Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Op weg naar nr 25 schreef: 18 sep 2022, 11:29 Iedereen schuift vd Wallen de zwarte piet toe, hopelijk werkt zijn ijdelheid en trots in ons voordeel.
Haha, daar dacht ik gisteren ook aan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Het is een super slimme en ambitieuze man, ik maak me er helemaal geen zorgen om. En Marcel vind ik zelf ook geweldig, dus de verwachtingen liggen nu juist hoger zonder John.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

ShovingNE2 schreef: 18 sep 2022, 11:36
Op weg naar nr 25 schreef: 18 sep 2022, 11:29 Iedereen schuift vd Wallen de zwarte piet toe, hopelijk werkt zijn ijdelheid en trots in ons voordeel.
Haha, daar dacht ik gisteren ook aan.
De RVC zal mede daarom Marcel Brands hebben aangesteld, wie betaalt bepaalt en om sportief weer succesvol te zijn. Voorwaarden creëren om te investeren, is mijn hoop.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hier ook, maar ik ben bang dat Lange Jan Adje Interim gaat worden. Al kan ik mij niet voorstellen dat de RVC daar gelukkig van wordt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Een bestuurlijke crisis is nou niet waar je op zit te wachten, maar het voelt wel als een soort opluchting dat de tering eindelijk is uitgebroken daar. Ik had het veel erger gevonden als er niks was gebeurd. Deze nonsens heeft echt te lang geduurd en achteraf bezien had John toen met de rellen al ontslagen moeten worden. Ook ik vond toen dat hij nog een kans verdiende, trouwens.

Het hoeft geen invloed op het veld te hebben, maar ben wel benieuwd vandaag. Het gaat nu energie vreten van alles en iedereen, maar men zal denk ik snel de knop om gaan zetten en met de blik vooruit. Deze ellende is in de afgelopen 4 jaar opgebouwd, dit zou een keer gaan klappen. Brands kan balen wat ie wilt, maar buiten het persoonlijke aspect kan ik geen nadelen ontdekken aan deze situatie. We staan aan het prille begin van een nieuwe revolutie, een hopelijk succesvoller PSV. Eentje dat veel meer op PSV lijkt dan nu het geval is.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 18 sep 2022, 11:46 Hier ook, maar ik ben bang dat Lange Jan Adje Interim gaat worden. Al kan ik mij niet voorstellen dat de RVC daar gelukkig van wordt.
Gaat echt niet gebeuren. Ze gooien John er nu niet voor niets uit, dan komen ze echt net met zo'n 'halve oplossing' als VofH. Wil je echt een statement maken ook als RvC trek je nu een zwaargewicht aan, direct al.
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Doorpakken nu en zo diep snijden als noodzakelijk om de club voor de komende tijd op de rit te zetten. Afgelopen met scouting- en trainersbaantjes uitdelen, omdat je toevallig bij PSV hebt gevoetbald. Als Brands niet mee kan/ wil is dat spijtig, maar niet het einde van de wereld. Ook hij is geen vernieuwer heb ik de indruk. En dat is wat ik vind dat we nodig hebben.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Mark my words, ze gaan VoH tijdelijk doorschuiven.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 18 sep 2022, 12:51 Mark my words, ze gaan VoH tijdelijk doorschuiven.
Noway, de winter transfermarkt gaat heel anders zijn dan normaal met oa het WK. Dan wil je die zwaargewicht als nieuwe TD aan het werk zetten.

Als ze serieus aankomen kakken met VoH kunnen we beter stoppen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Alsjeblieft niet zeg, laat Jan maar lekker bij de scouting. Doet hij prima.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 18 sep 2022, 12:51 Mark my words, ze gaan VoH tijdelijk doorschuiven.
Lijkt me logisch dat Brands het nu tijdelijk oppakt met VoH totdat er een vervanger is ja. Wie anders?
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Eensch. Wmb mag zelfs Brands weg als hij niet heel gauw zorgt dat hij heel snel uit een ander vaatje gaat tappen dan John deed. Nu is de kans om de club weer goed op te zetten met alles erop en eraan, nieuwe scouting, nieuw plan, frisse ideeën. Hoop niet dat ze blijven hangen in dat politieke gelul, maar alweer vooruit kijken. Er komt dankzij het WK een vroege window aan en er word al opzichtig aan Cody en Sangare getrokken. Zorg dat je alles nu goed optuigt want die window word me er een. Ga voor de allerbesten die je kunt vinden.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

11 Sir Tinus schreef: 18 sep 2022, 12:51 Mark my words, ze gaan VoH tijdelijk doorschuiven.
Zolang dat inderdaad tijdelijk is, om de tijd voor de zoektocht naar een nieuwe TD te overbruggen, is dat nog begrijpelijk. Maar ik verwacht eerder dat Brands en VoH samen deze taken zullen afdekken tot er een nieuwe TD is aangesteld.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Denk dat de kans 75% is om VoH door te schuiven. Brands doet nooit wat spannends.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 18 sep 2022, 13:04 Denk dat de kans 75% is om VoH door te schuiven. Brands doet nooit wat spannends.
Tijdelijk. Ik geloof niet in VoH. Dan had je John moeten laten zitten. Ik denk dat vooral de RvC pusht voor een ervaren man.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Wat heeft VoH nou verkeerd gedaan?
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 18 sep 2022, 13:08 Wat heeft VoH nou verkeerd gedaan?
Niet per se iets, maar dat maakt hem nog niet geschikt als TD.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Wat heeft VoH nou goed gedaan? Op basis van welke handelingen zou hij geschikt zijn voor zo'n 'zware' positie?
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

VoH is natuurlijk geen rare gedachte, hij kan toch even waarnemen tot er een nieuwe TD is. Het is niet alsof we midden in een window zitten. Beetje appen, koffie halen, wat wedstrijdjes kijken, hier en daar wat contracten nakijken. En dan is Brands er ook nog gewoon.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

deninho32 schreef: 18 sep 2022, 13:08
11 Sir Tinus schreef: 18 sep 2022, 13:08 Wat heeft VoH nou verkeerd gedaan?
Niet per se iets, maar dat maakt hem nog niet geschikt als TD.
En ogenschijnlijk heeft John er niet beter door kunnen werken, en dat was het hele doel van zo'n extra TD.

Maar achteraf blijkt uit alles dat dit vooral een assistentfunctie was, wat geen probleem is overigens.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

VoH zou zich richten op jong PSV. Heeft daar alleen maar bras gehaald.
Olai
Jeugdinternational
3
Berichten: 120
Lid geworden op: 4 nov 2020

Vennegoor heeft ook niet veel toekomst bij PSV.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

VoH richt zich toch puur op de jeugd en bijbehorende contracten? Dat is veel meer een poppetje van de TD die gewoon moet uitvoeren waar de club naar toe wil. Stel PSV zou een TD aanstellen die de RB kant op wil (even als voorbeeld) dan gaan er hele andere vragen komen naar VoH wbt jeugdspelers.

Geen idee of hij zelf nog zin heeft nu de Jong weg is, maar ik denk dat zijn rol/functie een heel stuk meer uitvoerend is dan die van de TD. Dus dat zou, als PSV tevreden is over VoH, toch ook prima kunnen onder een nieuwe TD.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Volgens mij heeft Faber einde afgelopen seizoen een opleiding voor TD afgerond, of is hij hier op moment van schrijven nog mee bezig.

Eerder wat consternatie omtrent het functioneren van Faber binnen de Academy, dus het zou me niet verbazen wanneer Faber doorgeschoven gaat worden en Riemersma zijn functie overneemt.

Niet dat dit een goede beslissing zou zijn, maar ik acht de kans wél aanwezig. Geflankeerd door VoH.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat Wallen en Veen daar geen zin in hebben. Denk dat er een zwaargewicht komt of in ieder geval iemand met ervaring. Leuk dat Faber een cursus heeft gedaan, maar hij heeft 0,0 ervaring en is ook geen scout geweest.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Juancho schreef: 20 sep 2022, 23:11 VoH richt zich toch puur op de jeugd en bijbehorende contracten? Dat is veel meer een poppetje van de TD die gewoon moet uitvoeren waar de club naar toe wil. Stel PSV zou een TD aanstellen die de RB kant op wil (even als voorbeeld) dan gaan er hele andere vragen komen naar VoH wbt jeugdspelers.
Dit is toch een taak van hoofd opleiding neem ik aan?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Marcel Brands