Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Kan niet zo goed plaatsen wat dit met een joint roken te maken heeft eigenlijk?Armando Obispo
- Standbeeld
- Legende
- 1
- Clubvoorkeur: PE ES VE
- Favoriete speler: Joël Drommel
- Gegeven waarderingen: 1568
- Gekregen waarderingen: 2655
-
- Meervoudig international
- 2
- Gegeven waarderingen: 564
- Gekregen waarderingen: 193
Dit is eigenlijk wel de zwakste combinatie die ik me kan voorstellen. Maar dikke kans dat dit gaat gebeuren.Het kan raar lopen in het voetbal. Als psv niet wint van feyenoord gaat alle aandacht uit naar de falende verdediging met 3 sullige tegendoelpunten. Nu moeten we die verdediging laten staan want we wonnen ermee !DonyellMalen schreef: ↑22 sep 2022, 10:33 Dat geschuif mag nu ook wel een keer klaar zijn. Jarrad staat de komende wedstrijd 'gewoon' naast Obispo.
- Standbeeld
- Legende
- 1
- Clubvoorkeur: PE ES VE
- Favoriete speler: Joël Drommel
- Gegeven waarderingen: 1568
- Gekregen waarderingen: 2655
Het is een Engels woord, net zoals "fuck".
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 2):
- deninho32 • ruuddevil
- Juancho
- Legende
- 5
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Érick Gutiérrez
- Gegeven waarderingen: 1736
- Gekregen waarderingen: 1571
Misschien zelf ff een snakie roken, misschien valt het kwartje dan...Standbeeld schreef: ↑22 sep 2022, 18:54 Kan niet zo goed plaatsen wat dit met een joint roken te maken heeft eigenlijk?
- Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht:
- Standbeeld
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid van verdienste
- 5
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Armando Obispo
- Gegeven waarderingen: 1605
- Gekregen waarderingen: 3394
-
Awards:
Ik hou er wel van dat je toch naar creatieve manieren zoekt om dezelfde boodschap te geven.

Ik blijf overigens wel overtuigd van Obispo en geloof heilig dat als je simpelweg voor vastigheid had gekozen met Teze-Obispo centraal voor Benitez, we nu een stuk meer ontwikkeling in onze defensieve zekerheid hadden gezien met twee centrale verdedigers die elkaar goed kennen en kunnen verstaan, zodat de keeper erachter ook vooral met keepen bezig kan zijn ipv al direct de coachende leider te moeten wezen.
- Juancho
- Legende
- 5
- Favoriete speler: Érick Gutiérrez
- Gegeven waarderingen: 1736
- Gekregen waarderingen: 1571
Dat Teze en Obispo uit elkaar gehaald zijn door Ruudje is idd echt een giga fout. Nog altijd. Dat was en is je beste duo. Dan kan je wel eens kijken wat misschien nog een beter duo is, bijv. door de goede ontwikkeling van Jarret. Maar je gaat een vast centraal duo niet uit elkaar halen om de rechtback positie in te vullen.
Ontopic verder, Obispo krijgt wat mij betreft tot de winterstop. Ik zie het talent en de potentie, hij is nu fit en speelt vrijwel alles. Dit is de periode dat hij ook moet laten zien dat hij groeit, beter wordt en stabieler kan zijn. Zo'n wedstrijd als gister kan dan echt niet. Ver door de ondergrens.
Ontopic verder, Obispo krijgt wat mij betreft tot de winterstop. Ik zie het talent en de potentie, hij is nu fit en speelt vrijwel alles. Dit is de periode dat hij ook moet laten zien dat hij groeit, beter wordt en stabieler kan zijn. Zo'n wedstrijd als gister kan dan echt niet. Ver door de ondergrens.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Jeugdspeler
- 1
- Gegeven waarderingen: 12
- Gekregen waarderingen: 5
Het is inderdaad bizar dat mensen hier nog steeds in hem geloven. Hoeveel aanwijzingen moet je hebben voordat je concludeert dat ie gewoon een te slechte verdediger is voor psv? Deze kerel loopt al anderhalf jaar met regelmaat ellende te veroorzaken. Vorig seizoen zakte hij ook al steevast door het ijs als het niveau omhoog ging.
Als dit geen jeugdspeler was maar een van de aankopen van JdJ, dan zou die zo in het rijtje met Baumgartl staan
Als dit geen jeugdspeler was maar een van de aankopen van JdJ, dan zou die zo in het rijtje met Baumgartl staan
-
- Internationale topspeler
- 5
- Gegeven waarderingen: 735
- Gekregen waarderingen: 997
Ik heb het gevoel dat hij de reden is dat we niet aansluiten. Ik zou willen dat Ruud met Ramalho en Branthwaite/Teze gaat spelen, die allebei durven door te stappen.
- Deze gebruikers waarderen Robson de Souza voor dit bericht:
- MaartenV
- De Realist
- Nationale topspeler
- 1
- Seizoenkaart: Vak V
- Gegeven waarderingen: 2705
- Gekregen waarderingen: 601
Ja nu heb je met Arsenal en zo'n vernedering voor de boeg, en geen geld. Doe dan maar een jaar een keer een vernedering in de CL maar wel die tientallen miljoenen waardoor je door kunt pakken.
- Deze gebruikers waarderen De Realist voor dit bericht:
- Sao-Mellow
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Ardbeg
- Legende
- 5
- Gegeven waarderingen: 5898
- Gekregen waarderingen: 4178
Ja precies. Dat geld was gewoon hartstikke nodig.De Realist schreef: ↑05 okt 2022, 08:58Ja nu heb je met Arsenal en zo'n vernedering voor de boeg, en geen geld. Doe dan maar een jaar een keer een vernedering in de CL maar wel die tientallen miljoenen waardoor je door kunt pakken.
- Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht:
- Sao-Mellow
-
- Meervoudig international
- 2
- Gegeven waarderingen: 841
- Gekregen waarderingen: 143
-
- Internationale topspeler
- 4
- Gegeven waarderingen: 435
- Gekregen waarderingen: 771
Ik denk dat Teze - Branthwaite het meest complementaire duo is op dit moment.
Mwene op rechts, en vervolgens bidden dat Mauro zo snel mogelijk terug komt.
Mwene op rechts, en vervolgens bidden dat Mauro zo snel mogelijk terug komt.
- Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht (totaal 3):
- Grasmat • deninho32 • DonyellMalen
- Ren Höek
- Vedette
- 4
- Gegeven waarderingen: 5943
- Gekregen waarderingen: 1853
In een 'Schmidt' systeem is hij een prima verdediger.Sao-Mellow schreef: ↑05 okt 2022, 09:36 Gaat nooit meer dan een 5-6 voetballer worden. Te instabiel, vaak met zijn hoofd er niet bij. Snap niet dat men hier al jaren een top verdediger in ziet.
Dan zet hij de lijnen uit, stuurt hij zijn medespelers aan, zorgt hij ervoor dat de achterste linie aansluit en de ruimtes dus klein(er) worden, kan hij met zijn inzicht de passing naar de spits(en) van de tegenstander eruit halen en zorgt hij voor rugdekking. Hij was bij PSV ontzettend belangrijk daarin, aangezien veel spelers moeite hadden met de tactiek.
In een systeem waar hij een pure mandekker is (zoals onder Ruud) heb je weinig aan hem, dan liggen zijn kwaliteiten namelijk niet.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut