Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Een uitgebluste Blind die zijn potjes tegen FC bal op het dak speelt of een topfitte jongen als Malacia die zijn potjes tegen de absolute top speelt. Echt een grap zou dat zijn.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Goh,
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Grasmat schreef: 21 sep 2022, 23:45 Het gaat denk ik ook niet zozeer om de PSV'ers die niet opgeroepen worden, maar om de ajacieden die er wel bij zitten. Klaassen die bankzitter is, opa Pasveer van 38, Rensch die niet best speelt, Taylor die net drie wedstrijden bij het eerste zit, Blind die het eigenlijk niet meer kan belopen en er bij de gratie van papa bij zit. Het houdt niet over.

Kopieer en plak je nu gewoon dezelfde reactie als onder het artikel op voetbalzone? 👀
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

TylerDurdn schreef: 22 sep 2022, 11:12
Grasmat schreef: 21 sep 2022, 23:45 Het gaat denk ik ook niet zozeer om de PSV'ers die niet opgeroepen worden, maar om de ajacieden die er wel bij zitten. Klaassen die bankzitter is, opa Pasveer van 38, Rensch die niet best speelt, Taylor die net drie wedstrijden bij het eerste zit, Blind die het eigenlijk niet meer kan belopen en er bij de gratie van papa bij zit. Het houdt niet over.

Kopieer en plak je nu gewoon dezelfde reactie als onder het artikel op voetbalzone? 👀
Haha nee, ik kijk uit principe nooit op die dreksites, en naar comments al helemaal niet. Daar schiet je IQ van in de min. :grin:

Maar stond daar iets van dezelfde strekking? Dat moet een verstandig iemand zijn geweest dan. Uniek
Voor zulke sites.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Grasmat schreef: 22 sep 2022, 11:17
TylerDurdn schreef: 22 sep 2022, 11:12


Kopieer en plak je nu gewoon dezelfde reactie als onder het artikel op voetbalzone? 👀
Haha nee, ik kijk uit principe nooit op die dreksites, en naar comments al helemaal niet. Daar schiet je IQ van in de min. :grin:

Maar stond daar iets van dezelfde strekking? Dat moet een verstandig iemand zijn geweest dan. Uniek
Voor zulke sites.
1913 forum: Grasmat schreef: ↑Gisteren, 23:45
Het gaat denk ik ook niet zozeer om de PSV'ers die niet opgeroepen worden, maar om de ajacieden die er wel bij zitten. Klaassen die bankzitter is, opa Pasveer van 38, Rensch die niet best speelt, Taylor die net drie wedstrijden bij het eerste zit, Blind die het eigenlijk niet meer kan belopen en er bij de gratie van papa bij zit. Het houdt niet over.

Voetbalzone: PSV1822 september 2022 om 10:54:
Het gaat denk ik ook niet zozeer om de PSV'ers die niet opgeroepen worden, maar om de Ajacieden die er wel bij zitten. Klaassen die bankzitter is, opa Pasveer van 38 met weinig toekomstperspectief, Rensch die niet best speelt (frimpong had altijd de voorkeur moeten krijgen), Taylor die net drie wedstrijden bij het eerste zit, Blind die het niet meer kan belopen en door papa nog in de basis staat. Niet de beste situatie.

Busted! Zoek de verschillen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Lol. Iemand kopieert dus de volledige reactie van Grasmat. :tear:
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Chucky schreef: 22 sep 2022, 11:33
Grasmat schreef: 22 sep 2022, 11:17

Haha nee, ik kijk uit principe nooit op die dreksites, en naar comments al helemaal niet. Daar schiet je IQ van in de min. :grin:

Maar stond daar iets van dezelfde strekking? Dat moet een verstandig iemand zijn geweest dan. Uniek
Voor zulke sites.
1913 forum: Grasmat schreef: ↑Gisteren, 23:45
Het gaat denk ik ook niet zozeer om de PSV'ers die niet opgeroepen worden, maar om de ajacieden die er wel bij zitten. Klaassen die bankzitter is, opa Pasveer van 38, Rensch die niet best speelt, Taylor die net drie wedstrijden bij het eerste zit, Blind die het eigenlijk niet meer kan belopen en er bij de gratie van papa bij zit. Het houdt niet over.

Voetbalzone: PSV1822 september 2022 om 10:54:
Het gaat denk ik ook niet zozeer om de PSV'ers die niet opgeroepen worden, maar om de Ajacieden die er wel bij zitten. Klaassen die bankzitter is, opa Pasveer van 38 met weinig toekomstperspectief, Rensch die niet best speelt (frimpong had altijd de voorkeur moeten krijgen), Taylor die net drie wedstrijden bij het eerste zit, Blind die het niet meer kan belopen en door papa nog in de basis staat. Niet de beste situatie.

Busted! Zoek de verschillen :mrgreen:
Makkelijk: [mention]Grasmat[/mention] schrijft PSV netjes met hoofdletters en ajacieden met een kleine letter. Op Voetbalzone probeert hij zichzelf te niet te verraden door "PSV'ers" en "Ajacieden" te schrijven
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
ParkJiSung
Regelmatige invaller
1
Berichten: 370
Lid geworden op: 28 jun 2022
Seizoenkaart: Vak CC

DadOfFour schreef: 22 sep 2022, 11:52
Chucky schreef: 22 sep 2022, 11:33

1913 forum: Grasmat schreef: ↑Gisteren, 23:45
Het gaat denk ik ook niet zozeer om de PSV'ers die niet opgeroepen worden, maar om de ajacieden die er wel bij zitten. Klaassen die bankzitter is, opa Pasveer van 38, Rensch die niet best speelt, Taylor die net drie wedstrijden bij het eerste zit, Blind die het eigenlijk niet meer kan belopen en er bij de gratie van papa bij zit. Het houdt niet over.

Voetbalzone: PSV1822 september 2022 om 10:54:
Het gaat denk ik ook niet zozeer om de PSV'ers die niet opgeroepen worden, maar om de Ajacieden die er wel bij zitten. Klaassen die bankzitter is, opa Pasveer van 38 met weinig toekomstperspectief, Rensch die niet best speelt (frimpong had altijd de voorkeur moeten krijgen), Taylor die net drie wedstrijden bij het eerste zit, Blind die het niet meer kan belopen en door papa nog in de basis staat. Niet de beste situatie.

Busted! Zoek de verschillen :mrgreen:
Makkelijk: @Grasmat schrijft PSV netjes met hoofdletters en ajacieden met een kleine letter. Op Voetbalzone probeert hij zichzelf te niet te verraden door "PSV'ers" en "Ajacieden" te schrijven
Accountnaam gaf wel iets weg ;)
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Standbeeld schreef: 22 sep 2022, 09:40 Een uitgebluste Blind die zijn potjes tegen FC bal op het dak speelt of een topfitte jongen als Malacia die zijn potjes tegen de absolute top speelt. Echt een grap zou dat zijn.
Gaan we nu verrast verontwaardigd doen over iets waarvan we allemaal al wisten dat het 100% ging gebeuren? ;)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb ook eens iemand een comment zien plaatsen op VZ die 1-op-1 hetzelfde was als een post van [mention]Massimo[/mention] hier. Ik had die post gelezen en daarna dacht ik: "huh, dit heb ik toch al eens gelezen?". Maar ik dacht toen gewoon dat Massimo ook actief is op Voetbalzone. Ik had geen behoefte om het te vragen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Standbeeld schreef: 22 sep 2022, 11:50 Lol. Iemand kopieert dus de volledige reactie van Grasmat. :tear:
Maar of ik me nu vereerd moet voelen? :wonder:

Aanklagen die hap, ik wil centen zien. Auteursrecht nondeju. En doen we er nog smaad bij ook, ik wil niet geassocieerd worden met zulke sites. :whistle:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 22 sep 2022, 12:07
Standbeeld schreef: 22 sep 2022, 11:50 Lol. Iemand kopieert dus de volledige reactie van Grasmat. :tear:
Maar of ik me nu vereerd moet voelen? :wonder:

Aanklagen die hap, ik wil centen zien. Auteursrecht nondeju. En doen we er nog smaad bij ook, ik wil niet geassocieerd worden met zulke sites. :whistle:
Even vragen aan [mention]ShovingNE2[/mention] of hij de 26 likes voor de comment op VZ wil toevoegen aan je account hier.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Dat er verschil in zit is op zich logisch. Zo'n verschil denk ik ook weer niet, het is echt een combi van Ajax die over het algemeen door de jaren heen veel jeugdspelers heeft laten doorstromen icm vooroordelen en vriendjespolitiek. PSV heeft in de succesvolle jaren ook niet heel veel jeugdspelers op het veld gehad, vaak zijn onze Nederlandse spelers zoals een Veerman aangekocht en hebben ze dus al wat wedstrijden in de benen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 22 sep 2022, 09:40 Een uitgebluste Blind die zijn potjes tegen FC bal op het dak speelt of een topfitte jongen als Malacia die zijn potjes tegen de absolute top speelt. Echt een grap zou dat zijn.
Dat kan je wel stellen ja. Beetje doorgestoken kaart ook allemaal. Wat moet Malacia nog meer doen? Is echt uitstekend begonnen bij Man Utd en zou absoluut in de basis van Oranje moeten staan. Deze hele gang van zaken nodigt me altijd een ongelooflijk stuk minder uit om Oranje te gaan kijken.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 22 sep 2022, 12:14
Grasmat schreef: 22 sep 2022, 12:07

Maar of ik me nu vereerd moet voelen? :wonder:

Aanklagen die hap, ik wil centen zien. Auteursrecht nondeju. En doen we er nog smaad bij ook, ik wil niet geassocieerd worden met zulke sites. :whistle:
Even vragen aan @ShovingNE2 of hij de 26 likes voor de comment op VZ wil toevoegen aan je account hier.
Die weet niet hoe dat moet hoor :mrgreen:
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Menno1 schreef: 21 sep 2022, 23:32 Op wellicht Veerman na, is er toch geen andere niet geselecteerde PSV'er die in aanmerking komt voor Oranje? Ja heel wellicht Simons, maar dat zou ik erg vroeg vinden nog.
Veerman en Simons schaal ik hoger in dat het duo Taylor en Rensch, alhoewel niet allemaal dezelfde posities.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

koetje schreef: 22 sep 2022, 12:32
Menno1 schreef: 21 sep 2022, 23:32 Op wellicht Veerman na, is er toch geen andere niet geselecteerde PSV'er die in aanmerking komt voor Oranje? Ja heel wellicht Simons, maar dat zou ik erg vroeg vinden nog.
Veerman en Simons schaal ik hoger in dat het duo Taylor en Rensch, alhoewel niet allemaal dezelfde posities.
Teze is op rechtsback beter dan Rensch, ook als speelt hij daar niet veel.
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1721
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Menno1 schreef: 21 sep 2022, 23:32 Op wellicht Veerman na, is er toch geen andere niet geselecteerde PSV'er die in aanmerking komt voor Oranje? Ja heel wellicht Simons, maar dat zou ik erg vroeg vinden nog.
Als je BMI kan oproepen kun je ook Obispo oproepen.
Als je een De Ligt na 7 potten goed genoeg vond (ja andere bondscoach maar punt blijft) en Rensch na een handjevol potten goed genoeg vond, dan kan een Simons nu ook opgeroepen worden
Klaassen heeft minder minuten gemaakt dan Til en is zowel absoluut als relatief bij minder doelpunten betrokken, dus als je een lopende 10 echt nodig hebt, is Til een logischere keuze kwa vorm en gemaakte minuten (wat van Gaal zó belangrijk vind).
Rensch is zowel als CV als RA een mindere speler dan Teze (en Geertruida maar dat terzijde) Als je hem echt als RA ziet dan zou Frimpong boven alledrie moeten, als je de multifuctionele speler wil moet het Teze (of Geertruida als hij fit was zijn), niet Rensch.

Ik begrijp echt wel dat een Til, Simons of Obispo er niet bij zitten (zou ik ook niet verdiend of te vroeg vinden), maar als je kijkt welke alternatieven wel zijn geselecteerd dan zouden zij eigenlijk minstens net zo logisch als de gekozen spelers zijn geweest.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Op weg naar nr 25 schreef: 22 sep 2022, 09:52 Goh,
Was indd voor iedereen duidelijk, maar goed dat het een keer becijferd wordt.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Het schijnt dat spelers van Bayern ook vaker worden opgeroepen voor het Duits elftal. Toch opvallend zoiets :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Fijn dat we hier even gaan lopen roepen dat Getafe aan de Amstel het Bayern van Nederland is
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

deninho32 schreef: 22 sep 2022, 14:25 Het schijnt dat spelers van Bayern ook vaker worden opgeroepen voor het Duits elftal. Toch opvallend zoiets :D
Vaker valt dus wel mee, als PSV'er moet je je alleen over een langere periode bewijzen.

Daarnaast vanaf 2000 dus periode dat PSV meer titels pakte dan Ajax, namelijk 10 om 9. In Duitsland, Bayern 17 Dortmund 3.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Bij Ajax liep 15 jaar geleden al een wereldrechtsback rond met Van der Wiel maar de rechtsbacks daarna waren allemaal nog beter. Die werden allemaal ook prompt opgeroepen voor het NL 11 tal. Van Rhijn, Tete, Veltman, Rensch en bij Dest en Mazroui was het ook de bedoeling.

Alleen Klaiber is nooit in beeld geweest.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

PSV90 schreef: 22 sep 2022, 14:49
deninho32 schreef: 22 sep 2022, 14:25 Het schijnt dat spelers van Bayern ook vaker worden opgeroepen voor het Duits elftal. Toch opvallend zoiets :D
Vaker valt dus wel mee, als PSV'er moet je je alleen over een langere periode bewijzen.

Daarnaast vanaf 2000 dus periode dat PSV meer titels pakte dan Ajax, namelijk 10 om 9. In Duitsland, Bayern 17 Dortmund 3.
Ik wilde alleen aangeven dat het op zich niet heel vreemd is dat spelers van een grotere club sneller worden opgeroepen. In Spanje schijnen spelers van Real ook nogal vaak te worden opgeroepen. Er wordt hier soms gedaan alsof dat een raar verschijnsel is. What's next? Verbazing alom dat ze in Amsterdam een goede prijs beuren voor een middelmatige bankzitter? Allemaal zo logisch als wat vind ik.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Bij PSV zijn NL spelers er ook altijd wel bij gekomen. Of het nu Pröpper, van Ginkel, Ramselaar, Rosario, Ihattaren (als ie zich had gedragen), Hendrix, Brenet, Mercellis, Bruma, Rekik, Narsingh etc etc. Bij Ajax alleen net even wat sneller want Ajax = NL11 dus als ze bij Ajax mee kunnen dan is het NL11 geeeeen probleem.

Vanavond Berghuis weer achter Bergwijn en Depay vrees ik voor Cody. Dan mag hij met de B club op zondag tegen België spelen als het nergens om gaat.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 22 sep 2022, 15:28 Ik wilde alleen aangeven dat het op zich niet heel vreemd is dat spelers van een grotere club sneller worden opgeroepen.
Dit vind niemand vreemd, wel dat spelers van Ajax 2x sneller opgeroepen worden dan PSV'ers (en Feyenoorders).
En het is volkomen terecht dat daar vraagtekens bij gesteld mogen worden.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Het Nederlands Elftal