21 sep 2022, 17:44
Standbeeld schreef: 21 sep 2022, 11:24 Ik hoorde het niemand zeggen, maar probeer je nu eens te verplaatsen in de huid van die Stekelenburg. Die zit daar als volwassen man om een paar vragen te stellen. Vervolgens wordt hij de complete persco afgezeken door Louis. Sorry maar als je jezelf respecteert dan zeg je toch tijdens die persconferentie: "Louis, bekijk het maar met je gezever. De groeten." Maar nee hoor, de volgende persconferentie gebeurt gewoon weer precies hetzelfde. En we accepteren het allemaal maar omdat het de heilige Louis is. Wat een nare man. Dan ben je ziek en dan ga je daar iedere keer het conflict opzoeken omdat je denkt dat je het hebt uitgevonden. Hou toch op.
Inderdaad. Ik ben helemaal klaar met die Van Gaal. Als je een ruzie kunt opzoeken met Valentijn Driessen en mij sympathie laat hebben met Valentijntje dan ben je echt slecht hoor.
Alles bij Van Gaal is ook een act om zichzelf maar weer als de baas te laten gelden. Triest mannetje. Prima dat hij zijn kwaliteiten heeft, maar ik kijk uit naar Koeman, die ook een vervelende man is, maar een heel aimabele ivt Louitje.
En dan roepen dat je van "het totale mens principe" bent. Misschien geldt dat alleen voor zijn spelers, want hoe hij met anderen omgaat is ronduit onbeschoft. Weet je wie pas echt van het totale mens principe is? Roger Schmidt. En die voelt helemaal niet de behoefte om dat te roepen, maar straalt het gewoon in alles uit. Is het nu echt teveel gevraagd om jezelf gewoon normaal, met een open houding, te gedragen? Ik kijk ook uit naar Koeman.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Lekker zo, tien minuten over loopacties van topspitsen nav de loopactie van Luuk in vergelijking tot de loopactie van Brobbey, waar Obispo de bal weghaalde. Credits naar PSV wat mooi reactie voetbal speelt zoals ook in het verleden vaak het geval was en dan wordt Stevie Bergwijn even op een beschaafde manier dikzak genoemd sinds hij bij Ajax zit en steeds minder fit lijkt te worden. Vervolgens ook nog even Schreuder afgebrand, omdat ie zegt normaal van PSV te winnen. Ging Gullit even los op. :lol:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Mag pannenkoek dit zomaar zeggen? Gaat wat ver lijkt me om dit soort insinuaties te doen.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... lecht.html
Gebruikersavatar
Riffii
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 587
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik heb het vandaag weer geprobeerd maar ik heb het niet lang volgehouden.

Kunnen we een crowdfunding beginnen om Marco v Basten naar een Epstein achtig eiland te sturen voor een flinke neukpartij.?
Deze gast is zo godsgruwelijk zuur en chagrijnig echt onwerkelijk hoe fckedup leven hij moet hebben om zo continu te zeiken 24/7.

Je ziet Ruud daar gefrustreerd aan tafel zitten als die weer zit te bleren en te foeteren.
Echt stuitend was het… ik raadt t ook iedereen af 😂😂 i took the bullet for ya’ll.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Hahaha pannenkoekje toch.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... noord.html
Gebruikersavatar
Jur1913
Nationale topspeler
2
Berichten: 2008
Lid geworden op: 28 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Cody Gakpo

In Rotterdam spelen ze inderdaad vaker thuis dan uit
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Die Van Basten :lol: Wel blij dat ze hem tegenspreken.

Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Hij heeft het er moeilijk mee.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... emaal.html

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Rondo