Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Vandaag Inside
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 6
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Duif
-
Awards:
-
- Lid van verdienste
- 6
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Wel leuk hoe FvD dat volledig filmpje erop zet, waarbij ook duidelijk wordt wat Derksen bedoelt en ze het toch proberen te framen alsof het letterlijk bedoeld was. Zijn die nou echt zo psychotisch dat ze dat geloven? Of weten ze wat ze doen en denken ze dat hun achterban te dom is om het filmpje echt te kijken?
Sowieso onhandig omdat ik vermoed dat er best een overlap zit tussen Derksen fans en FvD aanhangers…
Sowieso onhandig omdat ik vermoed dat er best een overlap zit tussen Derksen fans en FvD aanhangers…
- Ren Höek
- Vedette
- 5
Zonder ophef heeft de FvD geen bestaansrecht, dus elke mogelijkheid wordt gretig aangegrepen.
Een beetje zoals Wilders een tijd lang allerlei mensen schoffeerde, om vervolgens bij ieder tegenargument te roepen dat hij gedemoniseerd werd.
Je moet toch iets als je geen inhoud hebt.
Een beetje zoals Wilders een tijd lang allerlei mensen schoffeerde, om vervolgens bij ieder tegenargument te roepen dat hij gedemoniseerd werd.
Je moet toch iets als je geen inhoud hebt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Internationale topspeler
- 3
Het is puur een marketing actie. Iedere serieuze jurist maakt gehakt van deze aanklacht. Ik denk dat die Job Knoester het bij wijze van spreken nog wel gratis zal doen.Thijs schreef: ↑22 sep 2022, 18:47 Wel leuk hoe FvD dat volledig filmpje erop zet, waarbij ook duidelijk wordt wat Derksen bedoelt en ze het toch proberen te framen alsof het letterlijk bedoeld was. Zijn die nou echt zo psychotisch dat ze dat geloven? Of weten ze wat ze doen en denken ze dat hun achterban te dom is om het filmpje echt te kijken?
- VeresRivne
- 4
Uiteraard, alleen domme wappies trappen hierin maarja laat dat nou net de hoofdmoot van zijn electoraat vormen.mr.top schreef: ↑24 sep 2022, 09:53Het is puur een marketing actie. Iedere serieuze jurist maakt gehakt van deze aanklacht. Ik denk dat die Job Knoester het bij wijze van spreken nog wel gratis zal doen.Thijs schreef: ↑22 sep 2022, 18:47 Wel leuk hoe FvD dat volledig filmpje erop zet, waarbij ook duidelijk wordt wat Derksen bedoelt en ze het toch proberen te framen alsof het letterlijk bedoeld was. Zijn die nou echt zo psychotisch dat ze dat geloven? Of weten ze wat ze doen en denken ze dat hun achterban te dom is om het filmpje echt te kijken?
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Josef Dettelbacher
- Legende
- 6
-
Awards:
- Josef Dettelbacher
- Legende
- 6
-
Awards:
- Josef Dettelbacher
- Legende
- 6
-
Awards:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- 3
https://www.geenstijl.nl/5167091/om-liq ... -opruiing/
-
- Lid van verdienste
- 6
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
- Standbeeld
- Legende
- 2
- Clubvoorkeur: PE ES VE
- deninho32
- Site Admin
- 6
- Clubvoorkeur:
- Favoriete speler: Vinnie Jones
-
Awards:
- deninho32
- Site Admin
- 6
- Clubvoorkeur:
-
Awards:
Ook door de mannen aan tafel daar hoor. Ze zou een enorm talent zijn op wielergebied. Ik ben geen wielerkenner, maar een liefhebber. Ik heb haar nog nooit iets horen zeggen waarvan ik dacht, "goh dat wist ik nog niet". Ze weet niet meer van wielrennen dan welke willekeurige wielrenner uit het peloton. Ik vind haar echt totaal overbodig in het programma, maar goed dat is die vervelende Van Royen ook.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 6
- Clubvoorkeur: Ja
Derksen die weer loopt te brullen dat de trainer er niks aan kan doen, want hij wordt met spelers opgezadeld waar hij niks mee kan, om vervolgens dit te lezen: "Waar dat duo vooral de scouts raadpleegde, bleken Hamstra en Huntelaar vooral te teren op het netwerk van de trainer. Daar kregen ze zijn zaakwaarnemer Milos Malenovic (tevens agent van Tadic) bij. Als een verkapte technisch directeur was hij vervolgens bij vrijwel alle inkomende transfers betrokken."
https://www.ed.nl/nederlands-voetbal/do ... ~aeafb32d/
- Standbeeld
- Legende
- 2
- Standbeeld
- Legende
- 2
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 6
- Favoriete speler: Dn Duif
-
Awards:
-
- Legende
- 6
Dit was gewoon gênant. Te overduidelijk hoe Schreuder een bron is voor Derksen. Dit ging helemaal nergens over. Vergelijk deze narrative eens met die over Schmidt.Sensation schreef: ↑06 okt 2022, 09:27 Derksen die weer loopt te brullen dat de trainer er niks aan kan doen, want hij wordt met spelers opgezadeld waar hij niks mee kan, om vervolgens dit te lezen: "Waar dat duo vooral de scouts raadpleegde, bleken Hamstra en Huntelaar vooral te teren op het netwerk van de trainer. Daar kregen ze zijn zaakwaarnemer Milos Malenovic (tevens agent van Tadic) bij. Als een verkapte technisch directeur was hij vervolgens bij vrijwel alle inkomende transfers betrokken."
Vals mannetje, die zogenaamde objectieve Derksen. Leuke kerel wel, maar echt met een agenda en niks niet onafhankelijk van geest. En dat is wel zijn stokpaardje
- deninho32
- Site Admin
- 6
- Clubvoorkeur:
-
Awards:
- Paco Casal
- 5
- Seizoenkaart: Vak U
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Daarentegen was het verdedigen van Bas Nijhuis wel een beetje triest. Het zou Derksen sieren als hij af en toe ook aangeeft dat het een tandje minder had gemogen, want hetgeen Nijhuis in Heerenveen presteerde was echt heel droevig.
Ik ben nog altijd iedere dag een touw kijker. Heerlijk programma.
Ik ben nog altijd iedere dag een touw kijker. Heerlijk programma.
#FreeGeneratie4
- Standbeeld
- Legende
- 2
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut