Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:



:dunno: :dunno: :dunno:
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 schreef: 18 sep 2022, 16:34 Mensen die liever 43 miljoen hadden dan Gakpo zijn stil na vandaag
Je doelt denk ik op de mensen in de bestuurskamer bij PSV? 🤔
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Boss Cody. Daar stond ie weer vandaag. Met die luchtmacht van ons en die geweldige corner van Cody is dat ook echt een ontzettend leip wapen. En ja die goal he, je weet dat als hij hem krijgt dat ie hangt.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

60 waard na vandaag
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Grote speler.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

30 miljoen daar kunnen ze de zaadcellen van Cody voor krijgen.
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Kruidenbuurt ❤️ Tivoli
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 18 sep 2022, 16:35
Rikkert1234 schreef: 18 sep 2022, 16:34 Mensen die liever 43 miljoen hadden dan Gakpo zijn stil na vandaag
Je doelt denk ik op de mensen in de bestuurskamer bij PSV? 🤔
Hahahaha onder andere. Maar hier ook
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Fijne wedstrijd voor hem, deed heel veel goed en zijn statistieken zijn ziek goed door al die vrije trappen en corners. Maarja bijna elke bal is gevaarlijk die hij erin slingerde.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Gakpo dus 8 doelpunten en 6 assists in 7 wedstrijden. Dat is meer dan Anthony in heel vorig seizoen
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

150 miljoen!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het is die jongen gegund. Met alle kritiek en dan zijn naam constant genoemd in die bestuur crisis.

Klasbak!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

14G/A in 7 wedstrijden waar hij zelfs een aantal keer slechts 60 minuten speelde. Cheat code in de Eredivisie.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Cody's tribute aan John de Jong
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik moet elke keer denken aan die mensen die hem nog op de fiets wilden wegbrengen omdat hij even niet top was. Lol.

Letterlijk dé reden dat we momenteel nog enigszins serieus te nemen zijn. Grootheid.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Niet dat ik me perse aangesproken voel, maar Cody hoefde van mij iig zeker niet weg. Maar ik blijf er wel bij dat hij wekenlang by far niet de speler was die we vandaag eindelijk weer zagen en zeer waarschijnlijk door te lang geneuzel over een transfer. Niet alleen het rendement maar voor het elftal op sleeptouw nemen, met zoveel passie en strijd het goede voorbeeld nemen. Ik heb dat heel lang niet gezien. Dus die 2 verschillende dingen kunnen wat mij betreft prima naast elkaar lopen.

Ik hoop dat Cody vooral nu weer vrij is in zijn hoofd en helemaal los gaat. De Cody van vandaag hebben we kei en keihard nodig.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

De Cody van vandaag staat er al het hele huidige en vorige seizoen, op ongeveer twee wedstrijden na. Halverwege september en al betrokken bij 19 goals. Koekoek. Op weg naar een recordseizoen.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb het nogmaals niet alleen over zijn rendement maar ook alles er om heen. Dat zeg ik letterlijk in mijn post. Koekoek. Maargoed, die discussie hebben we vaak genoeg gehad, heeft geen zin meer.

Persoonlijk hoop ik dan maar dat Gakpo vrij is en kan leveren wat hij vandaag ook levert qua voortrekkersrol en leiderschap.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

De koekoek is nog lang niet op. Jonguh.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 18 sep 2022, 18:33 Ik heb het nogmaals niet alleen over zijn rendement maar ook alles er om heen. Dat zeg ik letterlijk in mijn post. Koekoek. Maargoed, die discussie hebben we vaak genoeg gehad, heeft geen zin meer.

Persoonlijk hoop ik dan maar dat Gakpo vrij is en kan leveren wat hij vandaag ook levert qua voortrekkersrol en leiderschap.
Het is gewoon slap geleuter wat mij betreft. Zo onderhand is de eis dat Gakpo niet alleen de goals maakt, maar ook het vuurtje opstookt, het voortouw neemt, de opstelling maakt, de tactiek uitstippelt, het stadion onderhoudt, alle fans hoogstpersoonlijk te woord staat en financieel compenseert voor al hun problemen én alle politieke problemen van Nederland, Europa en de wereld oplost, alvorens hij op pad gaat om een goedlopende kolonie op Mars te stichten. Doet hij dat niet, dan wordt er met het boze vingertje gewezen naar transferperikelen en een ongelukkige wedstrijd tegen Rangers. Dat 'ie dat maar goed in de oren knoopt.

Het is 18 september en de man staat op betrokkenheid bij 19 goals. Hoe meer je op onderzoek uitgaat naar wat die cijfers daadwerkelijk inhouden, hoe indrukwekkender het wordt. Maar hier zijn nog steeds mensen die hem van alles verwijten. Get over it. Dit PSV drijft op de klasse van Cody Gakpo. De voornaamste reden dat er hier nog een beetje aanleiding is tot een goed humeur, dat is Cody Gakpo. Aanvoerder, afmaker én beste speler.

Ik ga ook gewoon geen poging meer wagen om daar genuanceerd over te doen. Als Cody me vanavond belt met de boodschap dat hij morgen met mijn vrouw op pad gaat, dan breng ik haar zelf op locatie en bied ik hem aan om z'n achtertuin te maaien en z'n huis schoon te maken. Absolute koning.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Ik heb zin in nootjes en een erotische film met neue Deutsche Welle muziek op de achtergrond.
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Hahaha
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Makaveli
Meervoudig international
6
Berichten: 1430
Lid geworden op: 27 aug 2017

Eens met Ykhim. Zodra hij een keer niet scoort dan begint het gezeik gelijk weer. Maar vaak wordt ook vergeten dat het voor tegenstanders extreem makkelijk verdedigen wordt als er van de andere flank totaal geen dreiging komt. Dan is het gewoon 2 man op Cody en klaar.

Hij speelt het hele seizoen al erg sterk en die cijfers zijn echt insane.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 18 sep 2022, 21:36
Juancho schreef: 18 sep 2022, 18:33 Ik heb het nogmaals niet alleen over zijn rendement maar ook alles er om heen. Dat zeg ik letterlijk in mijn post. Koekoek. Maargoed, die discussie hebben we vaak genoeg gehad, heeft geen zin meer.

Persoonlijk hoop ik dan maar dat Gakpo vrij is en kan leveren wat hij vandaag ook levert qua voortrekkersrol en leiderschap.
Het is gewoon slap geleuter wat mij betreft. Zo onderhand is de eis dat Gakpo niet alleen de goals maakt, maar ook het vuurtje opstookt, het voortouw neemt, de opstelling maakt, de tactiek uitstippelt, het stadion onderhoudt, alle fans hoogstpersoonlijk te woord staat en financieel compenseert voor al hun problemen én alle politieke problemen van Nederland, Europa en de wereld oplost, alvorens hij op pad gaat om een goedlopende kolonie op Mars te stichten. Doet hij dat niet, dan wordt er met het boze vingertje gewezen naar transferperikelen en een ongelukkige wedstrijd tegen Rangers. Dat 'ie dat maar goed in de oren knoopt.

Het is 18 september en de man staat op betrokkenheid bij 19 goals. Hoe meer je op onderzoek uitgaat naar wat die cijfers daadwerkelijk inhouden, hoe indrukwekkender het wordt. Maar hier zijn nog steeds mensen die hem van alles verwijten. Get over it. Dit PSV drijft op de klasse van Cody Gakpo. De voornaamste reden dat er hier nog een beetje aanleiding is tot een goed humeur, dat is Cody Gakpo. Aanvoerder, afmaker én beste speler.

Ik ga ook gewoon geen poging meer wagen om daar genuanceerd over te doen. Als Cody me vanavond belt met de boodschap dat hij morgen met mijn vrouw op pad gaat, dan breng ik haar zelf op locatie en bied ik hem aan om z'n achtertuin te maaien en z'n huis schoon te maken. Absolute koning.
Ik kan er weer uitgebreid op in gaan maar dat ga ik niet doen. Ik houd het lekker bij dat ik vandaag uiteindelijk weer eens echt genoten heb van zijn spel, zijn leiderschap en alles wat er nog meer was. Dikke 10. 😍
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Van m genoten. Eindelijk weer eens ouderwets goed.
Oogde ook weer fit.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Cody Gakpo