Philipp Max

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Koning assist.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 11 nov 2020, 19:47 Mooi!! Hopelijk meteen een assist of goal.
Yessss!!! Heerlijk dit hoor.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

8 miljoen voor deze klasbak. Wat een koopje.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Dit 3-5-2 systeem is dan ook wel echt voor hem gemaakt, staat nou al 35 minuten volle bak langs de lijn te vlammen :)
Gebruikersavatar
Riffii
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 587
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ben bang dat we hem aan het einde van het seizoen niet kunnen behouden.
Jezus wat een start heeft dit manneke toch gemaakt!!

Misschien alvast zoeken naar een backup Johnny boy!
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Door die chatbox lijkt het nu net alsof we het amper over hem hebben gehad. Maar [mention]ShovingNE2[/mention] is al een naturalisatieproces begonnen en heeft zijn haar in de peroxide gedompeld om net zo Duits als Max te worden. [mention]Menno1[/mention] is alvast aan zijn nieuwe linksback depressie begonnen, omdat ie bang is dat Max nu al weg is. [mention]Ykhim[/mention] is op het vliegtuig naar Mexico gestapt om persoonlijk alvast een opvolger te gaan halen en [mention]Maikel_91[/mention] heeft in zijn eentje gezorgd voor een tekort aan tissues in de supermarkten.

De steun is er dus wel, Phillip! Al was het niet weten misschien toch beter...
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Vrees idd dat het bij 1 jaar blijft. Wellicht kunnen we een prison break uitvoeren en Jetro terughalen?
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Waarom zou je Jetro willen terughalen?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Deze jongen is na het EK echt niet meer te houden. Jammer. Als ie gaat, dan voor de hoofdprijs.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Past echt prima in een 3-5-2.

ZOu bij ons ook kunnen. Rosario een linie terug, daarvoor vGinkel en Sangare. Gotze als 10 en Zahavi/Malen voorin. Even de formatie topic opzoeken.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Al zet je hem op goal dan blijft hij nog assists geven. Hopelijk kunnen we de biedingen weerstaan komende zomer. Volgend jaar de CL in met Max.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

ShovingNE2 schreef: 12 nov 2020, 07:30 Al zet je hem op goal dan blijft hij nog assists geven. Hopelijk kunnen we de biedingen weerstaan komende zomer. Volgend jaar de CL in met Max.
Laten we hopen dat we zo lang mogelijk van hem mogen genieten. Maar als hij fit blijft en deel uit gaat maken van die Mannschaft.... dan is deze jongen niet te houden. Dan kun je er ook 30m+ voor vragen.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Geld boeit me geen fuck. We moeten er minstens 2 seizoenen van kunnen genieten.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik zou hem voor 30 miljoen niet eens weg doen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Wat een geweldenaar inderdaad. Hoop dat hij volgend seizoen ook nog voor ons speelt. Denk dat hij echter niet te houden is als dit zo door blijft gaan!
Arno27
Lid 2e elftal
3
Berichten: 197
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Als hij vaste international blijft, speelt het WK van 2022 wellicht een belangrijke rol. Ik kan mij voorstellen, dat hij voor "vastigheid" & "zekerheid" kiest tot die periode om niet elders op de bank te belanden en daarmee een eind toernooi te moeten missen. Kan hij daarna een mooie stap maken waarbij hij hopelijk ook champions league ervaring zijn bagage tas meebrengt... ik hoop in elk geval dat wij nog lang van hem mogen genieten!
Rudie-10
Meervoudig international
4
Berichten: 1311
Lid geworden op: 4 jul 2019
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Zou die op termijn worden opgepikt door Bayern?
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Max is toch de perfecte man voor Barcelona? Zijn stijl lijkt op die van Alba.

Echter zou Bayern natuurlijk het mooiste zijn!
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ComeOnPSV schreef: 12 nov 2020, 09:36 Max is toch de perfecte man voor Barcelona? Zijn stijl lijkt op die van Alba.

Echter zou Bayern natuurlijk het mooiste zijn!
Eigenlijk ook zonde dat Robertson bij Liverpool zit want daar zou hij ook perfect passen. Eigenlijk vind ik dat Max bij elke ploeg die met aanvallende backs speelt zou passen. Zou het leukste zijn als we hem afleveren aan een absolute topclub maar zou het ook wel vet vinden als hij naar Sevilla gaat en zijn voorzetten op het hoofd van Luuk mag afleveren :mrgreen: Twee PSV-tijdperken in één. Maar ik hoop eigenlijk dat Max zolang bij ons blijft dat Luuk weg is bij Sevilla (en weer bij ons speelt :mrgreen: )
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik denk dat Max defensief en qua snelheid tekort komt voor de echte top, maar voor PSV een absolute meerwaarde die hierna nog wel een stap zou kunnen maken. Wel graag pas op zijn vroegst medio 2022.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop ook dat hij lekker bij PSV blijft.

Ik vind wel dat als Max een goed EK speelt en er komen clubs die veel geld gaan bieden, dat PSV dat wel moet accepteren.
Het is een speler die 'al' 27 is en die stap naar de top komt misschien nooit meer voorbij.

Dan halen we Van Aanholt gratis op en kunnen we centrale verdedigers kopen :mrgreen: .
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Zullen we eerst even genieten van deze jongen voordat we alweer over gaan op geld en vervangers... Misschien wil hij met Schmidt komend jaar wel iets heel moois neerzetten, bij PSV!
Ex unitate vires
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ComeOnPSV schreef: 12 nov 2020, 09:48 Ik hoop ook dat hij lekker bij PSV blijft.

Ik vind wel dat als Max een goed EK speelt en er komen clubs die veel geld gaan bieden, dat PSV dat wel moet accepteren.
Het is een speler die 'al' 27 is en die stap naar de top komt misschien nooit meer voorbij.

Dan halen we Van Aanholt gratis op en kunnen we centrale verdedigers kopen :mrgreen: .
Het voordeel is dat er binnen een jaar een WK aan komt. Stel dat Max (en dat geldt natuurlijk ook voor andere spelers bij ons) zijn plekje definitief heeft bij het Duitse elftal en volgend jaar onder Schmidt de CL in kan gaan, dan kan hij op safe spelen zodat hij het WK mee mag maken en daarna een klapper maken.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Lekker dan: Duitsland moet gewoon spelen tegen het door corona geteisterde Oekraïne. Hopen dat Max er niks aan overhoudt. Die kunnen we echt niet missen in de pittige wedstrijden van na volgende week
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Maak je niet druk. We hebben Mauro.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Max weer in de basis!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Philipp Max