Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Van m genoten. Eindelijk weer eens ouderwets goed.
Oogde ook weer fit.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 18 sep 2022, 21:36
Juancho schreef: 18 sep 2022, 18:33 Ik heb het nogmaals niet alleen over zijn rendement maar ook alles er om heen. Dat zeg ik letterlijk in mijn post. Koekoek. Maargoed, die discussie hebben we vaak genoeg gehad, heeft geen zin meer.

Persoonlijk hoop ik dan maar dat Gakpo vrij is en kan leveren wat hij vandaag ook levert qua voortrekkersrol en leiderschap.

Het is gewoon slap geleuter wat mij betreft. Zo onderhand is de eis dat Gakpo niet alleen de goals maakt, maar ook het vuurtje opstookt, het voortouw neemt, de opstelling maakt, de tactiek uitstippelt, het stadion onderhoudt, alle fans hoogstpersoonlijk te woord staat en financieel compenseert voor al hun problemen én alle politieke problemen van Nederland, Europa en de wereld oplost, alvorens hij op pad gaat om een goedlopende kolonie op Mars te stichten. Doet hij dat niet, dan wordt er met het boze vingertje gewezen naar transferperikelen en een ongelukkige wedstrijd tegen Rangers. Dat 'ie dat maar goed in de oren knoopt.

Het is 18 september en de man staat op betrokkenheid bij 19 goals. Hoe meer je op onderzoek uitgaat naar wat die cijfers daadwerkelijk inhouden, hoe indrukwekkender het wordt. Maar hier zijn nog steeds mensen die hem van alles verwijten. Get over it. Dit PSV drijft op de klasse van Cody Gakpo. De voornaamste reden dat er hier nog een beetje aanleiding is tot een goed humeur, dat is Cody Gakpo. Aanvoerder, afmaker én beste speler.

Ik ga ook gewoon geen poging meer wagen om daar genuanceerd over te doen. Als Cody me vanavond belt met de boodschap dat hij morgen met mijn vrouw op pad gaat, dan breng ik haar zelf op locatie en bied ik hem aan om z'n achtertuin te maaien en z'n huis schoon te maken. Absolute koning.
En contributie betalen… de nieuwe berry
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Het word wel echt tijd dat ie het eens gaat laten zien in een grote wedstrijd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 18 sep 2022, 22:22 Het word wel echt tijd dat ie het eens gaat laten zien in een grote wedstrijd.
Inderdaad, tegen Arsenal bijvoorbeeld.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 18 sep 2022, 22:22 Het word wel echt tijd dat ie het eens gaat laten zien in een grote wedstrijd.
Waar komt dat fabel toch vandaan?

Vandaag: 1 goal, 3 assist
Ajax JCS: 1 goal, 2 assist
Ajax beker: winnende goal
Feyenoord uit: 2 goals
Seizoen er voor: Feyenoord thuis: gelijkmaker
Goals tegen Benfica en Sociedad

Ja hij was afwezig tegen Rangers, Monaco en Leicester. Maar noem mij 1 speler die er altijd staat in top wedstrijden van 23. Die zijn er niet.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 18 sep 2022, 22:22 Het word wel echt tijd dat ie het eens gaat laten zien in een grote wedstrijd.
Is dit sarcastisch?
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ja duh dat lijkt mij wel 😅

Hoop ik
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Viel me beetje tegen.
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Ykhim schreef: 18 sep 2022, 18:23 Ik moet elke keer denken aan die mensen die hem nog op de fiets wilden wegbrengen omdat hij even niet top was. Lol.

Letterlijk dé reden dat we momenteel nog enigszins serieus te nemen zijn. Grootheid.
Je hebt helemaal gelijk. Ik was zelf een van diegenen die zwaar teleurgesteld was na onze CL campagne. Vond dat hij het heeft laten afweten (ook door een hoog verwachtingspatroon) en was er even klaar mee. Dat was natuurlijk onterecht, puur in de emotie van een teleurstelling. Hij is een geweldenaar! Blij dat hij zich weer laat zien.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het belangrijkste is dat als het goed is met deze wedstrijd een spreekwoordelijke punt heeft kunnen zetten achter de transferperiode. Ook mbt de kritieken dat ie in toppers niet laat zien en als team niet kunnen winnen in toppers. Krabby kan dan wel meer verwachtingen hebben bij topspelers als Gakpo maar hij kreeg gisteren 1 kans en die maakte ie perfect, creëert 1 kans op Til helemaal zelf en had 6 a 7 goede corners waar uit gescoord had kunnen worden.

In principe zou je niet verwachten dat Gakpo heel veel meer waard wordt dan die pakweg 40 miljoen die PSV minimaal wilde hebben omdat we moeten verkopen maar als hij zo door gaat dan zijn die cijfers genoeg om daar toch wel aan te gaan denken.

Als hij bij het NL11 achter Bergwijn en Depay de kans krijgt als 10 dan wil ik het NL11 nog wel kijken omdat dat het niveau is waar scouts ook naar kijken. Die gasten van Leeds zullen toch wel al gezien hebben dat ze de verkeerde hebben gekocht.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

De grote man van dit PSV. Als hij zo doorgaat, zal hij een grotere transfer maken. Met een goede spits (Luuk) die de voorzetten erin kopt en een goede rechtsbuiten die de verdedigers wegtrekt, zal Cody slechts groeien.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik verwacht dat ie het seizoen afmaakt bij ons.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Menno1 schreef: 18 sep 2022, 23:30
Heissenberrug schreef: 18 sep 2022, 22:22 Het word wel echt tijd dat ie het eens gaat laten zien in een grote wedstrijd.
Waar komt dat fabel toch vandaan?

Vandaag: 1 goal, 3 assist
Ajax JCS: 1 goal, 2 assist
Ajax beker: winnende goal
Feyenoord uit: 2 goals
Seizoen er voor: Feyenoord thuis: gelijkmaker
Goals tegen Benfica en Sociedad

Ja hij was afwezig tegen Rangers, Monaco en Leicester. Maar noem mij 1 speler die er altijd staat in top wedstrijden van 23. Die zijn er niet.
Mooi rijtje, al neig ik ernaar je te adviseren je sarcasme detector opnieuw te laten bijstellen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Haha de tandjes zeg, dachten mensen nou echt dat ik serieus was?
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

He came, he saw ,he conquered
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 19 sep 2022, 09:47 Haha de tandjes zeg, dachten mensen nou echt dat ik serieus was?
Heb de reacties en likes nog eens bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het antwoord ja is. :D
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Ben wel benieuwd wat PSV gaat doen met Cody. Er schijnt dus een nieuw contract te komen voor hem, zonder verlenging. Dan ga je hem niet in de winter verkopen lijkt me? En hoop dat PSV nu eens echt vasthoudt aan een serieus bedrag. 50 miljoen vragen vind ik in de huidige markt niet gek. Eventueel inclusief bonussen, maar fan wel starten vanaf 40
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

PSV gaat hem niet verkopen in de winter. We willen kampioen worden namelijk. En dat moet met Cody en Sangare. We verkopen alleen bij een te gek bod.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik hoop dat hij blijft, al zou ik ook tekenen voor Gakpo out en Memphis en wat versterkingen in.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Standbeeld schreef: 19 sep 2022, 09:57 PSV gaat hem niet verkopen in de winter. We willen kampioen worden namelijk. En dat moet met Cody en Sangare. We verkopen alleen bij een te gek bod.
Als er een bod van 43-45 miljoen komt op Sangaré is hij weg. Dan beur je dus 6 tot 8 miljoen meer dan in juli. En dat is veel geld voor een half jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Zoals al vaak genoeg gesteld: de bonus valt bij een kampioenschap en internationale prestaties. Aanvoerderschap. Het komt wel goed als ie zo doorstoomt (of komt dit sarcastisch over? :nose: )
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 19 sep 2022, 10:00
Standbeeld schreef: 19 sep 2022, 09:57 PSV gaat hem niet verkopen in de winter. We willen kampioen worden namelijk. En dat moet met Cody en Sangare. We verkopen alleen bij een te gek bod.
Als er een bod van 43-45 miljoen komt op Sangaré is hij weg. Dan beur je dus 6 tot 8 miljoen meer dan in juli. En dat is veel geld voor een half jaar.
Ja dan schaar jij 43-45 mln tot een voor PSV niet te weigeren bod. Maar je kan het ook zo zien: is die 6 tot 8 mln het waard om risico te lopen het kampioenschap niet binnen te halen? Denk dat PSV wel zal twijfelen bij zo'n bod. Maar goed het is allemaal speculeren.
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 19 sep 2022, 09:57 PSV gaat hem niet verkopen in de winter. We willen kampioen worden namelijk. En dat moet met Cody en Sangare. We verkopen alleen bij een te gek bod.
Denk dat er geen TD zo gek is om als eerste handeling bij zijn nieuwe baan bij PSV gelijk Gakpo halverweg het seizoen te verkopen.

Slimme en oplettende buitenlandse clubs zullen weten dat er druk zit om te verkopen, en wellicht in de winter al een deal doen om Gakpo de zomer er na te kopen (of koop en verhuur aan PSV voor 6 maanden). Dat zou ook voor de nieuwe TD een slimme move zijn: Gakpo behouden voor het seizoen, maar al wel verkopen. Dus op tijd om zwarte cijfers te schrijven, en direct in de winter budget beschikbaar om een sterke verdediger te halen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV



Toch jammer dat hij niet in topvorm is.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Baas.

Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Denk ook vooral voor Cody heel fijn als Madueke en Luuk terugkomen, want groot deel van de defensieve aandacht van de defensie van de tegenstander gaat nu enkel uit naar hem. Madueke en Luuk zijn ook handenbindertjes waardoor Cody wellicht wat meer ruimte krijgt om toe te slaan.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Cody Gakpo