Profielschets nieuwe TD

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Oog voor talent kun je hem niet ontzeggen maar niet iemand die ons structureel verder brengt. Ook een rare snuiter volgens mij die het nergens echt lang volhoudt. En op leeftijd. Begreep van Brands dat ze inzetten op een iets jonger persoon.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 22 sep 2022, 20:50 Ted van Leeuwen vertrekt bij NEC ohow.
Jij denkt dat die plek vrijmaken voor John?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

"Eind april diende Van Leeuwen zijn ontslag al in bij de Raad van Commissarissen, die hem verzocht de zomerse transferperiode te overbruggen."

Zal los van elkaar staan.
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

AGOVV maakte de stap naar de profs en met jonge, talentvolle spelers als Gonzalo Garcia Garcia, Klaas Jan Huntelaar, Nacer Chadli en Dries Mertens maakte Van Leeuwen naam als talentontdekker...
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Als het maar geen interne optie wordt. Het is ongetwijfeld maar name dropping, maar van namen als Faber of VoH word ik niet vrolijk. Dan had John beter kunnen blijven.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ted van Leeuwen. Prima opvolger van Huiberts. :D
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2165
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 22 sep 2022, 20:55 Dat is me iets te toevallig inderdaad. Het zal toch niet?
Gelukkig:
Van Leeuwen diende eind april al zijn ontslag in bij de raad van commissarissen van NEC, die hierna verzocht de zomerse transferperiode te overbruggen. De 69-jarige Gelderlander handelt de komende twee maanden lopende zaken af.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Zijn we er al uit jongens, wie het moet worden?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ruuddevil schreef: 22 sep 2022, 22:26 Zijn we er al uit jongens, wie het moet worden?
Aad de Mos
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ik zeg eerlijk. Ted van Leeuwen lijkt mij wel een prima optie. Die man heeft overal met een nagenoeg lege portemonnee wonderen verricht. Zijn netwerk is prima, hij is van de no-nonsens, hij kent het wereldje en is iemand die zich niet gek laat maken. Een TD pur sang, die zijn sporen wel heeft verdiend. Hij staat zeker garant voor verrassende spelers.

Maar wat ik echt hoop, is dat we mensen bij een Red Bull wegtrekken ofzo. Echt een hele lijn van capabele mensen die een nieuw technisch kader op gaan bouwen.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Revolinho schreef: 22 sep 2022, 23:46 Ik zeg eerlijk. Ted van Leeuwen lijkt mij wel een prima optie. Die man heeft overal met een nagenoeg lege portemonnee wonderen verricht. Zijn netwerk is prima, hij is van de no-nonsens, hij kent het wereldje en is iemand die zich niet gek laat maken. Een TD pur sang, die zijn sporen wel heeft verdiend. Hij staat zeker garant voor verrassende spelers.

Maar wat ik echt hoop, is dat we mensen bij een Red Bull wegtrekken ofzo. Echt een hele lijn van capabele mensen die een nieuw technisch kader op gaan bouwen.
Geen RB man maar wel een ervaren TD die ook de scouting en dergelijke goed onder de loep kan nemen en versterken. Huidige TD van Rangers, daarvoor Southampton en Huddersfield.

https://www.rangers.co.uk/article/ross- ... A6ZPnBPQEm

https://www.transfermarkt.nl/ross-wilso ... iner/21554
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

Revolinho schreef: 22 sep 2022, 23:46 Ik zeg eerlijk. Ted van Leeuwen lijkt mij wel een prima optie. Die man heeft overal met een nagenoeg lege portemonnee wonderen verricht. Zijn netwerk is prima, hij is van de no-nonsens, hij kent het wereldje en is iemand die zich niet gek laat maken. Een TD pur sang, die zijn sporen wel heeft verdiend. Hij staat zeker garant voor verrassende spelers.

Maar wat ik echt hoop, is dat we mensen bij een Red Bull wegtrekken ofzo. Echt een hele lijn van capabele mensen die een nieuw technisch kader op gaan bouwen.
Heeft inderdaad meermaals prima werk geleverd en zal ongetwijfeld creatief zijn. Maar ook een einzelganger, dus of dat past in de huidige structuur. Vertrekt mede vanwege zijn gezondheid (als ik het goed heb begrepen) en is al op leeftijd (men wil naar verluid verjongen). Lijkt me al met al geen optie.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Bosz staat onder flinke druk bij Lyon, mocht hij worden ontslagen ben ik benieuwd of PSV hem weer contacteert. Hij is namelijk ook gepolst als opvolger van Schmidt. Als trainer wellicht wat naïef en overschat, maar als technisch directeur wel een goede optie wellicht.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

DonyellMalen schreef: 23 sep 2022, 11:40 Bosz staat onder flinke druk bij Lyon, mocht hij worden ontslagen ben ik benieuwd of PSV hem weer contacteert. Hij is namelijk ook gepolst als opvolger van Schmidt. Als trainer wellicht wat naïef en overschat, maar als technisch directeur wel een goede optie wellicht.
Lijkt me onrealistisch en onlogisch. Bosz is vooral een trainer.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Totaal andere visie ook dan waar PSV voor heeft gekozen na Schmidt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik vind Peter Bosz ook niet perse een slechte optie, maar al tig jaar als trainer toch een ander netwerk om zich heen dan als TD. Als je hem hoort praten over voetbal dan zie ik hem inhoudelijk dat nog wel kunnen doen en ook in combinatie met Ruud en Brands zou het kunnen werken. Maar ik hoor hier al een week lang 'zwaargewicht' 'ervaren rot' 'sterke TD' en waag te betwijfelen of Peter Bosz dat is. Zijn trainersloopbaan gaat niet echt super lekker ofzo maar daar ligt wel zijn passie en de clubs zullen bij hem blijven komen verwacht ik. Dortmund en Lyon zijn geen misselijke clubs.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Zelf ben ik niet van mening dat PSV perse een bepaalde visie moet hebben van hoe er gespeeld wordt. Maar als je dat wel vindt vind ik Bosz als TD wel een leuke suggestie.

Volgens mij is ons probleem van de laatste jaren niet zozeer een gebrek aan visie of (ook al zo'n containerbegrip) beleid, maar gewoon slechte keuzes.

Over Hoever heb ik bijvoorbeeld gelezen dat zijn komst te maken heeft met een gebrek aan visie. Maar het hele probleem is gewoon dat Hoever (nog) niet goed genoeg is. PSV wilde blijkbaar een relatief goedkope oplossing op rechtsback, omdat ze wilden investeren in de as (Luuk en Benitez) en tegelijkertijd Cody én Sangaré wilden houden. Dan is het prima als je een rechtsback huurt, maar die moet dan wel voldoen. Dat Hoever wel erg weinig ervaring had schreven meerderen hier al bij zijn komst. Als je Hoever had gekocht was het ook geen betere speler geweest en we zochten iemand voor de basis.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 23 sep 2022, 11:54 Lijkt me onrealistisch en onlogisch. Bosz is vooral een trainer.
Onrealistisch vind ik zeker niet, minder logisch, klopt, is het zeker wel. Denk dat Bosz, indien hij bij Olympique Lyonnais ontslagen wordt, zeker openstaat voor PSV. Hij heeft hoe dan ook een groot netwerk na al die jaren als hoofdcoach en is bovendien ook nog td geweest bij Feyenoord. Het is meer of Bosz zelf nu de overstap van hoofdcoach naar td wil maken, of dat hij nog een club wil dienen als trainer.
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Stan Valckx? Heeft nog steeds een prima netwerk.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

DonyellMalen schreef: 23 sep 2022, 12:21
Ardbeg schreef: 23 sep 2022, 11:54 Lijkt me onrealistisch en onlogisch. Bosz is vooral een trainer.
Onrealistisch vind ik zeker niet, minder logisch, klopt, is het zeker wel. Denk dat Bosz, indien hij bij Olympique Lyonnais ontslagen wordt, zeker openstaat voor PSV. Hij heeft hoe dan ook een groot netwerk na al die jaren als hoofdcoach en is bovendien ook nog td geweest bij Feyenoord. Het is meer of Bosz zelf nu de overstap van hoofdcoach naar td wil maken, of dat hij nog een club wil dienen als trainer.
Bosz past wel in de lijn van Brands en De Jong, die speelt ook eigenlijk altijd zonder verdediging.
Sjorsensjimmie
Bankzitter
2
Berichten: 269
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Bij NEC wordt de naam van Carlos Aalbers genoemd. Nu hoofd scouting bij.......AZ.
Kan me niet voorstellen dat ze bij AZ gek zijn dat ze de hoofd scout en de TD laten gaan in een seizoen.
Denk dat ze bij PSV wel naar AZ kijken omdat het daar al jaren rustig is en goed geleid wordt.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Een TD is voor een groot gedeelte ook simpelweg afhankelijk van de middelen die beschikbaar zijn. Kijk naar Overmars, daar werd het pas echt goed toen de RvC een aantal financiële drempels verlaagde. Daarvoor was er ook zeer veel kritiek op hem. Met RedBull zelfde verhaal, makkelijk beleid maken met talenten aantrekken als je het netwerk hebt (lees: koopt/ betaald) zelfde als bij Ajax en veel meer clubs. ManCity koopt gewoon de toppers dat is ook een manier.
Ben heel benieuwd naar de nieuwe man, ik vermoed dat we iemand gaan zien van buiten de voetbalwereld.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Sjorsensjimmie schreef: 23 sep 2022, 13:24 Bij NEC wordt de naam van Carlos Aalbers genoemd. Nu hoofd scouting bij.......AZ.
Kan me niet voorstellen dat ze bij AZ gek zijn dat ze de hoofd scout en de TD laten gaan in een seizoen.
Denk dat ze bij PSV wel naar AZ kijken omdat het daar al jaren rustig is en goed geleid wordt.
Mwa, ze zullen het vast liever niet hebben, maar het is niet onoverkomelijk. Bij ons vertrekken de AD, TD en trainer in één seizoen, bij Feyenoord nagenoeg idem en bij de ajax de TD en trainer. Wordt gewoon allemaal opgevangen. Als iemand wil of moet gaan, dan gaat ie.
Laatst gewijzigd door Standbeeld op 23 sep 2022, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Op weg naar nr 25 schreef: 23 sep 2022, 13:52 Een TD is voor een groot gedeelte ook simpelweg afhankelijk van de middelen die beschikbaar zijn. Kijk naar Overmars, daar werd het pas echt goed toen de RvC een aantal financiële drempels verlaagde. Daarvoor was er ook zeer veel kritiek op hem. Met RedBull zelfde verhaal, makkelijk beleid maken met talenten aantrekken als je het netwerk hebt (lees: koopt/ betaald) zelfde als bij Ajax en veel meer clubs. ManCity koopt gewoon de toppers dat is ook een manier.
Ben heel benieuwd naar de nieuwe man, ik vermoed dat we iemand gaan zien van buiten de voetbalwereld.
Van buiten de voetbalwereld? Wie zie je dan voor je? Mark Rutte?
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Tyyne
Basisspeler
1
Berichten: 432
Lid geworden op: 24 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben zelf niet zo'n fan van Ted van Leeuwen, tenminste, prima man maar ik zie liever iemand die iets innovatiever is, jonger, of die bijvoorbeeld een bepaalde status heeft (Ted van Leeuwen stelt buiten Nederland niet veel voor). Bijvoorbeeld Roel Vaeyens, Sven Mislintat, Dimitri de Condé, Oliver Ruhnert of Michael Edwards (niet realistisch, maar zo'n type), om maar wat te noemen. Voor mijn gevoel is PSV altijd een moderne en slimme club wat betreft spelersbeleid, en het liefst zie ik een TD die daar op aansluit.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

DadOfFour schreef: 23 sep 2022, 14:18
Op weg naar nr 25 schreef: 23 sep 2022, 13:52 Een TD is voor een groot gedeelte ook simpelweg afhankelijk van de middelen die beschikbaar zijn. Kijk naar Overmars, daar werd het pas echt goed toen de RvC een aantal financiële drempels verlaagde. Daarvoor was er ook zeer veel kritiek op hem. Met RedBull zelfde verhaal, makkelijk beleid maken met talenten aantrekken als je het netwerk hebt (lees: koopt/ betaald) zelfde als bij Ajax en veel meer clubs. ManCity koopt gewoon de toppers dat is ook een manier.
Ben heel benieuwd naar de nieuwe man, ik vermoed dat we iemand gaan zien van buiten de voetbalwereld.
Van buiten de voetbalwereld? Wie zie je dan voor je? Mark Rutte?
Die is binnenkort wel beschikbaar ;) Maar nee, het lijkt me niet logisch maar sluit het ook niet direct uit, kan ook zijn dat Marcel deels dat gaat doen met een technisch manager vanuit de club en er iemand naast hem neergezet gaat worden. Ik zie maar weinig opties die een voortuitgang betekenen t.o.v. John de Jong in NL en intern.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Profielschets nieuwe TD