Keuken Kampioen Divisie Algemeen

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ze zijn flink bezig bij Den Bosch de laatste tijd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Flink wat vuurwerk. No pyro no party.

Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ME heeft het uitvak ontruimd. Wedstrijd gaat verder zonder Den Bosch fans. De groeten.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2165
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heracles dus de eerste periode kampioen
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

De verrassing van de eerste periode: MVV. Ontzettend knap wat zij hebben laten zien. Kleinste budget van Jupiler league, hebben bijna de volledige top 10 al gehad, en staan gewoon gedeeld 2e.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kuyt gewonnen van FC Eindhoven.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

Vanthaman18 schreef: 07 okt 2022, 22:02 De verrassing van de eerste periode: MVV. Ontzettend knap wat zij hebben laten zien. Kleinste budget van Jupiler league, hebben bijna de volledige top 10 al gehad, en staan gewoon gedeeld 2e.
Benieuwd wat [mention]Josef Dettelbacher[/mention] daarvan vindt.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Brael schreef: 08 okt 2022, 08:14
Vanthaman18 schreef: 07 okt 2022, 22:02 De verrassing van de eerste periode: MVV. Ontzettend knap wat zij hebben laten zien. Kleinste budget van Jupiler league, hebben bijna de volledige top 10 al gehad, en staan gewoon gedeeld 2e.
Benieuwd wat @Josef Dettelbacher daarvan vindt.
Niet veel op zich. Elk jaar zijn er wel wat clubs die het daar boven verwachting goed doen, en er wordt door de concurrentie ook volop punten gemorst. Dat is het leuke aan de KKD voor de neutrale toeschouwer én de fans.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

Josef Dettelbacher schreef: 08 okt 2022, 08:27
Brael schreef: 08 okt 2022, 08:14 Benieuwd wat @Josef Dettelbacher daarvan vindt.
Niet veel op zich. Elk jaar zijn er wel wat clubs die het daar boven verwachting goed doen, en er wordt door de concurrentie ook volop punten gemorst. Dat is het leuke aan de KKD voor de neutrale toeschouwer én de fans.
Het gebrek aan prestatie leek destijds (als ik het me goed herinner, maar het is lang geleden) voor jou een belangrijk argument te zijn om te pleiten voor een fusie van bijvoorbeeld MVV, dat was eigenlijk specifiek de reden dat ik nu benieuwd was naar je mening.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Brael schreef: 08 okt 2022, 08:37
Josef Dettelbacher schreef: 08 okt 2022, 08:27

Niet veel op zich. Elk jaar zijn er wel wat clubs die het daar boven verwachting goed doen, en er wordt door de concurrentie ook volop punten gemorst. Dat is het leuke aan de KKD voor de neutrale toeschouwer én de fans.
Het gebrek aan prestatie leek destijds (als ik het me goed herinner, maar het is lang geleden) voor jou een belangrijk argument te zijn om te pleiten voor een fusie van bijvoorbeeld MVV, dat was eigenlijk specifiek de reden dat ik nu benieuwd was naar je mening.
Wat, omdat ze het even leuk doen?

Ben nog steeds van mening dat het allemaal gerommel in de marge is daar, waar alleen een fusie duurzaam wat aan kan veranderen. Zelfs Roda is een vergeten club geworden, waarbij een vaste plek in de Eredivisiesubtop inmiddels al erg lang geleden is.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Als Limburger met een voorkeur voor Fortuna, vind ik het leuk en knap wat MVV laat zien. Is ze gegund. Laat Roda maar lekker in de KKD aanmodderen. Nooit vergeten hoe ze Fortuna en MVV natrapten terwijl ze al op de grond lagen. Wegkapen van sponsoren etc. Geen Hendriks meer die je van miljoenen voorziet. Alleen een gemeente die het belangrijker vindt om nog steeds meer geld te geven aan een waardeloze club dan aan haar eigen inwoners. Hoezo is de gemeente Kerkrade een van de armste gemeenten?

Er zal nooit een fusie komen, als je niet in de regio bent opgegroeid zal je dit waarschijnlijk niet kunnen begrijpen. Zelfde als je PSV met Willem ll en NAC zou willen laten fuseren. Gaat gewoon niet gebeuren. Laat Roda maar kapot gaan, VVV is niet echt een derby, laat MVV lekker meedraaien boven in de KKD en Fortuna lekker in de eredivisie blijven.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

[mention]Josef Dettelbacher[/mention] Een 3e en 5e plek is natuurlijk al veel minder gerommel in de marge dan een 9e en 14e plek, net zoals de toeschouwersaantallen bij beide clubs tot de subtop van de KKD horen. Dus vandaar vroeg ik me af of je mening was bijgesteld, maar dat issie niet blijkbaar. De vraag wordt dan een beetje wanneer een club volgens jou wel serieus/groot/succesvol genoeg is om op zichzelf te kunnen voortbestaan, maar misschien die discussie maar niet opnieuw voeren.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Tjompie schreef: 07 okt 2022, 21:59 Heracles dus de eerste periode kampioen
Tijd voor een kunstgrasverbod in de Eredivisie, voordat Heracles dat straks gaat boycotten
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Toch jammer dat Kuyt geen trainer van Feyenoord is geworden.

Die man heeft vandaag weer een prachtige tactische omzetting. Het stond prima, hij zet de boel om en opeens is het gatenkaas achterin en lijkt het non stop alsof er maar 2 verdedigers opgesteld staan bij ADO.
Wat een clown.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Benieuwd naar de sancties. Het wordt hoe langer hoe gekker.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Voor altijd wegrotten in de KKD lijkt me een gepaste straf. Al is het maar om DeKruikenzeiker naar Jong PSV te moeten laten kijken.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Geen verrassing met de hoge verwachtingen. Ben benieuwd wie zijn opvolger gaat zijn.
https://www.ed.nl/helmond-sport/debacle ... ~a0600b6e/
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hoge verwachtingen en nog steeds een zeer, zeer matige selectie. Al zetten ze er Peter Bosz neer dan komt het nog niet gauw goed.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Bizarre statistieken overigens. Het zit ze ook niet bepaald mee zeg maar:

Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Nieuwe keeper neerzetten?
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Grasmat schreef: 25 okt 2022, 16:10 Bizarre statistieken overigens. Het zit ze ook niet bepaald mee zeg maar:

Mwah, de kansen die ze weggeven zijn wel relatief groot waardoor de kans dat de tegenstander meer scoort dan verwacht ook groter wordt. En zelf zijn ze helemaal niet zo goed in grote kansen te scheppen. Dan ga je het dus vanzelf wel slecht doen. Ik denk dat een nieuwe keeper dan ook niet per se voor verbetering gaat zorgen bij Helmond Sport. Een nieuwe trainer met een andere tactiek mogelijk wel dus in die zin hebben ze er denk ik wel goed aan gedaan hun trainer eruit te gooien.

Dit baseer ik overigens helemaal op wat ik in het volgende artikel heb gelezen, heb 0 minuten van HS gezien dit seizoen:

https://www.vi.nl/pro/analyse/de-opmerk ... an-swinnen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het Tim Bakens-effect meteen van kracht. Al is het tegen Dirkie Kuijt, daar kan iedereen wel van winnen...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Us MVVke blijft maar winnen! Wat een verrassing.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1714
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Benieuwd hoe lang Dirk nog mag blijven zitten.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Mick Jagger schreef: 28 okt 2022, 22:33 Benieuwd hoe lang Dirk nog mag blijven zitten.
Waarschijnlijk niet zo lang als hij op school gewend was…
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

loginnaam schreef: 25 okt 2022, 17:11
Grasmat schreef: 25 okt 2022, 16:10 Bizarre statistieken overigens. Het zit ze ook niet bepaald mee zeg maar:

Mwah, de kansen die ze weggeven zijn wel relatief groot waardoor de kans dat de tegenstander meer scoort dan verwacht ook groter wordt.
Nee, zo werkt de xG statistiek niet.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Keuken Kampioen Divisie Algemeen