Jürgen Locadia

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Persepolis is qua supportersschare de grootste van heel Azië, toch? Locadia heeft het dan slechter kunnen treffen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Een blik op Teheran op google images leert dat het allesbehalve een zandbak is in dat deel. Prachtige bergen op de achtergrond. Hoe zit het eigenlijk tegenwoordig met de veiligheid voor westerlingen daar?
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2358
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Grasmat schreef: 12 aug 2022, 22:29 Een blik op Teheran op google images leert dat het allesbehalve een zandbak is in dat deel. Prachtige bergen op de achtergrond. Hoe zit het eigenlijk tegenwoordig met de veiligheid voor westerlingen daar?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Oké, dus zo lang je duidelijk maakt dat je geen Amerikaan bent is het prima? :tear:
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

En ze hebben veel lekkere wijven in Teheran.
rjg1992
Lid 2e elftal
3
Berichten: 172
Lid geworden op: 4 nov 2020

Hahaha Iran een zandbak noemen. Dan ben je echt af. Super oude en diverse cultuur met ongelofelijk veel architectuur en natuurschoon. Teheran ligt zelf op een hoogte van 1800 m, je pakt de skilift vanuit de stad op 3.5 km te gaan skiën. Het land heeft stuk of 6 klimaatzones. Prima als je alleen SBS 6 wilt kijken maar onthou je dan wel van commentaren over landen ;)
rjg1992
Lid 2e elftal
3
Berichten: 172
Lid geworden op: 4 nov 2020

En enorm veel bloedmooie vrouwen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

rjg1992 schreef: 13 aug 2022, 10:40 En enorm veel bloedmooie vrouwen
Meningen zijn verdeeld.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 13 aug 2022, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Jeetje wat seksistisch weer.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26050
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

rjg1992 schreef: 13 aug 2022, 10:39 Hahaha Iran een zandbak noemen.
'Geldscheppen in de zandbak' staat inmiddels niet meer gewoon voor woestijn of zo. Althans niet in mijn beleving. Het staat voor mij om geld te gaan scheppen in een competitie in het midden oosten in een land wat werkelijk waar geen fuck voorstelt op het wereldvoetbaltoneel.

En voor de zekerheid: ik vind daar totaal niets mis mee!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 13 aug 2022, 10:47 En voor de zekerheid: ik vind daar totaal niets mis mee!
Elke voetballer moet lekker zelf weten wat hij doet met zijn carrière, maar Locadia had al best veel geld verdiend de afgelopen jaren. Dan vind ik het altijd een beetje triest om dan nog in Iran te gaan voetballen.

Als een speler van pak hem beet Excelsior een kans krijgt om in de zandbak miljonair te worden, tja dan begrijp ik die speler volledig. Zoals Elfrink mooi zei: het verschil qua leven tussen 40.000 euro of 70.000 euro per jaar is groter dan het verschil tussen 4 miljoen euro of 7 miljoen euro per jaar.

Edit: ik bedoel meer zo'n Dick Advocaat die dan nog op late leeftijd in de zandbak gaat cashen met misschien wel tiental miljoenen op de bank. Triest.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Waarom is dat triest?

Het is een soort financiële levensverzekering waar je je gehele familie mee kan onderhouden. Ik heb er alle begrip voor als mensen in de voetbalwereld die keuze maken, wie ben jij om dat triest te vinden?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

rjg1992 schreef: 13 aug 2022, 10:39 Hahaha Iran een zandbak noemen. Dan ben je echt af. Super oude en diverse cultuur met ongelofelijk veel architectuur en natuurschoon. Teheran ligt zelf op een hoogte van 1800 m, je pakt de skilift vanuit de stad op 3.5 km te gaan skiën. Het land heeft stuk of 6 klimaatzones. Prima als je alleen SBS 6 wilt kijken maar onthou je dan wel van commentaren over landen ;)
Ik weet niet of je uit Iran komt, maar je bent duidelijk geprikkeld. Ik heb helemaal niets tegen Iran als land, en zie de aardige mensen (ik heb er door de jaren heen genoeg ontmoet, stuk voor stuk enorm gastvrij en veel aandacht voor een ander) los van dat idiote regime. Wel allemaal enorm trots, wat wellicht de noodzaak om het land te "verdedigen" verklaart ;)

Zoals [mention]ShovingNE2[/mention] al zei is "de zandbak" een term voor geld harken in het midden oosten (of tegenwoordig misschien nog wel breder dan dat), los van de geografische kenmerken van het land.

En waarom ik het de lelijkste zandbak noemde? Dat had dus met het regime te maken, maar daar kun je ook een aantal andere kanshebbers voor nomineren (zoals Saudi-Arabië).
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 13 aug 2022, 11:45
ShovingNE2 schreef: 13 aug 2022, 10:47 En voor de zekerheid: ik vind daar totaal niets mis mee!
Elke voetballer moet lekker zelf weten wat hij doet met zijn carrière, maar Locadia had al best veel geld verdiend de afgelopen jaren. Dan vind ik het altijd een beetje triest om dan nog in Iran te gaan voetballen.

Als een speler van pak hem beet Excelsior een kans krijgt om in de zandbak miljonair te worden, tja dan begrijp ik die speler volledig. Zoals Elfrink mooi zei: het verschil qua leven tussen 40.000 euro of 70.000 euro per jaar is groter dan het verschil tussen 4 miljoen euro of 7 miljoen euro per jaar.

Edit: ik bedoel meer zo'n Dick Advocaat die dan nog op late leeftijd in de zandbak gaat cashen met misschien wel tiental miljoenen op de bank. Triest.
Ben het wel eens met de strekking van je verhaal. Alleen Dick ging naar Irak. Volgens mij dacht ie daar nog serieus iets mee te kunnen presteren door ze naar het WK te loodsen. Ik geloof hem wel als hij zegt dat hij niet enkel voor het geld gaat maar het WK wil halen. Toen na enkele maanden bleek dat het niet ging lukken was ie weer snel weg. Verder zat ie in 2004 in de zandbak, maar daarna gewoon nog veel successen beleefd (in Europa). Niet per se op late leeftijd de zandbak. Er heerst wat dat betreft misschien een scheef beeld door de mannen van VI. Van Marwijk vind ik wel een goed voorbeeld.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 13 aug 2022, 12:37 Er heerst wat dat betreft misschien een scheef beeld door de mannen van VI. Van Marwijk vind ik wel een goed voorbeeld.
Klopt, maar die hebben wel contact met hem en daar bleek toch wel uit dat hij het ook voor Cor Pot enzovoorts deed.
Zoals ik al zei ik vind dat zo'n trainer met zo'n staat van dienst iets verder mag kijken dan het geld (wat hij al heeft in tientallen miljoenen).
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Bij Advocaat denk ik idd dat de passie voor het vak ervoor zorgt dat het hem niet veel uitmaakt voor wie hij werkt, zo lang er maar een uitdaging is.

Bij v Marwijk gaat het volgens mij wel puur om de dinero.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Als je in Irak gaat werken met de staat van dienst van Dickie en zoveel poen, dan heb je gewoon echt een vervelend wijf thuis zitten.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 12 aug 2022, 22:29 Een blik op Teheran op google images leert dat het allesbehalve een zandbak is in dat deel. Prachtige bergen op de achtergrond. Hoe zit het eigenlijk tegenwoordig met de veiligheid voor westerlingen daar?
Klopt, meerdere berg gebieden daar, compleet met ski resorts e.d. Verder is het er hartstikke veilig, zelfs als je Amerikaan bent 😉 uiteindelijk heb je te maken met de mensen en niet die paar mongolen die je in die clip ziet. En de mensen vinden het geweldig als er westerners komen. Juist omdat ze willen laten zien dat zij anders zijn dat die beelden.
Heissenberrug schreef: 12 aug 2022, 23:11 En ze hebben veel lekkere wijven in Teheran.
De allermooiste bezienswaardigheden inderdaad 8)
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Toch mooi hoe Locadia nu al zijn geld waard is door de reclame voor een vakantie Iran die hier is ontstaan door zijn transfer. Ik ga alvast boeken…
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Leestip voor onderweg:

https://www.bol.com/nl/nl/f/de-duivelsverzen/38714610/
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

In zo'n debielenland gaan voetballen.... je moet het maar willen.
Moordaanslag op Rushdie? Ja, dat was zijn eigen schuld!


https://www.bbc.com/news/world-us-canada-62546469
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Geen idee of je indertijd de documentaireserie gezien hebt van die Nederlandse correspondent in Iran? Maar dat land is niet zo achterlijk als dat het wordt neergezet in onze media.

Ik vind het vooral jammer dat Jürgen Locadia niet alles uit zijn carrière heeft gehaald. Het was een hele goede spits die zich heeft laten verdrijven naar de flanken. Dus ik hoop dat hij zijn potentie in dit land nog waar gaat maken
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Locadia is lekker op dreef in Iran. Persepolis staat bovenaan, Locadia is topscorer en al zijn goals zijn belangrijk. Eerste 2 keer opende hij de score en vervolgens iedere keer matchwinner.

Afbeelding
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Dat is voor het eerst sinds een lange tijd dat hij weer eens aan dat gemiddelde toekomt. Hij heeft het bij PSV ook een blauwe maandag als spits erg goed gedaan. Ik vond het altijd jammer dat hij om onverklaarbare reden naar de vleugels werd gedreven.

Ik hoop dat hij daar nog een paar jaar hoge ogen gooit.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het zou ook wel enorm treurig zijn als je zelf in de Iraanse competitie niet meer mee zou kunnen. Maar fijn dat het hem daar wel weer lukt. Hopelijk een tussenstapje naar weer een succesvol niveautje hoger.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 07 nov 2022, 11:13 Het zou ook wel enorm treurig zijn als je zelf in de Iraanse competitie niet meer mee zou kunnen. Maar fijn dat het hem daar wel weer lukt. Hopelijk een tussenstapje naar weer een succesvol niveautje hoger.
Die volgende stap komt misschien wel sneller als verwacht ;)
Sangaré, le Roi du PSV :strong:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jürgen Locadia