Jarrad Branthwaite

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

1. Boscagli past in ons steeds langer wordende rijtje verdedigers zonder grinta; iets wat Gerrit juist wel brengt. De markt op gaan voor een bikkel lijkt me dus alsnog een goed idee.

2. Hoeveel weken/maanden "terugslag" zal Boscagli krijgen bij zijn terugkeer? Het lijkt me onderhand wel een illusie dat zoiets uitblijft met onze huidige medische staf.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

voskat schreef: 31 okt 2022, 21:371. Boscagli past in ons steeds langer wordende rijtje verdedigers zonder grinta; iets wat Gerrit juist wel brengt. De markt op gaan voor een bikkel lijkt me dus alsnog een goed idee.
Kan me zeker voorstellen dat je dat zo ziet, ik denk ook dat Jarrad een veel stevigere optie is voor achterin.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-25700929
Everton's Jarrad Branthwaite is set to have his loan spell at Dutch side PSV Eindhoven terminated, according to reports
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Poah jammer. Dan maar kopen van Everton :opzijnkop:
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Jammer, ik had hem graag vaker zien spelen!
RPSV94
Basisspeler
1
Berichten: 449
Lid geworden op: 29 jul 2022
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: PSV

Mooi denkt Ruud, weer een concurrent voor ons Armando minder.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Je kunt toch niet zeggen dat Ruud hem geen kansen en vertrouwen heeft gegeven. Hij heeft net als alle CV's hier en daar iets niet goed gedaan maar ik denk dat hij de hoogste upside heeft van alle 5 CV's die we hebben. Als er één CV is die ik zou vertrouwen in de kwartfinale EL of thuis tegen Ajax dan is het Jarred wel.

Mocht hij gaan dan is Boscagli ineens niet meer die plus 1 en dan wordt het met 4 spelers toch nog krapjes. Zeker omdat Boscagli niet volwaardig meegerekend kan/moet worden. Dat opent wel de deur om een versterking te halen maarja als de beste van de 5 CV's vertrekt dan ga je niet heel veel vooruit.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10000
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik zie hem graag blijven. Dit lijkt tot nu toe onze beste centrale verdediger te zijn.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10000
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Ik ook, maar snap wel dat Everton vindt dat hij tot nu toe te weinig minuten heeft gemaakt en hem daarom terug wil halen. Bovendien is dit dus contractueel vastgelegd..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hij had ook geregeld kleine blessures waardoor hij minder aan spelen toe kwam.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Tja, hier is de club toch onzorgvuldig mee omgaan. Het is de hopen dat ze Everton kunnen overtuigen van een langer verblijf.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Blijven
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Yup, laat maar blijven.

Speelgaranties zijn m.i. trouwens onzin, als ze dat per sé willen moeten ze maar ergens anders met 'm gaan leuren.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Stel we zouden hem kunnen kopen voor 12 miljoen, wie zou dat doen?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 08 dec 2022, 13:41 Stel we zouden hem kunnen kopen voor 12 miljoen, wie zou dat doen?
Ik moet even op mijn rekening kijken, want Sint en Kerst hakken er aardig in in combinatie met de energie en grondstofprijzen. Dus 12 miljoen ga ik niet redden, maar €12,50 kan er nog wel vanaf.

Maar ja, Baumi kostte 10 en wel hebben allemaal al gezien dat Branthie geen Baumi is. Durf het wel aan.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

11 Sir Tinus schreef: 08 dec 2022, 13:41 Stel we zouden hem kunnen kopen voor 12 miljoen, wie zou dat doen?
12 mln voor een speler die 1,5 seizoen geleden 1,1 mln heeft gekost en 30 wedstrijden op niveau heeft gespeeld vind ik wel wat aan de ruime kant ja. Het is nou ook niet dat nu een onwisbare indruk achterlaat. Een bedrag rond de 8 mln vind ik echt wel de max.

Een toptalent zoals Kaiky ging voor 7 mln deze zomer.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mr.top schreef: 08 dec 2022, 13:21 Tja, hier is de club toch onzorgvuldig mee omgaan. Het is de hopen dat ze Everton kunnen overtuigen van een langer verblijf.
Waarom is de club hier in jouw ogen onzorgvuldig mee omgegaan?

Ik mag hopen dat van Nistelrooij in zijn ogen gewoon de beste spelers opstelt en niet rekening houdt met bepaalde voorwaarden die in contracten staan.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Precies, plus op blessures heb je geen invloed. Dat is moeilijk te compenseren.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

29.04.2007 schreef: 08 dec 2022, 14:34 Ik mag hopen dat van Nistelrooij in zijn ogen gewoon de beste spelers opstelt en niet rekening houdt met bepaalde voorwaarden die in contracten staan.
Mee eens!
Al blijf ik het vreemd/jammer vinden dat Gerrit zo (relatief) weinig heeft gespeeld, aangezien ik hem beter vind presteren dan Obispo.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Nja als je ervoor kiest om Obispo te ontwikkelen dan kan hij in de zomer bv wel 10 miljoen waard zijn en bij Jarred heb je er financieel helemaal niets aan. Dus als hij niet substantieel beter is dan Obispo dan moet je je afvragen wat voor de club beter is. Maarja.... komt er iemand met een zak geld voor Obispo? Dat is puur speculeren.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Altijd lekker, maar vooral in december; speculaassie
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 08 dec 2022, 16:05 Nja als je ervoor kiest om Obispo te ontwikkelen dan kan hij in de zomer bv wel 10 miljoen waard zijn en bij Jarred heb je er financieel helemaal niets aan. Dus als hij niet substantieel beter is dan Obispo dan moet je je afvragen wat voor de club beter is. Maarja.... komt er iemand met een zak geld voor Obispo? Dat is puur speculeren.
En toch zou dat eigenlijk niet uit moeten maken. Een trainer moet te allen tijde de beste 11 opstellen, vind ik. Dus als Jarred net een klein beetje beter is dan Obispo, dan moet je Jarrad opstellen. Ik denk niet dat PSV een club is waar de directie zich bemoeit met wie er speelt. Hoogstens dat Ruud bewust of onbewust een voorkeur heeft voor Obispo / jongens uit de eigen opleiding.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Hij wilt zelf blijven dus dat moet wel goed komen denk ik.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 08 dec 2022, 13:41 Stel we zouden hem kunnen kopen voor 12 miljoen, wie zou dat doen?
Kon geen basisplek vasthouden dus dan zou je wel héél erg veel vertrouwen moeten hebben in z'n ontwikkeling. Ik zou dat nooit doen.

De helft + 1/3e doorverkoop lijkt me realistischer.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Prima als ie blijft, prima als ie gaat. Ruud is geen sukkel, dus mensen die nu doen alsof Gerrit zoveel beter is dan Obispo lijden aan oikofobie.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jarrad Branthwaite