Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Terughalen! Gescoord! En 88 minuten gespeeld!
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Poh.. wat een goal weer.

Als die gozer fit was geweest bij ons......
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Goh, kijk zijn profiel eens op transfermarkt. 15 wedstrijden, 1 doelpunt. Die jongen is gewoon klaar. Hij heeft hier een leuk zakcentje verdient om zijn leven op poten te zetten maar die zien we nooit meer terug.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

mr.top schreef: 20 sep 2022, 13:04 Goh, kijk zijn profiel eens op transfermarkt. 15 wedstrijden, 1 doelpunt. Die jongen is gewoon klaar. Hij heeft hier een leuk zakcentje verdient om zijn leven op poten te zetten maar die zien we nooit meer terug.
Als je de cijfers bekijkt, moet je dan ook niet het aantal speelminuten in je overweging meenemen én het aanpassen aan een nieuw team?

3x basis, 12 invalbeurten, 468 minuten, 1 goal, 1 assist. Kijken hoe dit zichzelf verder ontwikkelt de komende maanden.

Racing momenteel 4e in de Argentijnse Superliga
Fc Denzel
Basisspeler
2
Berichten: 468
Lid geworden op: 18 mar 2022
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

3 wedstrijden in 11 dagen.. Zeg het maar
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ja, hij had van nut kunnen zijn als backup van De Jong en nee, hij drukte veel te zwaar op het salarishuis van PSV.

Als je als club je grootste talent al voor een appel ei wil verkopen is zo'n verhuur van een altijd geblesseerde dure speler een no-brainer.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Ligt het misschien niet aan de luchtdichtheid in Zuid-Amerika dat hij daar wél gewoon fit blijft? Of zo?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Precies, die beïnvloedt de luchtdruk tussen de oortjes
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 28 sep 2022, 08:35 Precies, die beïnvloedt de luchtdruk tussen de oortjes
Ik blijf het apart vinden hoe jij altijd oordeelt over Maxi.
Andere spelers kunnen geblesseerd raken, maar bij Maxi zou het vooral mentaal zijn en hij moet ook niet zeuren want hij verdient veel geld.

Vrij triest.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

voskat schreef: 28 sep 2022, 02:37 Ligt het misschien niet aan de luchtdichtheid in Zuid-Amerika dat hij daar wél gewoon fit blijft? Of zo?
Tijdens zijn vorige verhuurperiode heb ik wel eens wat wedstrijden gezien via de stream. En het gemiddelde tempo ligt in Argentinië niet zo heel hoog. De fysieke belasting is gewoon een stuk minder en daar hebben zijn krakende knietjes baat bij.

Ik vond het ook een erg fijne speler, maar ik denk niet dat wij hem hier ooit nog terug gaan zien. En niet alleen hier trouwens. Ook in de rest van Europa heeft hij niets te zoeken.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ren Höek schreef: 28 sep 2022, 09:08
ziege maar ook zagge schreef: 28 sep 2022, 08:35 Precies, die beïnvloedt de luchtdruk tussen de oortjes
Ik blijf het apart vinden hoe jij altijd oordeelt over Maxi.
Andere spelers kunnen geblesseerd raken, maar bij Maxi zou het vooral mentaal zijn en hij moet ook niet zeuren want hij verdient veel geld.

Vrij triest.
Ik stelde het natuurlijk met veel (goed) gevoel voor humor waarmee jij helaas niet bepaald gezegend bent maar ik meen dit in feite serieus, want hoe is het mogelijk dat hij daar steeds gewoon kan spelen maar hier direct de lappenmand in gaat?

Maar wellicht heeft [mention]mr.top[/mention] idd gelijk wat dat tempo betreft.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Die luchtdruk kan wel eens een rol spelen ja. Ze hebben daar ook altijd moeite om de passagiers in de vliegtuigen te houden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 28 sep 2022, 10:27 Die luchtdruk kan wel eens een rol spelen ja. Ze hebben daar ook altijd moeite om de passagiers in de vliegtuigen te houden.
Volledig ongepaste grap, maar de koffie ging hier over het toetsenbord :)
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 28 sep 2022, 09:26 Ik stelde het natuurlijk met veel (goed) gevoel voor humor waarmee jij helaas niet bepaald gezegend bent maar ik meen dit in feite serieus
Hiermee maak je jezelf heel geloofwaardig ja.
Ook gezien al je vorige 'begripvolle' berichten over Maxi.

Maar waarom hij daar wel fit lijkt te blijven weet ik niet. Misschien een lager niveau, misschien minder druk, misschien een lager tempo.
Ik vind het in ieder geval fijn voor hem, hopelijk blijft hij fit en kan hij nog een mooie carrière hebben.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

De weerstand en het tempo is daar lager, maar niet dermate laag dat alleen dát het verschil kan verklaren. Het zal voor een deel vast ook tussen de oren zitten. En voor een deel ligt het misschien ook wel bij PSV zelf, aangezien we hier nog meer blessures dan tegengoals incasseren.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

En toch kan warmer weer echt wel meespelen hoor. Hoe gek het misschien ook mag klinken. Het kan zeker impact hebben op je spieren en gewrichten. Net zoals mentaal een rol kan spelen. En tel dat alles bij elkaar op en wie weet heb je de oorzaak te pakken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Juancho schreef: 28 sep 2022, 14:06 En toch kan warmer weer echt wel meespelen hoor. Hoe gek het misschien ook mag klinken. Het kan zeker impact hebben op je spieren en gewrichten. Net zoals mentaal een rol kan spelen. En tel dat alles bij elkaar op en wie weet heb je de oorzaak te pakken.
Dat klopt, kou slaat op je spieren. Maar ik mag hopen dat PSV hier rekening mee houdt met de warming up etc.

Ik denk eerder dat het aan PSV ligt gezien de extreem vele blessures die we hebben, al 3 seizoenen lang.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Juancho schreef: 28 sep 2022, 14:06 En toch kan warmer weer echt wel meespelen hoor. Hoe gek het misschien ook mag klinken. Het kan zeker impact hebben op je spieren en gewrichten. Net zoals mentaal een rol kan spelen. En tel dat alles bij elkaar op en wie weet heb je de oorzaak te pakken.
De plek waar onze vriend nu verblijft heeft vrij vochtig weer en temperaturen die redelijk te vergelijken zijn met Nederland. Het wordt er alleen geen echte winter. Dat is eigenlijk het enige verschil.

Argentinië kent wel een paar andere klimaatzones dus het is interessant om te kijken waar hij eventueel een blessure oploopt.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

De blessures van Maxi zijn het gevolg van de klimaatcrisis. Punt.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

psvgouda schreef: 29 sep 2022, 11:12 De blessures van Maxi zijn het gevolg van de klimaatcrisis. Punt.
En de oorlog in Oekraïne.
King Cobra
Bankzitter
5
Berichten: 272
Lid geworden op: 28 jan 2019

Vergeet Baudet niet!
“I am a traveler of both time and space, to be where I have been”
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

King Cobra schreef: 29 sep 2022, 19:43 Vergeet Baudet niet!
Je bedoelt Kaag?
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Weer een goalazooo
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Gòl de Maxi Romero! In de thriller tegen Rosario Central verantwoordelijk voor de 3-3, in een 4-3 overwinning.



Luuk de Jong-style!
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Goal en assist vandaag.
Saibari is underrated.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Maximiliano Romero