Raad van Commissarissen (RvC)

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Menno1 schreef: 20 sep 2022, 18:02 - 30 miljoen vast, in 6(!!) termijnen van 5 miljoen werd blijkbaar geaccepteerd door de RvC
Waar is dit gezegd. Volgens mij niet in de podcast. En volgens mij denkt/schrijft Elfrink ook niet dat de RvC dit bod geaccepteerd heeft.
Menno1 schreef: 21 sep 2022, 19:16 Nou, nu ik de ED heb gelezen is dit toch wel een bevestiging. Je verkoopt dus Malen (30 miljoen) en Dumfries (12,5 miljoen), kocht Veerman (6 miljoen) en heeft een winst van maar liefst 1 miljoen.

Dit is simpelweg niet vol te houden. Je kan niet verwachten dat we elk jaar een speler van 30-40 miljoen verkopen alleen om break even te draaien. Je hebt maar 3 spelers in je selectie die in de buurt komen van zo'n bedrag: Gakpo, Sangare en hopelijk Madueke.
Je vergeet echt de helft hoor. Corona heeft ook vorig jaar nog een forse deuk gegeven.

Daarnaast ben je ook heel voorspelbaar: een maand geleden zei ik al in het financiëntopic dat de winst niet meer dan 'een paar miljoen' zou zijn en dat dan weer een aantal in totale paniek des doods zou zijn.

Voor iemand die PSV zo op de voet volgt vind ik het echt heel bijzonder dat jij iedere keer weer in paniekmodus schiet over zaken die gewoon al op voorhand uit te tekenen zijn (om diverse redenen).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Josef Dettelbacher schreef: 21 sep 2022, 21:22 Durf ik al Shoving z'n pensioencenten op in te zetten.
Mijn huwelijk is mijn pensioen :P
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 22 sep 2022, 11:29
Josef Dettelbacher schreef: 21 sep 2022, 21:22 Durf ik al Shoving z'n pensioencenten op in te zetten.
Mijn huwelijk is mijn pensioen :P
Daar heb ik duidelijk iets verkeerd gedaan...
Als u me nu even excuseert, dan stuur ik de kinderen terug naar de kolenmijn, papa heeft nieuwe schoenen nodig..
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Na enkele korte vakanties hopen de PSV-bestuurders op korte termijn alle ruis op de lijn van de laatste weken weg te nemen. Directie en raad van commissarissen gaan binnenkort proberen de klokken weer volledig gelijk te zetten om weer zonder problemen door te kunnen. Afgelopen week zorgde het vertrek van John de Jong voor de nodige beroering binnen PSV, maar alle partijen denken de brokstukken uiteindelijk weer te kunnen lijmen.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-wil-de-brokst ... haring_web

Hahaha, Elfrink en Timmer waren nog wel zo vernietigend met hun woorden over dat het crisis was, en heel het vertrouwen weg, en de RvC die de macht greep, etc. Kleine vakantie in de zon met een paar cocktails doet klaarblijkelijk wonderen :mrgreen: :mrgreen: . Tot zover dus de zogenaamde echte onwetendheid over De Jong.

Zoals ik al zei: John is er gewoon uit geflikkerd omdat hij niet voldeed, in dit geval met een laatste stokslag vanuit de RvC, omdat het ontslaan van hem iets wat gecompliceerder lag. Alle grote heren binnen de directie hebben eenzelfde verhaal afgesproken om naar buiten te brengen, hetgeen waar journalisten als Elfrink en Timmer niet bij kunnen met hun hoofd. De reden waarom zij opeens alles en ieders stoelpoten aan het afzagen waren, blijft mij verbazen. Dat is niet des "kritische" PSV watchers.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Zoals ik al vermoedde - iemand heeft hoog in de emotie de heren opgezocht en die hebben gretig toegehapt om te cashen zonder zelf enig serieus onderzoek te doen. Gaap...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Die Timmer bleef maar doorgaan in die podcast, ruim een uur volgens mij en Reus en Doelen maar vragen of ze het over de wedstrijd mochten hebben. En dan zeggen dat de Jong minder middelen had, maar oh wee als Roger begon over het grote geld van Ajax. Daar maakte Doelen ook terecht een opmerking. Een stinkende hypocriete huichelaar die eindelijk kleur bekent, Timmertje Timmertje, ga lekker ajax weer volgen.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ik wil steeds de podcast openen, maar heb er gewoon geen zin in.
Waterreus is verschrikkelijk en Timmer komt met aannames (zoals altijd)

Nee ik pas.
Fijn dat jullie hier de samenvatting hebben neergezet.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Timmer en Elfrink zijn deze periode heel hard door de mand gevallen. Duidelijk dat De Jong een lek was en ze het maar moeilijk kunnen verkroppen dat hij eruit is gezet/gestapt.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Waren de geruchten over het appgroepje met Rik Elfrink/Marco Timmer/John de Jong toch waar!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Sensation schreef: 22 sep 2022, 16:28 Timmer en Elfrink zijn deze periode heel hard door de mand gevallen. Duidelijk dat De Jong een lek was en ze het maar moeilijk kunnen verkroppen dat hij eruit is gezet/gestapt.
De Jong is veel te netjes om lek te zijn. Dat hij niet goed genoeg was: klopt. Maar roepen dat hij alles lekte is best wel beledigend toch?

Benieuwd of iemand daar nog op terugkomt als het gewoon doorgaat het komende maand. Wellicht dat dan het besef indaalt dat er bijna geen lek is binnen PSV maar dat de info elders vandaan komt.

Armada werkt volgens mij niet bij PSV en weet ook dingen en zo zijn er meer voorbeelden. Info is gewoon belangen volgen: John had zelden een belang tot lekken.

Ik vind het echt bijzonder (of eigenlijk niet) hoe eenzijdig mensen hier tegen informatie aankijken. 1 conclusie en al het andere uitsluiten. Raar... Een voerbalwereld vol belangen maar degene die nul belang had is het lek.

John de Jong is 6 maanden bezig om Xavi en Benitez binnen te halen en denkt: 'laat ik het eens lekken' 😂
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 22 sep 2022, 11:28
Menno1 schreef: 20 sep 2022, 18:02 - 30 miljoen vast, in 6(!!) termijnen van 5 miljoen werd blijkbaar geaccepteerd door de RvC
Waar is dit gezegd. Volgens mij niet in de podcast. En volgens mij denkt/schrijft Elfrink ook niet dat de RvC dit bod geaccepteerd heeft.
Menno1 schreef: 21 sep 2022, 19:16 Nou, nu ik de ED heb gelezen is dit toch wel een bevestiging. Je verkoopt dus Malen (30 miljoen) en Dumfries (12,5 miljoen), kocht Veerman (6 miljoen) en heeft een winst van maar liefst 1 miljoen.

Dit is simpelweg niet vol te houden. Je kan niet verwachten dat we elk jaar een speler van 30-40 miljoen verkopen alleen om break even te draaien. Je hebt maar 3 spelers in je selectie die in de buurt komen van zo'n bedrag: Gakpo, Sangare en hopelijk Madueke.
Je vergeet echt de helft hoor. Corona heeft ook vorig jaar nog een forse deuk gegeven.

Daarnaast ben je ook heel voorspelbaar: een maand geleden zei ik al in het financiëntopic dat de winst niet meer dan 'een paar miljoen' zou zijn en dat dan weer een aantal in totale paniek des doods zou zijn.

Voor iemand die PSV zo op de voet volgt vind ik het echt heel bijzonder dat jij iedere keer weer in paniekmodus schiet over zaken die gewoon al op voorhand uit te tekenen zijn (om diverse redenen).
Ik vind het ook moeilijk voor te stellen, maar ik zit echt niet in de RvC: die schieten namelijk in de paniek modus en drongen aan op een verkoop en toen dat niet gebeurde werd de TM eruit gegooid.

Maar blijf gerust hoofd in de grond steken hoor; het gaat lekker allemaal.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Jij bent al 10 jaar in paniek man.

De RvC heeft eind mei John de opdracht te geven Cody of Sangare te verkopen. Niet gedaan: is hij op afgerekend. Dat tesamen met de afgelopen paar jaar. Niet vreemd toch? De manier waarop is niet best.

Een van de redenen waarom de RvC dit wilde is dat ze bang zijn dat de hele boel weer dichtgaat ivm Covid. En dat is goed mogelijk want dit faalkabinet heeft nul plannen.

Maar ik riep een aantal weken geleden al welke jaarcijfers je kon verwachten. Elfrink roept nu dat het wel eens uit zou kunnen komen.

Jij in totale paniek des doods terwijl je alles kan zien aankomen. Maar dan ook echt alles. Het is zelfs prima te beredeneren, op voorhand al.

Jii reageert alleen heel primair op nieuwsberichten.

Blijf lekker in paniek, dat maakt het volgen van PSV voor jou schijnbaar een heel stuk leuker. 😛
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

Menno heeft toch gelijk dat de RvC in paniek is? Die drongen aan op de verkoop van Cody en/of Sangaré (zelfs op het allerlaatste moment was een optie) wat de kansen op succes in de eredivisie en Europa ook weer verkleind wat weer kan leiden tot minder opbrengsten (mislopen startpremies, spelers die minder waard worden etc.). Zonder risico, geen topsport. En dat risico lijkt te overzien. Als er iemand in paniek is, is het de RvC zo lijkt het.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nee hoor. PSV heeft echt altijd deze verkoop nodig. En om moverende redenen wilden ze dat deze zomer.

Gebeurde niet: was de druppel. Opgepleurd.

Je kan een hoop zeggen van onze RVC leden, maar dat zijn niet de personen die in paniek raken hoor. Totaal niet zelfs.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 22 sep 2022, 17:55
Sensation schreef: 22 sep 2022, 16:28 Timmer en Elfrink zijn deze periode heel hard door de mand gevallen. Duidelijk dat De Jong een lek was en ze het maar moeilijk kunnen verkroppen dat hij eruit is gezet/gestapt.
De Jong is veel te netjes om lek te zijn. Dat hij niet goed genoeg was: klopt. Maar roepen dat hij alles lekte is best wel beledigend toch?

Benieuwd of iemand daar nog op terugkomt als het gewoon doorgaat het komende maand. Wellicht dat dan het besef indaalt dat er bijna geen lek is binnen PSV maar dat de info elders vandaan komt.

Armada werkt volgens mij niet bij PSV en weet ook dingen en zo zijn er meer voorbeelden. Info is gewoon belangen volgen: John had zelden een belang tot lekken.

Ik vind het echt bijzonder (of eigenlijk niet) hoe eenzijdig mensen hier tegen informatie aankijken. 1 conclusie en al het andere uitsluiten. Raar... Een voerbalwereld vol belangen maar degene die nul belang had is het lek.

John de Jong is 6 maanden bezig om Xavi en Benitez binnen te halen en denkt: 'laat ik het eens lekken' 😂
Eens met mijn amigo. Zowel Timmer als Elfrink ontkennen met klem dat ze info van John kregen. Je zou het meer in zijn entourage moeten zoeken. Wie dat is/zijn, who knows?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Jullie maken dit groter dan dickpic gate
Mr.Unibet
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 701
Lid geworden op: 5 jun 2021
Seizoenkaart: Vak H

ShovingNE2 schreef: 22 sep 2022, 17:55
Sensation schreef: 22 sep 2022, 16:28 Timmer en Elfrink zijn deze periode heel hard door de mand gevallen. Duidelijk dat De Jong een lek was en ze het maar moeilijk kunnen verkroppen dat hij eruit is gezet/gestapt.
De Jong is veel te netjes om lek te zijn. Dat hij niet goed genoeg was: klopt. Maar roepen dat hij alles lekte is best wel beledigend toch?
In de rol van hoofdscout lekte hij regelmatig namen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mr.Unibet schreef: 22 sep 2022, 19:06
ShovingNE2 schreef: 22 sep 2022, 17:55

De Jong is veel te netjes om lek te zijn. Dat hij niet goed genoeg was: klopt. Maar roepen dat hij alles lekte is best wel beledigend toch?
In de rol van hoofdscout lekte hij regelmatig namen.
Misschien is Spronck als hoofdscout nu dan wel verantwoordelijk voor het lekken. Wie weet.
Mr.Unibet
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 701
Lid geworden op: 5 jun 2021
Seizoenkaart: Vak H

Standbeeld schreef: 22 sep 2022, 19:12
Mr.Unibet schreef: 22 sep 2022, 19:06

In de rol van hoofdscout lekte hij regelmatig namen.
Misschien is Spronck als hoofdscout nu dan wel verantwoordelijk voor het lekken. Wie weet.
Een functie heeft vrij weinig met de persoon te maken, lijkt me. In de rol van TD was hij veel voorzichtiger, maar hij heeft dus wel een record
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mr.Unibet schreef: 22 sep 2022, 19:16
Standbeeld schreef: 22 sep 2022, 19:12
Misschien is Spronck als hoofdscout nu dan wel verantwoordelijk voor het lekken. Wie weet.
Een functie heeft vrij weinig met de persoon te maken, lijkt me. In de rol van TD was hij veel voorzichtiger, maar hij heeft dus wel een record
Ik ben normaliter goed van vertrouwen, dus ik vertrouw jou op je woorden hier.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 22 sep 2022, 18:59 Jullie maken dit groter dan dickpic gate
Dat was dan ook een klein dingetje. 😬
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Mr.Unibet schreef: 22 sep 2022, 19:06
ShovingNE2 schreef: 22 sep 2022, 17:55

De Jong is veel te netjes om lek te zijn. Dat hij niet goed genoeg was: klopt. Maar roepen dat hij alles lekte is best wel beledigend toch?
In de rol van hoofdscout lekte hij regelmatig namen.
Ach. Wat lekte hij dan? Wat ook nog eens high profile overal terecht kwam? Nul.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Mr.Unibet
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 701
Lid geworden op: 5 jun 2021
Seizoenkaart: Vak H

ShovingNE2 schreef: 22 sep 2022, 20:00
Mr.Unibet schreef: 22 sep 2022, 19:06

In de rol van hoofdscout lekte hij regelmatig namen.
Ach. Wat lekte hij dan? Wat ook nog eens high profile overal terecht kwam? Nul.
Zoals ik zeg; namen van bijv. transfers. Alleen iedereen die dat te horen gekregen heeft hebben dat altijd onder de radar gehouden. Zijn vertrouwen werd dus niet beschaamd. Als TD heeft hij ook meer verantwoordelijkheid gepakt, toen weinig meer doorgeschemerd, maar dat is 'ie nu niet meer dus sluit niets uit.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Haha. Tuurlijk.

Nooit dat iets onder de radar blijft.

Achteraf roepen dat hij 5 jaar geleden een lek was is nu echt een zwaktebod. Niet te controleren. Nog nooit iets van bekend geweest (zoals Van Bommel). En daar nu een punt mee willen maken.

I don't buy it.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 22 sep 2022, 20:21
I don't buy it.
Godver, nu gaat [mention]Menno1[/mention] straks weer zeggen dat dit bewijst dat er geen geld is…
Mr.Unibet
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 701
Lid geworden op: 5 jun 2021
Seizoenkaart: Vak H

ShovingNE2 schreef: 22 sep 2022, 20:21 Haha. Tuurlijk.

Nooit dat iets onder de radar blijft.

Achteraf roepen dat hij 5 jaar geleden een lek was is nu echt een zwaktebod. Niet te controleren. Nog nooit iets van bekend geweest (zoals Van Bommel). En daar nu een punt mee willen maken.

I don't buy it.
Geloof wat je wilt, kan me vrij weinig schelen eigenlijk. Snap ook echt wel dat het niet sterk staat, want ik voel ook niet de behoefte om daar bewijzen van te delen oid. Jij vind hem alleen zo'n nette vent dat je het echt niet voor kan stellen, ik probeer daar iets of wat ander licht over te schijnen. Prima als je daar niets mee doet.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Raad van Commissarissen (RvC)