Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
DonyellMalen
Nationale topspeler
1
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Richard Ledezma
Gegeven waarderingen: 163
Gekregen waarderingen: 352

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

:weird:
Standbeeld
Vedette
1
Clubvoorkeur: PE ES VE
Gegeven waarderingen: 996
Gekregen waarderingen: 1656

Op zich niet gek. Kan bij die clubs nog in het Jong team voetballen. Voor die clubs een goedkoop gokje.
DadOfFour
Nationale topspeler
1
Favoriete speler: Xavi Simons
Gegeven waarderingen: 926
Gekregen waarderingen: 721

1 april is laat dit jaar...
Segons la mesura que faràs, tal mesura trobaràs
Ardbeg
Legende
4
Gegeven waarderingen: 4738
Gekregen waarderingen: 3593

Sensation
Lid scoutingsteam
5
Clubvoorkeur: Ja
Gegeven waarderingen: 3456
Gekregen waarderingen: 2890

Aad300 heeft nog nooit iets goed voorspeld.
Ren Höek
Vedette
4
Gegeven waarderingen: 4758
Gekregen waarderingen: 1360

Stomme vraag misschien, maar waarom krijgt Aad zoveel van dit soort vragen?
Of überhaupt vragen?
Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht:
Sensation
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Standbeeld
Vedette
1
Clubvoorkeur: PE ES VE
Gegeven waarderingen: 996
Gekregen waarderingen: 1656

Het levert veel kliks en reacties op.
11 Sir Tinus
Vedette
1
Seizoenkaart: Vak RR
Oude naam: 11 Tinus
Clubvoorkeur: Philips
Favoriete speler: Cody Gakpo
Gegeven waarderingen: 686
Gekregen waarderingen: 1417

Die Aad blijft maar een podium krijgen. Die gast is niet serieus te nemen en is zo oppertunistisch als de pest omdat als hij geen gekke dingen roept niemand iets van hem wil.

Taylor naar Real Madrid op basis van 15 wedstrijden tegen Jantje en Mieke. Hij verloor met Ajax van elke tegenstander met enige weerstand; verloor tegen Liverpool AZ en PSV dit jaar en vorig jaar gelijk tegen AZ en Vitesse in die paar potjes dat ie mee mocht doen. Tijdens de bekerfinale mocht ie niet eens mee doen.

Ik kots hier echt van terwijl het al 30 jaar hetzelfde liedje is. Bij PSV is het Gakpo kan die stap niet maken want speelt alleen tegen de kleintjes goed en bij Taylor ziet iedereen ineens een wereldster.
VeresRivne
Nationale topspeler
3
Gegeven waarderingen: 147
Gekregen waarderingen: 519

11 Sir Tinus schreef: 22 sep 2022, 16:50 Die Aad blijft maar een podium krijgen. Die gast is niet serieus te nemen en is zo oppertunistisch als de pest omdat als hij geen gekke dingen roept niemand iets van hem wil.

Taylor naar Real Madrid op basis van 15 wedstrijden tegen Jantje en Mieke. Hij verloor met Ajax van elke tegenstander met enige weerstand; verloor tegen Liverpool AZ en PSV dit jaar en vorig jaar gelijk tegen AZ en Vitesse in die paar potjes dat ie mee mocht doen. Tijdens de bekerfinale mocht ie niet eens mee doen.

Ik kots hier echt van terwijl het al 30 jaar hetzelfde liedje is. Bij PSV is het Gakpo kan die stap niet maken want speelt alleen tegen de kleintjes goed en bij Taylor ziet iedereen ineens een wereldster.
Kom kom Aad de Mos is er een van jullie hoor, is normaal altijd diegene die enthousiast is over PSV talenten.

Over Obispo:

2017
'PSV kan serieus meedoen als de jeugd echt de kans krijgt. Dante Rigo op het middenveld en achterin Armando Obispo, een gigant. Legt de ballen neer zoals Ronald Koeman vroeger. Stelt Cocu hem niet op, dan benadeelt hij zijn club, zichzelf en die jongen', aldus De Mos.

"Ik durf te zeggen dat Obispo beter is dan Matthijs de Ligt, beter dan Isimat en beter dan Schwaab," stelt hij in gesprek met Omroep Brabant.

2018
DE MOS KRITISCH OP JEUGDTRAINERS PSV: "NIET ZIJ, MAAR OBISPO HAD MOETEN WINNEN"
Beter dan Matthijs de Ligt, oordeelde Aad de Mos een jaar geleden stellig over Armando Obispo. Ietwat prematuur, erkent de oud-trainer van onder meer PSV en Ajax nu. Maar Obispo had verder kunnen zijn in zijn ontwikkeling wanneer PSV tijdig de weerstand had verhoogd, meent De Mos. “Obispo had geen centrale verdediger naast hem nodig gehad tussen zijn twaalfde en zestiende levensjaar.”

2021
Obispo is onomstreden voor mij", zegt hij in een video-item van het Eindhovens Dagblad. "Hij is een gouden duo met André Ramalho."

"Voordeel is dat Obispo linksbenig is", vervolgt De Mos. "Hij is de beste Nederlandse verdediger van de Eredivisie. Waarom ik hem zo goed vind? Hij is een complete verdediger. Wat hij heeft afgeleerd, zijn de droommomenten, dat hij staat te slapen. Obispo is zeer geconcentreerd en heeft wijze lessen ondergaan tijdens zijn huurperiode bij Vitesse."

2022
“De Ligt heeft niet uitgeblonken bij Juventus en nu komt hij ook weer te kort bij Bayern München”, stelt de Mos vast. “Hij speelt ook niet in het Nederlands elftal. Obispo is een laatbloeier. Hij heeft een verschrikkelijk goed linkerbeen, kan heel goed verdedigen, heeft snelheid en kan koppend scoren. Hij gaat De Ligt voorbij. Daar zoeken we ook naar, want we zitten bij het Nederlands elftal met problemen”
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Paulus22
International
3
Gegeven waarderingen: 196
Gekregen waarderingen: 26

Maar mbt Obispo heeft Aad gewoon gelijk.
deninho32
Site Admin
5
Clubvoorkeur:
Gegeven waarderingen: 826
Gekregen waarderingen: 1450

Awards:

Dat hebben we dit seizoen tot nu toe gezien inderdaad. :lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.
Paulus22
International
3
Gegeven waarderingen: 196
Gekregen waarderingen: 26

Vond hem best aardig tegen Monaco bijvoorbeeld. Foutjes moeten er wel uit. Potentie is er.
11 Sir Tinus
Vedette
1

VeresRivne schreef: 22 sep 2022, 17:12
11 Sir Tinus schreef: 22 sep 2022, 16:50 Die Aad blijft maar een podium krijgen. Die gast is niet serieus te nemen en is zo oppertunistisch als de pest omdat als hij geen gekke dingen roept niemand iets van hem wil.

Kom kom Aad de Mos is er een van jullie hoor, is normaal altijd diegene die enthousiast is over PSV talenten.

Over Obispo:

2017
'PSV kan serieus meedoen als de jeugd echt de kans krijgt. Dante Rigo op het middenveld en achterin Armando Obispo, een gigant. Legt de ballen neer zoals Ronald Koeman vroeger. Stelt Cocu hem niet op, dan benadeelt hij zijn club, zichzelf en die jongen', aldus De Mos.

"Ik durf te zeggen dat Obispo beter is dan Matthijs de Ligt, beter dan Isimat en beter dan Schwaab," stelt hij in gesprek met Omroep Brabant.

2018
Beter dan Matthijs de Ligt, oordeelde Aad de Mos een jaar geleden stellig over Armando Obispo. Ietwat prematuur, erkent de oud-trainer van onder meer PSV en Ajax nu. Maar Obispo had verder kunnen zijn in zijn ontwikkeling wanneer PSV tijdig de weerstand had verhoogd, meent De Mos. “Obispo had geen centrale verdediger naast hem nodig gehad tussen zijn twaalfde en zestiende levensjaar.”

2021
Obispo is onomstreden voor mij", zegt hij in een video-item van het Eindhovens Dagblad. "Hij is een gouden duo met André Ramalho."

"Voordeel is dat Obispo linksbenig is", vervolgt De Mos. "Hij is de beste Nederlandse verdediger van de Eredivisie. Waarom ik hem zo goed vind? Hij is een complete verdediger. Wat hij heeft afgeleerd, zijn de droommomenten, dat hij staat te slapen. Obispo is zeer geconcentreerd en heeft wijze lessen ondergaan tijdens zijn huurperiode bij Vitesse."

2022
“De Ligt heeft niet uitgeblonken bij Juventus en nu komt hij ook weer te kort bij Bayern München”, stelt de Mos vast. “Hij speelt ook niet in het Nederlands elftal. Obispo is een laatbloeier. Hij heeft een verschrikkelijk goed linkerbeen, kan heel goed verdedigen, heeft snelheid en kan koppend scoren. Hij gaat De Ligt voorbij. Daar zoeken we ook naar, want we zitten bij het Nederlands elftal met problemen”
Ik begon met het onbegrip waarom Aad een platform krijgt om dit soort onzin te verkondigen. Net als dat we 12 miljoen voor Baumgartl hebben betaald en dat Benitez een zwakke indruk maakt. Even wachten tot hij Xavi naar Barcelona praat en Veerman naar Bayern Munchen.
VeresRivne
Nationale topspeler
3

11 Sir Tinus schreef: 22 sep 2022, 18:20
VeresRivne schreef: 22 sep 2022, 17:12

Over Obispo:

2017

2018

2021

2022
Ik begon met het onbegrip waarom Aad een platform krijgt om dit soort onzin te verkondigen. Net als dat we 12 miljoen voor Baumgartl hebben betaald en dat Benitez een zwakke indruk maakt. Even wachten tot hij Xavi naar Barcelona praat en Veerman naar Bayern Munchen.
Ging me er vooral om dat je deze zin toevoegde: Ik kots hier echt van terwijl het al 30 jaar hetzelfde liedje is. Bij PSV is het Gakpo kan die stap niet maken want speelt alleen tegen de kleintjes goed. De Mos is juist super positief geweest heel vaak over PSV, zowel over beleidsmedewerkers als b.v. talenten zoals Rigo en hij hangt ook graag op de Herdgang rond, het is niet zo dat je hem kunt beschuldigen van Ajax voorkeur of iets dergelijks. En ja hij doet ook wel domme kortzichtige uitspraken, ik als niet PSV'er vind zijn kritiek op Benitez ook onterrecht.
Verder heb ik bij De Mos altijd een beetje dat zijn voorspellingen als jinx werken omdat hij er zo vaak naast zit, als hij Ajax als kampioen voorspelt word ik er niet blij van zeg maar. ;)

Voor wat Taylor betreft zijn zijn woorden overdreven. Maargoed in deze topic kun je ook een heel aantal posters terugvinden die claimen dat Taylor uberhaupt niet goed genoeg is voor het Ajax niveau en dat het onbegrijpelijk was dat hij een basisplaats bij Ajax had. Het is Ying en Yang.

Moet zeggen dat het me in zijn algemeenheid wel verbaasd hoor wat hier nog allemaal gekeken danwel geluisterd wordt. Allerlei podcasts, tv-programma's van B en C garnituur waarbij er altijd verontwaardiging is als het te pro Ajax is. Sterker nog, ik luister helemaal geen Ajax Podcasts omdat ik ze kwalitatief gewoon niet goed genoeg vind en ze nagenoeg nooit dingen boven tafel brengen die ik nog niet wist. Ook heel veel andere meer neutrale zaken niet, want altijd merk ik hetzelfde meestal ben ik qua cijfers, onderbouwing en dergelijke van mijn eigen club of de club waar ik nog interesse in heb beter op de hoogte dan de uitgenodigde gasten zelf die dingen gaan analyseren. Neem nu de financiele cijfers van PSV dan krijg je van die analyses met uit de lucht gegrepen bedragen, totale onkunde wat clubs overhouden en hoe de boekhouding werkt en generieke statements als "Ja maar daar hebben ze wel een groot probleem blabla". Tijdsverspilling. Zit een knop op die TV en een kruisje op je scherm.
Laatst gewijzigd door VeresRivne op 22 sep 2022, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
SLAVA UKRAINE!!!
Thijs
Lid van verdienste
5
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Noni Madueke
Gegeven waarderingen: 1324
Gekregen waarderingen: 2668

Awards:

VeresRivne schreef: 22 sep 2022, 19:42
Verder heb ik bij De Mos altijd een beetje dat zijn voorspellingen als jinx werken omdat hij er zo vaak naast zit, als hij Ajax als kampioen voorspelt wordt ik er niet blij van zeg maar. ;)
Pak hem @deninho32
Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht (totaal 2):
VeresRivnedeninho32
ShovingNE2
Site Admin
5
Seizoenkaart: Vak PR
Favoriete speler: Philipp Max
Gegeven waarderingen: 167
Gekregen waarderingen: 207

Hij kan zo admin worden hier. 👀
VeresRivne
Nationale topspeler
3

ShovingNE2 schreef: 22 sep 2022, 19:59 Hij kan zo admin worden hier. 👀
En een burn-out krijgen van alle trollaccounts van Bamzwaaier die verwijderd moeten worden zeker, no thank you, you are own your own. :mrgreen:
Deze gebruikers waarderen VeresRivne voor dit bericht:
ShovingNE2
SLAVA UKRAINE!!!
Mr. Spock
Nationale topspeler
4
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Hackensack Bulls
Gegeven waarderingen: 271
Gekregen waarderingen: 576

Ardbeg schreef: 22 sep 2022, 16:13 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... nited.html

Het gaat maar door met die onzin
Ketnet Gaylord is hetzelfde als met Fappy de Jong. Was de reincarnatie van Cruyff, toekomstig gouden bal winnaar etc.
Realiteit 3 jaar later is dat Barcelona hem het liefst wilde dumpen.

ajax rechtsbacks is ook om te gieren:
vd Wiel was dé topper.

Werd ingehaald door Van Rijn; een Hollandsche meester die een klapper maakte en in de wereldtop bij Club Brugge speelde.

Maar wacht! Tete was veeeeeeeeeeeeeeel beter. Desondanks volledig uit beeld (zonder te googlen: waar speelt die nu?)

Nu weer Peter-Jan Rensch die lekker bezig was tegen AZ.

Waar speelt Rijkaard2.0 eigenlijk? Riedewald.
Deze gebruikers waarderen Mr. Spock voor dit bericht:
De Realist
VeresRivne
Nationale topspeler
3

Mr. Spock schreef: 23 sep 2022, 13:14
Ardbeg schreef: 22 sep 2022, 16:13 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... nited.html

Het gaat maar door met die onzin
Ketnet Gaylord is hetzelfde als met Fappy de Jong. Was de reincarnatie van Cruyff, toekomstig gouden bal winnaar etc.

vd Wiel was dé topper.

Werd ingehaald door Van Rijn; een Hollandsche meester die een klapper maakte en in de wereldtop bij Club Brugge speelde.

Maar wacht! Tete was veeeeeeeeeeeeeeel beter. Desondanks volledig uit beeld (zonder te googlen: waar speelt die nu?)

Ach dat gebeurt met heel veel internationals nu eenmaal dat ze buiten beeld raken. Kongolo, Willems, Bruma, Zoet, Brenet, Hateboer, Padt, Rekik, Viergever, Veltman, Clasie, Hendrix, Locadia, Hoedt, Boadu, Stengs... Sommigen zakken heel ver weg en sommigen zijn net niet goed genoeg.

Tete speelt voor Fulham waar hij gewoon basisspeler is hoor.
SLAVA UKRAINE!!!
Mr. Spock
Nationale topspeler
4
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Hackensack Bulls
Gegeven waarderingen: 271
Gekregen waarderingen: 576

Want Zoet, Brenet, Locadia e.v.a. zijn door de media weggezet als europese toppers die perse in het NL11tal moesten ja.
Deze gebruikers waarderen Mr. Spock voor dit bericht:
De Realist
Chucky
Nationale topspeler
4
Gegeven waarderingen: 315
Gekregen waarderingen: 495

VeresRivne schreef: 23 sep 2022, 13:24

vd Wiel was dé topper.

Ach dat gebeurt met heel veel internationals nu eenmaal dat ze buiten beeld raken. Kongolo, Willems, Bruma, Zoet, Brenet, Hateboer, Padt, Rekik, Viergever, Veltman, Clasie, Hendrix, Locadia, Hoedt, Boadu, Stengs... Sommigen zakken heel ver weg en sommigen zijn net niet goed genoeg.

Ach, iedereen praat elkaar maar na over die Taylor. Het is een prima talent, maar wel een niveau minder dan bijvoorbeeld Gravenberch die nu de bank warm houdt in München. Dat gefap slaat helemaal nergens op, laat die jongen aub eerst een heel seizoen presteren voordat hij aan het NL elftal mag ruiken.

Ik moet maar zien of hij het vol gaat houden, ik verwacht hem uiteindelijk veel eerder bij een Europese middenmoter dan bij Real.
El Sordo
Vedette
5
Gegeven waarderingen: 1647
Gekregen waarderingen: 2045

VeresRivne schreef: 23 sep 2022, 13:24

vd Wiel was dé topper.

Iedereen hier én in de media had allang door dat spelers als Brenet, Zoet, Hendrix, Locadia en Bruma lang niet goed genoeg waren voor de absolute top. En dat is niet erg, want ze voldeden (vaak) gewoon op eredivisieniveau. Het verschil in beeldvorming met bijvoorbeeld Van Rhijn, Tete, Vd Wiel, Vd Beek, Klaassen e.a. is enorm, terwijl dat op de korte of middellange termijn zelden in kwaliteit is uitgedrukt. En nu zijn Rensch, Timber en Taylor de volgende jochies die een veel te grote schoen wordt aangetrokken.
Tijn
Nationale topspeler
5
Gegeven waarderingen: 1175
Gekregen waarderingen: 493

Ter aanvulling op @El Sordo e @Chucky
Het is ook niet heel gek dat een Taylor goede dingen laat zien in de Eredivisie als je kijkt wat er om hem heen staat en tegen wie ze spelen.
Ajax heeft met een straatlengte voorsprong het meeste geld uitgegeven in Nederland, dus dat hij tegen Fortuna, Sparta en Cambuur goede dingen laat zien is niet echt uitzonderlijk nog. Dat hij nu al in het NL elftal staat komt echt alleen door zijn club. Van Veerman wordt gezegd dat hij meer moet laten zien, terwijl die al veel meer heeft laten zien dan Taylor. Ook tegen Monaco was Veerman goed en tegen Ajax en Feyenoord al meerdere malen.
Deze gebruikers waarderen Tijn voor dit bericht (totaal 2):
YkhimRen Höek
Ykhim
Lid scoutingsteam
5
Gegeven waarderingen: 3752
Gekregen waarderingen: 5674

Awards:

Precies. Zet bijvoorbeeld Shoving in de spits bij Ajax en hij gaat ook gewoon scoren.

Nu is Taylor natuurlijk geen prutser ofzo, maar het blijft opvallend hoe snel mensen soms realiteitszin verliezen.
ShovingNE2
Site Admin
5
Seizoenkaart: Vak PR
Favoriete speler: Philipp Max
Gegeven waarderingen: 167
Gekregen waarderingen: 207

Ykhim schreef: 23 sep 2022, 15:42 Zet bijvoorbeeld Shoving in de spits bij Ajax en hij gaat ook gewoon scoren.
In eigen goal dan wel he?
11 Sir Tinus
Vedette
1

Taylor is het perfecte voorbeeld hoe het altijd gaat. Lekker meehobbelen tegen tegenstanders die met poep in de broek naar de Arena komen. Geen enkele druk op de bal, lekker in de eigen 16 kamperen en aanvallend niet verder komen dan blind wat ballen naar voren schieten. Zijn grootste wedstrijd, die gewonnen werd, was Rangers thuis waarbij Ajax als team ze helemaal oprolde. Daarna was het Heerenveen thuis ofzo.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ajax deel II