Vandaag Inside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. FvD is wel de allerlaatste die iets over fatsoen mag zeggen.

Daarbij: het land zou direct een stukje mooier worden als het zou gebeuren. Maar goed dat mag je natuurlijk niet zeggen, hem terug naar Rusland sturen zou ook al voldoende zijn.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Wel leuk hoe FvD dat volledig filmpje erop zet, waarbij ook duidelijk wordt wat Derksen bedoelt en ze het toch proberen te framen alsof het letterlijk bedoeld was. Zijn die nou echt zo psychotisch dat ze dat geloven? Of weten ze wat ze doen en denken ze dat hun achterban te dom is om het filmpje echt te kijken?
Sowieso onhandig omdat ik vermoed dat er best een overlap zit tussen Derksen fans en FvD aanhangers…
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Zonder ophef heeft de FvD geen bestaansrecht, dus elke mogelijkheid wordt gretig aangegrepen.
Een beetje zoals Wilders een tijd lang allerlei mensen schoffeerde, om vervolgens bij ieder tegenargument te roepen dat hij gedemoniseerd werd.

Je moet toch iets als je geen inhoud hebt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Thijs schreef: 22 sep 2022, 18:47 Wel leuk hoe FvD dat volledig filmpje erop zet, waarbij ook duidelijk wordt wat Derksen bedoelt en ze het toch proberen te framen alsof het letterlijk bedoeld was. Zijn die nou echt zo psychotisch dat ze dat geloven? Of weten ze wat ze doen en denken ze dat hun achterban te dom is om het filmpje echt te kijken?
Sowieso onhandig omdat ik vermoed dat er best een overlap zit tussen Derksen fans en FvD aanhangers…
Het is puur een marketing actie. Iedere serieuze jurist maakt gehakt van deze aanklacht. Ik denk dat die Job Knoester het bij wijze van spreken nog wel gratis zal doen.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

mr.top schreef: 24 sep 2022, 09:53
Thijs schreef: 22 sep 2022, 18:47 Wel leuk hoe FvD dat volledig filmpje erop zet, waarbij ook duidelijk wordt wat Derksen bedoelt en ze het toch proberen te framen alsof het letterlijk bedoeld was. Zijn die nou echt zo psychotisch dat ze dat geloven? Of weten ze wat ze doen en denken ze dat hun achterban te dom is om het filmpje echt te kijken?
Sowieso onhandig omdat ik vermoed dat er best een overlap zit tussen Derksen fans en FvD aanhangers…
Het is puur een marketing actie. Iedere serieuze jurist maakt gehakt van deze aanklacht. Ik denk dat die Job Knoester het bij wijze van spreken nog wel gratis zal doen.
Uiteraard, alleen domme wappies trappen hierin maarja laat dat nou net de hoofdmoot van zijn electoraat vormen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Die vent achter Derksen, net z'n broer :lol:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Haha https://www.vandaaginside.nl/nieuws/kij ... in-publiek
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

😂 Wat een land. Er komt m8sschien toch een zaak over dat liquideren.

https://www.geenstijl.nl/5167091/om-liq ... -opruiing/
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nee joh, die zaak is kansloos. Doet FvD puur voor de aandacht, dat is hun verdienmodel. Zo ver gaat het echt niet komen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik dacht dat FvD vóór vrijheid van meningsuiting was en vond dat alles gezegd mocht worden. Of geldt dat dan alleen als het tegen buitenlanders, politiek tegenstanders en Corona deskundigen is gericht?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV


Afbeelding


"Forum Inside" te toevallig nadat ze aangifte willen doen tegen Johan van "Vandaag Inside"?
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14377
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dat fietsmeisje gaat nu over vanalles lopen meepraten. Niet meer doen wat mij betreft.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Die is er te veel in gaan geloven.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14377
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ruuddevil schreef: 05 okt 2022, 07:16 Die is er te veel in gaan geloven.
Ook door de mannen aan tafel daar hoor. Ze zou een enorm talent zijn op wielergebied. Ik ben geen wielerkenner, maar een liefhebber. Ik heb haar nog nooit iets horen zeggen waarvan ik dacht, "goh dat wist ik nog niet". Ze weet niet meer van wielrennen dan welke willekeurige wielrenner uit het peloton. Ik vind haar echt totaal overbodig in het programma, maar goed dat is die vervelende Van Royen ook.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Derksen die weer loopt te brullen dat de trainer er niks aan kan doen, want hij wordt met spelers opgezadeld waar hij niks mee kan, om vervolgens dit te lezen: "Waar dat duo vooral de scouts raadpleegde, bleken Hamstra en Huntelaar vooral te teren op het netwerk van de trainer. Daar kregen ze zijn zaakwaarnemer Milos Malenovic (tevens agent van Tadic) bij. Als een verkapte technisch directeur was hij vervolgens bij vrijwel alle inkomende transfers betrokken."

https://www.ed.nl/nederlands-voetbal/do ... ~aeafb32d/

Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dus je wil eigenlijk zeggen dat Derksen maar wat roept? ;)
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 04 okt 2022, 22:14 Dat fietsmeisje gaat nu over vanalles lopen meepraten. Niet meer doen wat mij betreft.
https://www.mediacourant.nl/2022/10/rox ... raag-meer/
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Door haar optredens bij VI heeft ze natuurlijk al een mooie voet tussen de deur bij Talpa, maar helaas heeft Roxane haar achternaam niet echt mee. Bij Talpa maak je immers vooral snel carrière als je bijvoorbeeld de dochter van Linda de Mol bent.
:mrgreen: Daarom hou ik van Mediacourant haha.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14377
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Boerin Koekoek is te dom om te poepen, waarom zit zij daar?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 06 okt 2022, 09:27 Derksen die weer loopt te brullen dat de trainer er niks aan kan doen, want hij wordt met spelers opgezadeld waar hij niks mee kan, om vervolgens dit te lezen: "Waar dat duo vooral de scouts raadpleegde, bleken Hamstra en Huntelaar vooral te teren op het netwerk van de trainer. Daar kregen ze zijn zaakwaarnemer Milos Malenovic (tevens agent van Tadic) bij. Als een verkapte technisch directeur was hij vervolgens bij vrijwel alle inkomende transfers betrokken."

https://www.ed.nl/nederlands-voetbal/do ... ~aeafb32d/

Dit was gewoon gênant. Te overduidelijk hoe Schreuder een bron is voor Derksen. Dit ging helemaal nergens over. Vergelijk deze narrative eens met die over Schmidt.

Vals mannetje, die zogenaamde objectieve Derksen. Leuke kerel wel, maar echt met een agenda en niks niet onafhankelijk van geest. En dat is wel zijn stokpaardje
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14377
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Goed stuk van Gijp over überengerd Tim Hofman.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14377
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Cobelens is altijd kut, maar wel fijn dat er ook programma's zijn die de grap van Casillas en Puyol wel op waarde kunnen schatten :)
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Daarentegen was het verdedigen van Bas Nijhuis wel een beetje triest. Het zou Derksen sieren als hij af en toe ook aangeeft dat het een tandje minder had gemogen, want hetgeen Nijhuis in Heerenveen presteerde was echt heel droevig.

Ik ben nog altijd iedere dag een touw kijker. Heerlijk programma.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zouden ze geregeld lekkere wijven uitnodigen/inhuren om die achter Wilfred en/of Johan te zetten? Of komen er gewoon regelmatig jonge vrouwen die aandacht willen? Valt me teveel op de laatste tijd.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Vandaag Inside