Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Sensation schreef: 25 sep 2022, 22:46
trouwepsvfan schreef: 25 sep 2022, 22:43 Volgens mij gewoon een fout van het AD. Is een verloving en geen trouwerij
Op insta heeft ie t over Mr & Mrs Ihattaren, lijkt mij een trouwerij.
Nee, dat is gewoon de aankondiging van de verloving. Op Instagram staat een verhaal van hem waarbij er duidelijk wordt gesproken over een verlovingstaart. En moslims maken nogal een groot dingetje van de verloving
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

trouwepsvfan schreef: 25 sep 2022, 22:47
Sensation schreef: 25 sep 2022, 22:46

Op insta heeft ie t over Mr & Mrs Ihattaren, lijkt mij een trouwerij.
Nee, dat is gewoon de aankondiging van de verloving. Op Instagram staat een verhaal van hem waarbij er duidelijk wordt gesproken over een verlovingstaart. En moslims maken nogal een groot dingetje van de verloving
Ah ja check, heeft ie iig nog de tijd om te bedenken of hij z’n leven aan de maffia wil wijden :P
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Jwoeloe schreef: 25 sep 2022, 22:21 Dat is einde carrière.
Zijn carrière gaat nu echt beginnen. Voorwerk is gedaan met gevangenisbezoek aan één van de maffiabazen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

1913PSV. schreef: 25 sep 2022, 22:09 Afbeelding

Op een knallend huwelijk!
Kan hij niet normaal lachen op foto’s? Altijd maar zo’n kijk mij nou bek. Die ring van dr is wel klein hoor. Had minimaal 4 karaat verwacht.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

En waren er veel teamgenoten op zijn feest? Of speelt Jong Ajax morgen en moeten ze allemaal vroeg naar bed?
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Hoe lang kent hij dit meisje nu? Toch al snel drie maanden. Inderdaad, dat klinkt als een goed moment om te gaan trouwen. De enige vraag is of het in gemeenschap van goederen zal gebeuren?

Echt, je kunt veel zeggen maar hij is wel creatief in het om zeep helpen van zijn carrière en nu ook zijn leven.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

mr.top schreef: 26 sep 2022, 09:13 Hoe lang kent hij dit meisje nu? Toch al snel drie maanden. Inderdaad, dat klinkt als een goed moment om te gaan trouwen. De enige vraag is of het in gemeenschap van goederen zal gebeuren?

Echt, je kunt veel zeggen maar hij is wel creatief in het om zeep helpen van zijn carrière en nu ook zijn leven.
Slim toch juist? Over een jaartje of 3 is zij veel rijker
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt me vrij duidelijk dat deze jongen per 1 januari weg is daar. Vooral benieuwd wat Juventus met hem gaat doen, hij heeft nog een contract tot 30 juni 2025 in Turijn, die zijn namelijk ook mooi in de aap gelogeerd.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

mateja schreef: 26 sep 2022, 10:53
mr.top schreef: 26 sep 2022, 09:13 Hoe lang kent hij dit meisje nu? Toch al snel drie maanden. Inderdaad, dat klinkt als een goed moment om te gaan trouwen. De enige vraag is of het in gemeenschap van goederen zal gebeuren?

Echt, je kunt veel zeggen maar hij is wel creatief in het om zeep helpen van zijn carrière en nu ook zijn leven.
Slim toch juist? Over een jaartje of 3 is zij veel rijker
Ik bewonder haar wel, ja. :D
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Vanenburg levert vakwerk af. Die reet alleen al is 15kg te zwaar.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ajax en Ihattaren zijn volgens mij gewoon overeengekomen dat ie tot eind van het jaar zijn gang kan gaan als ze er maar geen last van hebben. Dat Vanenburg verhaal is voor de bühne.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ruuddevil schreef: 26 sep 2022, 12:11 Ajax en Ihattaren zijn volgens mij gewoon overeengekomen dat ie tot eind van het jaar zijn gang kan gaan als ze er maar geen last van hebben. Dat Vanenburg verhaal is voor de bühne.
Dat denk ik ook. Zwijgcontract ondertekend natuurlijk.. En Vaantje is niet gek die steekt er geen energie meer in.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 26 sep 2022, 12:11 Ajax en Ihattaren zijn volgens mij gewoon overeengekomen dat ie tot eind van het jaar zijn gang kan gaan als ze er maar geen last van hebben. Dat Vanenburg verhaal is voor de bühne.
Zal me niets verbazen ook...
Beetje PSV stangen, en wordt het niks, dan sturen ze hem gewoon weer terug...
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

DadOfFour schreef: 26 sep 2022, 12:22
ruuddevil schreef: 26 sep 2022, 12:11 Ajax en Ihattaren zijn volgens mij gewoon overeengekomen dat ie tot eind van het jaar zijn gang kan gaan als ze er maar geen last van hebben. Dat Vanenburg verhaal is voor de bühne.
Zal me niets verbazen ook...
Beetje PSV stangen, en wordt het niks, dan sturen ze hem gewoon weer terug...
Dat was het hele idee all along. Goh die zag je niet aankomen.

Kut narcistische normen-, waarden- en moraalloze schijtvereniging.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

DonyellMalen schreef: 26 sep 2022, 11:21 Lijkt me vrij duidelijk dat deze jongen per 1 januari weg is daar. Vooral benieuwd wat Juventus met hem gaat doen, hij heeft nog een contract tot 30 juni 2025 in Turijn, die zijn namelijk ook mooi in de aap gelogeerd.
Dat wordt straks uitonderhandelen om dat contract af te kopen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Ze geven Yasmine een Fiat Punto uit 2006 en vervolgens verscheuren ze het contract.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Daar doet Yasmine het niet voor. En ze heeft nog geen rijbewijs.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ruuddevil schreef: 26 sep 2022, 17:54 Daar doet Yasmine het niet voor. En ze heeft nog geen rijbewijs.
Die krijgt wel een dikkere auto tegen die tijd, tot die tijd kunnen ze mooi die van Mo lenen.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Sensation schreef: 26 sep 2022, 17:57
ruuddevil schreef: 26 sep 2022, 17:54 Daar doet Yasmine het niet voor. En ze heeft nog geen rijbewijs.
Die krijgt wel een dikkere auto tegen die tijd, tot die tijd kunnen ze mooi die van Mo lenen.
Dikkere auto, dikkere Mo, en binnen een paar maanden een dikkere buik met lil'Mo erin.
Alles wordt dikker.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 26 sep 2022, 17:57
ruuddevil schreef: 26 sep 2022, 17:54 Daar doet Yasmine het niet voor. En ze heeft nog geen rijbewijs.
Die krijgt wel een dikkere auto tegen die tijd, tot die tijd kunnen ze mooi die van Mo lenen.
Die afgefikte? Want die andere is al uitgeleend. Staat bij een bunker
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

guus schreef: 25 sep 2022, 23:00
Jwoeloe schreef: 25 sep 2022, 22:21 Dat is einde carrière.
Zijn carrière gaat nu echt beginnen. Voorwerk is gedaan met gevangenisbezoek aan één van de maffiabazen.
Heeft die meid iets met de maffia te maken, of worden er nu twee dingen aan elkaar gelinkt?
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De Makaveli denkt dat Ajax gaat proberen om fatboy gratis over te nemen, omdat ze in hem echt een project zien. Ik denk dat Ajax dat stadium al voorbij is en er helemaal klaar mee zijn. Volgens mij moeten ze voor December aangeven wat ze met die koop optie gaan doen. Aangezien Mo's reet zo groot is als een kliko bak en hij weer kinnen verzameld, denk ik dat het binnenkort afgelopen is met onze gezette vriend.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Menno1 schreef: 26 sep 2022, 19:50 De Makaveli denkt dat Ajax gaat proberen om fatboy gratis over te nemen, omdat ze in hem echt een project zien.
Mo heeft nog een contract van een miljoen per jaar of zo bij Juve. No way jose dat hij dat op gaat geven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Menno1 schreef: 26 sep 2022, 19:50 De Makaveli denkt dat Ajax gaat proberen om fatboy gratis over te nemen, omdat ze in hem echt een project zien. Ik denk dat Ajax dat stadium al voorbij is en er helemaal klaar mee zijn. Volgens mij moeten ze voor December aangeven wat ze met die koop optie gaan doen. Aangezien Mo's reet zo groot is als een kliko bak en hij weer kinnen verzameld, denk ik dat het binnenkort afgelopen is met onze gezette vriend.
Pas op hè, maak Mo niet boos. Niemand maakt hem kapot, niemand.

Afbeelding
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 26 sep 2022, 20:11
Menno1 schreef: 26 sep 2022, 19:50 De Makaveli denkt dat Ajax gaat proberen om fatboy gratis over te nemen, omdat ze in hem echt een project zien. Ik denk dat Ajax dat stadium al voorbij is en er helemaal klaar mee zijn. Volgens mij moeten ze voor December aangeven wat ze met die koop optie gaan doen. Aangezien Mo's reet zo groot is als een kliko bak en hij weer kinnen verzameld, denk ik dat het binnenkort afgelopen is met onze gezette vriend.
Pas op hè, maak Mo niet boos. Niemand maakt hem kapot, niemand.

Afbeelding
Yasmine’tje maakt hem financieel kapot.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Menno1 schreef: 26 sep 2022, 21:07
Grasmat schreef: 26 sep 2022, 20:11

Pas op hè, maak Mo niet boos. Niemand maakt hem kapot, niemand.

Afbeelding
Yasmine’tje maakt hem financieel kapot.
Anders haar familie wel :mrgreen:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ajax deel II