Armando Obispo

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Kan niet zo goed plaatsen wat dit met een joint roken te maken heeft eigenlijk?
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Waar de fuck komt die liability-interessantdoenerij trouwens ineens vandaan
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

DonyellMalen schreef: 22 sep 2022, 10:33 Dat geschuif mag nu ook wel een keer klaar zijn. Jarrad staat de komende wedstrijd 'gewoon' naast Obispo.
Dit is eigenlijk wel de zwakste combinatie die ik me kan voorstellen. Maar dikke kans dat dit gaat gebeuren.Het kan raar lopen in het voetbal. Als PSV niet wint van feyenoord gaat alle aandacht uit naar de falende verdediging met 3 sullige tegendoelpunten. Nu moeten we die verdediging laten staan want we wonnen ermee !
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Raw85 schreef: 22 sep 2022, 18:55 Waar de fuck komt die liability-interessantdoenerij trouwens ineens vandaan
Het is een Engels woord, net zoals "fuck".
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 22 sep 2022, 18:54 Kan niet zo goed plaatsen wat dit met een joint roken te maken heeft eigenlijk?
Misschien zelf ff een snakie roken, misschien valt het kwartje dan... 🤔 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

Nou ja je pikt er 1 ding uit en er staat toch bij dat het niet letterlijk is bedoeld [mention]Standbeeld[/mention] ;) Voor de rest verwijs ik naar de tip van [mention]Juancho[/mention]. :nerd:
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Mag wel even naar de bank. Gisteren geen extreme blunder gehad (wat ik mij herinner), maar wel 5 ziekenhuisballen op kniehoogte.
Lalas
Ballenjongen
3
Berichten: 17
Lid geworden op: 4 nov 2020

Zouden we hem niet tijdelijk kunnen opstellen als linksback tot Mauro er weer is? Wellicht verdedigend sterker dan Max…
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14381
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Lalas schreef: 02 okt 2022, 19:50 Zouden we hem niet tijdelijk kunnen opstellen als linksback tot Mauro er weer is? Wellicht verdedigend sterker dan Max…
Ik stel voor hem nog iets verder naar links te verplaatsen. Zo rond rij 15 op de tribune.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het was onthutsend wat hij liet zien. Niet goed genoeg, nu niet en nooit niet. Het is geen talentje van 18 meer.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Het is gewoon een grote bron van onrust. Zowel zijn verdedigende fratsen als de opbouw van achteruit. Die kanonskogels op Max leken bijna wel sabotage.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

deninho32 schreef: 02 okt 2022, 19:51
Lalas schreef: 02 okt 2022, 19:50 Zouden we hem niet tijdelijk kunnen opstellen als linksback tot Mauro er weer is? Wellicht verdedigend sterker dan Max…
Ik stel voor hem nog iets verder naar links te verplaatsen. Zo rond rij 15 op de tribune.
Ik hou er wel van dat je toch naar creatieve manieren zoekt om dezelfde boodschap te geven. :grin:

Ik blijf overigens wel overtuigd van Obispo en geloof heilig dat als je simpelweg voor vastigheid had gekozen met Teze-Obispo centraal voor Benitez, we nu een stuk meer ontwikkeling in onze defensieve zekerheid hadden gezien met twee centrale verdedigers die elkaar goed kennen en kunnen verstaan, zodat de keeper erachter ook vooral met keepen bezig kan zijn ipv al direct de coachende leider te moeten wezen.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat Teze en Obispo uit elkaar gehaald zijn door Ruudje is idd echt een giga fout. Nog altijd. Dat was en is je beste duo. Dan kan je wel eens kijken wat misschien nog een beter duo is, bijv. door de goede ontwikkeling van Jarret. Maar je gaat een vast centraal duo niet uit elkaar halen om de rechtback positie in te vullen.

Ontopic verder, Obispo krijgt wat mij betreft tot de winterstop. Ik zie het talent en de potentie, hij is nu fit en speelt vrijwel alles. Dit is de periode dat hij ook moet laten zien dat hij groeit, beter wordt en stabieler kan zijn. Zo'n wedstrijd als gister kan dan echt niet. Ver door de ondergrens.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kan er echt geen reet van. Zsm afscheid van nemen. Alle ellende begint met hem.
D'n Berry
Talent
2
Berichten: 74
Lid geworden op: 16 jul 2021

Het is inderdaad bizar dat mensen hier nog steeds in hem geloven. Hoeveel aanwijzingen moet je hebben voordat je concludeert dat ie gewoon een te slechte verdediger is voor PSV? Deze kerel loopt al anderhalf jaar met regelmaat ellende te veroorzaken. Vorig seizoen zakte hij ook al steevast door het ijs als het niveau omhoog ging.

Als dit geen jeugdspeler was maar een van de aankopen van JdJ, dan zou die zo in het rijtje met Baumgartl staan
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ik heb het gevoel dat hij de reden is dat we niet aansluiten. Ik zou willen dat Ruud met Ramalho en Branthwaite/Teze gaat spelen, die allebei durven door te stappen.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Ramalho hoef ik na Rangers thuis nooit meer te zien. Die mag opwieberen.
#simplythebest
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

DC_PSV schreef: 04 okt 2022, 20:43 Ramalho hoef ik na Rangers thuis nooit meer te zien. Die mag opwieberen.
Die had nog het excuus dat hij er maanden uit had gelegen..
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ramalho heeft ons veel geld gekost, naar waarschijnlijk ook een aantal flinke vernederingen bespaard. Zie je het al voor je, met dit team in de champions league?
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 05 okt 2022, 07:30 Ramalho heeft ons veel geld gekost, naar waarschijnlijk ook een aantal flinke vernederingen bespaard. Zie je het al voor je, met dit team in de champions league?
Ja, dan had je zomaar met 1-6 van Napoli kunnen verliezen :alien:
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 05 okt 2022, 07:30 Ramalho heeft ons veel geld gekost, naar waarschijnlijk ook een aantal flinke vernederingen bespaard. Zie je het al voor je, met dit team in de champions league?
We gaan het zien tegen Arsenal, die zijn dit seizoen wel van CL niveau.
Ik kijk er nog niet naar uit eerlijk gezegd
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

ruuddevil schreef: 05 okt 2022, 07:30 Ramalho heeft ons veel geld gekost, naar waarschijnlijk ook een aantal flinke vernederingen bespaard. Zie je het al voor je, met dit team in de champions league?
Ja nu heb je met Arsenal en zo'n vernedering voor de boeg, en geen geld. Doe dan maar een jaar een keer een vernedering in de CL maar wel die tientallen miljoenen waardoor je door kunt pakken.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

De Realist schreef: 05 okt 2022, 08:58
ruuddevil schreef: 05 okt 2022, 07:30 Ramalho heeft ons veel geld gekost, naar waarschijnlijk ook een aantal flinke vernederingen bespaard. Zie je het al voor je, met dit team in de champions league?
Ja nu heb je met Arsenal en zo'n vernedering voor de boeg, en geen geld. Doe dan maar een jaar een keer een vernedering in de CL maar wel die tientallen miljoenen waardoor je door kunt pakken.
Ja precies. Dat geld was gewoon hartstikke nodig.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Gaat nooit meer dan een 5-6 voetballer worden. Te instabiel, vaak met zijn hoofd er niet bij. Snap niet dat men hier al jaren een top verdediger in ziet.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ik denk dat Teze - Branthwaite het meest complementaire duo is op dit moment.
Mwene op rechts, en vervolgens bidden dat Mauro zo snel mogelijk terug komt.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Sao-Mellow schreef: 05 okt 2022, 09:36 Gaat nooit meer dan een 5-6 voetballer worden. Te instabiel, vaak met zijn hoofd er niet bij. Snap niet dat men hier al jaren een top verdediger in ziet.
In een 'Schmidt' systeem is hij een prima verdediger.
Dan zet hij de lijnen uit, stuurt hij zijn medespelers aan, zorgt hij ervoor dat de achterste linie aansluit en de ruimtes dus klein(er) worden, kan hij met zijn inzicht de passing naar de spits(en) van de tegenstander eruit halen en zorgt hij voor rugdekking. Hij was bij PSV ontzettend belangrijk daarin, aangezien veel spelers moeite hadden met de tactiek.

In een systeem waar hij een pure mandekker is (zoals onder Ruud) heb je weinig aan hem, dan liggen zijn kwaliteiten namelijk niet.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Armando Obispo