Nieuwe jeugdspelers

Alles over de jeugd van PSV.
Plaats reactie
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ken ze niet. Benieuwd of het grote talenten zijn.
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

DonyellMalen schreef: 18 okt 2022, 15:50 Stephen Bolma en Oppong. Mooi initiatief wel overigens.
Inderdaad deze 2 spelers. Leuk dat de banden worden aangehaald iig
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Standbeeld schreef: 17 okt 2022, 10:57 Gaat niet om Hansen, @Tyyne noemt Van Axel Dongen.
Volgens mij was dat een grap en heeft hij deze info niet.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hoezo denken jullie dat Tynne iets weet?

Gezien zijn geschiedenis doet hij dit wel vaker; iets droppen alsof iets zeker staat te gebeuren of al gebeurd is, maar zonder bron en achteraf klopt het dan ook nooit.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

29.04.2007 schreef: 18 okt 2022, 16:02 Hoezo denken jullie dat Tynne iets weet?

Gezien zijn geschiedenis doet hij dit wel vaker; iets droppen alsof iets zeker staat te gebeuren of al gebeurd is, maar zonder bron en achteraf klopt het dan ook nooit.
Ik heb even gekeken maar vind het wel meevallen en vind zijn bijdrages over het algemeen prima zelfs. Ik hoop dus wel dat hij in dit geval wat weet.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Kun je hopen maar ja 😅
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Robson de Souza schreef: 18 okt 2022, 16:08
29.04.2007 schreef: 18 okt 2022, 16:02 Hoezo denken jullie dat Tynne iets weet?

Gezien zijn geschiedenis doet hij dit wel vaker; iets droppen alsof iets zeker staat te gebeuren of al gebeurd is, maar zonder bron en achteraf klopt het dan ook nooit.
Ik heb even gekeken maar vind het wel meevallen en vind zijn bijdrages over het algemeen prima zelfs. Ik hoop dus wel dat hij in dit geval wat weet.
Heb het ook niet over zijn overige posts. Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld eind augustus:

Fijn dat ze morgen nog als verrassing Nicolas Popescu presenteren

en over Tsygankov

Is al getekend maar moeten ze geheim houden zodat Gakpo zijn prijs niet omlaag gaat.

Ik denk niet eens dat hij het doet om de insider uit te hangen of iets dergelijks, maar het meer als een soort 'hier hoop ik op' neerzet en daar vond ik het nu bij die Axel van Dongen ook weer op lijken. Vandaar mn reacties dat ik zo verbaasd was dat er een aantal waren die het direct zo serieus leken te nemen.
Gebruikersavatar
Tyyne
Basisspeler
1
Berichten: 432
Lid geworden op: 24 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb deze informatie van een van mijn spionnen. Nee, sorry vrienden, ik heb helaas geen informatie. Ik zag dat @FritskePhilips het over een gerucht had, en Amourricho van Axel Dongen paste precies in dat profiel qua beschrijving (aflopend contract, wat ouder, linksbuiten, bezig met speeltijd/ontwikkeling) maar ook wat PSV zelf goed kan gebruiken, dus ik dacht ik maak een grapje erover aangezien FritskePhilips niet meer info wou geven. Ik dacht met de eerste zin en de laatste over hem inbrengen in de bekerfinale (een soort Ihattaren move) dat het net genoeg sarcasme had, maar dat heb ik verkeerd ingeschat. Mijn excuses, ik zal niet meer na een zaterdagnachtje uit posten :shake: :pul: :blubber:
El Dante
Bankzitter
3
Berichten: 253
Lid geworden op: 4 nov 2020

Hoe is het met die Tygo Land trouwens die afgelopen zomer voor 7 ton over werd genomen van Heerenveen? Zou in O18 gaan spelen stond er, maar ik zie hem eigenlijk niet in de samenvattingen?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

El Dante schreef: 19 okt 2022, 11:24 Hoe is het met die Tygo Land trouwens die afgelopen zomer voor 7 ton over werd genomen van Heerenveen? Zou in O18 gaan spelen stond er, maar ik zie hem eigenlijk niet in de samenvattingen?
Tegen Ajax heb ik hem zien invallen. Hij moet het tot nu toe doen met louter invalbeurten.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Tyyne schreef: 18 okt 2022, 18:53 Ik heb deze informatie van een van mijn spionnen. Nee, sorry vrienden, ik heb helaas geen informatie. Ik zag dat @FritskePhilips het over een gerucht had, en Amourricho van Axel Dongen paste precies in dat profiel qua beschrijving (aflopend contract, wat ouder, linksbuiten, bezig met speeltijd/ontwikkeling) maar ook wat PSV zelf goed kan gebruiken, dus ik dacht ik maak een grapje erover aangezien FritskePhilips niet meer info wou geven. Ik dacht met de eerste zin en de laatste over hem inbrengen in de bekerfinale (een soort Ihattaren move) dat het net genoeg sarcasme had, maar dat heb ik verkeerd ingeschat. Mijn excuses, ik zal niet meer na een zaterdagnachtje uit posten :shake: :pul: :blubber:
Zei ik toch. Kan de prullenbak in :L
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

FritskePhilips schreef: 14 okt 2022, 21:46 Gerucht: PSV zou dicht bij het aantrekken van een Ajacied zijn. Offensief ingesteld. Wat betreft leeftijd, zou het kunnen zijn dat hij eigenlijk niet meer in dit topic genoemd zou moeten worden. Waarschijnlijker dat desbetreffende speler bij een overgang bij Jong aan zal sluiten.
Krijgt deze veelbelovende post nog een vervolg?
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Robson de Souza schreef: 02 nov 2022, 21:55 Krijgt deze veelbelovende post nog een vervolg?
Op heel korte termijn, verwacht ik dit niet. Nieuws/een beslissing verwacht ik pas in 2023.
Gebruikersavatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
2
Berichten: 334
Lid geworden op: 19 jun 2021
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

FritskePhilips schreef: 02 nov 2022, 22:05
Robson de Souza schreef: 02 nov 2022, 21:55 Krijgt deze veelbelovende post nog een vervolg?
Op heel korte termijn, verwacht ik dit niet. Nieuws/een beslissing verwacht ik pas in 2023.
:lol: :lol:
Ergens begint het dan toch weer te kriebelen he Fritske, zelfs buiten de transferperiode.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
Lichtstadd
Lid 2e elftal
1
Berichten: 185
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Gaat in ieder geval om van Axel Dongen, is door een Ajax-jeugd volger bevestigd op Twitter. Maar die zegt dat het nog niet heel serieus is.
Lichtstadd
Lid 2e elftal
1
Berichten: 185
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Lichtstadd schreef: 02 nov 2022, 22:17 Gaat in ieder geval om van Axel Dongen, is door een Ajax-jeugd volger bevestigd op Twitter. Maar die zegt dat het nog niet heel serieus is.
Dat zou ik mooie aanwinst vinden met het oog op de toekomst.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Er mag pas een half jaar voor het einde van contract toch "officieel" onderhandeld worden met een andere club als een speler een transfervrije status bereikt? Dus in die zin logisch dat we dan in 2023 pas iets horen. Zou een goede toevoeging zijn voor PSV. Cody gaat weg en daar halen we een topper voor terug. Maar Axel Dongen kan dan in de luwte alvast speeltijd opdoen natuurlijk, zoals Bakayoko/Saibari dat nu op rechts doen.
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Geen Sontje Hansen, maar lees wel dat hij niet meegaat naar het trainingskamp in Marbella.
Was altijd een groot talent maar heb hem de laatste 2 jaar niet echt meer zien spelen!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hansen is niet veel meer hoor. Die gaat PSV 1 ook niet halen. Zal wel weer naar Groningen of Utrecht gaan.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als hij niet bijtekende mocht ie niet mee op trainingskamp. Dan zou ik als speler sowieso niet meer bijtekenen.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Ik denk dat Hansen nog wel zo’n speler kan zijn met een andere leercurve, altijd doen.
Saibari is underrated.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ik krijg de nodige Cheick Touré-vibes van Hansen.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik meen dat vooral Vitesse concreet voor Hansen is komende winter. Behalve dat ik zeer mijn twijfels heb of hij de komende jaren goed genoeg voor PSV kan worden is het ook niet een speler die PSV nodig heeft in die leeftijdscategorie die op dit moment zijn niveau heeft. (Van Axel Dongen vind in meer interessant, maar die zie ik eerder in het komend half jaar bijtekenen bij Ajax waarbij het trainingskamp de worst is die hum nu wordt voorgehouden in combinatie met een goed salaris daar)

Verder goed om te zien dat Land stappen aan het maken is en het steeds beter gaat doen in de O18 terwijl hij nog een O17 speler is. Nu afwachten of hij dat door kan zetten. In ieder geval lijkt het een goede zet geweest van PSV om hem te halen afgelopen zomer al is dat nog verre van een garantie dat hij het gaat redden bij PSV.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8974
Lid geworden op: 26 jun 2019

Sontje Hansen is al met z'n 3e seizoen Jong Ajax bezig, al wilde hij afgelopen zomer verhuurd worden, maar mocht dat absoluut niet van Schreuder. Vervolgens heeft Hansen geen enkele minuut gemaakt voor Ajax 1.

Overigens heb ik ook een beetje Cheick Touré-vibes bij Hansen, of Ché Nunnely-vibes.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

FritskePhilips schreef: 02 nov 2022, 22:05
Robson de Souza schreef: 02 nov 2022, 21:55 Krijgt deze veelbelovende post nog een vervolg?
Op heel korte termijn, verwacht ik dit niet. Nieuws/een beslissing verwacht ik pas in 2023.
Nog nieuws m.b.t. je bericht over de Ajax-speler die PSV gratis binnen zou willen hengelen?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Nieuwe jeugdspelers